TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw - Müüdud!

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas TiitR » 31 Mär 2018, 13:37

Küsimus, kas see lukustus seal peabki nii lõdvalt käima...roheliselt punasele?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas simpson005 » 03 Apr 2018, 22:37

Vinge, väga vinge.
Minu meelest see värv on super. Üks mu lemmikuid!

Palju õnne siis ellise isendi puhul.
Kas masinas on piisavalt ruumi.
Ma kui oma xc90 käisin toomas siis tegelikult arvasin, et tulen sealt 2011a s80-ga ära, aga krt nii kitsas oli seest. Siis otsustasingi, et ma küll ise väike, aga minu ego on piisavalt suur, et sinna s80 mitte mahtuda.

Aga jah, sul jälle väga vinge masin, kuldpruun ja hele sisu :) Lemmik!!!
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
overspeed
Kõva postitaja
Postitusi: 280
Liitunud: 05 Mai 2013, 03:46
Asukoht: Saaremaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas overspeed » 03 Apr 2018, 23:55

TiitR kirjutas:Küsimus, kas see lukustus seal peabki nii lõdvalt käima...roheliselt punasele?


Kui kerge on see lödvalt ? Mingi väike vedru takistus ikkagit peab olema, kui sa peale ei suru aga keerata proovid. Punaselt edasi muidugit avamisse ei lähe.
Kui peale surud, siis on tüki raskem ning lahti keerates ka korralikult sise-mehhanismi vedru pinget/vastutakistust tunda.
On sul vöti ka olemas ja ega ta sul lukus pole ? Kui on lukus, siis peale suruda ei saa.
Mul oli vöti kadunud, uus vöti ei avanud (oksideerunud). Vahetasin kogu sisu.

Velgede asjus mainisid, et said selgust. Lihtsalt mainiksin, et xc90 velgedel on siseava 67,1mm, sul originaalis aga 63,4mm. Paljud muud Volvod siseava 65,1mm. ET (offset) on varieeruv, oleneb velje laiusest.
Arrogance diminishes wisdom !

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas TiitR » 04 Apr 2018, 01:21

simpson005 kirjutas:Vinge, väga vinge.
Minu meelest see värv on super. Üks mu lemmikuid!

Palju õnne siis ellise isendi puhul.
Kas masinas on piisavalt ruumi.
Ma kui oma xc90 käisin toomas siis tegelikult arvasin, et tulen sealt 2011a s80-ga ära, aga krt nii kitsas oli seest. Siis otsustasingi, et ma küll ise väike, aga minu ego on piisavalt suur, et sinna s80 mitte mahtuda.

Aga jah, sul jälle väga vinge masin, kuldpruun ja hele sisu :) Lemmik!!!

Tänud ovatsioonide eest :wink: , kuid ise ihaldasin just mingit teistvärvi järgmiseks, kuna eelmine seda värvi just oli. Nagu eespool ka kirjutasin, siis see konkreetne polnud mu esimene valik, kuna otsisin tumeda värviga sisu (vähemalt istmeid).
Mul pikkust 190cm ja kaalu 102kg, ei ütleks, et midagi niiväga väiksemat oleks xc90-ga...madalamal istud küll jah, kuid raputab vähem ja on kuidagi mugavam. Üldpikkus vist xc90-st grammi pikemgi?
overspeed kirjutas:
Velgede asjus mainisid, et said selgust. Lihtsalt mainiksin, et xc90 velgedel on siseava 67,1mm, sul originaalis aga 63,4mm. Paljud muud Volvod siseava 65,1mm.

Seda teadsin juba xc90 ajast jah :wink: ...siiani pole pidanud rattaid maha keerama, kui jõuan selleni, eks siis paistab, mis kood veljele pressitud on ja kas on ka vaherõngad.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas simpson005 » 04 Apr 2018, 11:10

Vaat kui veider. Minu lemmikud värvid on sinu autol :D
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas TiitR » 05 Apr 2018, 17:49

Tekkis küsimus menüüs pakutava info vastu.
Pakub roolile (võimendile ilmselt) 3 versiooni. Kommenteerib keegi seda?

Pilt
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
ErQ
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 19 Juul 2007, 13:45
Asukoht: Läänemaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas ErQ » 05 Apr 2018, 18:46

Saad roolivõimu vastupanu muuta. Low asendis rooli vastupanu kergem jne.. High asendis võttis vanematel mudelitel ikka linnas selja märjaks. Nüüd uutel see vähe loogilisemaks aetud - madala kiiruse juures ühtmoodi kerge minu arvates.
If your dreams don't scare you, they are not big enough!

EX 850 1996
EX S70 1999
EX S80 2007
EX XC70 2008
EX XC70 2012 new car
EX V70 2013 new car
V90 CC 2018 new car

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas TiitR » 05 Apr 2018, 18:58

ErQ kirjutas:Saad roolivõimu vastupanu muuta. Low asendis rooli vastupanu kergem jne.. High asendis võttis vanematel mudelitel ikka linnas selja märjaks. Nüüd uutel see vähe loogilisemaks aetud - madala kiiruse juures ühtmoodi kerge minu arvates.

Selge. Seda tahtsingi teada, et kuhupoole see loogika seal on? Ühesõnaga LOW peal peaks siis rool kergem olema. Ja tõesti, kohapeal erinevaid seadeid proovides küll mingit vahet ei tundnud.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas TiitR » 05 Apr 2018, 23:26

Küsimus targematele, et kui hetkel meh. tagaluuk, kas elektriliseks tegemine on väga suur porr? Vaatasin katte alla, kus peab olema 2 pistikut - 1 siis tulede jaoks ja teine luugi jaoks, kuid hetkel vaid 1. Kas on mingi valmidus ka või on liiga suur aretus? Selge see, et 2 vedruamorti pean installima, kuid jah, elektri pool just?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas Liiwaannus » 06 Apr 2018, 00:16

See luuk peaks ju servodega olema, ehk sulgeb ka ju elektriliselt, või on mingi muu süsteem? Pakuks et mingilt maalt kaabeldus, ajamid luugile ja soft. See on kohvipaksu ennustus.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
ErQ
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 19 Juul 2007, 13:45
Asukoht: Läänemaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas ErQ » 06 Apr 2018, 14:37

TiitR kirjutas:
ErQ kirjutas:Saad roolivõimu vastupanu muuta. Low asendis rooli vastupanu kergem jne.. High asendis võttis vanematel mudelitel ikka linnas selja märjaks. Nüüd uutel see vähe loogilisemaks aetud - madala kiiruse juures ühtmoodi kerge minu arvates.

Selge. Seda tahtsingi teada, et kuhupoole see loogika seal on? Ühesõnaga LOW peal peaks siis rool kergem olema. Ja tõesti, kohapeal erinevaid seadeid proovides küll mingit vahet ei tundnud.


Minu meelest oli vist nii, et seadeid muutes tuleb sõitu alustada, et see rakenduks. Niisama kohapeal settinguid muutes ei tekigi vahet. Ehk et, sõidad mõned meetrid ja siis jääd seisma ja vahetad jne... Targemad, parandage kui eksin.
If your dreams don't scare you, they are not big enough!

EX 850 1996
EX S70 1999
EX S80 2007
EX XC70 2008
EX XC70 2012 new car
EX V70 2013 new car
V90 CC 2018 new car

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas TiitR » 06 Apr 2018, 16:59

ErQ kirjutas:
TiitR kirjutas:
ErQ kirjutas:Saad roolivõimu vastupanu muuta. Low asendis rooli vastupanu kergem jne.. High asendis võttis vanematel mudelitel ikka linnas selja märjaks. Nüüd uutel see vähe loogilisemaks aetud - madala kiiruse juures ühtmoodi kerge minu arvates.

Selge. Seda tahtsingi teada, et kuhupoole see loogika seal on? Ühesõnaga LOW peal peaks siis rool kergem olema. Ja tõesti, kohapeal erinevaid seadeid proovides küll mingit vahet ei tundnud.


Minu meelest oli vist nii, et seadeid muutes tuleb sõitu alustada, et see rakenduks. Niisama kohapeal settinguid muutes ei tekigi vahet. Ehk et, sõidad mõned meetrid ja siis jääd seisma ja vahetad jne... Targemad, parandage kui eksin.

Ok. Proovin selle ära mingi hetk.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas TiitR » 11 Aug 2018, 15:33

Natuke sai auto lisavidinaid ;)

Pilt
Pilt
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Harrikald
Kõva postitaja
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Sept 2011, 12:15

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas Harrikald » 12 Aug 2018, 07:59

Kus kohast te võtate neid tagatiibasid. Ma tahan ka.

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw

PostitusPostitas TiitR » 12 Aug 2018, 10:15

Harrikald kirjutas:Kus kohast te võtate neid tagatiibasid. Ma tahan ka.

Kui originaali ei raatsi osta, siis aletrnatiiv oleks: http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarM ... 6&lang=est
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist