13. leht 16-st

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 01 Dets 2019, 15:08
Postitas Indrek1989
Ex dislal paraku kere läbi, sain talle teise tugevama kere. Paraku bensuka kere nii ,et tööd on. Millaski panen pilte ka.Kusjuures eile vaatasin,et bensuka mootori raamile istuks ka D5252T mootor. Saaks lihtsama vaevaga õõtsasid vahetada.Kapotialune juhtmestik diislil eraldatud, mootor ja ülejäänud kapotialune ka. Järgmine nv võtan maha summuti, kütusepaagi.Oskab keegi rääkida kuidas tagaosa saaks kõrgemaks ja jäigemaks , ette panin V70XC Mac Phersonid :lol: ? Tädimees kasutab seda autot tööautona. Lisadena on sellel "uuel" kerel katuseluuk, konditsioneer, toonklaas.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 03 Dets 2019, 19:26
Postitas Indrek1989

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 03 Dets 2019, 19:33
Postitas Indrek1989
Väheke võibolla ka tobe küsimus, kas diisli juhtmestik istub ka bensuka juhtmestikule 1:1-le otsa? Mõtlen need 3 "klotsi" kus juhtmed hargnevad edasi. Bensuka mootoriraam peaks vast diislile ka sobima.Paak koos voolikutega vaja ümber tõsta ja ka summuti.Targemad võtke nüüd sõna kes bensukat/diislit teinud. Salongi juhtmestikus mingeid "üllatusi"? Keegi 850/X70 taguotsa ka kergitanud ja kui ,siis kuidas?

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 10 Dets 2019, 16:55
Postitas Indrek1989
Nii vahepeal siis sai mootor ja juhtmestik külge. Ja läks isegi käima http://toru.ee/view/39904438810b Mootor istus ilusasti bensuka raamile, nüüd peaksid kohale ka jõudma esitiivad, alu õõtsad, salongifiltri korpus. Siduri peasilinder on vist kutu sai õhutatud, aga pedaal ikka põhjas. Teha veel: 1. Tagumised kalts istmed välja ja nahk istmed panna diisli ex kere pealt. 2. Salongi juhtmestik üle käija. 3. Diisli kerelt eemaldada pidurid, tagasild, eesmised amordid koos käändmikega ja need paigaldada teisele kerele. 4. ARK-i ette näidata ja auto ümber vormistada diisliks. Tegemist ootavad veel hammasrihm, suur rihmaratas, kuudi plastik.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 10 Dets 2019, 17:27
Postitas Tanel
Et sidur toimima saada läheb vaja pikka pumpamist või vastavat abivahendit mis õhutab kogu süsteemi

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 10 Dets 2019, 22:31
Postitas Indrek1989
Oma tund aega sai möllatud selle õhutamisega, proovisime ka vaakum pumpa ikka 0.Töösilinder uus, peasilinder on vana.Kakkus ikka õhku kuskilt vahelt. Keegi tahab, siis rohelised uksed on saada.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 16 Dets 2019, 21:12
Postitas Indrek1989
Diislil avastasin,et läheb isegi ilma immota käima. Ei pannud seda "kivi" antenni juurde ja andsin süüdet, kõik töötab. Homme plaanis võtta antenn ja immo plokk maha ja ,siis ka katsetada. Nii vanal autol see immo on saatanast. Homme üritan veel seda sidurit õhutada, vaatab mis saab. Kesklukuga vaja ka toimetada. ARK-i on saadetud ka avaldus ümberehituse kohta, öeldi sõida kohale ja näita ette lisaks mul veel fotod ja vanast TDI teh.passist koopia millelt tehnika pärit.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 22 Dets 2019, 18:24
Postitas Indrek1989

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 29 Dets 2019, 23:42
Postitas Indrek1989
Kuna üks tegelane pole tulnud mu 2.0 155 kw mootori järgi juba ca 9 kuud, siis kas Vana-aasta õhtu või juba uuel aastal toon omale ära ühe I gen V70-ne. Peal on tal 2.5 125kw mootor koos ATM kastiga. Esialgu ajaks ta käima selle mootoriga ja peale seda hakkaks kapotialust tegema.Kui turbo pisik veres siis, ikka turbokas.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 03 Jaan 2020, 15:04
Postitas Indrek1989

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 05 Jaan 2020, 17:07
Postitas Indrek1989
PS! Moderaator(id) võiks selle teema pealkirja ka ümber muuta : "Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw." Kuna kogu teema kajastub nagunii selles rubriigis.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 06 Jaan 2020, 22:44
Postitas Indrek1989
850 T-5 sai Delphiga läbi helistatud, nüüd tean ka miks ei tööta odokas ja spidomeeter. Viga lihtne ABS moodulis on jama, samas armatuuris põlevad ka ABS ja TRACS tuli. 850 TDI ex kere pealt on õnneks korras moodul olemas.Järgmine nädal vahetan ära, ja loen koodid uuesti Delphiga ära.Vana mooduli lasen ka mingi aeg ära taastada kuskil.Põles ka SRS tuli kuna kundepoolset airbagi pole, sai ka see Delphiga kustutatud. Muidu mõnus pill. Nädalavahetus hakkan ka TDI-ga tegelema, peab olema varsti korras ja läheb Soome kilomeetreid mõõtma. Kevadel tahaks TDI-l tuuleklaas vahetust,kliima täitmist, teisi rehve naelte asemel.Eks siin kevade poole võtan ka V70 käsile jääb kas talve või varu autoks, müügiks ei kavatse teda teha.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 09 Jaan 2020, 19:18
Postitas Indrek1989
TDI-l tellisin ära uue siduri peasilindri. Küll sai täna nõiutud selle õhuga panin vaakumpumba ka sappa,aga ikkagi kakub õhku vahele. Kuna uus töösilinder on küljes ,siis sai ka tellitud ära uus peasilinder.Samuti tellisin ära alu õõtsadele puksid ja šarniirid ,genekale pingeregulaatori(videost oli näha kui annan pöördeid, siis tuled vilguvad vastavalt), uued esipiduri voolikud. Selle mõttetu immo kakkusin ka üldse vahelt ära ja masin käib ka ilma selleta kenasti, õpetasin keskluku puldi ka selgeks.Kusjuures päris kiirelt hakkas sooja puhuma töötas ca 5 minutit ja hakkas juba leiget tulema. Hetkeseisuga ootan siis uusi juppe, homme värvin selle kärukonksu ka üle. Eks pühapäev hakkan salongi ka kokku lappama.Kiired ajad on, kool,autokool D-kategooria, töö ja hunnik enda masinaid mis tahavad ka tööd saada lisaks veel maakodu ka nõuab mingi aja.Ahjaa T-5"R" tahan ajada ülejärgmine nädal kooli. Vahetaks selle ABS kobaka ära (ehk saaks selle spidoka ja odoka ka tööle), õhutaks süsteemi ära ja oleks jälle mingi aeg hooleta.Keegi teab kus kohast saaks osta vedru vahele n.n kõrgendus pukse(tahan TDI taguotsa veidi kõrgemaks ajada)?

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 11 Jaan 2020, 21:40
Postitas Indrek1989
Maanteeametist tuli järgnev kiri :)
Tere



Palun esitage lisaks ümberehitusavaldusele ka vahetatud mootoriga sõiduki kaalutõend. Kaalumisel peab selles olema juht (75 kg), kütus (90% kütusepaagi mahust), tööriistad, varurattas (kui see on paigaldatud) ning 100% õlide, jahutusvedeliku ja kõigi teiste süsteemide vedelikud.



Kaaluda palume telgede kaupa, nii et tõendil oleks ära näidatud mõlema telje koormused kui ka sõiduki tühimass.



Tunnustatud tühimassi mõõtjad: https://www.mnt.ee/et/soiduk/soiduki-um ... si-mootjad





Lugupidamisega



Alar Hansov

Peaspetsialist
Tehnoosakond

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5 95.a,Volvo 850 TDI ja V70 2.5 125 kw.

Postitatud: 17 Jaan 2020, 18:47
Postitas Indrek1989
Homme maale, võtan kaasa B5204T2 mootori ja V70 pealt remonditud plokikaane, koolis hakkan vahetama. Turboka sisselaske kolle lasen ka ümber freesida N/A gaasiklapi jaoks läheb mu 850 T-5 peale. Kasutult seisab ka üks X70 2.5 125 kw käimakast selle roogin tühjaks ja tahan talle sisse istutada 2.5 103 kw disla käimakasti sisu(läheb V70 peale).V70 maki peal polnud koodi ja autoga sain kaasa ka ühe SC-801 maki tollel ka pole koodi, kas siin ainus variant Info-auto või ka netis mingi koodi generaator? ABS kobaka vahetasin ära ikka TRACS/ABS põlevad, kiirust ei näita. Mul mootori juhtmestik veel 95.a oma millel käigukasti kiiruse andur küljes, samas maal vedeleb juba 96.a juhtmestik kus seda andurit pole.Ehk teisipäev vahetan juhtmestikud ära ja vaatab kas toimetab. Veakoodi ei mäleta ,aga kirjas oli "road signal sensor fault".