3. leht 3-st

Re: Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod

Postitatud: 30 Aug 2019, 23:46
Postitas marek555
DSC_1333.JPG

47g tuhka-peab vist kullapanni muretsema :wink:

Re: Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod

Postitatud: 31 Aug 2019, 00:06
Postitas marek555
Enne kati altvõtmist ja puhastamist tegin hommikul väikese temperatuurierinevuste testi. Külm mootor katse alguses. Sõitsin mõlema katsealusega sama 5km teekonna sama kiirusega Esmalt punasega ja siis sinisega. Punasel kat eest 200 C ja tagant 160-165C, sinisel kat eest 140C ja tagant 60-70C. Mõõtsin infrapuna termomeetriga. Tagant väljuvaid gaase kahjuks nii mõõta ei saa, käega testides R il selgelt tulisem. Hommikul testin punast uuesti.

Re: Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod

Postitatud: 31 Aug 2019, 20:35
Postitas marek555
Auto mootor hingab nüüd normaalselt. Hommik oli ilmselt veidi jahedam täna kui paar päeva tagasi aga punase kat peale sõitmist oli nüüd eest 100C ja tagant 45C. Enne summuti lausa praksus jupp aega peale pikemat sõitu, kuivema rohu peale ei julgenud parkidagi. Pärnu ots ka tehtud ringiga läbi Kuressaare piirkiirusel enamvähem. Pärnu jõudes 7,8, linnas ka veidi tiirutamist ning koju tagasi jõudes keskmine 8,0L. Paar kiiremat mõõdasõitu sai ka prooviks tehtud-ei mingit tõrkumist enam. Maanteel hetkekulu kõigub 6 ja 8 vahel. Seega sain lõpuks bensukulu korda-nüüd võib jälle normaalselt sõitma hakata. Ei tea kas põhjuseks lähenev 1.september aga kõigile nagu täna meeldis sõita 90ga. Õlikulu 360km peale 0, aga ega ka enne rahulikul sõidul suurt enam ei kulunud peale lekete parandamist.

Re: Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod

Postitatud: 15 Veebr 2020, 20:08
Postitas marek555
Ammu ei ole midagi kirjutanud. Novembrist alates ainult sinisega liigelnud. Sai korra ka TÜVel põrutud, kuna käsipidur null. Tuli välja, et katted krt jalga lasknud. Soomlased vahetasid küll enne müüki kõik klotsid kettad aga käsipiduriklotsid selgelt vahetamata jäetud. Vaatamata sellele ja 350tuh läbisõidule muretu masin, ainult kalla ja talla. Auto saab kahjuks küll ainult lühikesi otsi päevast päeva-nii 20-40km päevas. Bensiinikulu püsib stabiilselt 11,2L sajale keskmiselt. Kuna see ainuke kulu masinaga, siis ei ole hullu.
Ahjaa
Tagaluuk hakkas järjest rohkem end meelde tuletama, et lukuvastus endiselt vahetamata-ootas oma järge 2 aastat riiulis koos polstripaigalduskomplektiga.
Said külge ja ikka teine maailm kohe. Lisaks vaikusele sõidu ajal hakkas luuk ka sulguma, ilmselt sama hästi, nagu salongist väljudes.
Kuna tavaliselt 2 kolmandata ei jää, siis veeres kollektsiooni selline isend lisaks

740 5.jpg

740 6.jpg
740.jpg

91. aasta masin B230F 85KW. Kere suht heas seisus.
Hetkel selget plaani veel ei ole, mis sellega peale hakata. Panna peale T5 või 3L R6 vabalthingav 960nelt . Originaalis kulub sellel sajand sajani.
Teine mõte teha diisliks. Pommikindel R6 2,4TD ehk, või hoopis D5 120KW. Kütusekulu poolest ja ka paigalduse lihtsuse poolest tundub ahvatlev hoopis VW R4 TDI mootor A4 ja Passatite pealt, millel mootor peal otse.
Samas suht sile ja originaalis masin, ehk peaks nii jätmagi.

Re: Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod

Postitatud: 15 Veebr 2020, 22:25
Postitas JanP
Sellele ju paras üks +T operatsioon teha.

Re: Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod

Postitatud: 16 Veebr 2020, 10:24
Postitas marek555
JanP kirjutas:Sellele ju paras üks +T operatsioon teha.

Kas selleks kolbe ei tule vahetada mootoris, et see operatsion teha? Ei suutnud netiavarustest erinevust leida FT mootoriga.

Re: Marek555, 855 T5 & 855R T-Rod

Postitatud: 16 Veebr 2020, 10:29
Postitas Iceman
+T jaoks redblockil sisu veel vahetada vaja pole.