V70 XC 1998a.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V70 XC 1998a.
Veremon OÜ. Sealt tasub volvodele juppe küsida!
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Sai kohalikust poest tagasilla reduktori simmeri 1.50€ info auto oleks kindlasti 30€ küsimus!
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Alati saab odavamalt kui tahta, aga info auto pakub originaali vähemalt
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: V70 XC 1998a.
SanderL kirjutas:Alati saab odavamalt kui tahta, aga info auto pakub originaali vähemalt
Heal päeval saab Originaali Grossi poest euriga
Tõsisemalt ütleks, et kui eesmärk pole autot 10/20/30 aastat projektika/uunikumina pidada, siis ei näe mitte ühtegi põhjust, miks seda peaks mitu korda kallimaät ostma.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: V70 XC 1998a.
Tegelikult oli ikkagi vale info ja ei jäänud muud üle kui tellida õige simmerling Skandixsist. Info auto pakkumine oli 20€ kallim. Ja veel oleks vaja tagasilla reduktori õli. Mida soovitate? Skandix pakub Liug molli (ei tea õiget kirjakeelt)80W Gl-5-te?
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Samas lähevad ka tagapidurid uueks. Voolikud trossid klotsid jne.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Nüüdseks on siis põhja alt kõik rooste eemaldatud ja paks spets pigikiht paigaldatud. Kui ilmataat lubab siis panen paagi tagasi ja saab tagumise otsa kokku lappida. sain kah veel originaal konksu mis ootab paigaldust.
Kas kellegil on infot kust saaks juhtme komplekti käru konksude? Kas on olemas mingi Volvo originaal,et ei peaks ise mingeid juhtmeid aretama?
Ja veel täna sai siis ka uus plokikaan valmis. Ootab paigaldust.
Kuda asi areneb ehk annan jooksvalt teada.
Kas kellegil on infot kust saaks juhtme komplekti käru konksude? Kas on olemas mingi Volvo originaal,et ei peaks ise mingeid juhtmeid aretama?
Ja veel täna sai siis ka uus plokikaan valmis. Ootab paigaldust.
Kuda asi areneb ehk annan jooksvalt teada.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Kahjuks ütleb et liiga suur fail ja ei saa pilte laadida kuigi valisin kaameras kõige väiksema faili.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Skandixsist ja aeromotorsost juppid kohal. Järgmine nädal algab puhkus ja siis saab taas ehitama hakata.vahetusse läheb kogu pidurisüsteem ja uus plokikaan. Loodan varsti liikuma saada.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Nüüd siis niikaugel,et paak on tagasi ja kütusenäidik töötab.eile võtsime ka kaane maha läheb lihvimisele. Tagapidurid on nüüd uued ja esipidurid võtsin täna lahti ja selgus kurb tõsiasi,et kettad ja kolvid lähevad vahetusse. Ühel suportil oli ka õhutusnippel puruks keeratud. Pidin välja puurima. Rooliotsad lähevad kah vahetusse. Ühel oli loks sees.
Vahepeal sai ka esitiivad soetatud kuna originaalid on ikka jube roostes.
Eks ma siis kirjutan edasi kui jälle midagi uut tuleb.
Vahepeal sai ka esitiivad soetatud kuna originaalid on ikka jube roostes.
Eks ma siis kirjutan edasi kui jälle midagi uut tuleb.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Nüüdseks siis mootor kokku lapitud ja esimene väike tiirgi tehtud külapeal. Aga viskas mootori tule põlema ja annab kaks viga.
P1351 ja P 1353.
Ehk siis peaks nagu olema süütepoolide viga.
1ja 3 silindris. Samas enne remonti näitas kogu aeg teise silndri süütepooli viga?
Nüüd siis esimene ja kolmas?
Ei teagi kust alustada? Kohe nagu uusi poole kah ei raatsiks osta?
On kellegil ideid kust alustada?
P1351 ja P 1353.
Ehk siis peaks nagu olema süütepoolide viga.
1ja 3 silindris. Samas enne remonti näitas kogu aeg teise silndri süütepooli viga?
Nüüd siis esimene ja kolmas?
Ei teagi kust alustada? Kohe nagu uusi poole kah ei raatsiks osta?
On kellegil ideid kust alustada?
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
P1353 ongi tegelikult 2. silinder. Vahetasid poole ka omavahael, et välistada juhtmestiku jms viga?
Re: V70 XC 1998a.
Oligi süütepoolide viga. Nüüdseks sain korda.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Probleem ei ole ikkagi lahenenud. Vahetasin ära temp. Anduri ja panin peale uued Denso küünlad aga midagi ei muutunud. Kohapeal tõõtab ideaalselt nii kui sõitma lähen üle kolme tuhande pöörde ei lähe. Hakkab puterdama ja paukuma. Max kiirus mis pika meelitamise peale sain oli 60. Ühtegi veakoodi kah täna polnud. Hetkel ei ole ka summutit all aga kahtlen kas see mõjutab. Kõik voolikud said kah uute vastu vahetatud.
Aiman ainult veel et õhulugeja. Aga kas õhulugeja peaks ju kah veakoode näitama? Või mõjub tõesti summuti?
Aiman ainult veel et õhulugeja. Aga kas õhulugeja peaks ju kah veakoode näitama? Või mõjub tõesti summuti?
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Läheb vahetusse ka mõlemad esumesed amordi laagrid ja padjad. Summuti jaoks ostsin 0.8 plekki ja keevitasin terve ringi uue pleki peale. Kuna kaubandusest nelikule pea võimatu leida. Paljudel on kodulehel küll olemas aga kui küsima hakkad siis pole. Ehk siis kahepütiga.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist