29. leht 33-st

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 14 Mai 2013, 13:04
Postitas kirsipuu
Nii... 16T->19T teemadel:
Hetkel tundub mulle, et WG on kõige kurja juur.
Vedru on nõnda lödi, et suudab ilma APC värgita 06 välja köhida. Seda napilt tihvti läbimõõduga eelpinge juures.
Peale keeratud APC teeb sellest ~1 ringis, aga magusat minekut kordagi ei teki.
Kui WG vardale veel eelpinget anda, siis juhtub see, et klapp ei avane enam piisavalt ja enamik gaasi lüktakse läbi tiiviku.
Sealt siis ka see esmalt kogetud boost spike 1.27 ja 1.32, 4000nde pöörde juures.
Niipalju olen internetist otsinud, et WG koodid on:
Kooniline koda (15G) 150/40
Sirge koda (16T) 215/60
Nurgaga koda (16T) 300/70
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=10961
Seda ei tea mida need numbrid tähendavad.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 18 Mai 2013, 15:48
Postitas kirsipuu
Ametlik, 125KW, bensiin, B230GT
Engine Type: 82, LK 13
http://brickspeed.net/VolvoDocs/My-Scan ... nd-960.pdf

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 26 Mai 2013, 17:32
Postitas kirsipuu
Käisin maanteel.
Paagitäeiga sai sõita 300miili, millest 120 oli maanteed.
Pilt
Pilt
Segu on valetatud 15,0...15,3 vahemikku.
See on hea, sest (väidetavalt) LH2.4 sõidab lambda järgi kuni ~03 ülerõhuni ja siis võtab oma kaardi tagataskust välja ning lajatab ämbriga kütust juurde.
EGT kisub 650ne ligi ja ma ei tea kas seda on palju või vähe. Skaala punast osa pole igatahes põlema saanud.
5. käik, 90midagi kiirus, foot down.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 03 Juun 2013, 03:37
Postitas enta
is nice.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 20 Sept 2013, 11:20
Postitas kirsipuu
Käigukast, kardaanirist või peaülekanne.
Igatahes, pauk käis ja kolin on taga.
Kerget vibra olen juba paaril viimasel päeval kuulnud seega kahtlustan risti.
See võis nädalavahetusel ülevaatusele mineku plaanid nurjata.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 10 Okt 2013, 15:48
Postitas kirsipuu
Ühel hommikul tagurdasin naabrile ukse sisse väikese mõlgi, jätsin kirja, klaarisime ära, poole aasta kindlustus koos +40kw mootori vahetusega tõusis 15€, Olen hea inimene.

Eile õhtul leidsin selle:
Pilt
Pilt

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 13 Okt 2013, 23:50
Postitas Loff
Ükski heategu ei jää karistamata!

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 13 Jaan 2014, 11:25
Postitas kaak
kirsipuu kirjutas:Käisin maanteel.
EGT kisub 650ne ligi ja ma ei tea kas seda on palju või vähe. Skaala punast osa pole igatahes põlema saanud.


650C boosti all on isegi madal safe, alates 800C on mõistlik tähelepanelikuks muutuda. (süüde liiga hiline või segu lahja)

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 13 Jaan 2014, 12:47
Postitas kirsipuu
Tänud,
Järjekordselt olen ise kogu selles jamas süüdi:
LH2.4 tahab alati normaalsetes tingimustes 14.7 kokku segada.
Aju suudab ka nende veidi suuremate Saabi pihustitega ülesande kõrgusel olla, küll aga kui kõigi nukkvõllide ja turbode koostöös sinna 1bar järgi lajatada siis kipub segu 11...12 vahele minema.
Püüdsin seda kompenseerida ajule 0.5 ühikut segu rikkamaks valetamisega.
Ehk siis vaakumi olukorras jalutab reaalne AFR 15.0-15,3 vahel.
Mida sujuvam maanteesõit seda paremini 15.2le pihta saab, sellest ka veidi kõrge EGT.
Muidugi jah, korra põrandasse vajutada ja segu 12 peale lasta kukub jälle 500C peale.
Eelnevalt postitatud video pealt on näha, et kusagil 1bar'i juures kaob järsku süüde ära, boost'i anduri led rõngas on RPM & shift light.
See võib olla knock või alla 12.5 segu mis küünla ära kustutab.

Hetkel ei ole programmeeritava aju soovi.
Kevadel peaks selle valetamise 0.3 ühiku peale keerama ja võibolla chip'i poole vaatama.
Huviliste ring on tänaseks kokku kuivanud, muidu võiks isegi sellise asjaga tegeleda:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=227153

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 13 Jaan 2014, 15:11
Postitas kaak
Knock anduri saad välistada, kui tõmbad ta pistikust välja ja proovid sarnast olukorda sõites taasesitada.
Maanteel võib vabalt EGT minna kõrgeks kuna on reaalsed detonatsioonid/ aju arvab et on deto, mispeale lükkab aju süüte 8 kraadi(kuskilt mäletan et tavareegel EFI progrejatele oli 8 kraadi) hilisemaks- mis võikski olla kruiisi ajal temp tõusu põhjus, ning seejärel hakkab 1-2 kraadi kaupa uuesti tagasi tulema oma algse asendini, kuni uus detokõlks tuleb.

Kui kahtlustad süütamise probleeme, võid proovida küünlavahede vähendamist 0,1mm kaupa, kui tühikäik ja ühtlane maanteesõit hakkab jukerdama, siis lisa tagasi 0,1mm. Küünlavahede vähendamine kompenseerib süütamisraskuseid rikka segu sees, mis on tingitud jagaja / küünlajuhtmete energiakadudest.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 13 Jaan 2014, 17:00
Postitas kirsipuu
Tundub loogiline, küll aga tegeleksin hea meelega pigem põhjuste kui tagajärgedega.
Et siis keegi võiks 360cc pihustite jaoks kütuse kaardi 1.4 bar'ini laiendada.
Nõnda, et segu alla 12.5 ei langeks.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 13 Jaan 2014, 17:04
Postitas siimik
Ma vist nägin täna sind Narva mntl, õigemini Kadriorus.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 14 Jaan 2014, 12:42
Postitas andresko
Lahjema (mitte rikkama) segu põlemistemperatuur on kõrgem, ja süttimine äkilisem.
LH 2.4 teeb segu rikkamaks detonatsiooni avastades.

Eri ajude softi otsides märkasin TurboBrics'is just pihustitele vastavalt tabelite skaleerimise teemat, tee fail TunerPro'ga valmis, kirjutan kivile.

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 14 Jaan 2014, 15:08
Postitas kirsipuu
Selleks et aju segu vaesemaks keeraks on vaja lambda signaal rikkamaks valetada, loogiline ju.
Kui selline pakkumine laual siis vist tuleb surkima hakata, kõigepealt muidugi oleks vaja teada mis aju peale sai...

Re: Kirsipuu 244

Postitatud: 17 Veebr 2014, 17:23
Postitas kirsipuu
Eile panin pilli sportlikust huvist käima, esimese korraga sai aku tühjaks aga pärast...
See LH2.4 on ikka haugi mäluga, ilma vooluta nullib end ära ja hakkab jälle otsast õppima.
Õnnestus summutis väikest pauku teha kui kohapeal veidi pööretega mängisin.
Enne kui tatt jooksma jõudis hakata tegin objektilt sääred.
Samas kui talv tõepoolest taeva jääb, tuleks teine käigukast alla upitada ja kuu pärast ülevaatuseks valmis olla.

Võibolla Talverallist osavõtt veidi leevendab teatud huvi korralikult peal hoida.