Ammu ei ole midagi kirjutanud. Novembrist alates ainult sinisega liigelnud. Sai korra ka TÜVel põrutud, kuna käsipidur null. Tuli välja, et katted krt jalga lasknud. Soomlased vahetasid küll enne müüki kõik klotsid kettad aga käsipiduriklotsid selgelt vahetamata jäetud. Vaatamata sellele ja 350tuh läbisõidule muretu masin, ainult kalla ja talla. Auto saab kahjuks küll ainult lühikesi otsi päevast päeva-nii 20-40km päevas. Bensiinikulu püsib stabiilselt 11,2L sajale keskmiselt. Kuna see ainuke kulu masinaga, siis ei ole hullu.
Ahjaa
Tagaluuk hakkas järjest rohkem end meelde tuletama, et lukuvastus endiselt vahetamata-ootas oma järge 2 aastat riiulis koos polstripaigalduskomplektiga.
Said külge ja ikka teine maailm kohe. Lisaks vaikusele sõidu ajal hakkas luuk ka sulguma, ilmselt sama hästi, nagu salongist väljudes.
Kuna tavaliselt 2 kolmandata ei jää, siis veeres kollektsiooni selline isend lisaks
91. aasta masin B230F 85KW. Kere suht heas seisus.
Hetkel selget plaani veel ei ole, mis sellega peale hakata. Panna peale T5 või 3L R6 vabalthingav 960nelt . Originaalis kulub sellel sajand sajani.
Teine mõte teha diisliks. Pommikindel R6 2,4TD ehk, või hoopis D5 120KW. Kütusekulu poolest ja ka paigalduse lihtsuse poolest tundub ahvatlev hoopis VW R4 TDI mootor A4 ja Passatite pealt, millel mootor peal otse.
Samas suht sile ja originaalis masin, ehk peaks nii jätmagi.