Nüüd, kui Stromberg peal, on blokk kapoti all nagu vana rahu ise. Umbes nagu villise mootor 3 töötava pütaga, sest sellel on nii tugevad mootoripadjad, et puuduv pütt ei paistnud kuidagi välja. (nalja töötava pütaga on ta samarahulik)
Lisaks veel panin segu õigeks. Mina laenasin töökaaslase käest 30aastase riista aga praegu avastasin et seda tehakse muutumatuna ja modivitseerimata ikka edasi
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Pilt](http://www.uapo.ru/img/scan-01.jpg)
Originaalkeeles seletus siin http://avto-pribor.nm.ru/iks1.htm
Sellele, kes katsub vene keeleta hakkama saada, seletan eraldi, et tegu on sellise küünlaga, millel põhjas on klaas. Otsa käib toru peegliga, et sa näeksid mis värvi on segu plahvatus. Ma olin selleks kõhuli mootori peal, kuna Stromberg 175 CDUS-il on segukruvi põhja all. Otsida tuleb helesinist värvi. Kollane on liiga lahja ja roosa liiga rikas.