Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Nagu siidi

PostitusPostitas vanapeer » 25 Aug 2008, 23:01

Ma ei tea mis teistele ütleb nagu siidi aga see mootor nüüd käib nagu siidi. Enne, kui tal solex peal kükitas, sai kahtlustatud reguleerimata või põlenud klappe, kulunud silindreid ja mida iganes. Mootor pidevalt hüppas ja värises, põles ebaühtlaselt.
Nüüd, kui Stromberg peal, on blokk kapoti all nagu vana rahu ise. Umbes nagu villise mootor 3 töötava pütaga, sest sellel on nii tugevad mootoripadjad, et puuduv pütt ei paistnud kuidagi välja. (nalja töötava pütaga on ta samarahulik)

Lisaks veel panin segu õigeks. Mina laenasin töökaaslase käest 30aastase riista aga praegu avastasin et seda tehakse muutumatuna ja modivitseerimata ikka edasi :) If it works don't fix it eks


Pilt
Originaalkeeles seletus siin http://avto-pribor.nm.ru/iks1.htm

Sellele, kes katsub vene keeleta hakkama saada, seletan eraldi, et tegu on sellise küünlaga, millel põhjas on klaas. Otsa käib toru peegliga, et sa näeksid mis värvi on segu plahvatus. Ma olin selleks kõhuli mootori peal, kuna Stromberg 175 CDUS-il on segukruvi põhja all. Otsida tuleb helesinist värvi. Kollane on liiga lahja ja roosa liiga rikas.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Tuus
Volvo Club liige
Postitusi: 1858
Liitunud: 18 Apr 2007, 10:11
Asukoht: Pärnu kesklinn

PostitusPostitas Tuus » 27 Aug 2008, 00:17

vot eto da!

Kas mustad hambad ka said? :D
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 27 Aug 2008, 10:12

Jagasid hästi ära miks seal peegel on :D, just selleks, et kurk äkki sügavalt tahmane poleks :D
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 03 Sept 2008, 22:39

no väike värviline pilt oleks ka hea tänastest ostudest :D
ega neid ei näe ka mina mitte igapäev
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 03 Sept 2008, 23:28

Mul on au tekitada sellist tunnet vanas varuosapeerus!

PiltF4-B46-0296-H1
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

MEHED, VAHETAGE PUKSE

PostitusPostitas vanapeer » 19 Okt 2008, 19:27

19 aastat on vist liig ka originaalpuksidele. 2 päeva ja ühed kruustangid on esimeste pukside vahetamise hind. Nüüd võitleb ta Tallinna teeaukudega tuhmide mütsudega, kui enne oli ka kolkse. Tulemus on päris hea vana auto kohta. Juhipoolse suurema puksi sisu oligi lahti.
Paremaid pilte pole kui see või siis polypuksideinstallimise õpetus. Kui keegi selle töö etta võtab ja pressi pole siis oleks hea, kui oleks erineva diameetriga torude ja keermelattide varumise võimalus olemas. Väiksemale puksile on paras 12 mm ja suuremale vist 16mm keermelatt. Arvan, et selline piltpole väga tõenäoline, vähemalt mitte siis, kui originaalpuksid ikka veel all. Neil oi vaja ikka sisemine toru koos kummiga välja suruda ja siis väline võru katki saagida.

Kõige raskem on suurtele ehk kerepoolsetele puksidele õiget asendit leida. Rihtisin välja nii, et koduasend on neil nii nagu rattad õhus on. Väiksemad sai küll maas oma asendisse keeratud. Suurematele ju maa peal ligi ei pääse.


Järgmisena roolivarda pederistid siis.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Kuu on puksides vist volvofoorumil

PostitusPostitas vanapeer » 20 Okt 2008, 22:06

Täna keerasin suured puksid ka pingevabaks. Ma ei tea veel kindlalt aga esimene tunne on, et ilma pingeta puksid ei tee sõitu nii sujuvaks. Löögid tundusid teravamad. Kindel et väikest pinget ei panda?
Samas olin nõus olema katsejänes ja panin kundele Scantechi puksi ja endale Febi. Pärast 1 päeva sõitmist tundus Scantechi oma käega väänates nagu näts ja Febi oma... tugev.

Tuleb meelde üks spioneerimisstoori sellest ajast, kui venelased üritasid muu maailmaga võistelda ülehelikiirusega reisilennuki konstrueerimises. Venelased muidugi varastasid infi kust aga jõudsid. See oli muidugi teada ja neile siis söödeti rehvisegu valemina mingi nätsuvalem. Küll venelased olla mõistatand.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Roolivarda pederist

PostitusPostitas vanapeer » 21 Okt 2008, 22:19

Ei taha Almelol tööd käest ära võtta, kuid Supi käest sain uue risti 15x40mm täpselt 10 korda odavamalt, kui uus terve liigend (500.-).
Vaja läheb siis relakat ja mingi 16mm reiberit. Kuna rist on sisse kinni tornitud, siis pärast risti läbi lõikamist ja kausside väljakoputamist oli vaja aint ühe poole sakid maha reiberdada. Risti kinnitamiseks sobis hästi vedruseib, mille sai stoperdamiseks otsa keevitada. Homme veel ülemine ka ette võtta, kui juba tegemiseks läks ja.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

"No korras"

PostitusPostitas vanapeer » 22 Okt 2008, 22:36

Tuleb välja, et roolilõtk pole ka ülemises ristis. Loks jääb järelikult täiesti sirgesse roolivardasse, mis asub auto sees. Suurimad tänud muidugi vanade autode liidete eest seisvale jumalannale, sest kõik tuli ilusti lahti, kuid rist siiski ei loksu. Ainult et nüüd on rool täiesti tagurpidi. Ja sellest nüüd absull aru ei saa, kuidas sai nii juhtuda. Kõik liigendid käivad kokku ainult ühte pidi, kuid ometigi on midagi valesti. Parem suunatuli ei tule ise välja. Ja rool on armatueri tulukesel ees. Homme saab nalja.
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 22 Okt 2008, 22:54

mis seal siis nii müstilist on, kui panid liigendi nuudid valesti tagasi, siis ongi ju rool risti ja rattad otse, või vastupidi.
tark oleks olnud enne rasvakriidiga märk peale teha mis nuudid kohakuti viib, nüüd on see suht raske juba ehk saad enamvähem paika, et rooli täitsa otsek saada pead juba rooli sättima hakkama (no selle pead ju niikuinii R Spordi vastu vahetama, et häbi jalaga pe..se ei peksaks)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 22 Okt 2008, 23:14

Ei ole ju. Seal kus on nuudid, on risti nõgusus poldi jaoks, niiet seal saab aint ühtepidi nuuti panna. Ja teistel on üks suur sakk, mida ainult ühte vakku panna saab. Pole nii lihtne, kui vini järgi bemmile varuosi müüa.

Kurat, kui ma kardaani valesti kokku ei pannud... seda saab ju 180 pöörata..
Pilt
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 22 Okt 2008, 23:27

sul no ju 2 kardaaniristi, sügasid kas rooli või rattaid natuke ja ongi viltu
PS mind kritiseerib mees kes tassis poole autot risti mõõtmiseks poodi kaasa ja supplariga mõõtis esimese hooga risti pikkuseks 4,5 meetrit
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 30 Okt 2008, 22:20

vanapeer kirjutas:First things first! Tänasega seisuga on segu korras. Solex Cisac karbuss
CO 1,5
CO2 10
HC 137
O2 3,7 [Universali 3 kuudvana tagumine pütt]
COvrai 1,7

Ma ei tea millest see Akadeerima tee Raimond oma egot ammutab, kuid karbussi kohta infi lelidmiseks olen ma teinud ikka üliinimlikke pingutusi ja ise paika regullinud.
Tuleb välja, et karbuss täitsa korras, nüüd läheb tööle esimesest matsust nii soojana, kui külmana.

Lihtsalt võrdluseks siia nüüdne ülevaatus Strömbergi karbussiga.

CO 1,1
CO2 11,94
HC 72
O2 3,7
COvrai 1,265
Lambda 1,254
pööretel 830 ehk siis tahhokas valetab kuskil +150

Ja solexi kordasaamise asjus ma eksisin siiski rängalt sest varsti jäi auto seisma terveks talveks.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 30 Okt 2008, 22:23

12 Sept 2007 kirjutas:First things first! Tänasega seisuga on segu korras. Solex Cisac karbuss
CO 1,5
CO2 10
HC 137
O2 3,7 [Universali 3 kuudvana tagumine pütt]
COvrai 1,7

Ma ei tea millest see Akadeerima tee Raimond oma egot ammutab, kuid karbussi kohta infi lelidmiseks olen ma teinud ikka üliinimlikke pingutusi ja ise paika regullinud.
Tuleb välja, et karbuss täitsa korras, nüüd läheb tööle esimesest matsust nii soojana, kui külmana.

Lihtsalt võrdluseks siia nüüdne ülevaatus Strömbergi karbussiga.

CO 1,1
CO2 11,94
HC 72
O2 3,7
COvrai 1,265
Lambda 1,254
pööretel 830 ehk siis tahhokas valetab kuskil +150

Ja solexi kordasaamise asjus ma eksisin siiski rängalt sest varsti jäi auto seisma terveks talveks.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

LÕIME SULLIGA UUE KLUBI

PostitusPostitas vanapeer » 22 Nov 2008, 10:32

Uus volvode klubi on loodud! Nime veel pole aga
põhimõtteliselt on seal (kahesajased) volvod mille tagaluuk on vastandvärvist.
Sulli punasel on roheline bäckljukka ja minu valgel nüüd siis must.
Mu garaage ümbruses elutseb üks mittesõbralik hõim. Käivad ringi
selliste nägudega, et if looks could kill. Kui nad ei sa oma autosid
majauksele lähimale murulapile parkida, siis hakkavad omaette
pomisema bardakk ja bardakk. Üks mees on sõbralik minu vastu.
Võibolla on ta kunagi meie hõimu naisi tunda saanud, ei tea. Igatahes olin
just saabunud garaage ette, istusin siis autos, kui äkki käis taga kõva plaks.
Esimene mõte kohe, et lumepall. Lähen vaatan aga sellest jälge pole.
Kuid tagaklaas on täielik ämblik. Siis muidugi otsisin kuuliauke - polnud
neidki. Niisiss tagaklaasi lõi pauguga üleni ämblikuks (eest ära ei tulnud aja pärast Sull peaga katsus ja hästi pehme pidand olema).
Ju ta oli siis pinges olnud.
Küllap häbist, sest teda näris rooste päris tugevasti ju. Paar ampsu
veel ja lukk oleks ära kukkunud. Teine luuk garaage seina äärest oli õnneks
võtta, valisin musta, mis on pärit turboka pealt, viimase ralli
mudapritsmed veel peal. Ja Sull, kes aitas volvoboeemiga luuki
vahetada, ütles, et meil on nüüd klubi. Kohmile me ei jõudnud. Aga küll me pühapäeval kohmitame.
Viimati muutis vanapeer, 22 Nov 2008, 11:44, muudetud 3 korda kokku.
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist