Minu tungraud näeb uurima hakates hoopis teistsugune välja, täpsemalt selline:
Ja varurattapesa täies hiilguses
Kui ma juba neid asju liigutasin, tegin üksiti väikse koristuse ka.
Huvitav, et varuratta pehmendus on iseenesest katki läinud. Ta pole küll kaheks tükiks nagu originaal oli, aga põhimõtteliselt on ta samadest kohtadest katki. Huvitav mis vägi teda purunema sunnib
Aga mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida. Täna jõudsin järsku ehmatavale avastusele, et laupäev on harjumatult sisutühi. Sellist luksust pole juba ammu tunda saanud- vaba graafik terve päeva ulatuses. Seega oli päris paras osa sellest päevakesest auto kallal nokitsemiseks kasutada. Täpsemalt ei andnud mulle ikkagi rahu tagumised pidurid. Miks?
Nad töötavad, aga kui ma võrdlen välimist tööpinda esimese kettaga, siis on ilmselgelt midagi valesti. Lisaks pidurdan ma aeg-ajalt endiselt helieffektide saatel. Kurvis pidurdades alati, aga vahest ka otse sõites kostub pidurdades tagant kõõõõõõks. Nagu rongiga sõidaks, millel on sadades tonnides kaupa sabas. Kuna see hääl kostub piisavalt valjusti valmistab ka parajal määral piinlikust, jäta või pidurdamata. Ühesõnaga asi vajas lähemalt uurimist. Ei viitsinud täna sõpra tülitama hakata, seega kasutasin sama orig. tungi. Õõtsa toestasin kinnitusest igaks juhuks ära, ohutus ennekõike. Asjasse süvenema hakates ei saanud mina küll aru mille eest ma viimatise pidurihoolduse eest 40Euri maksin või mida seal tehti. Vasemääret oli pandud, aga see ka kõik. Lahti polnud minu hinnangul midagi võetud.
Tihvtid, mis fikseerisid piduriklotsid, olid pindmisest roostest ja klotsi tolmust jämedad. Muidu ma neid kätte ei saanud kui tuli lõpuni välja lüüa. Isegi pooles vinnas olles ei saanud neid välja tõmmates kätte. Kuidas siis klotsid nende peal liikuma peaks?
Jama küll, aga jälle saan ma omal nahal tunda ammu teada ütelust: kui sa tahad et miski saaks tehtud nii nagu kord ja kohus, siis pead käised üles käärima ja ise ära tegema. Kettad lihvisin uuesti haljaks. Klotside tööpinnad käisin tasasel pinnal liivapaberi peal üle. Klotside tööpinnas olevad sooned olid triiki saasta täis, puhastasin ära. Tihvtid töötlesin uuesti haljaks. Ühtlasi sai enam-vähem kõik piduriklotsi tolmust puhtaks tehtud, vajalikud kohad ära määritud ja uuesti kokku pandud. Peale prooviringi võin öelda, et kõõõõõksu pidurdades enam ei kostu. Näis kuidas klotsid ja kettad nüüd kokku töötama hakkavad. Nii palju kui mulle paistis pole asi endiselt ideaalne, aga võib olla on natuke vara veel lõplikke järeldusi teha. Peaks ikka natuke sõitma. Kehvemal juhul tuleb ka tagumised supordid välja vahetada, need on väljast nagunii hirmroostes. Arvestades milline oli algne välja lastud piduriõli ma väga ei imestaks, kui kolvid ei liigu sadulates normaalselt ja sel juhul ei saagi tagapiduritelt paremat resultaati nõuda kui täna on. Lähim aeg annab sellele küsimusele vastuse.
Ahjaa, kas kellelgi sellist asja on pakkuda? Peaks puhas ja terve olema. Ei kujuta ette mis seal kunagi ümber on läinud. Päris õudne näeb välja