paavo7303 kirjutas:Väga hästi ülesehitatud teema ning pildimaterjal mida uurida!
Tahtsin küsida, et kas pumba pea puhastamise ettevõtmine kodustes tingimustes on mõeldav? Pumpa pooleks olen võtnud tihendite vahetuse käigus ning VOL-FCR on olemas, et pärast seaded paika saada. Selle magnetpooli peal oli mingine mehhanism, et kas selle saab pärast lahtivõtmist õigesse asendisse probleemivabalt?
Ning kuidas muutus hääl peale katalüsaatori eemaldust? St kas hakkas kumisema ka? Kui nt auto taga seista...
Mina sain garaazis laua peal täiesti hakkama. Kõige riskantsem asi on klemmid, mis on tehasest kokku punktitud (samused mis pildi peal on paremal pool). Mina võtsin need ühendused lahti, hiljem sidusin peene traadijupiga kokku ja jootsin-kuumutasin tagasi kokku. Siia maani veel probleeme pole olnud. Mõned on jutu järgi ka ilma ühendusi lahti võtmata hakkama saanud. Ja selle mehhanismi kohta, selle nookuri saab sealt kenasti kätte ettevaatlikult lähenedes ning piisavalt pildimaterjali tehes ja märkides saab ka õigesse kohta tagasi. Minu oma küll väga must seest polnud, aga peale seda puhastust kadus tühikäigu ujumine ära igastahes.
Katalüsaatori kohta veel, et väljast läks hääl madalamaks küll, kuid mitte meeletult. Kuskil 1600 pöörde ligi tekkis mingisugune kumin kui 70 kanti kruiisida. Aga ei midagi häirivat, mulle isegi meeldib rohkem. 90 kanti sõites pole mingit vahet kuulda.