242 '79 & 240 '87
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: 240 '87
Esijalgu ei lähegi Weberit peale. 2.3 läheb peale parima karpaga mis ma endalt leian ja siis algab kere ja muu taastamine, mootor jääb viimaseks, mida näpin. Lihtsalt praegu mõtlen ma karpa peale. Esiteks ajastukohane, hääl on mõnus, lihtsus ja töökindlus. Kui kõik valmis ja tekkib tahtmine võimsama järgi siis saab alati edasi mõelda.
Re: 240 '87
Enda 200se karpa aegadest mäletan, et selles pole midagi töökindlat Töökindlus sõltus, õhuniiskusesr, temperatuurisr, tuulesuunast ja kurat teab millest veel.
Re: 240 '87
Õige karburaatoriga ja korraliku seadistusega selliseid probleeme naljalt ei ole minu 45 topeltweberid käivad kui kell, sõltumata ilmastikust. Aga originaal volvo poolt paigaldatud karburaatoritega olen ennast korduvalt emaseks nu**inud
Volvo Amazon 2dr 66´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´
Re: 240 '87
Saab näha, ma praegu ei mõtle sellele nii pingsalt. Vaikselt vahetan asju ja siis vaatan mis saab. Aga... aega on möödunud kõvasti, auto lihtsalt on seisnud ja oodanud oma aega. Üks nädalavahetus tuli sõidu isu nii suur peale, et kõikidesse detailidesse sai lisatud piisavalt õli. Differ oli muide selleks ajaks täiesti kuiv. Reguleerisin karbussi, vahetasin paar kütuse voolikut ja siis sai pool päevakest temaga sõidetud. Päris lõbus masin .
Minu silm isiklikult viga ei tähendanud, aga kasutaja Ollu avastas et mu autole on eelmise generatsiooni iluvõre ees. Veits googeldamist sain aru, et tõsi ta on. Kuna tal oli üks uuema generatsiooni võre üle ja mul vanem küljes, siis tegime 1-1'le vahetust. Mina rõõmus, tema, ma ei tea kui rõõmus Aga vahetuse ta tegi, tänud Ollu.
Pilt mootorist siis milline ta on veel 2.0'iga on:
Õige võrega pilt:
Minu silm isiklikult viga ei tähendanud, aga kasutaja Ollu avastas et mu autole on eelmise generatsiooni iluvõre ees. Veits googeldamist sain aru, et tõsi ta on. Kuna tal oli üks uuema generatsiooni võre üle ja mul vanem küljes, siis tegime 1-1'le vahetust. Mina rõõmus, tema, ma ei tea kui rõõmus Aga vahetuse ta tegi, tänud Ollu.
Pilt mootorist siis milline ta on veel 2.0'iga on:
Õige võrega pilt:
Re: 240 '87
Endal originaal stromberg töötab küll väga usaldusväärselt, paugust käivitub, isegi pärast pikka seismist.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 240 '87
Nii palju, kui ma neid strombergidega kokku puutunud on nad samuti väga töökindlad olnud. Lihtsalt originaal karburaatoritel on see eelis, et kui kõik osad karburaatoris on terved ja mootor on korras siis asi ka käib. Kui mingi muu karpa tahad peale panna siis ilmselt sa ostad need karburaatorid kasutatult ja pead nad mootorile vastavaks seadistama. See ei pruugi kohe esimese korraga õnnestuda. Aga lõppude lõpuks on see su enda otsus ja sõltub su enda huvist, kas sa tahad rohkem nokitseda või lihtsalt sõita.
Re: 242 '79 & 240 '87
Mõnel kindlasti tekkinud küsimus: noh, mis toimub?
Vastus, mitte muhvigi. Auto seisab, olen kogunud juppe, aega ja mõtteid. Reaalselt auto kallal pole väga midagi teinud. Mootor sai maha tõstetud ja sinna ta ongi jäänud.
Vahepeal tuli pakkumine kasutaja bronec'ilt, tal üks 242 kere müüa.
Sellist kere mis piltidel ta muidugi ei müünud, need olid pildid siis kui see tema kätte see auto sattus. Panin need lihtsalt infoks, mis bronec juba korda saatnud on. Ta alustas ilusti taastamisega ja lasi kere ära pea-aegu keevitada ja siis jäi tal projektide rohkuse tõttu seisma.
Muidugi, on veel mõned kohad mis vajavad üle käimist ja mõni asi vahele jäänud, kuna lihtsalt ei pääsetud ligi kuna silla talad näiteks ees.
Aga üldiselt on väga suure hoole ja armastusega keevitatud. Uuel aastal, mis ei ole kaugel, viin ma lõpule lõpetamata keevitus tööd ja siis läheb juba kõik oma rada edasi.
Mis siis 240'nest saab? Kuna 242'l on väga, väga palju asju puudu, samuti esisild täiesti läbi siis läheb auto ilmselt toonoriks.
Hiljem mis alles jääb läheb ilmselt avalikult müüki või vaatan mis seisu jääb, ehk saab veel elulooma, aga niikaua kui ma juppe laenan jääb ta alles.
Vastus, mitte muhvigi. Auto seisab, olen kogunud juppe, aega ja mõtteid. Reaalselt auto kallal pole väga midagi teinud. Mootor sai maha tõstetud ja sinna ta ongi jäänud.
Vahepeal tuli pakkumine kasutaja bronec'ilt, tal üks 242 kere müüa.
► Show Spoiler
Sellist kere mis piltidel ta muidugi ei müünud, need olid pildid siis kui see tema kätte see auto sattus. Panin need lihtsalt infoks, mis bronec juba korda saatnud on. Ta alustas ilusti taastamisega ja lasi kere ära pea-aegu keevitada ja siis jäi tal projektide rohkuse tõttu seisma.
Muidugi, on veel mõned kohad mis vajavad üle käimist ja mõni asi vahele jäänud, kuna lihtsalt ei pääsetud ligi kuna silla talad näiteks ees.
Aga üldiselt on väga suure hoole ja armastusega keevitatud. Uuel aastal, mis ei ole kaugel, viin ma lõpule lõpetamata keevitus tööd ja siis läheb juba kõik oma rada edasi.
Mis siis 240'nest saab? Kuna 242'l on väga, väga palju asju puudu, samuti esisild täiesti läbi siis läheb auto ilmselt toonoriks.
Hiljem mis alles jääb läheb ilmselt avalikult müüki või vaatan mis seisu jääb, ehk saab veel elulooma, aga niikaua kui ma juppe laenan jääb ta alles.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 242 '79 & 240 '87
Niipalju siis järgi minu toodud 242-st. Kurb
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 242 '79 & 240 '87
Tanel kirjutas:Niipalju siis järgi minu toodud 242-st. Kurb
Ajalugu vaikselt koorub, võid veel jagada muljeid, kus millal ja kes.
Aga küll ta korda saab
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 242 '79 & 240 '87
Mina tõin selle auto 16.03.08a Soomest. Sõitvana.
Vajas natukene keretöid ja pidurid olid seismisest kinni. Muidu oli komplektne ja igati korras.
Eelmiseks omanikuks oli Matti nimeline Volvo entusiast, kellel oli erilisi volvosid küll ja veel ning taastatud oli just 2 uksega roheline Amazon.(minu esimene Amazoniga sõit)
Järjekorda ootas P1800. Mees ise vist töötas koolis (kui mäletan õigesti)
Otsisin ülesse oma vana albumi
Pildid Matti juures
https://photos.app.goo.gl/D9glYKeZUm0ry1BE2
Pildid kui auto oli minu käes.
https://photos.app.goo.gl/XJBjBA90PB8RZYKJ3
Minu käest ostis selle kasutaja Renek ja sealt edasi müüdigi vist Bronecule.
Renek võttis esmakordselt auto arvele eestis ja sai passi turbo mootri kw ning vist isegi nn usa nr märgid
Huvi pärast võiks onule isegi uuesti külla minna, kuna ta ei ela üldse kaugel
Vajas natukene keretöid ja pidurid olid seismisest kinni. Muidu oli komplektne ja igati korras.
Eelmiseks omanikuks oli Matti nimeline Volvo entusiast, kellel oli erilisi volvosid küll ja veel ning taastatud oli just 2 uksega roheline Amazon.(minu esimene Amazoniga sõit)
Järjekorda ootas P1800. Mees ise vist töötas koolis (kui mäletan õigesti)
Otsisin ülesse oma vana albumi
Pildid Matti juures
https://photos.app.goo.gl/D9glYKeZUm0ry1BE2
Pildid kui auto oli minu käes.
https://photos.app.goo.gl/XJBjBA90PB8RZYKJ3
Minu käest ostis selle kasutaja Renek ja sealt edasi müüdigi vist Bronecule.
Renek võttis esmakordselt auto arvele eestis ja sai passi turbo mootri kw ning vist isegi nn usa nr märgid
Huvi pärast võiks onule isegi uuesti külla minna, kuna ta ei ela üldse kaugel
Viimati muutis Tanel, 18 Dets 2017, 21:33, muudetud 1 kord kokku.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 242 '79 & 240 '87
404 viga tuleb linkide avamisel.
Passis on jah 120kw ja värvuseks must. Mida ma kindlasti ei värvi. Ameerika numbrid on ka täiesti olemas.
Passis on jah 120kw ja värvuseks must. Mida ma kindlasti ei värvi. Ameerika numbrid on ka täiesti olemas.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 242 '79 & 240 '87
Imelik. Minul avab lingid
Tuli ta trussiku sinisena
Tuli ta trussiku sinisena
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 242 '79 & 240 '87
Tänud, nüüd avanes ka minul. Huvitav vaatamine oli.
Re: 242 '79 & 240 '87
Infoks niipalju, et Matti endiselt volvolainel ja olukord on peaaegu sama nagu piltidel.... Osad masinad on küll taastatud või taastamises.... Näiteks see 242gt on varsti valmimas.
Volvo Amazon 2dr 66´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´
Re: 242 '79 & 240 '87
Vastan ka siis siia teemasse.
Kahjuks aasta 2018 on mul väga kiire olnud ja ka need Volvo täiesti oodanud oma järjekorda. Soetatud ainult mõndasid varuosasid, millekohta puudub tõestusmaterjal.
2019 algas mul väikse isikliku traumaga, jalaluumurd (nii õnnetult, et siiani saan kodus olla, varsti 2 kuud juba).
Seega saan nüüd rahulikult mõtteid mõlgutada ja plaane paika panna.
Räägime siin teemas siiski edasi enamjaolt 242'st. Mis 240'nest lõpuks saab, ma ei tea, eks varuosadeks ja hiljem kui 242 valmis, eks siis aeg näitab.
Seega... tahaks selle aasta lõpuks värvimisse saada. Aga kõige suurem mure on. Mis värvi teha?
Originaalis on auto trussiku sinine nagu siin eelkõneleja hellitavalt ütles. Passi see eest on eelmine omaniku poolt must lastud panna. Kellelgi mingeid ideid? Pakkumisi?
Kahjuks aasta 2018 on mul väga kiire olnud ja ka need Volvo täiesti oodanud oma järjekorda. Soetatud ainult mõndasid varuosasid, millekohta puudub tõestusmaterjal.
2019 algas mul väikse isikliku traumaga, jalaluumurd (nii õnnetult, et siiani saan kodus olla, varsti 2 kuud juba).
Seega saan nüüd rahulikult mõtteid mõlgutada ja plaane paika panna.
Räägime siin teemas siiski edasi enamjaolt 242'st. Mis 240'nest lõpuks saab, ma ei tea, eks varuosadeks ja hiljem kui 242 valmis, eks siis aeg näitab.
Seega... tahaks selle aasta lõpuks värvimisse saada. Aga kõige suurem mure on. Mis värvi teha?
Originaalis on auto trussiku sinine nagu siin eelkõneleja hellitavalt ütles. Passi see eest on eelmine omaniku poolt must lastud panna. Kellelgi mingeid ideid? Pakkumisi?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 57 külalist