kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Karel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
- Asukoht: Tartu/Kuressaare
- Kontakt:
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Selle summaga oleks Recros juba kasti täieliku renoveerimise pm saanud
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Karel kirjutas:Selle summaga oleks Recros juba kasti täieliku renoveerimise pm saanud
Ei saa sulle vastu vaielda. Pole varem mingit käigukasti jebla ühegi autoga olnud ja nõnda see koperdamine lahti läkski, kuna kõik kasti remontijad, kaasa arvatud hõbenool ütlesid alguses, et neil volvodel tüüpveaks hüdraulikaplokid. Kui see neil nii nõrk koht on, siis sain iseendaga kokkuleppele, et las olla, kui nüüd saab kastist ka kolli kätte, siis on vähemalt uus plokk ja saan mitu aastat temaga ringi roomata, sest ülejäänud tehnika toimib super hästi. Kõik suured hooldused on tehtud, veermik korras, elekter sai ka järje peale ja ongi jäänud ainult käigukast ning see YAW andur.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Minul käis ka see sama P -D N-D pauguga ja eriti nõme kui fooritaga automaatselt neutraalile lülitus siis vähe kiirem kohaltvõtt tähendas ikka jõhkrat pauku. Soovitati ka viia remonti - 500 euri vahetatakse paar solenoidi ja asi korras. Võtsin siiski ise kasti maha ja vaatasin mis head seal leida võib siis. Kurikuulsad lineaarsolenoidid käisid vabalt ja polnud neil häda midagi. Küll aga oli juhtplokis 3 või 4 klappi üsna lootusetult kinni. Mehaanika osas oli ka ühe siduri kettad vähe tumedamad kui võiks. Vahetasin juhtploki teise kasutatu vastu ning tumedad kettad ära ja peale seda kast enam ei trikita. Kummitama jäi aga küsimus, kas pauguga Drive tuli mustadest ketastest või kinnistest klappidest....
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
No minul sai nüüd uus plokk peale kuid viga ikka alles, seega loodame ka sidurite viga. Igatahes sain omale aja 22. maiks, eks siis saab teada täpsemalt mis toimub ja kirjutan ka siia. Tean jep, et vanematel kasti tüüpidel on see automaatne neutraali lülitus, mul kadus see peale softi uuendust õnneks ära, siis ei kannatanud üldse sõita
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Kuhu firmasse sa tegemisse viid, Hõbenoolde?
Volvo XC90 2.5T 2005
When you have a hammer, everything is a nail.
When you have a welder, everything is whatever you want it to be.
When you have a hammer, everything is a nail.
When you have a welder, everything is whatever you want it to be.
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Praegu on asjad nii orgunnitud jep, kuid ennist käin Suure Jaanis ühe tuttava juures ära, ta lubas otsa kaane kaudu piiluda, et ehk ei olegi midagi nii suurt ja saab ise teiste tööde vahelt ära teha, kuid kui kasti laiali võtmiseks läheb siis viin hõbenoolde.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Vahepeal tegin midagi lõbusamat, lasin Koljatil tuled ära poleerida ja lakkida Järva-Jaanis. Kokku läks vaid 50€ ja tulemus on 5+. Natuke ajas marru, et pahtli joga maha ei pestud ja pidin õhtul ise stanget nühkima hakkama, kuid üldiselt suht rahul. Lisasin väikse pildi ka:
Vaatasin veel, et veljed hakkavad üha enam mullitama ja mõnest kohast on juba värvi lahti löönud. Kogun pisut julgust ja käis peast läbi mõte veljed matt valgeks lasta hoopis värvida. Kindlasti paljud tahavad ära minestada sellise jutu peale, kuid endale tundub see vaimusilmas lahe ja omapärane. Pealegi kuidas muidu kaasfoorumlased mu tänavapildis ära tunnevad Tellisin foorumist lõpuks sellele autole klubi numbri alused ka ära. Kindel plaan siiski selle autoga lõpuni minna, kui selle käigukastiga asja ei saa, siis vahetan kasvõi kasti ära, kuid ühegi volvoga mul alla anda pole plaanis. Suvel lasen ehk isegi rooli ja käetoe uuesti ära nahatada. Hetkel tundub, et beežiga sobiks ülihästi tumepruun. Must jääks liiga obvious.
Vaatasin veel, et veljed hakkavad üha enam mullitama ja mõnest kohast on juba värvi lahti löönud. Kogun pisut julgust ja käis peast läbi mõte veljed matt valgeks lasta hoopis värvida. Kindlasti paljud tahavad ära minestada sellise jutu peale, kuid endale tundub see vaimusilmas lahe ja omapärane. Pealegi kuidas muidu kaasfoorumlased mu tänavapildis ära tunnevad Tellisin foorumist lõpuks sellele autole klubi numbri alused ka ära. Kindel plaan siiski selle autoga lõpuni minna, kui selle käigukastiga asja ei saa, siis vahetan kasvõi kasti ära, kuid ühegi volvoga mul alla anda pole plaanis. Suvel lasen ehk isegi rooli ja käetoe uuesti ära nahatada. Hetkel tundub, et beežiga sobiks ülihästi tumepruun. Must jääks liiga obvious.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Ilusad uudised nädalavahetuseks. Saigi lõpuks käigukast terveks, vigasid oli siis lausa kaks, esiteks mingil a-võllil olid sooned sisse kulunud ning teiseks oli esimene siduripakk, mida enam praktiliselt polnudki. Seega pandi korras võll ja kõik uued sidurid sisse ning Koljat sõidab sujuvalt nagu kruiisilaev. Korda sain ma ta lõpuks hoopis Suure-Jaanis Villu juures, vend on väga spets ja varasemalt Norras omale teadmisi kogunud. Siia ma ta numbrit igaksjuhuks ei pane, kuid kui kellelgi probleeme ja tema numbrit vaja siis kirjutage mulle privasse. Igatahes Woop. Järgmisena teen ilmselt veljed ära ning kõhutunne ütleb, et peaks ikkagi valgeks tegema, kuna selle auto all on minu arust must liiga sarimõrvar ning hõbe liiga hambaarst
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Mis hinnaklassi asi jäi ?
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
"... Koljat sõidab sujuvalt nagu kruiisilaev...."
ära sõna ära, oli selline kruisilaev nagu "Costa Concordia", mäletad mis juhtus
ära sõna ära, oli selline kruisilaev nagu "Costa Concordia", mäletad mis juhtus
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
kaheksa kirjutas:Mis hinnaklassi asi jäi ?
600€ Töö+tihendite komplekt+sidurid+a-võll
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
ants kirjutas:"... Koljat sõidab sujuvalt nagu kruiisilaev...."
ära sõna ära, oli selline kruisilaev nagu "Costa Concordia", mäletad mis juhtus
Hea tähelepanek, sest peale selle kirjutamist sülitasin 300 korda üle õla.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Tegin jumalast õigel ajal kasko ära, kuna eelmine nädal õnnestus kivi saada Pärnusse sõites. Olen tegelikult üsna õnnelik selle üle, kuna vastu päikest tuli tarokaartide abil sõita, ilmselt originaal alles peal. Niiet masin läheb üha mõnusamaks.
Btw midagi huvitavat ka lõpuks, kuna siiani on autoga üsna mainstream ja viisakas oldud, siis proovisin esmakordselt omanäolisust ka juurde anda. Nimelt need pehkinud ja mullitavad veljed sai lasta liivapritsist läbi ning nähes pritsitud velgesid jahmusin ära kui lahe toon ja tekstuur on velgedel ilma värvita, seega sai katsetatud nii, et liivapritsitud veljed sai puhastatud silikoni eemaldajaga ning umbes 8 kihti lakki peale. Algul 6 kihti, siis peenikese liivapaberiga veits ühtlasemaks ja siis veel 2 kihti selga. Minu arust jäi ülilahe ning loodan, et see lakk jääb püsima.
Btw midagi huvitavat ka lõpuks, kuna siiani on autoga üsna mainstream ja viisakas oldud, siis proovisin esmakordselt omanäolisust ka juurde anda. Nimelt need pehkinud ja mullitavad veljed sai lasta liivapritsist läbi ning nähes pritsitud velgesid jahmusin ära kui lahe toon ja tekstuur on velgedel ilma värvita, seega sai katsetatud nii, et liivapritsitud veljed sai puhastatud silikoni eemaldajaga ning umbes 8 kihti lakki peale. Algul 6 kihti, siis peenikese liivapaberiga veits ühtlasemaks ja siis veel 2 kihti selga. Minu arust jäi ülilahe ning loodan, et see lakk jääb püsima.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Krt pean ka tuled ikka ära tegema...sul tõesit nagu uued...kui xenon põleb mul siis muidugi kena...kui ei sisi ikka kollane alatoon sees tuledes
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003
Volvo75 kirjutas:Krt pean ka tuled ikka ära tegema...sul tõesit nagu uued...kui xenon põleb mul siis muidugi kena...kui ei sisi ikka kollane alatoon sees tuledes
Peaasi, et kindlalt teed sellises kohas kus lakitakse ka. Ma bemmil lasin lihtsalt poleerida kunagi ja oli paari kuu pärast samasugune nagu enne põhimõtteliselt.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist