Valjususe osas ei tea. Kui sa enda autot tahaks võrrelda, siis on see üsna tänamatu tegevus, sest esiteks on sul üks pütt vähem, turbod on erineva suurusega, tõenäoliselt on ka summutite pikkused erinevad jne.
Kui pidasid minu autot silmas, siis mulle tundub, et mul on praegu piisavalt
hea- müdiseb veidi madalamalt, kuid ei ole häiriv aaajou-vaadake-mind-ma-olen-nii-vinge. Kiirendusel on väga meeldiv hääl.
Kuna ka PSist on mitu küsimist olnud, siis ma ei oska öelda kuidas häält arvestada, tõenäoliselt ei oska täpselt seda öelda ka väljalaske valmistajad ja erinevaid parameetreid, mis häält muudavad on seal palju.
Igatahes üle nädala olen nüüd nautinud oma turrrrbo autot. Eelmise paagitäie keskmine pekkis turboga oli üle 18L.
Tehtud tööde nimekiri sai taaskord üsna pikk, aga auto vast ka jälle parem.
*ülemine tagumine mootorikinnitus Powerflex. Mootorihäält tuleb salongi rohkem, mis on täitsa meeldiv. Vibratsioon ja sellega kaasnevad naginad tühikäigul pole nii meeldivad. Aga need saab ära elimineerida.
PS! Kui keegi soovib tagumist ülemist mootorikinnituse 50mm puksi saada (PFF88-106), siis mul on üks uus üle. Mul endal oli vaja 36mm'st.
*turbovahetus
![Cool 8)](./images/smilies/cool.gif)
*õlivahetus
*eesimsed ja tagumised armeeritud pidurivoolikud Goodridge
*pidurivedeliku vahetus, sisse läks Ate Racing Blue
*käsipiduri reguleerimine
*summuti kohendamine, enam ei kolise vastu keret
*Tagasild käis alt ära, ja vahetusse läskid tagasilla puksid ja piduritorud
*juhitiivalt mõlk eemaldatud
LS 223160.
Ära peab tellima ka tagumised klotsid ja kettad ning gaasitrossi. Segu-ja õlikell vajavad ühendust ja nipet-näpet veel. Täitsa suveigatsus on küll peal juba.