Minu C-l tuli rattast 166kw 1.2 rõhu juures, selle rõhu juures oleks oodanud 190-200kw kanti aga ilmselt põhjuseks hiline süüde (tahtis düno heitgaaside väljatõmbe toru põlema panna ).
Klamber logis düno ajal ning Murri T5-ga (0.7 rõhku) võrreldes on minu C süüde 5 kraadi hilisem kuid jõunumbrid on väga sarnased.
Veel sain siin siin arutatud, et ilmselt peaks ka bensupumba üle kontrollima, ehk ei saa piisavalt kütust kätte.
Harrison: C70 T5M '98
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Harrison: C70 T5M '98
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Re: Harrison: C70 T5M '98
Dünopäeva video:
https://www.youtube.com/watch?v=cTWa2-wdiU0&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=cTWa2-wdiU0&feature=youtu.be
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Re: Harrison: C70 T5M '98
Teen ka vahelduseks jälle sissekande siia, vaikselt on saanud auto kallal ikka nokitseda.
Juba pikalt oli mind häirinud katkine juhiiste.
Seega sai teekond ette võetud sadulsepa juurde, iste sai uuesti ühte tükki, tulemus täitsa viisakas.
Auto sai hiljuti ka põhjapuhastuse ning korrosioonitõrje. Põhi sai üle tehtud Terosoni miski uue tootega, tänud siinkohal Danielile.
Lekkima olid hakanud ka nukkvõlli simmerid, uued läksid külge Reinz'i omad. Pilt vanast:
Juba pikalt oli mind häirinud katkine juhiiste.
Seega sai teekond ette võetud sadulsepa juurde, iste sai uuesti ühte tükki, tulemus täitsa viisakas.
Auto sai hiljuti ka põhjapuhastuse ning korrosioonitõrje. Põhi sai üle tehtud Terosoni miski uue tootega, tänud siinkohal Danielile.
Lekkima olid hakanud ka nukkvõlli simmerid, uued läksid külge Reinz'i omad. Pilt vanast:
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Re: Harrison: C70 T5M '98
Ahjaa, kasutaja Klamberiga sai ka seadet veidi muditud, sai palju parem küll, kui see, mis Tartu dynopäeval 2020 oli, läheb paremini pöördesse ning käib paremini edasi. Eks tõenäoliselt oleks aeg uut bensiinipumpa uurima hakata.
Üks Volvode pilt ka:
Üks Volvode pilt ka:
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Re: Harrison: C70 T5M '98
Volts sai täna alla uued Maxpeedingrods reguleeritavad coilid. Päris plug&play coilid siiski ei ole, vaja veidi modifitseerida, et ilusti alla istuksid. Tänud lähevad siinkohal jällegi Danielile, kes need alla sobitas.
Esmane mulje - tundub, et on on rohkem vedrustust ning parem sõita. Krobelisema asfalti peal sõites tuleb küll rohkem tee pinna müra salongi aga kuna pole igapäeva masin, siis see ei tohiks probleemiks olla.
Vanad JOMi coilid vs uus Maxpeedingrods coil, siin küll kõige kõrgemas asendis
Uued coilid auto all.
Esmane mulje - tundub, et on on rohkem vedrustust ning parem sõita. Krobelisema asfalti peal sõites tuleb küll rohkem tee pinna müra salongi aga kuna pole igapäeva masin, siis see ei tohiks probleemiks olla.
Vanad JOMi coilid vs uus Maxpeedingrods coil, siin küll kõige kõrgemas asendis
Uued coilid auto all.
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Re: Harrison: C70 T5M '98
Tagumised amordipadjad said ka uued kuna vanad oli täitsa läbi.
Uute coilidega istub max madalas asendis u 2-3mm kõrgemal kui vanadega.
Uute coilidega istub max madalas asendis u 2-3mm kõrgemal kui vanadega.
C70 T5M 1998
Cupra Ateca 2019
Cupra Ateca 2019
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 57 külalist