Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 30 Sept 2012, 20:47

supp kirjutas:vastupidi, kapsariiv hoiabki tagaakna puhta, sest selles ongi selle point


Seleta lollile lähemalt.

Öö läbi sjab lund, kaevan auto lume alt välja, sõidan pool tundi tööle, päev läbi sajab lund, kaevan auto lume alt välja, sõidan pool tundi koju, öö läbi sajab lund ja nii edasi päevast-päeva ja kuust-kuusse. Kusjuures lumi sajab vahest üsna horisontaalselt.

Minu loogika ütleb, et need ribivahed tuiskavad auto seisu ajal üsna lollakalt lund täis.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas supp » 30 Sept 2012, 20:53

vale puha, ehk kui riivi pole siis tuiskab sul aken täis ja s.temaljuhul jäätub see mõgin klaasile ka ning soendad seda klaasi soendusega, riivi kasutades aga jääb ribide vahe puhtaks, võid harjaga selle ära pühkida ja isegi kui ei viitsi siis tuul viib minema
ps snowcapid on ka hädavajalik lisa põjamaades, aga see on juba kõrgem pilotaas
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 30 Sept 2012, 21:45

supp kirjutas: ps snowcapid on ka hädavajalik lisa põjamaades, aga see on juba kõrgem pilotaas


Siinse tänavapildi järgi arvasin ma, et snowcapid olid tehase standardvarustuses.

Teisisõnu on kõrgem pilotaaz snowcapide näol juba olemas.
Nagu ka elektriline plokisoojendus.


Hmm, kui kapsariiv aitab mul laisk olla siis peab selle peale mõtlema hakkama.
Kas see on lihtsalt ja autole valutult installitav/deinstallitav. Noh, et kui ei õigusta ennast talvel, siis viskaks keldrisse kevadet ootama.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas supp » 30 Sept 2012, 22:12

stupiduser kirjutas:
supp kirjutas: siis viskaks keldrisse kevadet ootama.

enne viskab kapsariiv sind minema, kui sina kapsariivi
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 30 Sept 2012, 22:45

supp kirjutas:PS foorumis on üks ju müügis ka



Pgn, otsing ei leia seda müügis olevat kapsariivi.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas supp » 30 Sept 2012, 22:54

siin silamasin viewtopic.php?f=30&t=24508

nüüd pole pilte näha muidugi
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 30 Sept 2012, 23:18

Jaa, kahjuks on lisaks "tagaaknakattele" müüdud ka teine mind huvitav vidin - tulekojamehed koos vajamineva pihustiga. :cry:

OK, võtan siis plaani kapsariivi otsimise.
Noh, et kui juba snowcapsid on olemas... :D

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 01 Okt 2012, 00:05

Leho kirjutas:Pealegi mis vahet sel on kas on tagaaken lumine või mitte nagunii sealt välja ei vaata.


Kuna mul on ilma soojenduseta välispeeglid siis tuleb ilmselt talvel üsna tihti ette salongipeegli abil tagaaknast välja vaatamist.
Kohalikud sõidukombed sisaldavad üsna tihedat (kui mitte ütelda, et pidevat) sõiduradade vahel pendeldamist.

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 20 Okt 2012, 14:44

Kuna riigi osades piirkondades on juba miinuskraadid, lörts ja kiilasjää siis otsustasin auto talvekorda sättimisega algust teha.

Tasakaalustasin autoga kaasa tulnud protikad ära.
Ja viisin siis keldrisse tagasi.
Noh, et tõenäoliselt tasakaalustati neid 10 aastat tagasi :roll:
Üks kusjuures tasakaalustamist ei vajanudki.

Lisaks tõin keldrist välja talvise klaasipuhastusvedeliku.

Ja ostsin uued küünlad.
Krt teab, millal neid viimati vahetati, südamerahuks vahetan enne talve ikkagi ära.
Bosch WR7DC+ , kuna W7DC ei olnud saadaval parajasti.
Maksid 3,30€ NGK 2€ vastu.

Seda, millal peale viitsin need keerata, ei oska ütelda.

Lisaks tuleks veel uurida, miks juhi istmesoojendus ei tööta ja veidi karterisoojenduse kaablit näppida.
Külmema ilmaga tuleks veel kontrollida, kas sooja õhu lülitusklapp toimib.

Ja olekski nagu kõik :roll:

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 21 Okt 2012, 13:50

Küünalde vahetamine lõppes veidi halvasti. :roll:

Keerasin ühe küünla maha, tunnistasin selle visuaalse vaatluse teel vahetamiseks liiga uueks, keerasin igaks juhuks teise veel maha ja seejärel keerasin need "vanad" küünlad tagasi.
Uued küünlad ladustasin kappi järgmist sügist ootama.
:P

Koonused ei olnud kohvipruunid vaid valged.
Küünla mark õige.

Segu ilmselt liiga lahja.

Ülevaatuse mõõtmistulemused järgmised:
CO 1,56 (lubatud 3,5), HC 89 (lubatud 600) ja lambda 1,2

Kas ma peaksin otsima karpaguru ja laskma juurde keerata?
Või ei annagi seda Solex Cisacit paremaks kruttida?

dieseldoctor
Kreisi postitaja
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Okt 2012, 21:47

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas dieseldoctor » 21 Okt 2012, 15:52

stupiduser kirjutas:Kas ma peaksin otsima karpaguru ja laskma juurde keerata?
Või ei annagi seda Solex Cisacit paremaks kruttida?


Segu saad juurde keerata eest vaadates all vasakul olevast kruvist. Raamat ütleb, et segule on õige reguleering põhjast 8 ringi välja ja tühikäigukruvile 5 ringi. Muidugi kõige parem oleks kui saaks samal ajal anduriga heitgaase jälgida.

Kui huvi siis masinale annaks üsna lihtsalt panna Solexi asemele näiteks Weberi DGV-karpa, mis peaks masina veidi ökomaks tegema.

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 21 Okt 2012, 17:05

Tänud!

Kas ma peaksin selle liiga lahja segu pärast muret tundma ja juurdereguleerimise ette võtma.

Minu arusaamist mööda ei anna liiga lahja seguga sõitmine säästu, pigem vastupidi :roll:


PS kui plaju see Weber seda rootsi tanki ökomaks teeb? Minu umbes 1000 km kuus ehk 15000 km aastas läbisõidu juures ei tasu see vist eriti ära...

dieseldoctor
Kreisi postitaja
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Okt 2012, 21:47

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas dieseldoctor » 21 Okt 2012, 17:30

stupiduser kirjutas:Tänud!

Kas ma peaksin selle liiga lahja segu pärast muret tundma ja juurdereguleerimise ette võtma.

Minu arusaamist mööda ei anna liiga lahja seguga sõitmine säästu, pigem vastupidi :roll:

PS kui plaju see Weber seda rootsi tanki ökomaks teeb? Minu umbes 1000 km kuus ehk 15000 km aastas läbisõidu juures ei tasu see vist eriti ära...


Kui Sul CO on 1,5 siis ma arvan et segu ei tohiks küll liiga lahja olla vaid paras. Karburaatorit ilmselt vahetada pole mõtekas, aga hooldada seda võiks millaski küll, sest tihendid kipuvad lekkima. Näiteks Kaasutinexpertti müüb remondikomplekte selle tarvis (http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultra1/cat/product_details.php?p=490).

Ja kas sa sõidad bensiin 98ga?

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 21 Okt 2012, 17:50

Tänud!

Jah, sõidan 98 E5-ga.
Siin on 95 see eurolollus E10 (10% piiritust) ja juba sellepärast ei julge seda paaki valada :D

Ma miskipärast arvan, et see 5 senti hinnavahet on nii väike, et majanduslikult on kasulikum 98 sõita.

Kütusekuluks on muidu 9,5 kuni 10,5 l/100km.
Eks talvel tuleb liiter (või paar) juurde.

Üsna rahulikult ja kerge jalaga ning ajaliselt linn/maantee umbes pooleks.

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: Stupiduser, 240 GL, B200K, 1988

PostitusPostitas stupiduser » 23 Okt 2012, 22:07

Viisin täna õlikanistri keldrisse.

Kui õli juurde pole vaja valada, mis ta siis ikka pagasiruumis vedeleb. :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: tanel.m ja 55 külalist