C70 99a ME7
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: C70 99a ME7
ega midagi erilist toimuud pole. Paar pilti viskan ikka. Hetkel ootan 3" roostevabast põlvi ja wg jaoks 60mm põlve ning siis saab väljalaske valmis ehitada ja mootori kokku panna.
Tags:
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: C70 99a ME7
Loll küsimus, mis sul seal ümber on ja miks see hea on?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: C70 99a ME7
Vanasti oleks ma seda asbest teibiks nimetanud, praegu on tal kindlasti mingi "fäänsy" nimi.
See peaks vähendama kollest tulevat kuumust.
See peaks vähendama kollest tulevat kuumust.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: C70 99a ME7
See on jah teip, mis käib kolle ümber, et kapotialune liiga kuumaks ei läheks. Kuumus läheb seetõttu rohkem summuti poole ja sealt välja. See konkreetselt on siisklaaskiu põhjal. Muidu soovitatakse rohkem keraamilist teipi.
Re: C70 99a ME7
kahjuks ei olnudki plug and play. Oleksin pidanud tellima keevitamata versiooni. Nüüt tuleb asi ikka lahti lõigata ja endale sobivaks teha, muidu tuleb teha kapotile scoop v kuidas seda nimetataksegi
Re: C70 99a ME7
Tubli töö. Kas see aasta lähed mõnele miili sõidule ka?
Re: C70 99a ME7
Iceman kirjutas:=D> Tubli töö. Kas see aasta lähed mõnele miili sõidule ka?
Miilile on kindel plaan minna aga hooaja avalaksule selle autoga kahjuks ei jõua.
Re: C70 99a ME7
UPin enda teemat, et keegi ei arvaks, et see on surnud projekt
Tegelikult olen autol esimese käivitamise juba teinud kõva teibituuninguga.
Nüüd kohe kui suudan aega leida, siis teen sisselaske torustiku valmis, kuid mingeid suuremaid uuendusi see kuu ei tule. Põhjuseks on endiselt lõputööga tegelemine.
Kuid mis kõige tähtsam- kasutaja Kaak saadab mulle ehk juba järgmise nädala lõpuks MS3x aju !!
Tegelikult olen autol esimese käivitamise juba teinud kõva teibituuninguga.
Nüüd kohe kui suudan aega leida, siis teen sisselaske torustiku valmis, kuid mingeid suuremaid uuendusi see kuu ei tule. Põhjuseks on endiselt lõputööga tegelemine.
Kuid mis kõige tähtsam- kasutaja Kaak saadab mulle ehk juba järgmise nädala lõpuks MS3x aju !!
Re: C70 99a ME7
On asi juba koos ? Millal pildi/video materjali juurde saab ?
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
Re: C70 99a ME7
Auto aju ammu käes, kuid vahepeal olid kiired ajad ning auto ehitamine jäi tahaplaanile taaskord. Siiski nüüd sai suur töö ära tehtud ja autol on aju küljes. ESIMENE START ÕNNESTUS ka!!! Hääled on väga mahedad. Algselt oli probleeme vända ja nuka andurite paika saamisega arvutis, kuid õnneks pika jamamise peale saime sõbraga hakkama.
Ei saa mainimata jätta kasutaja Kaak´i abivalmidust, kus ta pakkus ise võimaluse, et saaks läbi minu arvuti esmaseadistus teha auto käima saamiseks.
wacokou: sisselaskekollektor on 50/50 vastuseks su küsimusele.
Natuke pildimaterjali ka vahelduseks ning kui ülevaatuse (ja seadistamise) saaks tehtud,siis võib seda autot peagi sõitmas näha:
Ei saa mainimata jätta kasutaja Kaak´i abivalmidust, kus ta pakkus ise võimaluse, et saaks läbi minu arvuti esmaseadistus teha auto käima saamiseks.
wacokou: sisselaskekollektor on 50/50 vastuseks su küsimusele.
Natuke pildimaterjali ka vahelduseks ning kui ülevaatuse (ja seadistamise) saaks tehtud,siis võib seda autot peagi sõitmas näha:
Re: C70 99a ME7
mis ülevaatuse tegmist takistab?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: C70 99a ME7
Ma arvan, et kapotialune
Viimati muutis joss1357, 21 Aug 2015, 17:25, muudetud 1 kord kokku.
Re: C70 99a ME7
ei oma kahjuks vastavaid tutvusi Aga sellise piiripeal asja puhul olen ene käinud sõbralikult jutustamas ja uurimas kas on mõtet hakata ülevaatlust tegema või tuleks kohe koju minna, mitte et kohe kõmm sisse ja vormistama.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: C70 99a ME7
Erinevatel põhjustel pole vahepeal autoga suurt midagi toimunud mõned aastad. Nüüd tasapisi olen kuu aega toimetanud auto kallal ja sai mootor lahti võetud kuna suitses kergelt sinist. Sinise põhjuseks oli tegelikult valesti ehitatud turbo tagasivool, mis sai pandud õlikorgi külge, kuid sealt ei jõudud piisavalt kiiresti toru tühjeneda (vale läbimõõt kah) ning hakkas turbo mõlemast kojast sisse pressima. Kui mootor lahti oli vaatas vastu kurb pilt .. midagi oli mootori ühest silindrist läbi käinud ja kerge kriimu tõmmanud (ilmselt vana turbo laba tükk?!).
Sai hakatud uut mootorit otsima, mis ei olegi üldse kerge tegevust. Hinnad on üpris soolased Eestis ja tuli võtta ette teekond Läti romulasse. Nüüd siis kaks mootorit, millest üks on täpselt sama, mis mu esialgne(1998) ning teine 2000 aasta oma.
--------------------
Loomulikult kõik lahti ja puhtaks ning wiseco kolvid ja H kepsud sisse jne jne.
Kuna juba uuesti ehitamiseks läks sai tehtud turbo muudatus Garretti GTX3071R peale. Sellega ehk linnas mugavam liikuda Väljalaske kolle tuli muidugi sobivaks muuta.
Kogu kütusemajandus kolis pagassi ja kapoti alla tuleb nüüd ainult 1 voolik nagu on originaalis. Suurimaks põhjuseks ohutus. Nimelt "vanad" armeeritud kummivoolikud, mis olid kütusest tühjaks vajunud muutusid kõvaks ning nii kui süüte sisse panin oli kogu kapoti alune mootoribensiini udu täis. Õnneks põlema pole läinud midagi. Sai tellitud kõik uued voolikud ja seekord seest plastik sisuga (PTFE? või mis iganes nimetusega) ja väljast samasugune armeeritud kate.
MS3 ajul on ikka eriliselt ebamugavad pistikud ning seetõttu sai tellitud normaalsed pistikud, mille juhtmed toob otse trükiplaadilt. Aju kolib mootoriruumist salongi.
Võrreldes vanema tüübi kaant (hüdrotõkuritega) ja uuemat siis sai selgeks, et tuleks kasutada uut kaant vanema tüübi vedrudega, mis on natuke tugevamad. Lisaks võidab ühe klapi kohta kaalus ca 20grammi, mida vedru peab üles lükkama.
Kuu ajaga loodan mootori autole peale saada ja ühe ploki tagavaraks teha. Eile kulus 4 tundi väntvõlli poleerimisele.
Pilte tuleb juurde jooksvalt
Sai hakatud uut mootorit otsima, mis ei olegi üldse kerge tegevust. Hinnad on üpris soolased Eestis ja tuli võtta ette teekond Läti romulasse. Nüüd siis kaks mootorit, millest üks on täpselt sama, mis mu esialgne(1998) ning teine 2000 aasta oma.
--------------------
Loomulikult kõik lahti ja puhtaks ning wiseco kolvid ja H kepsud sisse jne jne.
Kuna juba uuesti ehitamiseks läks sai tehtud turbo muudatus Garretti GTX3071R peale. Sellega ehk linnas mugavam liikuda Väljalaske kolle tuli muidugi sobivaks muuta.
Kogu kütusemajandus kolis pagassi ja kapoti alla tuleb nüüd ainult 1 voolik nagu on originaalis. Suurimaks põhjuseks ohutus. Nimelt "vanad" armeeritud kummivoolikud, mis olid kütusest tühjaks vajunud muutusid kõvaks ning nii kui süüte sisse panin oli kogu kapoti alune mootoribensiini udu täis. Õnneks põlema pole läinud midagi. Sai tellitud kõik uued voolikud ja seekord seest plastik sisuga (PTFE? või mis iganes nimetusega) ja väljast samasugune armeeritud kate.
MS3 ajul on ikka eriliselt ebamugavad pistikud ning seetõttu sai tellitud normaalsed pistikud, mille juhtmed toob otse trükiplaadilt. Aju kolib mootoriruumist salongi.
Võrreldes vanema tüübi kaant (hüdrotõkuritega) ja uuemat siis sai selgeks, et tuleks kasutada uut kaant vanema tüübi vedrudega, mis on natuke tugevamad. Lisaks võidab ühe klapi kohta kaalus ca 20grammi, mida vedru peab üles lükkama.
Kuu ajaga loodan mootori autole peale saada ja ühe ploki tagavaraks teha. Eile kulus 4 tundi väntvõlli poleerimisele.
Pilte tuleb juurde jooksvalt
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist