'72 P1800ESTurbo

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 14 Apr 2009, 12:04

Mootor ja kast on valmis alla panemiseks. Vaatasin kuidas vaip ja tool istuvad. Toolid on plaanis ringi teha ja uue riide ja nahaga katta.
http://www.pbase.com/turboes/1800es_part_2&page=7
Pilt
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Tags:

Kasutaja avatar
Tuus
Volvo Club liige
Postitusi: 1858
Liitunud: 18 Apr 2007, 10:11
Asukoht: Pärnu kesklinn

PostitusPostitas Tuus » 17 Apr 2009, 14:48

palju selle mootori näitajad tulevad?
Või lähed dynosse kõigepealt ja siis avaldad?

Nice anyway!
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 17 Apr 2009, 23:36

Ennem turbot 109hj ratastel.
Pilt

Turboga 9psi rõhuga 166hj ratastel.
Pilt

Turboga 12psi rõuga 197hj ratastel.
Pilt
http://www.pbase.com/turboes/allans_1800esturbo&page=3
15%lisades saab hj mootoris.
Viimati muutis turboES, 22 Apr 2009, 10:42, muudetud 1 kord kokku.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
alari
Foorumi veteran
Postitusi: 564
Liitunud: 22 Veebr 2007, 17:17
Asukoht: Tallinn / Saaremaa

PostitusPostitas alari » 20 Apr 2009, 18:37

lahe nr su masinal ühel pildil-MU PRUUT,:D:D

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 20 Apr 2009, 23:13

Need on veel alles, peaks külge kruvima või ?
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
alari
Foorumi veteran
Postitusi: 564
Liitunud: 22 Veebr 2007, 17:17
Asukoht: Tallinn / Saaremaa

PostitusPostitas alari » 25 Apr 2009, 10:15

ma arvan küll,see ongi ju nagu Sinu plekist pruut või kuidas:D

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Apr 2009, 04:00

Sa tegid selle mootori USAs juba ümber? Polegi kuskil pikemalt lugeda olnud, et mida ja kui palju sai ümber tehtud.

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 29 Apr 2009, 21:52

Ehitasin kõigepealt uue mootori. Siis vahetasin D-sissepritse välja Electromotive TEC-II vastu ja siis ehitasin turbo vahele.
Mootori alumine osa sai originaal tükkidega uuendatud. Hooratas treiti kergemaks, kepsud ja kolvid on tasakaalustatud.
Kaane lasin 1mm madalamaks, et surveastet tõsta. See peaks 9:0 nüüd olema. Kanaleid sai veidi lihvitud ja klapipesad on siis kolme faasiliselt lõigatud.
Õlipump on vähe kangema survega.
Sissepritse ja süüde on arvutiga programeeritavad. Jagaja asemel on magnetandur ja hammasratas.
Turbo peale ehitamine oli päris suur leiutamine ja katsetamine. Sõber ehitas ennem kolm erinevat kollektori varjanti. See viimane on roostevabast torust ja see on ainus mis on vastupidanud seda kuumust.
Turbo on Garreti T3, millel on T4 kompressori ratas sees.
Radiaator ja elektri ventikad olid vist Sciroccost.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 29 Apr 2009, 23:15

Egas originaalkolvid-kepsud turbot kannata?
:unibrow:

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 04 Mai 2009, 12:54

Ei kannata või ?
Ma ei ole veel oma 220hj sinnani jõudnud.
Asi on detonatsionis, seda ei kannata need tõesti.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 04 Mai 2009, 13:23

detonatsiooni ei kannata vast miskid turbokatel.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 04 Mai 2009, 23:55

B21 Turboga võid ikka päevad läbi detoneerida. Ma ei ole nii tugevat mootorit veel näinud.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 05 Mai 2009, 00:08

Nädalavahetusel sain mootori ja kasti autosse ja natuke veel juhtmeid veetud.
Pilt
Pilt
Viimati muutis turboES, 05 Mai 2009, 12:23, muudetud 1 kord kokku.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 05 Mai 2009, 08:47

Klaasipesu ja jahutusvetsi paakidel on päris suur kontrast :)
Ma avastasin enda jaoks silikooneemaldaja, mis puhastab seda plastikut väljast väga hästi.
:unibrow:

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 05 Mai 2009, 12:26

Pidurivedeliku anumat mõtlesid vist.
Ma ei tea kas klaasipuhasti anuma puhtaks saab. Tuleks see võibolla üle värvida, vaevalt et uut enam saab.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist