Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus (Kolis Tartusse)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Aitäh kaasamõtlejaile!
Varasemalt interneeduses surfates olen aru saanud, et 18T puhul ei pea veel alumise otsa pärast muretsema, kui seade paigas. Või no väidetavalt ei pea ka 19T puhul, sest "rod benderi" maine on kunagi ammu tulnud ja just kehva seade tõttu.
Igatahes, kasutatuid turboid pakutakse päris soodsalt (150€). Mõistliku hinnaga pakutakse ka taastatud variante, näiteks Vääna autolammutus pakub 16T ja 18T'd 380€'ga. Vahetavad minu turbol kogu sisu välja ja annavad 6-kuulise garantii kogu kompotile. Tundub mõistlik ja illlllllmselgelt kaldun ma 18T poole. Kiibikirjutaja Meris (cts.ee) ütles, et pm sama seadega sõidavad mitmed Volvod 18T turbodega probleemivabalt ringi.
Muidugi Pärnus on üks S60R juppideks, kust võiks kolle ja turbo võtta, aga K24 külge pookimine eeldab parajat ehitust jälle vist...
On kellelgi vastuväiteid- mõtteid veel?
Veiko eks ma heietan jah viimasel ajal palju ja kuigi kuut väga meeldib, siis ma arvan et ma pigem kaldun millegi muu poole vahelduse mõttes. Kui üldse. Ära küsi, ma ise ka ei tea
Varasemalt interneeduses surfates olen aru saanud, et 18T puhul ei pea veel alumise otsa pärast muretsema, kui seade paigas. Või no väidetavalt ei pea ka 19T puhul, sest "rod benderi" maine on kunagi ammu tulnud ja just kehva seade tõttu.
Igatahes, kasutatuid turboid pakutakse päris soodsalt (150€). Mõistliku hinnaga pakutakse ka taastatud variante, näiteks Vääna autolammutus pakub 16T ja 18T'd 380€'ga. Vahetavad minu turbol kogu sisu välja ja annavad 6-kuulise garantii kogu kompotile. Tundub mõistlik ja illlllllmselgelt kaldun ma 18T poole. Kiibikirjutaja Meris (cts.ee) ütles, et pm sama seadega sõidavad mitmed Volvod 18T turbodega probleemivabalt ringi.
Muidugi Pärnus on üks S60R juppideks, kust võiks kolle ja turbo võtta, aga K24 külge pookimine eeldab parajat ehitust jälle vist...
On kellelgi vastuväiteid- mõtteid veel?
Veiko eks ma heietan jah viimasel ajal palju ja kuigi kuut väga meeldib, siis ma arvan et ma pigem kaldun millegi muu poole vahelduse mõttes. Kui üldse. Ära küsi, ma ise ka ei tea
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Ise küsin ise vastan. Või õigupoolest Meris cts.ee'st vastas väga asjalikult.
Kopeerin siia ka, äkki kunagi keegi seisab samasuguse valiku eest. 16T vs 18T.
"Kui nüüd aus olla, siis originaal sisu puhul ja kui tahad mootorit hoida, siis ise valiksin 16T (see on 100% safe setupi peale minek) Sest ei näe väga suuri eeliseid 18T puhul, kuna mootori alumine ots jääb originaal ja rõhku tõstma ei hakka, ja 16T kannatab u kuni 17psi ilusti piirajani välja. Kui tulevikus tuleb plaan vahetada alumist osa, siis 18T jääks jälle juba lahjaks, siis peaks hakkama vaatama 19T või midagi veel „suuremat-paremat“
18T annaks küll eelise seal madalamal pöördel, möödasõitudel jne, kuid see arvatav 20-30 nm väänet, mis nüüd tuleks, tuleb tegelt täpselt sel ajal kui Volvodel meeldib keps järgi anda. Aga jah ei ole kuulnud, et kellegil oleks 18T-ga nii juhtunud veel. Kui üritada seal piirata seda alumist pöördevahemikku, siis kaoks ka 18T eelis tegelt täiesti ära..."
Kopeerin siia ka, äkki kunagi keegi seisab samasuguse valiku eest. 16T vs 18T.
"Kui nüüd aus olla, siis originaal sisu puhul ja kui tahad mootorit hoida, siis ise valiksin 16T (see on 100% safe setupi peale minek) Sest ei näe väga suuri eeliseid 18T puhul, kuna mootori alumine ots jääb originaal ja rõhku tõstma ei hakka, ja 16T kannatab u kuni 17psi ilusti piirajani välja. Kui tulevikus tuleb plaan vahetada alumist osa, siis 18T jääks jälle juba lahjaks, siis peaks hakkama vaatama 19T või midagi veel „suuremat-paremat“
18T annaks küll eelise seal madalamal pöördel, möödasõitudel jne, kuid see arvatav 20-30 nm väänet, mis nüüd tuleks, tuleb tegelt täpselt sel ajal kui Volvodel meeldib keps järgi anda. Aga jah ei ole kuulnud, et kellegil oleks 18T-ga nii juhtunud veel. Kui üritada seal piirata seda alumist pöördevahemikku, siis kaoks ka 18T eelis tegelt täiesti ära..."
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
16T @1.5 bari on piisavalt fun, proovitud.
Suurem turbs jahedam (väiksem boost, suurem kuumaosa), aga 16T vs 18T vahe marginaalne.
Väikse turbsiga läheb EGT nii kõrgeks, et hakkad väljalaske klappidele liiga tegema jms.
Siis juba pigem mingi Holset
Muidugi kaotad madalamal pöördel siis päris palju.
Suurem turbs jahedam (väiksem boost, suurem kuumaosa), aga 16T vs 18T vahe marginaalne.
Väikse turbsiga läheb EGT nii kõrgeks, et hakkad väljalaske klappidele liiga tegema jms.
Siis juba pigem mingi Holset
Muidugi kaotad madalamal pöördel siis päris palju.
S40 T4 HX35
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Kas ma mäletan õigesti, et sul on 3" toru otsast lõpuni? Kui on siis, kas lärmab palju? Kui viitsid ja auto endiselt alles on, siis võiksid väikse demo video teha, endal ka plaanid suurem toru panna aga kas 2.5" või 3" selles pole veel selgusele jõudnud.
Tervitades,
Artur
Tervitades,
Artur
Volvo S80 V8 Executive
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Auto vist seisab Priidu juures ja ootab turbot kui ma õigesti peaksin teadma.
Poleerin läigestan vahatan
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Artur... endiselt esimene post
Aga on tõesti alates turbost kuni lõpuni 3" ja kahe ovaalse Simonsi resoga. Ei lärma üldse palju, tühikäigul on ainult õrnalt jämedam kui originaal väljalase. Salongi ei kostu samuti midagi üleliigset, kõrvalt sõites kuulates on väga mõnus heli.
Ma tegelikult tegin kunagi mingi videoklipikese endale ka, aga telefoniheli pole suurem asi. Pead "laivis" kuulama
Tormil on aga muidu õigus, auto Priidu juures laiali. Esmaspäeval läheb turbo lõpuks taastamisse ja jääb 16T.
Aga on tõesti alates turbost kuni lõpuni 3" ja kahe ovaalse Simonsi resoga. Ei lärma üldse palju, tühikäigul on ainult õrnalt jämedam kui originaal väljalase. Salongi ei kostu samuti midagi üleliigset, kõrvalt sõites kuulates on väga mõnus heli.
Ma tegelikult tegin kunagi mingi videoklipikese endale ka, aga telefoniheli pole suurem asi. Pead "laivis" kuulama
Tormil on aga muidu õigus, auto Priidu juures laiali. Esmaspäeval läheb turbo lõpuks taastamisse ja jääb 16T.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
No, kui turbo külge saad siis anna teada, ehk õnnestub kusagil muljetada
Siis on hea, et 3" väga ei lärma(õigete resokatega), kartsin, et läheb paljuks. 3" ikka välismõõt?
Terv,
Artur
Siis on hea, et 3" väga ei lärma(õigete resokatega), kartsin, et läheb paljuks. 3" ikka välismõõt?
Terv,
Artur
Volvo S80 V8 Executive
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Kui auto koos, siis tahaks ka häält kuulda, endalgi igasugused mõtted liiguvad.
PS. väga sile masin, võib vahtima jäädagi
PS. väga sile masin, võib vahtima jäädagi
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Tänud!
Progressi ka vahepeale!
Tööd tehti Demontering OÜ (Vääna Autolammutus) kaudu EU's nagu lipik turbol nüüd ütleb (Leedus kui täpne olla). Asjaajamine oli väga kiire ja sujuv, seega julgen neid kindlasti soovitada.
Progressi ka vahepeale!
Tööd tehti Demontering OÜ (Vääna Autolammutus) kaudu EU's nagu lipik turbol nüüd ütleb (Leedus kui täpne olla). Asjaajamine oli väga kiire ja sujuv, seega julgen neid kindlasti soovitada.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Mitu raha taheti?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Raha sooviti 380€ (sis. KM) Arvestades seda, et kasutatute hind on ca 150€ ja enamus neist olid kehvemas korras, kui mu enda oma ning uue hind on kusagil 700€ kandis, siis tundus väga mõistlik valik. Garantii on ka 6 kuud väidetavalt.
Vaatasin, et kotikesega oli ka vana võll ja tiivikud kaasapandud.
Vaatasin, et kotikesega oli ka vana võll ja tiivikud kaasapandud.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
kas see on n.ö. hiina vurr või midagi muud, mitu km võiks selle eluiga olla? Hind on päris hea, arvestades et mulle pakuti turbo taastamise hinda 400€ kanti, see ei sisalda demonteerimist ega midagi.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Ega ma nüüd täpselt ei oska öelda, kus see sisu toodetud on.
Kilomeetritesse on selliste detailide eluiga ilmselt ka väär panna, sest kõik sõltub ju kasutusest. Kuna garantii on 6 kuud, siis ma olen küll üsna muretu.
Ja see hind ongi ainult taastamise eest- maha võtmine on kliendi poolt.
Kilomeetritesse on selliste detailide eluiga ilmselt ka väär panna, sest kõik sõltub ju kasutusest. Kuna garantii on 6 kuud, siis ma olen küll üsna muretu.
Ja see hind ongi ainult taastamise eest- maha võtmine on kliendi poolt.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus
Midagi sulle
Ning huvitav kuidas auto lõugama jääks kui 1 reso oleks.
Poleerin läigestan vahatan
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 62 külalist