Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus (Kolis Tartusse)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
RS013
Foorumi veteran
Postitusi: 809
Liitunud: 06 Mär 2006, 20:07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas RS013 » 15 Veebr 2013, 11:37

Oh mis te nüüd härra Tormi. Siluett on ilus, kiri on tobe.

Valjususe osas ei tea. Kui sa enda autot tahaks võrrelda, siis on see üsna tänamatu tegevus, sest esiteks on sul üks pütt vähem, turbod on erineva suurusega, tõenäoliselt on ka summutite pikkused erinevad jne.
Kui pidasid minu autot silmas, siis mulle tundub, et mul on praegu piisavalt
hea- müdiseb veidi madalamalt, kuid ei ole häiriv aaajou-vaadake-mind-ma-olen-nii-vinge. Kiirendusel on väga meeldiv hääl.

Kuna ka PSist on mitu küsimist olnud, siis ma ei oska öelda kuidas häält arvestada, tõenäoliselt ei oska täpselt seda öelda ka väljalaske valmistajad ja erinevaid parameetreid, mis häält muudavad on seal palju.

Igatahes üle nädala olen nüüd nautinud oma turrrrbo autot. Eelmise paagitäie keskmine pekkis turboga oli üle 18L.

Tehtud tööde nimekiri sai taaskord üsna pikk, aga auto vast ka jälle parem.
*ülemine tagumine mootorikinnitus Powerflex. Mootorihäält tuleb salongi rohkem, mis on täitsa meeldiv. Vibratsioon ja sellega kaasnevad naginad tühikäigul pole nii meeldivad. Aga need saab ära elimineerida.
PS! Kui keegi soovib tagumist ülemist mootorikinnituse 50mm puksi saada (PFF88-106), siis mul on üks uus üle. Mul endal oli vaja 36mm'st.
*turbovahetus 8)
*õlivahetus
*eesimsed ja tagumised armeeritud pidurivoolikud Goodridge
*pidurivedeliku vahetus, sisse läks Ate Racing Blue
*käsipiduri reguleerimine
*summuti kohendamine, enam ei kolise vastu keret
*Tagasild käis alt ära, ja vahetusse läskid tagasilla puksid ja piduritorud
*juhitiivalt mõlk eemaldatud

LS 223160.

Ära peab tellima ka tagumised klotsid ja kettad ning gaasitrossi. Segu-ja õlikell vajavad ühendust ja nipet-näpet veel. Täitsa suveigatsus on küll peal juba.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas torms » 15 Veebr 2013, 11:56

Mõtlen jah rohkem enda autot, huvitav kas aftermarket reso summutab rohkem heli kui originaal. Sest praegu on mul enne viimast pütti sumps pooleks ja ütleme nii et võiks 25% vaiksem olla. St et all on praegu toru ja reso ja kõik. Natuke liiga palju kumiseb küll, aga kiirendusel on mõnus hääl, puhub ja möliseb. :)
Poleerin läigestan vahatan

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas wackou » 15 Veebr 2013, 12:06

Muidugi R5 ja R4 hääled on ikka totaalselt erinevad. See, mis ikka T5 teeb, on muusika.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas torms » 15 Veebr 2013, 12:14

Selles osas ei vaidle üldse vastu. R5 hääl paneb kadestama.
Poleerin läigestan vahatan

Raku
Foorumlane
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Veebr 2013, 19:39

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas Raku » 15 Veebr 2013, 12:15

Väga hea näeb välja ikka. Kas eesti teedel on raske pole nii madala autoga sõita? Kuna sa siin juba niipalju teinud siis kas õhkpadjadele pole mõelnud?

Kasutaja avatar
RS013
Foorumi veteran
Postitusi: 809
Liitunud: 06 Mär 2006, 20:07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas RS013 » 18 Veebr 2013, 10:08

Hääl on tõesti mõnus. Korra olen enda oma väljast kuulnud- meeldis ikka väga 8)

Eesti teedel ei ole raske sõita. Kuumaastiku korral peab muidugi mõtlema sellele, et stange või põhi liiga valusalt kusagile vastu ei käi, aga muidu pole probleemi. Väga palju sõidan ka tehaseseades masinaga, millel kõrge profiiliga 15" plekk all- ikka on jube sõita ja laveerin sellega samamoodi nagu enda autoga. Jube valus on vaadata autosid, millega tuimalt üle aukude suratakse.

Õhkpatjade teemat uurisin kunagi küll, kuid igapäevaselt kasutatavale autole on meie oludes see liig, sest padjad ei pea vastu ning nende asendamine on kulukas. Pelgalt suveauto puhul mõtleks küll patjade peale.

Uue keskluku lasin peale panna ka nädalavahetusel. Laiskus on teinekord kasulik ikka- tellisin endale kunagi komplekti, kuid polnud selle installeerimiseni jõudnud. Tuli välja et see komplekt polekski mulle sobinud.
Seega kui mõni vanema masina omanik tahab endale kesklukukomplekti saada, kus ka kõik mootorid olemas, siis minu käest saab soodsa hinnaga. Maksis kusagile 100€ tuuri vist, ma oleks paari-kolmekümnega ka rahul.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron

Kasutaja avatar
RS013
Foorumi veteran
Postitusi: 809
Liitunud: 06 Mär 2006, 20:07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas RS013 » 04 Mär 2013, 09:48

Veidi nokkisin autot jälle ja lisaks tavapärasele sise- ja välipesule tegelesin veidi tuledega.
Nimelt mingi hetk suri üks eesmine parktuli ära ja ei viitsinud enam selle enda aretisega tegeleda. Tellisin IAst originaal 3-klemmiga pirnipesad.

Tagant oli ka üks park ära surnud- vahetasin korraga kõik tagumised pirnid ära, sest üks suund põles ka jube valgelt ja mõne muu tule hõõgniit tundus ka juba väga väsinud olevat.
Leidsin tagant mingi tulede külge poogitud lüliti ka. Alguses ei saanudki aru millega tegu, sest kõik töötas kui seda näppisin. Hiljem avastasin, et sellega saab parkimisandurid välja lülitada. Aru ei saa, milleks see seal on, sest andurid töötavad korralikult ka näiteks porise või lumisena.

Ülevaatusel käisin ka- auto tehniliselt väga heas korras, mille üle on ainult rõõm :)
Kevade ootuses tegelesin ka rehvimajandusega ning soetasin paari uueväärilisi rehve- ei saa kohe mainimata jätta, et auto küljes on nüüd tükike Ferrarit, sest rehvid pärinevad ühe rada väisanud 430'i alt.

Pilti kah vahelduseks:
Pilt
Pilt
Mul on vist mingi "fiilia"- ilgelt meeldivad autod lumise tagaosaga. Kahju oli kohe maa alla ära parkida :D
Pilt
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas Leho » 04 Mär 2013, 10:23

Sa seda pirnipesa tootekoodi ei taha jagada. :roll:


EDIT. Ära näe vaeva. Vajalik info olemas.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Margus_
Foorumi veteran
Postitusi: 567
Liitunud: 06 Mär 2012, 22:23

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas Margus_ » 04 Mär 2013, 12:19

Andurite lüliti ilmselt kunagi konksu puhuks pandud. Et kui konks taga, siis andurid ei kisaks. Sul vist konksu pole aga ju siis kunagi on olnud.

Kasutaja avatar
veikosib
Targutaja
Postitusi: 923
Liitunud: 28 Jaan 2008, 13:18

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas veikosib » 04 Mär 2013, 12:28

RS013 kirjutas:Mul on vist mingi "fiilia"

Ära muretse - sa ei kannata selle all üksi :D Lumetuisusel teel leian ennast tihti "meelega" teeäärseid lumevaale mööda kulgemas just selle "haiglase" eesmärgiga ;)

EDIT: tõestuseks :) Sai eile tartu maantee linnast välja suunas teist sõdurada kuni WÜRTHini ca meetrijagu laiemaks sõidetud :D
Pilt
S80 D5 2002 (SOLD....to the highest bidder)

Kasutaja avatar
RS013
Foorumi veteran
Postitusi: 809
Liitunud: 06 Mär 2006, 20:07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas RS013 » 05 Mär 2013, 11:10

No tore teada et ma pole üksi Veiko 8)

Lüliti osas mõtlesin ka ise konksu peale, kuid konksu pole seal küll kunagi olnud. Ei tea... äkki olid peetis vahepeal?

Leho otsisin arve siiski juba üles, äkki keegi teine tahab ka. Pesade tootekood on 8628245. Ebayst neid väga soodsamalt ei leidnud ka. Ja kes tahab, siis küsige ainult seda pirni pesa, mulle määriti "terve kit" pähe, mis sisaldas endas siis ka kallied kahe niidiga pirne, mille kõrvalt Ben'ist saab ilmselt oluliselt soodsamalt :D

Küsimus suurele ringile ka, kuna mu laelambid salongilambid töötavad kuidagi kahtlaselt, siis suure tõenäosusega annab viga sisse ka mu uksevalgustuse mikrolüliti. Sain teada, et see mõjutab ka originaal signalisatsiooni tööd.
Interneeduses on õpetused, kuidas seda lülitit parandada, kuid mõtlesin et äkki on lihtsam terve ukselukk välja vahetada.
Oskab keegi öelda, kas S/V70 ja äkki ka 850 ukselukk sobib ka kupeele?
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron

python
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:02
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas python » 05 Mär 2013, 11:36

S/V 70 ukselukku blokk sobib kupeele.
Volvo C70 2,4T

Raxo
Kõva postitaja
Postitusi: 115
Liitunud: 22 Veebr 2012, 21:37
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas Raxo » 05 Mär 2013, 21:16

RS013 kirjutas:Lüliti osas mõtlesin ka ise konksu peale, kuid konksu pole seal küll kunagi olnud. Ei tea... äkki olid peetis vahepeal?

Lüliti on vast aftermarket andurite standardvarustus.
2101 '72
Silverado '00
Grand Voyager '10


Rakso Transport OÜ

Kris.
Foorumlane
Postitusi: 70
Liitunud: 09 Sept 2012, 13:55

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas Kris. » 07 Mär 2013, 12:23

Ei ole see puuderlume fetish teil kahel ainukesena :D
IMG_1188.JPG


aga volvo on viisakas, mitmed korrad Piritalgi näinud, meeldiva kombo oled kokku meisterdanud :)
S70 2,5 tdi 98'
850 T5 95'
740 92'

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus

PostitusPostitas Tanel » 07 Mär 2013, 17:09

Tee sisust pilti
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 66 külalist