http://www.pbase.com/turboes/1800es_part_2&page=7
'72 P1800ESTurbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Ennem turbot 109hj ratastel.
Turboga 9psi rõhuga 166hj ratastel.
Turboga 12psi rõuga 197hj ratastel.
http://www.pbase.com/turboes/allans_1800esturbo&page=3
15%lisades saab hj mootoris.
![Pilt](http://www.pbase.com/turboes/image/42482201.jpg)
Turboga 9psi rõhuga 166hj ratastel.
![Pilt](http://www.pbase.com/turboes/image/42482170.jpg)
Turboga 12psi rõuga 197hj ratastel.
![Pilt](http://www.pbase.com/turboes/image/45187902.jpg)
http://www.pbase.com/turboes/allans_1800esturbo&page=3
15%lisades saab hj mootoris.
Viimati muutis turboES, 22 Apr 2009, 10:42, muudetud 1 kord kokku.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Ehitasin kõigepealt uue mootori. Siis vahetasin D-sissepritse välja Electromotive TEC-II vastu ja siis ehitasin turbo vahele.
Mootori alumine osa sai originaal tükkidega uuendatud. Hooratas treiti kergemaks, kepsud ja kolvid on tasakaalustatud.
Kaane lasin 1mm madalamaks, et surveastet tõsta. See peaks 9:0 nüüd olema. Kanaleid sai veidi lihvitud ja klapipesad on siis kolme faasiliselt lõigatud.
Õlipump on vähe kangema survega.
Sissepritse ja süüde on arvutiga programeeritavad. Jagaja asemel on magnetandur ja hammasratas.
Turbo peale ehitamine oli päris suur leiutamine ja katsetamine. Sõber ehitas ennem kolm erinevat kollektori varjanti. See viimane on roostevabast torust ja see on ainus mis on vastupidanud seda kuumust.
Turbo on Garreti T3, millel on T4 kompressori ratas sees.
Radiaator ja elektri ventikad olid vist Sciroccost.
Mootori alumine osa sai originaal tükkidega uuendatud. Hooratas treiti kergemaks, kepsud ja kolvid on tasakaalustatud.
Kaane lasin 1mm madalamaks, et surveastet tõsta. See peaks 9:0 nüüd olema. Kanaleid sai veidi lihvitud ja klapipesad on siis kolme faasiliselt lõigatud.
Õlipump on vähe kangema survega.
Sissepritse ja süüde on arvutiga programeeritavad. Jagaja asemel on magnetandur ja hammasratas.
Turbo peale ehitamine oli päris suur leiutamine ja katsetamine. Sõber ehitas ennem kolm erinevat kollektori varjanti. See viimane on roostevabast torust ja see on ainus mis on vastupidanud seda kuumust.
Turbo on Garreti T3, millel on T4 kompressori ratas sees.
Radiaator ja elektri ventikad olid vist Sciroccost.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Nädalavahetusel sain mootori ja kasti autosse ja natuke veel juhtmeid veetud.
![Pilt](http://www.pbase.com/turboes/image/112140526.jpg)
![Pilt](http://www.pbase.com/turboes/image/112140492.jpg)
![Pilt](http://www.pbase.com/turboes/image/112140526.jpg)
Viimati muutis turboES, 05 Mai 2009, 12:23, muudetud 1 kord kokku.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist