Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus (Kolis Tartusse)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Heh, kusjuures ma vist isegi märkasin ühte kiilakat peanuppu ja mõtlesin, et kas oled sina või mitte. Autot väga ei jõudnud vaadata, seega tee ikka teema ka siia
Hoolduspäevikusse kirja, et käisin igakspetteks sillastendis ära.
Lähiajal esiklaasi vahetusse ja poleeri.
Hoolduspäevikusse kirja, et käisin igakspetteks sillastendis ära.
Lähiajal esiklaasi vahetusse ja poleeri.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
RS013 kirjutas:Heh, kusjuures ma vist isegi märkasin ühte kiilakat peanuppu ja mõtlesin, et kas oled sina või mitte. Autot väga ei jõudnud vaadata, seega tee ikka teema ka siia
Hoolduspäevikusse kirja, et käisin igakspetteks sillastendis ära.
Lähiajal esiklaasi vahetusse ja poleeri.
Kus esiklaas vahetusse läheb? Kus poleerid?
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Klaasivahetusse läheb reedel Autospetsialisti. Kui kõik sobib, siis kirjutan õpetliku loo kindlasti ka siia.
Poleeri läheb Smartservicesse, loodetavasti teisipäeva õhtul.
Poleeri läheb Smartservicesse, loodetavasti teisipäeva õhtul.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
RS013 kirjutas:Klaasivahetusse läheb reedel Autospetsialisti. Kui kõik sobib, siis kirjutan õpetliku loo kindlasti ka siia.
Poleeri läheb Smartservicesse, loodetavasti teisipäeva õhtul.
Loodan ,et sa sealt Smartservicest ikka normaalse auto pärast kätte saad.Interv-gi oskab ühteist rääkida sealsest sitast kvaliteedist.
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
SmartService'st käes, mina jäin tööga igatahes rahule ja ei oska midagi ette heita.
Auto sai siis põhjaliku pesu, pigieemalduse, poleerimise ja mingi nanovaha.
Auto sai siis põhjaliku pesu, pigieemalduse, poleerimise ja mingi nanovaha.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Näeb väga hea välja
Tore et hästi läks!
Tore et hästi läks!
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Igakord kui seda teemat vaatan ja leheküljel mõni pilt on hakkab ila jooksma.
Suurepärane kooslus, auto näeb ideaalne välja.
Suurepärane kooslus, auto näeb ideaalne välja.
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Oh mis te nüüd! Suured tänud muidugi ja su kirst on ju ka ülimuhe liikur!
Klaasivahetusest sain auto kätte ja lubasin ühte nö õpetlikku lugu.
Nimelt pakuti igaltpoolt hinnaks ca 450-500€ koos vahetusega, vastus Autospetsialistist oli 90€ + vahetus! Või siis alternatiivina laos olev Pilkingtoni klaas hinnaga 250€ + vahetus (45€), mis on ka siiski oluliselt soodsam võrreldes teistega. Peale mõnda maili ja kõnet sai selgeks, et võiks siiski seda odavat nö hiinakat katsetada, sest kvaliteet on neil hea ja midagi halba ei osatud öelda. Mõne nädala möödudes oli kaup kohal ja viisin auto klaasivahetusse. Mõne aja pärast tuli kõne, et see siiski ei sobi ja peab panema Pilkingtoni oma. Kurvastasin veidi, aga oligi liiga hea et tõsi olla ning mõtlesin et tegelikult olen niikuinii võidus.
Aga kus sa sellega- reedel sain auto kätte ja esimese asjana märkasin, et klaasi ülemine tihend on nurkadest lahti. Et teada saada miks, oleks vaja suhelda meistriga, kes oli juba lahkunud. Okei. Nagu ikka, siis oli klaas ülevalt katusele ajutiselt kinnitatud pikkade teipidega... selle halli illiga. Värskelt poleerist tulnud auto oli terve päeva päikese käes seisnud ja kurat kus pidi vaeva nägema, et seda illi sealt klaasilt ja katuselt maha nühkida. Vahendeid pidi selleks ka muidugi ise ekstra paluma.
Edasi märkasin, et auto on vastu äärekivi pargitud, stangelt pisike värvitükk väljas. Mul õnneks on seal ka muid kriime, aga marru ajas ikka. Sisse istudes märkasin, et salong ja armatuur on tolmune ja sodine ja et ei käiku ega käsipidurit polnud autol peal!!!!!
Täna leidsin hetke, et käia meistriga rääkimas. Vastuseks sain, et tihendit võiks liimida, aja võiks järgmiseks nädalaks kokku leppida. Tilga liimi oskan sinna ka ise panna. Vastu äärekivi parkimise ja käsipiduri/ käigu sisse jätmise kohta öeldi midagi stiilis, et tema ei parkinud ning mustuse kohta ütles, et me teeme armatuuri tavaliselt ikka puhtaks.
Sai pikk ja nõme tekst võib-olla, aga harja ajas ikka punaseks küll. Hind oli küll hea, aga sellise suhtumise peale sinna küll tagasi ei soovi minna ega soovita ka teistel, kellele auto rohkem kui lihtsalt transpordivahend ja keda ei morjenda, kui pargitud auto kusagile pihta veereb.
Aga et positiivse noodiga lõpetada, siis täketevabast klaasist on tore välja vaadata küll
Klaasivahetusest sain auto kätte ja lubasin ühte nö õpetlikku lugu.
Nimelt pakuti igaltpoolt hinnaks ca 450-500€ koos vahetusega, vastus Autospetsialistist oli 90€ + vahetus! Või siis alternatiivina laos olev Pilkingtoni klaas hinnaga 250€ + vahetus (45€), mis on ka siiski oluliselt soodsam võrreldes teistega. Peale mõnda maili ja kõnet sai selgeks, et võiks siiski seda odavat nö hiinakat katsetada, sest kvaliteet on neil hea ja midagi halba ei osatud öelda. Mõne nädala möödudes oli kaup kohal ja viisin auto klaasivahetusse. Mõne aja pärast tuli kõne, et see siiski ei sobi ja peab panema Pilkingtoni oma. Kurvastasin veidi, aga oligi liiga hea et tõsi olla ning mõtlesin et tegelikult olen niikuinii võidus.
Aga kus sa sellega- reedel sain auto kätte ja esimese asjana märkasin, et klaasi ülemine tihend on nurkadest lahti. Et teada saada miks, oleks vaja suhelda meistriga, kes oli juba lahkunud. Okei. Nagu ikka, siis oli klaas ülevalt katusele ajutiselt kinnitatud pikkade teipidega... selle halli illiga. Värskelt poleerist tulnud auto oli terve päeva päikese käes seisnud ja kurat kus pidi vaeva nägema, et seda illi sealt klaasilt ja katuselt maha nühkida. Vahendeid pidi selleks ka muidugi ise ekstra paluma.
Edasi märkasin, et auto on vastu äärekivi pargitud, stangelt pisike värvitükk väljas. Mul õnneks on seal ka muid kriime, aga marru ajas ikka. Sisse istudes märkasin, et salong ja armatuur on tolmune ja sodine ja et ei käiku ega käsipidurit polnud autol peal!!!!!
Täna leidsin hetke, et käia meistriga rääkimas. Vastuseks sain, et tihendit võiks liimida, aja võiks järgmiseks nädalaks kokku leppida. Tilga liimi oskan sinna ka ise panna. Vastu äärekivi parkimise ja käsipiduri/ käigu sisse jätmise kohta öeldi midagi stiilis, et tema ei parkinud ning mustuse kohta ütles, et me teeme armatuuri tavaliselt ikka puhtaks.
Sai pikk ja nõme tekst võib-olla, aga harja ajas ikka punaseks küll. Hind oli küll hea, aga sellise suhtumise peale sinna küll tagasi ei soovi minna ega soovita ka teistel, kellele auto rohkem kui lihtsalt transpordivahend ja keda ei morjenda, kui pargitud auto kusagile pihta veereb.
Aga et positiivse noodiga lõpetada, siis täketevabast klaasist on tore välja vaadata küll
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Neid asutusi on tglt sitaks kes autodest suurt lugu ei pea ja eks odavate asjadega on ka need lood nagu nad on aga tore, et olukord lõppes positiivselt
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Umbes kuuke tagasi tegi Harri Vaher mõned klõpsud. Valisin ka enda lemmikud välja.
Profiiliga olen eriti rahul
Suvel ehk on rohkem aega, et muid asju nokitseda.
Profiiliga olen eriti rahul
Suvel ehk on rohkem aega, et muid asju nokitseda.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Ülikena ikka. Minu meelest see kere ongi eriti ilus just küljeprofiilis
Volvo S80 V8 Executive
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
5+, aga seda masinat ainult hoiakski sellises klaaspuuris.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
[quote="RS013"]Umbes kuuke tagasi tegi Harri Vaher mõned klõpsud. Valisin ka enda lemmikud välja.
Kuidas Sa niimodi sõita saad, arumaisaa? Aga silmale on paganama ilus!
Kuidas Sa niimodi sõita saad, arumaisaa? Aga silmale on paganama ilus!
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
saab sõita, vedrustus keerab ratta kaldu kui koopasse sisse läheb. Kuidas asi keerates ei kraabi, seda aru jah ei saa. Niisama sõites vist jookseb ikka servast mööda.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist