Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Auto on nüüd minu oma
Muu nippe-näppe kõrval vaja EGR ja selle pulsair torud uued panna. Mädanevad raiped hirmsasti.
Peal tal Solex Cisac karburaator, kuid räägitakse, et sellest on paremaid?
Naljakas vaadata kui paljude vaakumuvoolikutega on karburaatorile "mõistus" ehitatud.
Mootor on tihe.
Muu nippe-näppe kõrval vaja EGR ja selle pulsair torud uued panna. Mädanevad raiped hirmsasti.
Peal tal Solex Cisac karburaator, kuid räägitakse, et sellest on paremaid?
Naljakas vaadata kui paljude vaakumuvoolikutega on karburaatorile "mõistus" ehitatud.
Mootor on tihe.
Viimati muutis vanapeer, 12 Sept 2007, 19:48, muudetud 1 kord kokku.
Minu kogemus seisnud autoga oli järgmine. (Ei ole küll VOLVOGA aga nimi on kõigest mõne tähe võrra erinev)
Asjaolude minemisel nii nagu nad läksid, olen ma nüüd ka 61a. vana-volga e. GAZ21 omanik. Viimane ülevaatus on klepsu järgi 03 ja tean, et see on täitsa ametlik. Peale seda jäi masin mõne kuu päras seisma ja seisis präeguseni. Niisis võtsin nõuks masina ellu äratada.
Olles mõni päev tagasi aku ära laadinud, hakkasin siis käima ajama. Valasin 10 liitrit kütust sisse ja pumpasin käsitsi üles. Istusin sisse ja andsin võtit. Enne muidugi kasutasin suurt süütevõtit mootori ringitamiseks. Peale umbes pooleminutilist käiamist läks mootor käima, küll alguses tundus, et mitte kõigi silindritega aja peale mõneminutilist käimist ja soojenemist hakkas töötama ühtlaselt. Tegin ka väikse proovisõidu ja pidurikontrolli tundus, et kõik rattad nagu pidurdasid ja kui plokki vajutada siis kruusapeal risti ei kiskunud ja käsipidurgi töötas. (muidugi õigem oleks nendega stendi minna- lähim ülevaatuspunk asub mul õnneks ainult kilomeetri kaugusel) Eks see ole nüüd näha kas täna on õliloigud all purunenud torudest. Peab peale tööd garaaži vaatama minema.
Asjaolude minemisel nii nagu nad läksid, olen ma nüüd ka 61a. vana-volga e. GAZ21 omanik. Viimane ülevaatus on klepsu järgi 03 ja tean, et see on täitsa ametlik. Peale seda jäi masin mõne kuu päras seisma ja seisis präeguseni. Niisis võtsin nõuks masina ellu äratada.
Olles mõni päev tagasi aku ära laadinud, hakkasin siis käima ajama. Valasin 10 liitrit kütust sisse ja pumpasin käsitsi üles. Istusin sisse ja andsin võtit. Enne muidugi kasutasin suurt süütevõtit mootori ringitamiseks. Peale umbes pooleminutilist käiamist läks mootor käima, küll alguses tundus, et mitte kõigi silindritega aja peale mõneminutilist käimist ja soojenemist hakkas töötama ühtlaselt. Tegin ka väikse proovisõidu ja pidurikontrolli tundus, et kõik rattad nagu pidurdasid ja kui plokki vajutada siis kruusapeal risti ei kiskunud ja käsipidurgi töötas. (muidugi õigem oleks nendega stendi minna- lähim ülevaatuspunk asub mul õnneks ainult kilomeetri kaugusel) Eks see ole nüüd näha kas täna on õliloigud all purunenud torudest. Peab peale tööd garaaži vaatama minema.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Täna oli tähtpäev, mitte küll ümmargune aga fataalne siiski, sest masin sai ülevaatuse.
Vahepeal oli ta minu omaks saanud ja läbinud põhjaliku tuuningu parkimisplatsi nurgal
-uued esimesed pidurisadulad (aitähhid Demis)
-taastatud tagumised sadulad ja uued kolvid (aitähhid Jaanionu)
-rihmad, vedelikud, kuluvad kõrgepingejuhtmed
-uus sumps + pulsair + EGRi toru (aitähhid IAle ja Vääna-postile)
(nii sumpsivend, kui karbussiguru imestasid, et milleks need viimased torud küll pimedad pole)
Tagantjärgi vaadates polegi palju tehtud (mai-juuli). Huvitav kuhu see aeg ja õlled kõik kadusid!?
Ülevaatusel oli ülimõistlik tiim. Minu uus kässar ei võtnud alguses! Pakkusin naljaviluks, et davai, keeran peale, kui onu ütles, et võtmed on seal, mis sa ootad Oligi nii, tegime kaks testi kuni napilt läbi sai. Ja nüüd ongi küsimus: kässar on salongist päris pingule keeratud, kang tuleb põhja, kuid pärast ülevatust enam üldse ei pea ??
Üks mõte on, et sai liialt sügavamaks viilitud neid "jõnksusid" otstes, sest ketas ei mahtunud peale muidu.
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
Ise elan Läänemere teel, see suht kose kõrval, nii et kui abi vaja siis anna teada.
Ma siin olen ammu mõelnud et peaks otsima sellised ruumid kuhu mahuks ala. 5-6 vollit sisse ja siis saaks rendi rõõmu jagada ja kokkutulekute koht garanteeritud tõõriistad soetaks rentnikega kambapeale.
Ma siin olen ammu mõelnud et peaks otsima sellised ruumid kuhu mahuks ala. 5-6 vollit sisse ja siis saaks rendi rõõmu jagada ja kokkutulekute koht garanteeritud tõõriistad soetaks rentnikega kambapeale.
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
turboES kirjutas:Arvatavasi siduriketas on hooratta külge kinni jäänud. Seda on siis näha kui töötava mootoriga käik ei lähe sisse. Pane esimene käik sisse ja siis käivita, peaks lahti tulema.
Ahsapõrgu, ma kunagi ammu, arvasin samasuguse sümptomi peale, et mu 142-l on mingi suuremat sorti häda küljes. Muidugi kõvasti vähema teadsin ka tol ajal asjadest. Mitte, et ma praegugi palju teaks.
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
simpson005 kirjutas:Ise elan Läänemere teel, see suht kose kõrval, nii et kui abi vaja siis anna teada.
HI FIVE
simpson005 kirjutas:Ma siin olen ammu mõelnud et peaks otsima sellised ruumid kuhu mahuks ala. 5-6 vollit sisse ja siis saaks rendi rõõmu jagada ja kokkutulekute koht garanteeritud tõõriistad soetaks rentnikega kambapeale.
kolhoosivärki Murphi ei salli. Kuid igaüks oma riistadega oleks täitsa sobiv.
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Asju ikka juhtub. Lootsin praguseks juba mõnuga sõita, kuid üks tema õhkreguleeritavatest imeamortidest on läbi. Hakkasin uut romula oma alla panema, kui keerasin pooleks alumise amrdipoldi. Uue sain baltic Boltist. Kuid ülemine tagaamorti kinnihoidev polt maksab uuena IAs teate kui palju? 450.-. See on imeasi ka, mingi kolm erinevat paksusastet.
Uus sidur ootab vahetamist.
Radikajama.
Tagaluuk tegemist enne sügist.
Õnneks saab uus esiklaas õige pea. Vana on ikka nii halavasti, et hakkab juba Tall Linna kiirustel vihinat tegema
Täna sai vahetatud juhi akna klaas. Uskumatult lihtne töö.
Paari päeva eest sai kont täidetud. Õnne tänava vend imestas, et isegi rõhku oli veel sees. Viskas ühe lekkiva ventiili välja, mina vistasin 1200 eeki ja nüüd ongi külm nupust võtta.
Meh. bensupump on ka praegu ühe romu pealt ja paistab, et enam pole juhuslikke käivitamisprobleeme. Karbussiguru soovitas leida elektriline pump, mis ise minimaalse vasturõhu peale end välja lükkab. Näiteks Voltast. Aga mille peale ta end sisse jälle lükkab?
Uus sidur ootab vahetamist.
Radikajama.
Tagaluuk tegemist enne sügist.
Õnneks saab uus esiklaas õige pea. Vana on ikka nii halavasti, et hakkab juba Tall Linna kiirustel vihinat tegema
Täna sai vahetatud juhi akna klaas. Uskumatult lihtne töö.
Paari päeva eest sai kont täidetud. Õnne tänava vend imestas, et isegi rõhku oli veel sees. Viskas ühe lekkiva ventiili välja, mina vistasin 1200 eeki ja nüüd ongi külm nupust võtta.
Meh. bensupump on ka praegu ühe romu pealt ja paistab, et enam pole juhuslikke käivitamisprobleeme. Karbussiguru soovitas leida elektriline pump, mis ise minimaalse vasturõhu peale end välja lükkab. Näiteks Voltast. Aga mille peale ta end sisse jälle lükkab?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist