3. leht 3-st
Re: Volvo PV544
Postitatud: 27 Apr 2019, 13:48
Postitas Puuronija
Lõpuks ometi..nüüd Eestis ametlikult üks PV juures ja ülevaatuselt läks ka puhtalt läbi.
Re: Volvo PV544
Postitatud: 27 Apr 2019, 22:57
Postitas Taavi142
Tule külla
Re: Volvo PV544
Postitatud: 28 Apr 2019, 07:38
Postitas Puuronija
Kuhu vaja tulla?
Re: Volvo PV544
Postitatud: 03 Mai 2019, 13:12
Postitas Jarmo
Iceman kirjutas:Pigem peaks jah Hotrod' iks nimetama seda. Hotrodi jaoks oleks muidugi V8 swap vajalik.
Isehakanud kustommisjonärina pläristan Eesti skene kustomkultuuri harimise mõttes siia veidi vahele, et see keretüüp
on
hot rod'i jaoks tegelikult nõksu võrra liiga hiline ning varajased
hot rod'id elik
gow job'id (nagu neid algselt
nimetati; ka
hop-up ja
soup-up jne) olid just hoopis
fourbangerid, mis kangemate juppidega veidi järele aidatud.
Puhast
traditional rod'i ehitades on korralik
hopped-up flathead fourbanger väga perioodikorrektne valik ja V8 ei
ole
hot rod'i (ega tegelikult ka
kustom'i või
lowrider'i) puhul kindlasti mitte reegel ega ainuvajalik.
Praeguse välimuse poolest on see masin stiili mõttes muidu pigem
street rod.
Veidi kangemast
fourbangerist näidiseks pilti kah, üles võtsin 2017 Kustom Kulture Forever'il Saksamaal:
Offtopicuga kõik, head päeva jätku!
Re: Volvo PV544
Postitatud: 03 Mai 2019, 23:57
Postitas Puuronija
Mulle meeldivad ka selle hääled. Paugub ikka korralikult..mitte ei tahaks sinna 2.3T näiteks panna..ja v8..ei viitsiks nagu jalgratast ka leiutama hakata..raha musta auku matta.
Re: Volvo PV544
Postitatud: 28 Juun 2019, 00:23
Postitas Puuronija
Re: Volvo PV544
Postitatud: 28 Juun 2019, 11:24
Postitas Tanel
Kuidas ülevaatus asjasse suhtub?
Viimasel ajal igasugu tulesid kus elemendi sees led.
Kas milkud panevad kohe tagumikku ära tee ääres ja saad korduva koos liikumis keeluga või kuidas asi reguleeritud
Re: Volvo PV544
Postitatud: 28 Juun 2019, 12:11
Postitas Puuronija
Arkis uurisin enne ja pärast ülevaatuse härra ütles ka, et see nii vana auto, et sellel ei pea ühtegi e tähist olema. Aga nendel tulede kõigil e tähised peal.. Just in case..
Originaal tuled taga muidu punased, suunad ka ja ilma tähistuseta. Nüüd aga oranžid suunad nende tulede sees. Ja ees need päevasõidutuled(pargid) mis põlevad muutuvad oranžiks kui suunda kasutada. Muidu kõik ledid. Lähi ja kaug ka. Teine kord panen valges tehtud pildi ka. Muidu mustad tuled. Ja taga kirgas klaas originaal tumeda tooniga. Mingit spreid pole kasutatud.
Re: Volvo PV544
Postitatud: 28 Juun 2019, 12:17
Postitas taavi
väga vinge! Kuidas sumpsipaigutusse igasugu ametkonnad suhtuvad?
Re: Volvo PV544
Postitatud: 28 Juun 2019, 12:32
Postitas KuldarA
Puuronija kirjutas:Arkis uurisin enne ja pärast ülevaatuse härra ütles ka, et see nii vana auto, et sellel ei pea ühtegi e tähist olema. Aga nendel tulede kõigil e tähised peal.. Just in case..
Seal on see aga, et auto peab olema tehasekomplektsuses(just jagelesin seal ühe 72 autoga, millel kapotilukud, mis olid õnneks tehasest, aga selleks pidime natuke googeldama, et leida, et just selle kapotiga olid lukud kaasas jne), aga eks E-tähis vast päästab olukorra.
Muidu hea töö tehtud ja tore näha midagi erilisemat.
Re: Volvo PV544
Postitatud: 28 Juun 2019, 13:11
Postitas Puuronija
Ei tea.. Ei oska vaielda. Siiamaani pole kinni peetud. Vahest vaatavad küll.. aga kinni pole kordagi peetud. Kokku olen nendega suht palju juhtunud.. Eriti jaanipäeval.
Re: Volvo PV544
Postitatud: 28 Juun 2019, 17:13
Postitas Puuronija
Sumpsi kohta ei ole ka midagi öeldud ülevaatusel. Õeldi, et heitgaase ei mõõdeta. Heli ka ei mõõdetud. Mul tonnisel ninsal(tsikli) mõõdeti kohe heli.. Seal raamil kohustuslik heli nr ka kirjas..
Re: Volvo PV544
Postitatud: 06 Nov 2019, 07:30
Postitas Puuronija
Auto müüdud ja uus asemel. Teeme võib kinni panna.