C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 11 Mai 2017, 23:59

No mingit vastu maad laskmist, stääntsi jms. ju ei toimu mis tänapäeval kaadril põsed märjaks ajab :D Üritan siin kuidagi tagasihoidlikult midagi...

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas no1 » 12 Mai 2017, 08:24

C4V6 kirjutas:No mingit vastu maad laskmist, stääntsi jms. ju ei toimu mis tänapäeval kaadril põsed märjaks ajab :D Üritan siin kuidagi tagasihoidlikult midagi...

Juba eemalt vaatad, et kellegi vanaisa on linna tulnud..
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas McBrainless » 12 Mai 2017, 13:10

Mulle küll see mõte meeldib, et tood kõhu maale lähmale. Ma lihtsalt ei oska kaasa rääkida, kui Sa neid andmeid kirjutad ja asju kirjeldada. Minu jaoks ongi seljuhul pildimaterjal parem. :D
Viimati muutis McBrainless, 14 Mai 2017, 23:29, muudetud 1 kord kokku.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 12 Mai 2017, 13:48

Ainus auto millel on mõtet olla madal peab olema kiire auto. See vulva ei saaks isegi siis kiireks kui ta oleks 200kw või whadever. Seega kindlasti jääb ta stock kõrgusesse, sest võlu peitub selles vedrustuses ja olemuses nagu see kunagi loodi. Aukudes ja lamavate politseide pärast ei ole vaja piduriga rapsima hakata vaid sahised vaikselt üle nagu valge mees. Igasugused ärevad maastruimehed BMW H5 ja H6 tüüpi sõidukitega näiteks on alati tore vaadata linnavahel kuidas igal võimalusel üritatakse mööda suitseda ja siis kui on ristirööbas, auk, trammirööbas, lamav politsei, sebra või mõni muu teemärgistus pidurdatakse masin effektselt nulli ära ja siis vaikselt ületatakse massiivne takistus (oleks aeglusti, kasutataks seda ka). Peale takistuse läbimist jälle kalmaar sumajast välja ja nii palju kui tuleb.

Mul oli ka audi üsna madal arvestades tulevikuplaanisid aga siiski oli ta piisavalt kõrge, et muretult sõita ning samuti kasutasin ma üsna ballooni rehvi seal püksirihma asemel. Ma lihtsalt ei jõua enda elu kulutada sellele, et ma peaks mõtlema mingite mõttetute asjade peale teel

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas valus. » 12 Mai 2017, 22:52

See Audi su esimeses postituses on/oli ikka päris kena masin. Ei saa mainimata jätta kohe.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 26 Mai 2017, 10:25

LoLVo rai*k.

Vabandan kõikide ees kes mind ikkagi poolide jms poole juhatasid puterdamise osas. Teil oli OSALISELT õigus.

Tegelikuses pole poolid mitte milleski süüdi.
Nimelt mis ma tegin siis...

Võitsin Tiidult laenuks tarvitatud OE poolid. Lihtsalt viskasin külge (kinni ei keeranud).
2 päeva oli kõik perfektne kuniks hakkas TÄPSELT sama värk pihta tasa ja targu. Siis oli selge, et midagi peab seal viga olema.

Probleem:
1. Mul kinnituvad poolid 1 kõrvaga mitte kahega. Kahel pooli poldil kergelt keermed maas ka. Eks need plastikud-kummid seal pole ka enam esimeses nooruses tihendamise osas.
2. KKK'l on mõnel augul sama jebla, mõnel augul keermed maas. Sealt vahelt immitseb kergelt õli. See õli siis leiab lõpuks oma tee sina paari pooli vahelt küünla aukudesse ja sealt kulmineerub edasi kogu anomaalia.


Tiidu poolid kinnituvad kahe krõvaga aga ma esialgu neid üldse kinni ei pannudki. Nagu uuesti sama asi pihta hakkas, siis sõitsin puterdava autoga töökotta. Võtsin kõik lahti, puhatasin poolid, KKK ja augud piinlikult ära breiku ja asjadega. Lasin suruõhuga kõik puhtaks ja kuivaks, juhtmed ka.
Panin kõik kokku ja seda puhku said poolid ka vileuued poldid endale mis kõik ka kinni hammustasin.

Koju sõitsin mitteputerdava autoga. ainus mis minus hämmingut tekitab on see, et kui puterdama hakkas siis toimus see ainult sisuliselt tühikäigul või selle ca. 2k pöörde juures. mitte mingil muul ajal. Kas siis ca. 2k juures muutub poolidele tuleva voolu sagedus kuidagi selliseks, et tekib suurem läbilöök ?

Veider on nüüd mitte puterdava autoga sõita. Varem ma juba teadsin mis hetkel jonksutama hakkab. Nüüd nagu oled selleks valmis ja midagi ei juhtugi... :(


Kastiõli pole endiselt ära vahetanud aga kindlasti tahaks lähiajal ka sellega tegelda.

Uue esisillaga on lausa lust sõita kuid ka seal on still väike anomaalia. 2 korda regulliti kuid ikkagi tahab veidi paremale ära sõita. See probleem võib muidugi olla ka sellest, et rooli kardaanirist on otsas ja latt on ka suht kutu.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 10 Juul 2017, 13:37

Peale viimast postitust läks paar päeva kui tekkis uus anomaalia. Auto ei tahtnud külmalt käia korralikult. Vahel suri ka kohe peale käivitamist välja.
Gaasi andes tahtis maha surra. Sõitma hakates ei toimunud ka midagi. Isegi gaas põhjas oli sama hea kui tühikäik. Samas koheselt peale mõningast liikumist hakkas asi paranema ja soojast peast oli rahuldav. mootor sealjuures ise töötab kõrvajärgi normaalselt. Kast sealjuures tahab vahepeal justkui läbi libiseda. Nüüd eile käis paar kahtlast kolksu ka. Sõites üthlase kiirusega nagu katkub vahepeal imelikult ja mitte mootorist. Viisin ta Pettomisse Tormsi ja Danieli kätte ja las müttavad siis.

Ilmselt tuleb kast ära vahetada, see ei tähenda muidugi ,et see teine viga ära kaoks. Detoandurid ja lambda ka vahetatud. Kastiõlivahetus millega kaua venitanud olin ka olukorda paremaks ei teinud kuidagi.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 14 Juul 2017, 14:18

No niii !

Pilt

Tõmbasin peale tööd eile kohe pettomisse kus töömees oli värskelt sooja kasti alt ära võtnud ja lõunale läinud.
Hakkasin kohe kasti mudima igatpidi ja ei jäänud esimese hooga midagi kahtlast silma. tõusin püsti ja lähenesin masinale, võttes flexplatest (vaese mehe sajamassiline hooratas) kinni, selgus tõsiasi, et see käib südamiku suhtes 45 kraadi paremale vasakule nii nagu jumal juhatab elik täiesti loge detail.

Jebatt ?!?!

Pilt

Volvo kõikvõimas mototronic koostöös TCM'iga arvas siis sellise keerlemise ja pöörlemise peale, et räige ralli käib sellest hetkest alates kui tuli kolvil ja ilmselt täpselt samas ulatuses mis liikuvalt pildilt näha korrigeeriti koguaeg ka süüdet ja segu :lol:
Eks ta oli mingi kergelt süvenev error ( loks läks aina suuremaks )

Daniel tõmbas Harku Ülarile kõne - 25 aga helistab tagasi. Hui helistas. Well.. ma jumala kärsitu ja ajan juba teisi ka närvi enda olemisega.
Daniel vaikselt hakkas juttu tegema, et tema autol sama "hooratas" ja käigukast ka nagu just värske remo saanud ja ja ja... helisesin kohe ddigile ja võtsime kahepeale ta käest siis auto ära hoobilt. minu jagu kast-kat-flexplate-kastitorud ja ehk mingi nipäet-näpet veel (ddigi lahkel loal :D )

Kastiga on see vigur, et paar aastat tagasi Soomes full rebuildi saanud (arve ka olemas) summas 2,8k :D
Uus PNP ja andurid ka included. Ma ei näinud mõtet enam minu vana või selle teise igaks juhuks toodud kastiga kokku panna kui selline variant tekkis :D Daniel ise on sellel ühekorra ka igaks petteks õli ja filtri ära vahetanud... ja no ma no ega ei saanud kehvem olla. Sai nüüd veel üks filtri ja õlivahetus tehtud kuigi välja tuli puhas õli. Nüüd ilmselt mingite loetud tuhandete peale kolmas õli ja kolmas uus filter :D

Mees ladus kõik kokku ja täna proovikas tundus üsna võrratu. Kast vahetab nagu unistus (vahetusi ei tunne)

Vasakul minu all olev kast ja paremal see mille ma tõin (eeldusel, et kasti vaja vahetada). Need nüüd mõlemad üle. Mõlemad peaks hindele 4+ olema.
Pilt

Ja siin see agregaat mis mulle alla läks
Pilt


No vot. Sellega siis ühelpool.

Millalgi puhastasin kapotialust ka korraks kuid tuleb kindlasti ühe korra veel ilusasti üle teha. Siiski olukord on palju parem kui ta seda enne pesu oli
Pilt

Minu käes olles on sellel autol siis nüüd kapotialuse poolepealt:

Uus vända andur
Uus nuka andur
Uus temp. andur
Uued poolid ja küünlad
Uus segusiibri asendi andur
Uued deto andurid koos sisselaske kolle pesuga, sisselaske tihendiga ja kogu karterituulutuse huinjaa puhastamisega
Meibi midagi veel mis kohe ei meenu.

Deto andurite vaheus on ...... ruudus olgu siis teistele hoiatavalt öeldud
Pilt

Kuna selle flexplate pärast auto süüde koguaeg rämedalt pendeldas, siis kolled seest valged ja kat ka ära põlenud.
Nüüd tuleks uued küünlad panna, paar polti ära tihendada, KAT. alla ja üks anduri pistik värskendada.
Kapotialune veel korra korralikult üle pesta ja siis peaks saebis olema, mõned värviparandused ja ehk peab kevadeni vastu :lol: :lol:

Lisana sai vahepeal vahetatud roolikardaan (uued ristid) ning selgus ,et latt ikkagi lõtkub. See tuleb ka välja vahetada ja siis peaks nagu päris direktori auto juba olema.

NB ! Socket ühest tulev 1-4-3 veakood mida kustutada ei saa on endiselt alles ka uue kastiga. Ilmselt autopoolses juhtmepuus mingi vigastus

Olge nunnud,
Tänud Pettomile-Tormsile ja Danielile + ddigile.
Tannu,

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas allan » 14 Juul 2017, 21:29

Need kastid redblocki otsa ei istu, ega ju?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
volvofan
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 18 Mai 2006, 16:23
Asukoht: Pärnu

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas volvofan » 14 Juul 2017, 22:04

Ei
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex

Kasutaja avatar
Tigro
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Juul 2010, 16:07
Asukoht: Tallinna lähedal

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas Tigro » 14 Juul 2017, 22:08

Need kastid redblocki otsa ei istu, ega ju?

Kahjuks mitte, red- ja whiteblocki kojad on erinevad. Lisaks oleks nende kastide jaoks vaja kontrollerit,
näiteks http://www.latentsolutions.com/suprastickuv.html või siit https://www.powertraincontrolsolutions.com/Performance_Aftermarket/Products/Control_Modules/Simple_Shift_Transmission_Controller/TCM-2300/# midagi.
780`89 B230FT Bertu, 780`88 B280F Blacky,
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 22 Nov 2017, 17:33

Latti pole ikka taastama suutnud asuda. Roolikardaan sai uued ristid.
Tagasilda pole samuti muretsenud.

Küll aga saab põhja alla mõned uued kaikad. Uued ABS andurid sain ka kätte.

Pilt

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 25 Nov 2017, 23:26

Eile tõttasin kiljudes nagu väike plika Pettomisse Tormsi juurde. Läks va suuremaks summuti ehituseks.
2 tundi hiljem selgus, et sinna see kõik jääb ning esmaspäeval hakkab uue hooaga kohe hommikul pihta.
Ostsin kallid bosali tükid, isegi jupike simonsit sai- kõik on põhimõtteliselt täpselt õige aga täiesti täpselt on iga asi sentimeeter mööda või toru veidi vale nurga all. Tuleb suuremat sorti lõika ja keevita.

Suurest WTF'ist sai viina jooma hakatud hoopis. Ehk saab ikkagi asiseks aga harva kui mul midagi ludinal läheb enda autode juures.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 11 Dets 2017, 11:19

Mehed saanud lõpuks kaieks....

Pilt

Külge läksid uued ABS andurid ja ehk sai KKK. poltide õlilekked ka kinni - ma väga loodan.
Gabariitpirnid peab nüüd uued panema veel ja siis võiks tehniliselt kõik hea olla.

Latt tuleks tegemisse lõpuks saada ning siis kusagilt terve tagasild sebida koos kõigega ning see ka uueks nokitseda. Aga selle kõigega kindlasti tegeleks peale seletamatut jõulumöllu.

Vahepeal mõlkus meeles ka esiklaasi vahetus kuid mehed siin vaatsain neid karpe ja vaatsaid, et ka karbi sisemine osa on mäda nähtavasti. Seega vahetus on küsitav. Seega kui karpide vahetus on küsitav, siis on küsitav ka selle kere alles jätmine kasvõi ralli eesmärgil... :roll:
Eks kui mingi hetk ikkagi keegi teeb mingitel segastel asjaoludel karpide vahetuseks pakkumise millest ei saa keelduda, siis tuleks käsile võtta.

Töötänud ja musid püksi lähevad ikka Pettomile ja Tormsile.

RocketBunny
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 19 Juun 2015, 08:39

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas RocketBunny » 11 Dets 2017, 22:54

Väga kift teema, ja tore vaadata kui viitsitakse ikka neid vanu läikima lüüa.
ja veidi OT ka, et mis sa vanade öötsade ja püstakutega teed?
Volvo 745 1990
Volvo 745 1990
Volvo 944 1991
Volvo 945 1992
Volvo 740 1987


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist