C70 99a ME7
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: C70 99a ME7
Kumba sa siis proovid, vida või vadist? Vadis on see, mis tahab IE 8 t. Vida ei saa hakkama 64 bitise 7 ga mu meelest.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Tags:
Re: C70 99a ME7
Liiwaannus kirjutas:Kumba sa siis proovid, vida või vadist? Vadis on see, mis tahab IE 8 t. Vida ei saa hakkama 64 bitise 7 ga mu meelest.
okei.. ajasin vahepeal sassi need juba. Vadis on ikkagi see, mis ma põhiliselt tahaksin saada tööle.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: C70 99a ME7
Vadis peaks jooksna nagu miilenki, kui teed IE downgradei 8 le. Uuemaid versioone Vadis ei söö.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: C70 99a ME7
sedasi siis...
..sai käidud proovisõitu tegemas ja heitgaase mõõtmas enne ülevaatusele minemist. Heitgaasid olid korras.
Töökojast välja sõites tegin korra proovi kuidas edasi astub- päris ilusti liikus kuni turbo teise käiguga puhuma sai hakata ja igane kõva pauk käis kuskil kapoti alt ja mootor enam ei töötanud (kohapeal kontrollisin lõdvikud üle ja tundusid ok). Vaevu vaevu sai esimese käiguga teekõrvale sõita. Seekord tuli sõber appi võtta ja slepis koju minna.
Esimese asjana kodus mõõtsin surved ära ning kohe mitte ei tahtnud rõhk sees püsida intercooleris. Üks pilt ka siis coolerist ning paar muud pilti hiljutisest tegevusest, kui terve auto põhi ja kõik karbid seestpoolt said põhjamastiksiga tuttavaks.
Uploaded with ImageShack.us
..sai käidud proovisõitu tegemas ja heitgaase mõõtmas enne ülevaatusele minemist. Heitgaasid olid korras.
Töökojast välja sõites tegin korra proovi kuidas edasi astub- päris ilusti liikus kuni turbo teise käiguga puhuma sai hakata ja igane kõva pauk käis kuskil kapoti alt ja mootor enam ei töötanud (kohapeal kontrollisin lõdvikud üle ja tundusid ok). Vaevu vaevu sai esimese käiguga teekõrvale sõita. Seekord tuli sõber appi võtta ja slepis koju minna.
Esimese asjana kodus mõõtsin surved ära ning kohe mitte ei tahtnud rõhk sees püsida intercooleris. Üks pilt ka siis coolerist ning paar muud pilti hiljutisest tegevusest, kui terve auto põhi ja kõik karbid seestpoolt said põhjamastiksiga tuttavaks.
Uploaded with ImageShack.us
Re: C70 99a ME7
ei saanud neid normaalse suurusena ülesse laadida kuidagi,, niisiis lingid
[IMG=https://imageshack.us/scaled/modthumb/850/phig.jpg[/IMG]Uploaded with ImageShack.us
[IMG=https://imageshack.us/scaled/modthumb/543/phi2j.jpg[/IMG]Uploaded with ImageShack.us
[IMG=https://imageshack.us/scaled/modthumb/89/phi3.jpg[/IMG]Uploaded with ImageShack.us
[IMG=https://imageshack.us/scaled/modthumb/850/phig.jpg[/IMG]Uploaded with ImageShack.us
[IMG=https://imageshack.us/scaled/modthumb/543/phi2j.jpg[/IMG]Uploaded with ImageShack.us
[IMG=https://imageshack.us/scaled/modthumb/89/phi3.jpg[/IMG]Uploaded with ImageShack.us
Re: C70 99a ME7
wackou kirjutas:Tasuks tõesti mõela keevitatud otsavannidega jahuti peale.
ilmselt peab jah. Ma hetkel mõtlen, et keevitan radikale alumiiniumist detailid nende plastikute asemele...loodan homme tegelema hakata asjaga. Kuid kui peaks selguma, et see ei kõlba, siis tellib IPD cooleri.
Re: C70 99a ME7
Telli parem http://www.do88.se ´st. Ma võtsin sealt oma 800sele reverse intercooleri torustiku ja cooleri enda komplektina koos kõigi silikoonlõdvikutega jne. Tunduvalt odavam kui IPD-st võtta ja kohale tuleb ka max 2 nädalaga.
Täitsa olemas komplekt sinu masinale ca 540 eurot ainult.
http://www.do88.se/sv/artiklar/motor-_- ... 99-00.html
Täitsa olemas komplekt sinu masinale ca 540 eurot ainult.
http://www.do88.se/sv/artiklar/motor-_- ... 99-00.html
Re: C70 99a ME7
Iceman kirjutas:Telli parem http://www.do88.se ´st. Ma võtsin sealt oma 800sele reverse intercooleri torustiku ja cooleri enda komplektina koos kõigi silikoonlõdvikutega jne. Tunduvalt odavam kui IPD-st võtta ja kohale tuleb ka max 2 nädalaga.
Täitsa olemas komplekt sinu masinale ca 540 eurot ainult.
http://www.do88.se/sv/artiklar/motor-_- ... 99-00.html
tänud, vaatasingi, et jään ajahätta, kui ise hakkan originaali keevitama ümber.
Sai siis nüüd sellest samast rootsi lehelt tellitud cooler 320 € läks. Esialgu ei saa torustikku ja muud värki tellida kuna maja ka tarvis ehitada.
Tänud sulle selle lingi eest
Re: C70 99a ME7
Vaadates lehel pakutavat intercoolerit ja originaali,siis on neil torud täpselt vastu pidi ühendatud, tekkis endal selline rumal küsimus,et kui nüüd tellin endale sealt ainult torude komplekti,et kas originaal cooleriga võib ka nii ühendada
Re: C70 99a ME7
ercci kirjutas:Vaadates lehel pakutavat intercoolerit ja originaali,siis on neil torud täpselt vastu pidi ühendatud, tekkis endal selline rumal küsimus,et kui nüüd tellin endale sealt ainult torude komplekti,et kas originaal cooleriga võib ka nii ühendada
jap, cooleri torud ise on täpselt samal kohal aga torude komplekt tellides muutuvad suunad vastupidiseks- ma ei kujuta ette miks see hea on ja kas me7 puhul ka sobib sedasi, kuna gaasiklapi toru läheb otse sinna ülemise cooleri toruaugu juurde.
Endal tuli igatahes cooler kohale ja küljes ka juba. Vaadates originaali ja nüüd seda coolerit (poole paksem ja kanalid mitu korda suuremad), siis paneb natuke imestama, et kuidas originaalis õhk läbi mahub.
Samuti kaalu vahe on üsna korralik ja ma tegin igaksjuhuks lisakinnitused radikatele.
Re: C70 99a ME7
Auto on nüüd jälle liikumisvalmis. Kuna aju on seadistamata (tavaline chiptuning) siis ei saanud sõita 1.5bar acuatoriga ja panin originaali tagasi, kuid mille muutsin reguleeritavaks. Hetkel siis kella järgi 1.2bar ülerõhku, mis on ka maksimum originaal map anduriga.
( 3 bar map andur on küll küljes, kuid kuna aju ei ole selle järgi seadistatud siis kasutusel on originaal. Mõlemad töötavad 0-5v ja kui teine järgi panna siis läheb segu lahjaks.)
natukene siis pilte ka vahelduseks.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
( 3 bar map andur on küll küljes, kuid kuna aju ei ole selle järgi seadistatud siis kasutusel on originaal. Mõlemad töötavad 0-5v ja kui teine järgi panna siis läheb segu lahjaks.)
natukene siis pilte ka vahelduseks.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: C70 99a ME7
Põdesid sissesõidu pärast ja nüüd paugutad 1.2bari.....?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: C70 99a ME7
Tanel kirjutas:Põdesid sissesõidu pärast ja nüüd paugutad 1.2bari.....?
korraks proovisin jah, et paika saada rõhku, aga ülejäänud 1000km tuleb rahulikult.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: C70 99a ME7
Mida seal üldse sisse sõita?
Kolvirõngad töötavad end sisse esimestel kilomeetritel väksemagi koormusega ja saaled nagunii vändaga kokku ei puutu
Kolvirõngad töötavad end sisse esimestel kilomeetritel väksemagi koormusega ja saaled nagunii vändaga kokku ei puutu
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist