9. leht 14-st

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 14 Juun 2017, 10:23
Postitas H.E
Aega ja raha on ka natuke vaja :) Kindlasti ei viitsiks originaaljuhtimisele seda teha, seega natuke peab mõtlema ka :roll:
Teine turboprojekt BMW 318is näol on hetkel käsil.

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 19 Juun 2017, 15:28
Postitas H.E
Kas oskab keegi kommenteerida?
Kas 240 kesklukumootorid on igas ukses-luugis? Pagassiluugi võtsin lahti siis seal seest paistis küll.
Internet ütleb, et juhiukses ei ole. Kas saan õigesti aru, et oem töötab nii, et avades juhiukse lukust, avanevad ka teised augud?
Hetkel on uste lukust avamine puhas käsitöö. Samas on kunagi olnud mingi alarmimoodi seade, ehk sellepärast ei tööta?

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 19 Juun 2017, 19:09
Postitas thema55
Originaalis ei ole jah juhiukses mootorit, üldjuhul pannakse see aftermarket alarmiga, et puldi nupust kõiki uksi avada.
Juhiukse sees on kaks lülitit kõikide uste avamiseks, üks lukusüdamiku ümber väljast keeramiseks, teine uksenupu all, et salongist kinni-lahti mängida. Lülititeni viivaid juhtmeid tasub kontrollida, lülitid ise sellised:
Pilt
Aftermarket alarm ja kesklukk ei tohiks teineteist segada aga kes teab mida külasepad meisterdanud. Linki ka: http://www.ohio.edu/people/ridgely/volv ... __1990.pdf lehekülg 9 on keskluku süsteem.

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 20 Juun 2017, 01:09
Postitas H.E
Masinal on kunagi nupust alarm olnud. Üks pult on isegi võtmete küljes ja kleeps auto küljeakendel. Alarm aga ei tööta ja ei suuda leida ka juhtplokki/juhtmeotsi, mis kunagi võisid viia alarmini. Relee pistikud on lahti võetud, sinised ja kollased maha lõigatud ning kokku ühendatud, mis tähendab, et ilmselt on kuskil mujal tehtud ühendus. Otsib edasi.

Samal ajal sai võetud ka istmed välja, et vaadata "Gangsta Lean" probleemi, kus lebotamisest istme parem külg vajub ära. Kui keegi ütleb, et on lootusetu parandada, siis panen esialgu selle sama targalt tagasi. Kuna on vist tüüp-probleem, siis nõuanded teretulnud.

Ka põhjamati võtsin seest välja, et piiluda olukorda, mis tundub väga hea ja paigladada BMW E60 istmealused bassikõlarid, et saavutada visuaalselt võimalikult originaalilähedane tulemus mõnevõrra kvaliteetsema helipildiga. Eks näis, kuidas päriselt välja kukub. Nagu ikka vana masina puhul on ka seal korralikult ehitatud. Ilmselt muretsen lihtsalt ISO pistikud ja joodan olemasoleva puntra asemel. Tänapäeval kõik üleminekud olemas sellele, misiganes makk lõpuks sisse ka ei jääks.

Tänud elektriskeemide eest!

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 20 Juun 2017, 08:39
Postitas Mihkel.
Mina lahendasin puldi probleemi suvalise hiina keskluku plokiga koos puldiga (midagi alla kümne euri hiinamaalt). Ühendasin ta lihtsalt juhiukse kesklukumootoroit juhtima ja voila. Oli samamoodi kunagi kesklukk puldist olnud ja keegi juba juhiukse sisse lisaks lülitile keskluku mootori paigaldanud.

Istmetega oleneb, kui pudi see padi sees on, ma olen oma kaks-kolm istet edukalt lappinud. Sprei liimiga padja omavahel kokku liiminud ning pealt tugevdanud presentriidega. Stiilinäide sellest, mis seest leida võib (küll 900se iste) https://s32.postimg.org/bxj795z9h/IMG_20160706_221028.jpg

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 20 Juun 2017, 09:29
Postitas H.E
Mulle tundub istme prboleem olema raamist. Kui minna tahaistmele ja kõvasti suruda paremat serva siis läheb natukeseks jälle heaks. Seda ilmselt liiga palju praktiseerida ei saa.. muutub taburetiks.

Postitiivse üllatusena saab vist istme tagumist serva üksjagu madalamaks reguleerida.

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 20 Juun 2017, 16:46
Postitas otsiabi
minul sama jama ning selgus et istmeraam puruks... pidavadki sellised pehmed need raamid olema. lasin raami keevitada

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 05 Juul 2017, 11:38
Postitas H.E
Pilt
Pilt

Istmealused woofrid on küljes, kässar töötab ja kõrvalistuja iste sai keevitatud. Kuna läks kiireks siis panin esialgu kokku tagasi, et vahepeal natuke sõita ka. Vaja vist natuke pigimatitada kõlarite ümbrust, juhiiste uuesti välja võtta, et ära remontida ja kõlariltele võimendi ka taha ühendada.

Mootorituli läks põlema ja vilgukood ütleb EGR Malfunction. Ausaltöeldes puudub igasugune huvi selle remontimiseks.
Auto sõidab ja kõik on normaalne aga ülevaatus sai läbi. Kuna klaas mõrane siis küsiks:
Kust saab soodsalt uue tuuleklaasi?
Kust võiks uurida roolikardaani liigendit?

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 05 Juul 2017, 12:12
Postitas volvo245
Klaas: http://www.123autoklaas.ee
Rooliliigend vast vaid Scandix vöi Infoauto

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 05 Juul 2017, 12:38
Postitas Iceman
2 hommikut Kristiine keskusesse jalutades on see mulle ühel väikesel tänaval ette jäänud. Velg on ikka magus :drool:

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 08 Juul 2017, 10:31
Postitas H.E
Pilt
Volvo tõi omale doonorsüdame. Purist minu sees küll vangutab selle peale pead aga päris elu on selline, et see on kõige lihtsam variant, mille pealt edasi liikuda. Ristimootorite teistpidi tõstmine tähendab natuke liiga palju tööd. V8 pole saada sellist, mille Eesti seadustega arvele saaks.
Sai võetud BMW M52B28tu mootor, mis on 2.8l, mõlema nuka ajastuse reguleerimisega rida-6. Originaalis teeb 142kw. Olgu öeldud, et tegemist on pika vinnaga projektiga. Selleks, et esialgu mõtlemisega pihta hakata sai mootor garaazhi veetud.
Tuleb leida veel ZF manuaalkäigukast, mis loodetavasti ära mahub ja sinna vastav kardaan, mis tuleb kuidagi sobitada Volvo tagasillaga.
Kuna mootor on suht moodne oma igasuguste klappide ja anduritega, siis arvan, et lihtsam on kohe teha VEMSi peale, mis toetaks ka hilisemaid modifikatsioone.

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 08 Juul 2017, 10:39
Postitas volvofan
Aga bemmi 3,0 v8?

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 08 Juul 2017, 13:20
Postitas H.E
Minuteada on 200 vahele pandud turbokas max 132kw mis tähendab, et 158kw saaks arvele. Pealegi on neid vähe saada ja suhteliselt kallid komplektid koos kastiga võrreldes ridakuuega. Mõttena käis läbi muidu küll.

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 10 Juul 2017, 15:04
Postitas H.E
Leitud ZF S5D 320Z käigukast, mis peaks kannatama korralikult jõudu ja väänet, kui kunagi ülelaadimiseks peaks minema.
Esialgu läheb ilmselt originaalsiduri, korvi ja hoorattaga. Lisaks veel ka BMW E39 kardaan, mis tuleb kunagi, kui mootor vahel, volvo kardaaniga paaritada.
Ilmselt läheb BMW M50 sisselaskekollektori peale, milles pole DISA klapisüsteemi ja kogu karterituulutuse rägastikku. See tähendab ka kohe, et juba on mõttekas progeaju planeerida.

Niikaua tuleb veel tuuleklaas vahetada ja siis ülevaatus saada.

Re: Volvo 245 1993 H.E

Postitatud: 11 Juul 2017, 09:41
Postitas H.E
Kas kellelgi on kogemust siduri trossist hüdraulilise peale ehitamisega?
Milliste pedaalide ja millise peasilindri kombinatsiooniga seda tehakse?