TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw - Müüdud!
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
Küsimus, kas see lukustus seal peabki nii lõdvalt käima...roheliselt punasele?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
Vinge, väga vinge.
Minu meelest see värv on super. Üks mu lemmikuid!
Palju õnne siis ellise isendi puhul.
Kas masinas on piisavalt ruumi.
Ma kui oma xc90 käisin toomas siis tegelikult arvasin, et tulen sealt 2011a s80-ga ära, aga krt nii kitsas oli seest. Siis otsustasingi, et ma küll ise väike, aga minu ego on piisavalt suur, et sinna s80 mitte mahtuda.
Aga jah, sul jälle väga vinge masin, kuldpruun ja hele sisu Lemmik!!!
Minu meelest see värv on super. Üks mu lemmikuid!
Palju õnne siis ellise isendi puhul.
Kas masinas on piisavalt ruumi.
Ma kui oma xc90 käisin toomas siis tegelikult arvasin, et tulen sealt 2011a s80-ga ära, aga krt nii kitsas oli seest. Siis otsustasingi, et ma küll ise väike, aga minu ego on piisavalt suur, et sinna s80 mitte mahtuda.
Aga jah, sul jälle väga vinge masin, kuldpruun ja hele sisu Lemmik!!!
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
TiitR kirjutas:Küsimus, kas see lukustus seal peabki nii lõdvalt käima...roheliselt punasele?
Kui kerge on see lödvalt ? Mingi väike vedru takistus ikkagit peab olema, kui sa peale ei suru aga keerata proovid. Punaselt edasi muidugit avamisse ei lähe.
Kui peale surud, siis on tüki raskem ning lahti keerates ka korralikult sise-mehhanismi vedru pinget/vastutakistust tunda.
On sul vöti ka olemas ja ega ta sul lukus pole ? Kui on lukus, siis peale suruda ei saa.
Mul oli vöti kadunud, uus vöti ei avanud (oksideerunud). Vahetasin kogu sisu.
Velgede asjus mainisid, et said selgust. Lihtsalt mainiksin, et xc90 velgedel on siseava 67,1mm, sul originaalis aga 63,4mm. Paljud muud Volvod siseava 65,1mm. ET (offset) on varieeruv, oleneb velje laiusest.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
simpson005 kirjutas:Vinge, väga vinge.
Minu meelest see värv on super. Üks mu lemmikuid!
Palju õnne siis ellise isendi puhul.
Kas masinas on piisavalt ruumi.
Ma kui oma xc90 käisin toomas siis tegelikult arvasin, et tulen sealt 2011a s80-ga ära, aga krt nii kitsas oli seest. Siis otsustasingi, et ma küll ise väike, aga minu ego on piisavalt suur, et sinna s80 mitte mahtuda.
Aga jah, sul jälle väga vinge masin, kuldpruun ja hele sisu Lemmik!!!
Tänud ovatsioonide eest , kuid ise ihaldasin just mingit teistvärvi järgmiseks, kuna eelmine seda värvi just oli. Nagu eespool ka kirjutasin, siis see konkreetne polnud mu esimene valik, kuna otsisin tumeda värviga sisu (vähemalt istmeid).
Mul pikkust 190cm ja kaalu 102kg, ei ütleks, et midagi niiväga väiksemat oleks xc90-ga...madalamal istud küll jah, kuid raputab vähem ja on kuidagi mugavam. Üldpikkus vist xc90-st grammi pikemgi?
overspeed kirjutas:
Velgede asjus mainisid, et said selgust. Lihtsalt mainiksin, et xc90 velgedel on siseava 67,1mm, sul originaalis aga 63,4mm. Paljud muud Volvod siseava 65,1mm.
Seda teadsin juba xc90 ajast jah ...siiani pole pidanud rattaid maha keerama, kui jõuan selleni, eks siis paistab, mis kood veljele pressitud on ja kas on ka vaherõngad.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
Vaat kui veider. Minu lemmikud värvid on sinu autol
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
Tekkis küsimus menüüs pakutava info vastu.
Pakub roolile (võimendile ilmselt) 3 versiooni. Kommenteerib keegi seda?
Pakub roolile (võimendile ilmselt) 3 versiooni. Kommenteerib keegi seda?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
Saad roolivõimu vastupanu muuta. Low asendis rooli vastupanu kergem jne.. High asendis võttis vanematel mudelitel ikka linnas selja märjaks. Nüüd uutel see vähe loogilisemaks aetud - madala kiiruse juures ühtmoodi kerge minu arvates.
If your dreams don't scare you, they are not big enough!
EX 850 1996
EX S70 1999
EX S80 2007
EX XC70 2008
EX XC70 2012 new car
EX V70 2013 new car
V90 CC 2018 new car
EX 850 1996
EX S70 1999
EX S80 2007
EX XC70 2008
EX XC70 2012 new car
EX V70 2013 new car
V90 CC 2018 new car
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
ErQ kirjutas:Saad roolivõimu vastupanu muuta. Low asendis rooli vastupanu kergem jne.. High asendis võttis vanematel mudelitel ikka linnas selja märjaks. Nüüd uutel see vähe loogilisemaks aetud - madala kiiruse juures ühtmoodi kerge minu arvates.
Selge. Seda tahtsingi teada, et kuhupoole see loogika seal on? Ühesõnaga LOW peal peaks siis rool kergem olema. Ja tõesti, kohapeal erinevaid seadeid proovides küll mingit vahet ei tundnud.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
Küsimus targematele, et kui hetkel meh. tagaluuk, kas elektriliseks tegemine on väga suur porr? Vaatasin katte alla, kus peab olema 2 pistikut - 1 siis tulede jaoks ja teine luugi jaoks, kuid hetkel vaid 1. Kas on mingi valmidus ka või on liiga suur aretus? Selge see, et 2 vedruamorti pean installima, kuid jah, elektri pool just?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
See luuk peaks ju servodega olema, ehk sulgeb ka ju elektriliselt, või on mingi muu süsteem? Pakuks et mingilt maalt kaabeldus, ajamid luugile ja soft. See on kohvipaksu ennustus.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
TiitR kirjutas:ErQ kirjutas:Saad roolivõimu vastupanu muuta. Low asendis rooli vastupanu kergem jne.. High asendis võttis vanematel mudelitel ikka linnas selja märjaks. Nüüd uutel see vähe loogilisemaks aetud - madala kiiruse juures ühtmoodi kerge minu arvates.
Selge. Seda tahtsingi teada, et kuhupoole see loogika seal on? Ühesõnaga LOW peal peaks siis rool kergem olema. Ja tõesti, kohapeal erinevaid seadeid proovides küll mingit vahet ei tundnud.
Minu meelest oli vist nii, et seadeid muutes tuleb sõitu alustada, et see rakenduks. Niisama kohapeal settinguid muutes ei tekigi vahet. Ehk et, sõidad mõned meetrid ja siis jääd seisma ja vahetad jne... Targemad, parandage kui eksin.
If your dreams don't scare you, they are not big enough!
EX 850 1996
EX S70 1999
EX S80 2007
EX XC70 2008
EX XC70 2012 new car
EX V70 2013 new car
V90 CC 2018 new car
EX 850 1996
EX S70 1999
EX S80 2007
EX XC70 2008
EX XC70 2012 new car
EX V70 2013 new car
V90 CC 2018 new car
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
ErQ kirjutas:TiitR kirjutas:ErQ kirjutas:Saad roolivõimu vastupanu muuta. Low asendis rooli vastupanu kergem jne.. High asendis võttis vanematel mudelitel ikka linnas selja märjaks. Nüüd uutel see vähe loogilisemaks aetud - madala kiiruse juures ühtmoodi kerge minu arvates.
Selge. Seda tahtsingi teada, et kuhupoole see loogika seal on? Ühesõnaga LOW peal peaks siis rool kergem olema. Ja tõesti, kohapeal erinevaid seadeid proovides küll mingit vahet ei tundnud.
Minu meelest oli vist nii, et seadeid muutes tuleb sõitu alustada, et see rakenduks. Niisama kohapeal settinguid muutes ei tekigi vahet. Ehk et, sõidad mõned meetrid ja siis jääd seisma ja vahetad jne... Targemad, parandage kui eksin.
Ok. Proovin selle ära mingi hetk.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
Natuke sai auto lisavidinaid
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
Kus kohast te võtate neid tagatiibasid. Ma tahan ka.
Re: TiitR-i xc70 2008a. 2.4 D5 136kw
Harrikald kirjutas:Kus kohast te võtate neid tagatiibasid. Ma tahan ka.
Kui originaali ei raatsi osta, siis aletrnatiiv oleks: http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarM ... 6&lang=est
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist