Moose Volvo 450 GLT (b5244)turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Moose Volvo 450 GLT
Kogu tehnika või mitte..probleemiks on audi esirataste ja mootori vaheline kaugus küljelt vaadates..volvol pole nii pikka nina et see mootor sinna ära mahutada nii nagu tavaliselt audidel see seal on.
Seetõttu ka see S3 mõttesse tuli, et siis saab mootori nn valepidi peale jätta
Seetõttu ka see S3 mõttesse tuli, et siis saab mootori nn valepidi peale jätta
Tags:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Vahepeal erilist midagi toimunud pole, natuke juppide hingeelu kohta uuritud aind. Selgus see, et mul trehvand see suurepärane kolvi-kepsu komplekt kus bensuka keps on sama pikk kui D5 oma, mis tähendab seda, et need viimased ka kasutusele saab võtta. Sõrme läbimõõdud neil küll erinevad, kuid need saab õigeks tuunida ja siis tähendab see juba seda, et mootor kannatab natuke rohkem jõunumbreid, kuna D5 keps ikka omajagu tummisem tükk bensuka omaga võrreldes
Ühtlasi sai ka uued rõngad ära tellitud.
Kohe kui bemmi kokku saan, saab hakata volvo mootoriga tegelema
Ühtlasi sai ka uued rõngad ära tellitud.
Kohe kui bemmi kokku saan, saab hakata volvo mootoriga tegelema
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Kuiaega saad, võid katuseluugi kinni panna, ükspäev mööda sõites tundus irvakil olevat, opeli küljeklaas ka... Võioli see vastupidi...?
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Re: Moose Volvo 450 GLT
Sellest soovitusest küll juba päris üks aeg möödas aga pole vahepeal kuidagi jõudnud foorumis ringi lapata
Katuseluuk nagunii koguaeg lahti olnud ja kuna akut ning poolt elektrisüsteemi pole peal, siis ei õnnestu seda moment kinni ka panna.
Plaanides on niipalju muutust olnud, et see stroker jääb hilisemaks, praegu kaks etappi olen bemmiga sõitnud kiirendust, aga järgmisele kavatsen juba volvoga jõuda.. ehk siis esialgu otsin mingi suvalise mootori sinna vahele kuhu föön peale läheb ja saab natukenegi sõita see aasta
Siinkohal võib teha pakkumisi mootoritele. Pole tähtsust kas on 2.3 või 2.4, 10 või 20 klappi.
Katuseluuk nagunii koguaeg lahti olnud ja kuna akut ning poolt elektrisüsteemi pole peal, siis ei õnnestu seda moment kinni ka panna.
Plaanides on niipalju muutust olnud, et see stroker jääb hilisemaks, praegu kaks etappi olen bemmiga sõitnud kiirendust, aga järgmisele kavatsen juba volvoga jõuda.. ehk siis esialgu otsin mingi suvalise mootori sinna vahele kuhu föön peale läheb ja saab natukenegi sõita see aasta
Siinkohal võib teha pakkumisi mootoritele. Pole tähtsust kas on 2.3 või 2.4, 10 või 20 klappi.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Täna siis muude toimetuste kõrvalt tegin lõpuks selle kaua oodatud liigutuse ära - pumpasin vollil rehvid värsket õhku täis ja lükkasin ta garaasi
Seejärel käis juba käppelt kapott lahti, mootorile käpad külge ja aistevahele Ning loomulikult fööniproov.. veits peab tuleseina lõikuma ja keevitama
Seejärel käis juba käppelt kapott lahti, mootorile käpad külge ja aistevahele Ning loomulikult fööniproov.. veits peab tuleseina lõikuma ja keevitama
Re: Moose Volvo 450 GLT
Tahad öelda ,et SEE hakkab tööle ?
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
Re: Moose Volvo 450 GLT
sellel mehel hakkasid tööle progeajud+turbomootorid ja E36V8, siis ma usun, et hakkab see ka
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Moose Volvo 450 GLT
Küsimus on vist pigem selles, et kuna see sellise töömahu juures spoolib ja soovitud rõhu saavutab?
@5000rpm ja peale? (:
@5000rpm ja peale? (:
R
Re: Moose Volvo 450 GLT
Ja lõpuks ega vist palju sellest jõust läheb rehvide kulutamisele, mitte auto edasi liigutamisele
R
Re: Moose Volvo 450 GLT
vat too on küll iseküsimus jah.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Moose Volvo 450 GLT
Sellele peab panema teise (väikese) turbo ette rõhku üles spoolima. Ja noh, rehvid...
Aga piisavalt kreisi asi, et miks mitte katsetada.
Aga piisavalt kreisi asi, et miks mitte katsetada.
Re: Moose Volvo 450 GLT
No eelmine aasta ta mul ju turbokas oli ja jõudu oli siis juba eeldatavalt 200+kw ning pidamisega polnud mingeid probleeme
Spoolimise üle ma väga ei muretse. Baltikumi kiireimal 1.8 mootoril(mati põllu A4) on peal sisuliselt sama suur turbo ja tema töömahu juures on rõhk järel umbes 5k pöörde pealt.. minul seevastu on 2.4 liitrit ja tänu muutuvale geomeetriale loodaks ta ehk sealt 3,5-4k pealt järgi saada
Spoolimise üle ma väga ei muretse. Baltikumi kiireimal 1.8 mootoril(mati põllu A4) on peal sisuliselt sama suur turbo ja tema töömahu juures on rõhk järel umbes 5k pöörde pealt.. minul seevastu on 2.4 liitrit ja tänu muutuvale geomeetriale loodaks ta ehk sealt 3,5-4k pealt järgi saada
Re: Moose Volvo 450 GLT
Dünos oli jah 155kw mootorist, aga siis oli sisselaskelõdvik puru ja rõhku puhus läbi puterdava mootori hädavaevu 0,5bar@5k rpm.
Hiljem said juba ka suuremad pihustid + 1,2 bari rõhku.
Hiljem said juba ka suuremad pihustid + 1,2 bari rõhku.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Sellest küll juba mitu päeva möödas aga vahepeal siis auto saanud uue elukoha omale Ühtlasi on ta juba ka laiali kistud ja turbo jaoks on ruumigi tehtud
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist