Moose Volvo 450 GLT (b5244)turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Moose Volvo 450 GLT
Nende vedrudega on Su pill nagu Demy oma
Ta kõvataks ja kummardaks kui näeks seda
Ta kõvataks ja kummardaks kui näeks seda
Tags:
Re: Moose Volvo 450 GLT
-JG- kirjutas:Nende vedrudega on Su pill nagu Demy oma
Ta kõvataks ja kummardaks kui näeks seda
Täiesti julm on sõita nii ikka.. vedru on selle amordi jaoks liiga pehme. Vajutad nina alla siis aeglaselt tõuseb üles tagasi Stange on ka pidevalt asfaltis kinni. Peab kiiremas korras r6 rullika vedrud sebima, nood vähe jäigemad asjad
Re: Moose Volvo 450 GLT
Nägin ka oma silmaga ära...korraks.Nägi täitsa kobe välja
Väike Juku mängib liivakastis ja ühel hetkel näeb ta siili ja karjub emale:''Ema,ema! Tule ruttu siia,su kaktus jookseb ära!''
Re: Moose Volvo 450 GLT
Täna sai siis ette võetud kaua plaanis olnud ajuoperatsioon. Nüüd siis juhib mootorit T5 aju koos T5 pihustitega mis on kaagi käest pihta pandud
Nüüd on vaja veel vilepill peale panna
Nüüd on vaja veel vilepill peale panna
Re: Moose Volvo 450 GLT
Vilepill siis vahel
Hetkel ON asi veel poolik, ei ole mul toimivat geomeetriat(tarvis wg klappi, et rõhuga juhtida saaks), ei ole blow-offi, ei ole coolerit ja ei ole ka veel õhufiltrit. Need asjad peab kiiremas korras ära lahendama. Kui kellelgi mõni vedelev peetis turbo millel on wg klapp küljes, siis pakkuge mulle seda Praegune geomeetriat juhtiv klapp on mõeldud toimima vaakumi pealt ja mul pole sellega midagi teha, hetkel on labad lihtsalt mingis suva asendis.
Sellise settinguga on siis praegu umbes 0,8-0,9 bari ülerõhku ja järgi hakkab tulema mingi 3k pealt. Geomeetria tööle saab siis saab näha mis ta tegelikkuses olema hakkab.
Other news.. ette sai uus esiklaas ja tagumine ots sai uue toonringi. Esiuste klaasidele läheb ka uuel kuul kile peale.
Paar pilti ka siis
Uus klaas
Toon
Siin siis külmakojale normaalne lõdviku ots keevitatud
Ja kapotialune hetkel
Hetkel ON asi veel poolik, ei ole mul toimivat geomeetriat(tarvis wg klappi, et rõhuga juhtida saaks), ei ole blow-offi, ei ole coolerit ja ei ole ka veel õhufiltrit. Need asjad peab kiiremas korras ära lahendama. Kui kellelgi mõni vedelev peetis turbo millel on wg klapp küljes, siis pakkuge mulle seda Praegune geomeetriat juhtiv klapp on mõeldud toimima vaakumi pealt ja mul pole sellega midagi teha, hetkel on labad lihtsalt mingis suva asendis.
Sellise settinguga on siis praegu umbes 0,8-0,9 bari ülerõhku ja järgi hakkab tulema mingi 3k pealt. Geomeetria tööle saab siis saab näha mis ta tegelikkuses olema hakkab.
Other news.. ette sai uus esiklaas ja tagumine ots sai uue toonringi. Esiuste klaasidele läheb ka uuel kuul kile peale.
Paar pilti ka siis
Uus klaas
Toon
Siin siis külmakojale normaalne lõdviku ots keevitatud
Ja kapotialune hetkel
Re: Moose Volvo 450 GLT
Naiss
Väike Juku mängib liivakastis ja ühel hetkel näeb ta siili ja karjub emale:''Ema,ema! Tule ruttu siia,su kaktus jookseb ära!''
Re: Moose Volvo 450 GLT
Tehnikat tuleb sellele kerele juurdegi veel
Igatahes sain täna sõbra käest ühed audi esivedrud mis peaks mulle parajad olema Ühtlasi vahetasin täna ka õli ära mootoris, sisse läks 5w40 liqui moly täissünt. Kilometraasi pole mõtet kirjutada kuna see pole grammigi muutunud eelmisest õlivahetusest Mis tähendab omakorda, et peaks spidoploki sissepanemisega ka tegelema kunagi
Palju juppe on praegu puudu ja tegelt ei tohiks väga pähe anda üldse niimoodi, aga no see on lihtsalt ulme fiiling kuidas see asi edasi astub
Maanteel väiksel testrunnil põhjagaasiga lastes lõi pidurivõimendi vaakumvolla ka küljest ära.. ehmatus oli suht suur kui järsku piduripedaal raske oli.. lükkasin ta otsa tagasi sinna aga peab klambri ka panema, et sellist asja rohkem ei juhtuks. Ilma turbota selliseid probleeme nagu ei olnud
Igatahes sain täna sõbra käest ühed audi esivedrud mis peaks mulle parajad olema Ühtlasi vahetasin täna ka õli ära mootoris, sisse läks 5w40 liqui moly täissünt. Kilometraasi pole mõtet kirjutada kuna see pole grammigi muutunud eelmisest õlivahetusest Mis tähendab omakorda, et peaks spidoploki sissepanemisega ka tegelema kunagi
Palju juppe on praegu puudu ja tegelt ei tohiks väga pähe anda üldse niimoodi, aga no see on lihtsalt ulme fiiling kuidas see asi edasi astub
Maanteel väiksel testrunnil põhjagaasiga lastes lõi pidurivõimendi vaakumvolla ka küljest ära.. ehmatus oli suht suur kui järsku piduripedaal raske oli.. lükkasin ta otsa tagasi sinna aga peab klambri ka panema, et sellist asja rohkem ei juhtuks. Ilma turbota selliseid probleeme nagu ei olnud
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Turbo vasta plokikaant ja tulemüüri. Veits palavaks ei lähe ilma kotita?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: Moose Volvo 450 GLT
Koti peale olen mõelnud küll jah, samas on seal ruumi rohkem kui 800sel enda kapoti all
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
Või on sul kapotti klaasi poolne serv üles poole tõstetud? Olen kui õieti mäletan siis Sallu buumeril seda lahendust kunagi näinud soojuse ära juhtimiseks. Siis aga peaks kuskile tegema ka jahedama õhu sissevoolu. Kardan et varsti hakkavad sul seal mõned asjad sulama. Mis turbo peale läks? Pildilt kahjuks ei tuvasta. Ning mis seda kooslust juhib?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: Moose Volvo 450 GLT
Ei ole kapotiserva tõstetud ja ei hakka seda ka tegema.
Turboks on garrett gt2256v mis peaks olema pärit mb 270cdi pealt. Asja juhib hetkel T5 originaalaju.. aasta teises pooles plaanis megasquirdi peale üle minna.
Turboks on garrett gt2256v mis peaks olema pärit mb 270cdi pealt. Asja juhib hetkel T5 originaalaju.. aasta teises pooles plaanis megasquirdi peale üle minna.
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: Moose Volvo 450 GLT
2.3 või 2.0 oma? Kui soojuse ärajuhtimist ei plaani parandada siis kott ainuke väljapääs, ohutus ennekõike. Kas ma näen valesti või ongi cooler puudu?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: Moose Volvo 450 GLT
Moose kirjutas:Vilepill siis vahel
Hetkel ON asi veel poolik, ei ole mul toimivat geomeetriat(tarvis wg klappi, et rõhuga juhtida saaks), ei ole blow-offi, ei ole coolerit ja ei ole ka veel õhufiltrit. Need asjad peab kiiremas korras ära lahendama.
Ehk siis pole jah.
Re: Moose Volvo 450 GLT
Hetkel jah hunnik asju veel puudu, aga aegamisi tegelen nendega.
Aju on 2.0 pealt, pihustid samuti.
Täna kruvisin vahelduseks küünlad maha ja paistsid ilusad, lahja segu jälgi ei paistnud igatahes.. aga noh eks sellest vist väga jälge ei jäägi kui täisrõhu all lahjaks tõmbab korraks Katki igatahes midagi pole veel, õli pealevool tuli küllgi lahti täna, aga vist jäid kõik asjad ellu. Hetkel kruvisin ta kokku tagasi nii nagu oli, aga homme teen torudele randid peale, et rohkem sellist asja ei juhtuks.
Aju on 2.0 pealt, pihustid samuti.
Täna kruvisin vahelduseks küünlad maha ja paistsid ilusad, lahja segu jälgi ei paistnud igatahes.. aga noh eks sellest vist väga jälge ei jäägi kui täisrõhu all lahjaks tõmbab korraks Katki igatahes midagi pole veel, õli pealevool tuli küllgi lahti täna, aga vist jäid kõik asjad ellu. Hetkel kruvisin ta kokku tagasi nii nagu oli, aga homme teen torudele randid peale, et rohkem sellist asja ei juhtuks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist