Kirsipuu 244
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Kirsipuu 244
Nii... 16T->19T teemadel:
Hetkel tundub mulle, et WG on kõige kurja juur.
Vedru on nõnda lödi, et suudab ilma APC värgita 06 välja köhida. Seda napilt tihvti läbimõõduga eelpinge juures.
Peale keeratud APC teeb sellest ~1 ringis, aga magusat minekut kordagi ei teki.
Kui WG vardale veel eelpinget anda, siis juhtub see, et klapp ei avane enam piisavalt ja enamik gaasi lüktakse läbi tiiviku.
Sealt siis ka see esmalt kogetud boost spike 1.27 ja 1.32, 4000nde pöörde juures.
Niipalju olen internetist otsinud, et WG koodid on:
Kooniline koda (15G) 150/40
Sirge koda (16T) 215/60
Nurgaga koda (16T) 300/70
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=10961
Seda ei tea mida need numbrid tähendavad.
Hetkel tundub mulle, et WG on kõige kurja juur.
Vedru on nõnda lödi, et suudab ilma APC värgita 06 välja köhida. Seda napilt tihvti läbimõõduga eelpinge juures.
Peale keeratud APC teeb sellest ~1 ringis, aga magusat minekut kordagi ei teki.
Kui WG vardale veel eelpinget anda, siis juhtub see, et klapp ei avane enam piisavalt ja enamik gaasi lüktakse läbi tiiviku.
Sealt siis ka see esmalt kogetud boost spike 1.27 ja 1.32, 4000nde pöörde juures.
Niipalju olen internetist otsinud, et WG koodid on:
Kooniline koda (15G) 150/40
Sirge koda (16T) 215/60
Nurgaga koda (16T) 300/70
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=10961
Seda ei tea mida need numbrid tähendavad.
Tags:
Re: Kirsipuu 244
Ametlik, 125KW, bensiin, B230GT
Engine Type: 82, LK 13
http://brickspeed.net/VolvoDocs/My-Scan ... nd-960.pdf
Engine Type: 82, LK 13
http://brickspeed.net/VolvoDocs/My-Scan ... nd-960.pdf
Re: Kirsipuu 244
Käisin maanteel.
Paagitäeiga sai sõita 300miili, millest 120 oli maanteed.
Segu on valetatud 15,0...15,3 vahemikku.
See on hea, sest (väidetavalt) LH2.4 sõidab lambda järgi kuni ~03 ülerõhuni ja siis võtab oma kaardi tagataskust välja ning lajatab ämbriga kütust juurde.
EGT kisub 650ne ligi ja ma ei tea kas seda on palju või vähe. Skaala punast osa pole igatahes põlema saanud.
5. käik, 90midagi kiirus, foot down.
Paagitäeiga sai sõita 300miili, millest 120 oli maanteed.
Segu on valetatud 15,0...15,3 vahemikku.
See on hea, sest (väidetavalt) LH2.4 sõidab lambda järgi kuni ~03 ülerõhuni ja siis võtab oma kaardi tagataskust välja ning lajatab ämbriga kütust juurde.
EGT kisub 650ne ligi ja ma ei tea kas seda on palju või vähe. Skaala punast osa pole igatahes põlema saanud.
5. käik, 90midagi kiirus, foot down.
Re: Kirsipuu 244
is nice.
Re: Kirsipuu 244
Käigukast, kardaanirist või peaülekanne.
Igatahes, pauk käis ja kolin on taga.
Kerget vibra olen juba paaril viimasel päeval kuulnud seega kahtlustan risti.
See võis nädalavahetusel ülevaatusele mineku plaanid nurjata.
Igatahes, pauk käis ja kolin on taga.
Kerget vibra olen juba paaril viimasel päeval kuulnud seega kahtlustan risti.
See võis nädalavahetusel ülevaatusele mineku plaanid nurjata.
Re: Kirsipuu 244
Ühel hommikul tagurdasin naabrile ukse sisse väikese mõlgi, jätsin kirja, klaarisime ära, poole aasta kindlustus koos +40kw mootori vahetusega tõusis 15€, Olen hea inimene.
Eile õhtul leidsin selle:
Eile õhtul leidsin selle:
Re: Kirsipuu 244
Ükski heategu ei jää karistamata!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Kirsipuu 244
kirsipuu kirjutas:Käisin maanteel.
EGT kisub 650ne ligi ja ma ei tea kas seda on palju või vähe. Skaala punast osa pole igatahes põlema saanud.
650C boosti all on isegi madal safe, alates 800C on mõistlik tähelepanelikuks muutuda. (süüde liiga hiline või segu lahja)
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: Kirsipuu 244
Tänud,
Järjekordselt olen ise kogu selles jamas süüdi:
LH2.4 tahab alati normaalsetes tingimustes 14.7 kokku segada.
Aju suudab ka nende veidi suuremate Saabi pihustitega ülesande kõrgusel olla, küll aga kui kõigi nukkvõllide ja turbode koostöös sinna 1bar järgi lajatada siis kipub segu 11...12 vahele minema.
Püüdsin seda kompenseerida ajule 0.5 ühikut segu rikkamaks valetamisega.
Ehk siis vaakumi olukorras jalutab reaalne AFR 15.0-15,3 vahel.
Mida sujuvam maanteesõit seda paremini 15.2le pihta saab, sellest ka veidi kõrge EGT.
Muidugi jah, korra põrandasse vajutada ja segu 12 peale lasta kukub jälle 500C peale.
Eelnevalt postitatud video pealt on näha, et kusagil 1bar'i juures kaob järsku süüde ära, boost'i anduri led rõngas on RPM & shift light.
See võib olla knock või alla 12.5 segu mis küünla ära kustutab.
Hetkel ei ole programmeeritava aju soovi.
Kevadel peaks selle valetamise 0.3 ühiku peale keerama ja võibolla chip'i poole vaatama.
Huviliste ring on tänaseks kokku kuivanud, muidu võiks isegi sellise asjaga tegeleda:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=227153
Järjekordselt olen ise kogu selles jamas süüdi:
LH2.4 tahab alati normaalsetes tingimustes 14.7 kokku segada.
Aju suudab ka nende veidi suuremate Saabi pihustitega ülesande kõrgusel olla, küll aga kui kõigi nukkvõllide ja turbode koostöös sinna 1bar järgi lajatada siis kipub segu 11...12 vahele minema.
Püüdsin seda kompenseerida ajule 0.5 ühikut segu rikkamaks valetamisega.
Ehk siis vaakumi olukorras jalutab reaalne AFR 15.0-15,3 vahel.
Mida sujuvam maanteesõit seda paremini 15.2le pihta saab, sellest ka veidi kõrge EGT.
Muidugi jah, korra põrandasse vajutada ja segu 12 peale lasta kukub jälle 500C peale.
Eelnevalt postitatud video pealt on näha, et kusagil 1bar'i juures kaob järsku süüde ära, boost'i anduri led rõngas on RPM & shift light.
See võib olla knock või alla 12.5 segu mis küünla ära kustutab.
Hetkel ei ole programmeeritava aju soovi.
Kevadel peaks selle valetamise 0.3 ühiku peale keerama ja võibolla chip'i poole vaatama.
Huviliste ring on tänaseks kokku kuivanud, muidu võiks isegi sellise asjaga tegeleda:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=227153
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Kirsipuu 244
Knock anduri saad välistada, kui tõmbad ta pistikust välja ja proovid sarnast olukorda sõites taasesitada.
Maanteel võib vabalt EGT minna kõrgeks kuna on reaalsed detonatsioonid/ aju arvab et on deto, mispeale lükkab aju süüte 8 kraadi(kuskilt mäletan et tavareegel EFI progrejatele oli 8 kraadi) hilisemaks- mis võikski olla kruiisi ajal temp tõusu põhjus, ning seejärel hakkab 1-2 kraadi kaupa uuesti tagasi tulema oma algse asendini, kuni uus detokõlks tuleb.
Kui kahtlustad süütamise probleeme, võid proovida küünlavahede vähendamist 0,1mm kaupa, kui tühikäik ja ühtlane maanteesõit hakkab jukerdama, siis lisa tagasi 0,1mm. Küünlavahede vähendamine kompenseerib süütamisraskuseid rikka segu sees, mis on tingitud jagaja / küünlajuhtmete energiakadudest.
Maanteel võib vabalt EGT minna kõrgeks kuna on reaalsed detonatsioonid/ aju arvab et on deto, mispeale lükkab aju süüte 8 kraadi(kuskilt mäletan et tavareegel EFI progrejatele oli 8 kraadi) hilisemaks- mis võikski olla kruiisi ajal temp tõusu põhjus, ning seejärel hakkab 1-2 kraadi kaupa uuesti tagasi tulema oma algse asendini, kuni uus detokõlks tuleb.
Kui kahtlustad süütamise probleeme, võid proovida küünlavahede vähendamist 0,1mm kaupa, kui tühikäik ja ühtlane maanteesõit hakkab jukerdama, siis lisa tagasi 0,1mm. Küünlavahede vähendamine kompenseerib süütamisraskuseid rikka segu sees, mis on tingitud jagaja / küünlajuhtmete energiakadudest.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: Kirsipuu 244
Tundub loogiline, küll aga tegeleksin hea meelega pigem põhjuste kui tagajärgedega.
Et siis keegi võiks 360cc pihustite jaoks kütuse kaardi 1.4 bar'ini laiendada.
Nõnda, et segu alla 12.5 ei langeks.
Et siis keegi võiks 360cc pihustite jaoks kütuse kaardi 1.4 bar'ini laiendada.
Nõnda, et segu alla 12.5 ei langeks.
Re: Kirsipuu 244
Ma vist nägin täna sind Narva mntl, õigemini Kadriorus.
Re: Kirsipuu 244
Lahjema (mitte rikkama) segu põlemistemperatuur on kõrgem, ja süttimine äkilisem.
LH 2.4 teeb segu rikkamaks detonatsiooni avastades.
Eri ajude softi otsides märkasin TurboBrics'is just pihustitele vastavalt tabelite skaleerimise teemat, tee fail TunerPro'ga valmis, kirjutan kivile.
LH 2.4 teeb segu rikkamaks detonatsiooni avastades.
Eri ajude softi otsides märkasin TurboBrics'is just pihustitele vastavalt tabelite skaleerimise teemat, tee fail TunerPro'ga valmis, kirjutan kivile.
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Re: Kirsipuu 244
Selleks et aju segu vaesemaks keeraks on vaja lambda signaal rikkamaks valetada, loogiline ju.
Kui selline pakkumine laual siis vist tuleb surkima hakata, kõigepealt muidugi oleks vaja teada mis aju peale sai...
Kui selline pakkumine laual siis vist tuleb surkima hakata, kõigepealt muidugi oleks vaja teada mis aju peale sai...
Re: Kirsipuu 244
Eile panin pilli sportlikust huvist käima, esimese korraga sai aku tühjaks aga pärast...
See LH2.4 on ikka haugi mäluga, ilma vooluta nullib end ära ja hakkab jälle otsast õppima.
Õnnestus summutis väikest pauku teha kui kohapeal veidi pööretega mängisin.
Enne kui tatt jooksma jõudis hakata tegin objektilt sääred.
Samas kui talv tõepoolest taeva jääb, tuleks teine käigukast alla upitada ja kuu pärast ülevaatuseks valmis olla.
Võibolla Talverallist osavõtt veidi leevendab teatud huvi korralikult peal hoida.
See LH2.4 on ikka haugi mäluga, ilma vooluta nullib end ära ja hakkab jälle otsast õppima.
Õnnestus summutis väikest pauku teha kui kohapeal veidi pööretega mängisin.
Enne kui tatt jooksma jõudis hakata tegin objektilt sääred.
Samas kui talv tõepoolest taeva jääb, tuleks teine käigukast alla upitada ja kuu pärast ülevaatuseks valmis olla.
Võibolla Talverallist osavõtt veidi leevendab teatud huvi korralikult peal hoida.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist