Volvo 245 DL 1975
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 245 DL 1975
Nii:
Vabandused, kui ma pole piisavalt kompetentne info jagamisel.
Igatahes nii on lood hetkel.
Sai peale pandud korralik B21 mootor. Algul sai külge viiene M47 koos selle kolme aasaga kardaaniülekanne. Siis avastasin, et spidole impulssi sealt ei saa. Sain Rainilt viiese diisli kasti millel ümar ülekande ots. Silmaga vaadates klapib ilusasti endise kardaaniotsaga, 4 polti.
Sai siis bensuka ja diisli kojad ümber visatud. Käigukangi see tala kust kang läbi tuleb sai 35mm lühemaks tehtud. Hetkel veel külge panemata.
Igatahes tuleb uus pukilaager, see kumm on korralik, ja kõik uued ristid, kaks on juba karbis ootamas.
Hetke plaan siis selline, et lasen siin ühes edevas metallitöökojas kardaani lühemaks teha. Või siis mõne pädeva metallimehe juures. Esimene ots muidugi saab lühemaks tehtud.
Mõistlike tehniliste piltide asemel on mul hetkel vaid üks proovipilt paljaste velgedega, kui veendusin, et velgede disain sobib, vähemasti minule.
Vabandused, kui ma pole piisavalt kompetentne info jagamisel.
Igatahes nii on lood hetkel.
Sai peale pandud korralik B21 mootor. Algul sai külge viiene M47 koos selle kolme aasaga kardaaniülekanne. Siis avastasin, et spidole impulssi sealt ei saa. Sain Rainilt viiese diisli kasti millel ümar ülekande ots. Silmaga vaadates klapib ilusasti endise kardaaniotsaga, 4 polti.
Sai siis bensuka ja diisli kojad ümber visatud. Käigukangi see tala kust kang läbi tuleb sai 35mm lühemaks tehtud. Hetkel veel külge panemata.
Igatahes tuleb uus pukilaager, see kumm on korralik, ja kõik uued ristid, kaks on juba karbis ootamas.
Hetke plaan siis selline, et lasen siin ühes edevas metallitöökojas kardaani lühemaks teha. Või siis mõne pädeva metallimehe juures. Esimene ots muidugi saab lühemaks tehtud.
Mõistlike tehniliste piltide asemel on mul hetkel vaid üks proovipilt paljaste velgedega, kui veendusin, et velgede disain sobib, vähemasti minule.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Volvo 245 DL 1975
Nii nüüd selgus, et kasti muhv ja kardaani muhv ei klapi. Vanalt 4käiguliselt maha võetud muhv ka ei sobi viiesele külge kuna nuut on suurem. Mida siis teha nüüd?
Parempoolne on siis viisese muhv ja vasakul on hetke kardaan ja 4se muhv mida mul vaja oleks.
Parempoolne on siis viisese muhv ja vasakul on hetke kardaan ja 4se muhv mida mul vaja oleks.
Twin Towers Of The World Trade Center
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Volvo 245 DL 1975
Kas kardaani flantsi ei anna ära vahetada? Osadel 200 ja 900/700 peaks samad kardaaniristid olema.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Volvo 245 DL 1975
kui rist ei sobi, siis sul keevitusse läheb nagunii
Re: Volvo 245 DL 1975
Kas siis äkki see idee sobiks, et just kuna mul läheb keevitusse siis võtan ühe teise 200se tagumise tüki ja võtan sealt kardaaniotsa mis klapib minu esimesega ja siis keevitan kokku. Toru läbimõõt tagumisel ja esimesel torul on ju sama...vähemalt nii ma mäletan. Laos riiulil oli 3-4 komplekti kardaane ja kõik on vanad...god damn.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Volvo 245 DL 1975
Tee Guibo'ga, saad sinna kolksuvasse jõuülekandesse veidi summutust.
Mul peaks teoreetiliselt üks MK1 M47-e kolmhark olema.
Mul peaks teoreetiliselt üks MK1 M47-e kolmhark olema.
Re: Volvo 245 DL 1975
Tänud kõigile abi ja juppide pakkumiste eest. Kardaan on valmis keevitatud. Kuna originaalis oli vaja kahte väikest risti ja ühte suurt siis täna tuli tellida see teine suur juurde väikse asemel. Samuti on olemas ka uus pukilaager. See kummist muhv on korralik...ei hakanud uut sebima. Kas kardaan nüüd tegelikkuses ka sobib ei tea.
Käigukangi tala sai ka ikka natuke pikaks jäetud...kas on väga hull kui ta ei ole päris käigukangi augu(kere küljes) keskel...kang jääb siis vist originaaliga võrrelde natuke tahapoole, aga käiguvahetust ei sega? Samuti jäigi müsteeriumiks, et ühelt poolt jääb kastinurk vastu keret...ei näe muud lahendust, kui kasti koda natuke mõlki peksta. Kas tõesti erinenus selle pärast, et esimesel(õigel) 200sel polnudki 5-kastist veel unistatud?
Ning enda üllatuseks sain külge pandud värskelt pestud kapoti summutusmati. Puurisin tüüblitele kõik uued augud...täitsa kena jäi...üks tüübel muidugi puudu.
Käigukangi tala sai ka ikka natuke pikaks jäetud...kas on väga hull kui ta ei ole päris käigukangi augu(kere küljes) keskel...kang jääb siis vist originaaliga võrrelde natuke tahapoole, aga käiguvahetust ei sega? Samuti jäigi müsteeriumiks, et ühelt poolt jääb kastinurk vastu keret...ei näe muud lahendust, kui kasti koda natuke mõlki peksta. Kas tõesti erinenus selle pärast, et esimesel(õigel) 200sel polnudki 5-kastist veel unistatud?
Ning enda üllatuseks sain külge pandud värskelt pestud kapoti summutusmati. Puurisin tüüblitele kõik uued augud...täitsa kena jäi...üks tüübel muidugi puudu.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Volvo 245 DL 1975
saad pildi hea pildi teha sealt kus kas vastu keret hoidma jääb sest
tuleb üks projekt kriitilise pilguga kohe üle vaadata siis endal
tuleb üks projekt kriitilise pilguga kohe üle vaadata siis endal
Re: Volvo 245 DL 1975
Teen pildi, kui täna loodetavasti kokku hakkame lappama....hea, et meelde tuletasid juba see kojaprobleem ununenud
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Volvo 245 DL 1975
Nii, esimesed kaks pilti näitavad siis pilte roolilatist, mis hakkas lekkima juba ilma käima panematagi...ühesõnaga auto käima pannes võib lausa jooksma hakata? Roolivõim töötas ideaalselt ennem teiselt autotlt maha võttes.
Nii siis siin on see käigukangihoovastik. Ülemine karprauast tala sai natuke pikk, kas nüüd pole muud hullu, kui käigukang jääb natuke tahapoole originaaliga võrreldes? Käigud igatahes käivad väga raskelt. Vend kardab, et kast võib omadega läbi olla....nüüd siis järgmine plaan panna sumpa külge, üritada auto käima saada ja proovida käigu läbi ilma kardaanita.
Ja see pilt on entale, aga sai kehvake. Igatahes ikka kasti tagantpooltvaadates ülemine parem polt käib vastu kere tunnelit. Teisel pool on korralik vahe. Mootoripadjad, käigukasti padi on uued. Ei oskagi kommenteerida miks nii ühelt poolt vastu käib...
Nii siis siin on see käigukangihoovastik. Ülemine karprauast tala sai natuke pikk, kas nüüd pole muud hullu, kui käigukang jääb natuke tahapoole originaaliga võrreldes? Käigud igatahes käivad väga raskelt. Vend kardab, et kast võib omadega läbi olla....nüüd siis järgmine plaan panna sumpa külge, üritada auto käima saada ja proovida käigu läbi ilma kardaanita.
Ja see pilt on entale, aga sai kehvake. Igatahes ikka kasti tagantpooltvaadates ülemine parem polt käib vastu kere tunnelit. Teisel pool on korralik vahe. Mootoripadjad, käigukasti padi on uued. Ei oskagi kommenteerida miks nii ühelt poolt vastu käib...
Twin Towers Of The World Trade Center
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo 245 DL 1975
Kas seda kasti tala valepidi ei saa alla panna?
kui nüüd kardaani vahepukini alla paned, peaks
näha olema kas kast-kardaan jooksevad joonel.
kui nüüd kardaani vahepukini alla paned, peaks
näha olema kas kast-kardaan jooksevad joonel.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo 245 DL 1975
Võrdlesin isa 93 240nega siis talad on samamoodi pandud.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Volvo 245 DL 1975
Nii, mootori sain käima. Aga siis tekkis jälle üks suur mure. Nimelt spidoka ajam ei taha tööle hakata. Sisse vaadates vahib vastu mingi metallist osa mida ei tohiks seal olla nagu aru olen saanud. Pildi räägivad enda eest. Pildid räägivad enda eest. Oleks see jama vaja kiiresti lahendada, et õli kastis kinni saada ja kardaan alla panna.
Ajam...neljase M45 pealt.
Ajam...neljase M45 pealt.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Volvo 245 DL 1975
No krt 200stega magajad(supp etc)....lahendame mure ära umbes, et "õu pullivend see käib nii ja naa" või "sul see katki ja see vale" Auto vaja kokku saada ikka......
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Volvo 245 DL 1975
ma isiklikult ei ole spido probleemiga kunagi kokku puutunud, pildil on mingi reduktor, samas peaks ju olema 200jase spido elektriline, kas anduris või milleski ei või probleem olla
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 66 külalist