Maani XC60 T6 Polestar 2013

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2028
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Maani XC60 T6 Polestar 2013

PostitusPostitas maan » 04 Mai 2021, 11:10

XC70-ga siis ilmselt ei olnud Sa, seda oleks kindlasti tähele pannud liiklemas :D

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2028
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Maani XC60 T6 Polestar 2013

PostitusPostitas maan » 13 Okt 2021, 23:14

24.06.2021 - ise tehtud hooldus õli ja filtritega. Mootoriõli Castrol Edge Professional 0W-30 ja filtrid said kõik Bosch omad. Kütusefiltri tellisin ka aga jäi vahetamata ajapuuduse pärast ja siiani sõidab lihtsalt kaasa :)

2 talve all olnud Sailun lamellid plaanisin algselt ära kasutada suverehvi perioodil, aga suvi oli oodatust soojem ning lamellrehvid kulusid kiiremini. Hakkas häirima nende "Hollywoodi" kummivilin ja 26.juuli said alla ühed ilusama välimusega suverehvid, mis tol hetkel leidsin :lol: Näitajad ka neil üpris head:

Pilt

Tutikad UniRoyal RainSport3 rehvid aga laos seisnud mitu aastat. Esimesed testsõidud jätsid rehvidest ka väga hea mulje - kuival asfaldil üpris vaiksed ja mugavad, lompidest läbi sõites saab kergesti aru, miks neil VihmaSport nimeks :lol:

Suvekate paigalduse ajal märkasin, et esimesed piduriklotsid ka päris kulunud ning sai ka need vahetatud mõni päev hiljem, jälle ATE omad.

Septembri keskel tekkis esisilda imelik kolks, mis tundus tulevat vasakult poolt aga ei olnud üldse stabikakondi häälega (parem poolne stabikakont sai vahetatud aprillis). Väljapööratud rattaga sai vasakut konti katsutud ja liigutatud, tundus kergelt käivat munakate sees. Hiljem sõites muutus ka kolksu hääl rohkem kondi hääle laadseks, tellisin uue Lemfö kondi ära ja paar päeva hiljem sai ka vahetatud. Alt võetud kondil oli väike lõtk mingis asendis ja testsõidul enam kondi häält ei olnud kuulda, vaid jälle see varasem hääl.
Kui vasakut konti sai vahetatud, siis sai ka kõik muu tungi peal kontrollitud aga viga ei leidnud. Kui esiratas jälle vastu maad sai, siis oli kolksu kuulda ka jalaga vastu rehvi tagudes.
Sai lemmikkohta aeg broneeritud aga 2 nädalat enne selle aja saabumist viskas üle ja enam ei kannatanud seda häält. Sõitsin spetsialisti juurest läbi murega ning paar tundi hiljem sai seal auto üles tõstetud. Rattad maast lahti ning seda kolksu ei leia. Auto tagasi rataste peal ja vastu rehvi tagudes see kolks jälle olemas. Siis leidis spetsialist ka vea üles - vasakul esiamordil ristilõtk, ehk siis amordist väljuv varras loksus külgedele. Väga harva esinev asi :)
Mõni päev hiljem said alla uued Sachs amordid ja tugilaagrid ning KYB läbilöögipuksid ja tolmukatted, sillad jälle vaiksed nagu uuel autol.

Paar väiksemat mure on ka, mis lähiajal lahenduse leiavad:
Tuli tagasi probleem tankimisega ja ei lase paaki täis tankida püstoli max asendis. Probleemiks kõige loogilisemalt aktiivsöe kanister, mis filtreerib kütuseaurusid. Uus selline jupp on 200€ aga vahetama ei torma seda :)
Teiseks pisemaks mureks on IPD sportsummuti esimesest pütist tulev hääl, nagu oleks midagi seal sees lahti. Tuleb see osa korraks alt ära võtta ja lahti lõigata.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1402
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Maani XC60 T6 Polestar 2013

PostitusPostitas ddig » 13 Okt 2021, 23:46

maan kirjutas:26.juuli said alla ühed ilusama välimusega suverehvid, mis tol hetkel leidsin :lol: Näitajad ka neil üpris head:

Tutikad UniRoyal RainSport3 rehvid aga laos seisnud mitu aastat. Esimesed testsõidud jätsid rehvidest ka väga hea mulje - kuival asfaldil üpris vaiksed ja mugavad, lompidest läbi sõites saab kergesti aru, miks neil VihmaSport nimeks :lol:

Kiidan valiku heaks :-)
Ma olen RainSportide austaja juba ca 20a ning esimese põlvkonna omad said kunagi Golf 3-le alla pandud, hiljem RainSport2 ja Rainsport3 (kaks jooksu) juba Volvo all ning hetkel RainsSport5 mu lemmikauto all.
Mõnes mõttes tegemist teadliku kasutaja valikuga, sest kuigi nendel rehvidel on ülivõrdelised omadused veekiilu tekkimise aspektist, siis pidamine tervikuna jääb nö tavalistele testivõitjatele mõnevõrra alla. Samas on kindlasti tegemist turvalise valikuga ka nende jaoks, kes ei käi paduvihmas piire kompamas :-)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 960 Executive ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2028
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Maani XC60 T6 Polestar 2013

PostitusPostitas maan » 14 Okt 2021, 22:38

Sõna "veekiil" oli mu jaoks võõras :) Google mootoriga sain vist enam vähem aru, mis see on. Veekiilu tekkimine eeldaks siis mu arusaamise järgi üpris hulljulget kiirust suurematesse lompidesse jõudmisel taoliste rehvidega, mis võisid tekitada juhis tunde, et vesiliugu on raske esile kutsuda. Selle tekkimist ma enda sõidustiili puhul ei karda ja sukeldun nendesse lompidesse alati enda jaoks mõistliku kiirusega, sest põhja all olevad plastik katted võivad päris kergelt auto küljest eemalduda sellistes lompides. Seisva autoga ma lompe ei läbi ja tihti viskab vett ka esiklaasile :mrgreen:

Need UniRoyal rehvid hakkasid silma esmalt just "tavalise suverehvi" 4ja soonelisest mustrist erinemise tõttu. Järgmiseks vaatasin näitajaid ja uurisin ka netist kogemuste põhiseid arvamusi. Järeldasin, et vihmasajuga maanteel pikirööbastesse koguneva vee sees sõites ei tohiks nendega olla probleemi nii kiirenduse kui ka äkkpidurdusega. Testisin ka ise neid maanteel ja no ei ole ühtegi halba sõna öelda, pigem oli hoopis üllatus vesisel maanteel nende roolitunnetus jne.
Sellega pean ka nõustuma, et tavalised suvekad oleksid mõnes olukorras kindlasti paremad. Aga need mu arvates pigem sellised olukorrad, mida on võimalik ette aimata. Ootamatu vesiliug sügisel kasvõi kerge vihmaga pimedal ajal maanteel on mu arvamise järgi hullem kui talvel must jää.

Üldiselt väga rahul valikuga aga üheks miinuseks tooksin välja nende puhul selle, et peenemat killustiku loobib rattakoobastesse väga palju :) Praegusel Volvol puuduvad juba tehasest tiivaäärte plastist kaitsed ning rehvidest lendav killustik on juba mõningad täkked teinud tiivaservadesse. Natuke olen sirvinud ka veebist, millist varianti võiks tiibade alumisele servale kaitseks paigaldada aga ei ole leidnud just seda õiget enda jaoks :rolls eyes:

TheKris79
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 24 Sept 2015, 12:41

Re: Maani XC60 T6 Polestar 2013

PostitusPostitas TheKris79 » 15 Okt 2021, 11:11

Olid kah S60nel need rehvid all ja väga rahule jäin. Kahjuks lõpetasid nad selle versiooni tegemise minu masina ratta suurusele. Endal said nad täiesti siledaks sõidetud 2 suvega ja vast 20tuh km aga loomulikult kustusid nad seetõttu väga kiiresti, et esimesel suvel olin loll ja käisin nendega 10min ringrada sõitmas, kus siis peaaegu pool mustrit maha tuli ja noh siis läks asi juba lihtsalt. Netist siis hiljem uurides oligi ainsaks väikeseks miinuseks toodud kiire kulumine väheke agressivsema sõiduga kuna segu pidi suht pehme olema. Samas vihmaga sõites oli ikka vägagi kindlam kõikide seniste rehvidega võrreldes.
Endale meeldis tagantvaates see mustri välimus kah lisaks veel. Uuem versioon on visuaalselt parajalt erinev.
2016 XC90 First Edition D5
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist