Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Caliba
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2019, 23:32

Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas Caliba » 29 Sept 2019, 12:24

Lisan oma Volvo ka siia rippuma.

XC70, 2005a D5 136kw ja manuaal.
Ostes odomeetril 273400 (ausalt ei ole julgenud ka taustauuringut teha selle tõepärasuse kohta)

Ostes oli auto suhteliselt õnnetu ja seda suurest eelneva omaniku hoolduste/hooldamatuse tagajärgedest.
Ostma minnes oli teada, et roolilatt lõtkuga ja esisillas veel puudusi. Ok, see polnud väga mureks ja sai koju toodud. Kindel Soov oli manuaalkastiga xc70 järele.

Esimese nädalaga suutsin käru vedamisega neljaveolisest esiveolise tekitada - lootsin, et ainult kulunud muhv. Lõppes see aga uue/kasutatud nurkreduktori paigaldamisega (+uus muhv ja kõik vahekasti tihendid, õlid nii käigukastid kui vahekastis).
Eelnevalt oli tugevdatud muhv juba paigaldatud ja kulunud vahekasti sisendnuudid andsid alla.

Vahepeal sai ports jubinaid vahetatud: esimene vasak rattalaager,esimesed õõtsad, rooliotsad, sisemised vardad, stabikakondid, esiamordid,tugipadjad ja laagrid, tagumine parem rattalaager, tagumised kettad, klotsid, käsipiduri sai lisaks reguleeritavad “klotsivardad” ja uued käsipiduri trossid.
Mootoripatjadest vajasid tähelepanu esimene jõupadi ja mootoripealne hoidjapadi.

Roolilatt taastatud Topservis ja seegi nüüd korras.


Tagumine klaasiring sai toonitud ja esituled lihvitud/lakitud - välimus sai palju paremaks.

Uue aku panin kohe alguses peale, vedas kuidagi pikalt käima, kuid see ei aidanud. Soojalt justkui venitab käima, külmalt kargab kohe tööle.

Külge läks veel kasutatud REM, selle kallal oli keegi käinud ja Juhtmejupiga vool võetud ühelt kaitsmelt teisele - päris elektrikud vist need polnud, kes selle Volvo kallale oli lastud.
Selle avastasin kui parkimisandureid vahetama hakkasin (eelmine omanik andis kaasa 2 uut andurit ja ütles, et vasakult äärmises surnud).
Andurid vahetasin ära, kuid tulemust ei olnud.
Parkandurid sain tööle, kui varuosa REM külge sai.

See kõik eelnev tehtud Juuli algusest kuni tänaseni (läbisõitu 9500km) - omajagu asju vahetatud selle lühikese ajaga.

Aga seegi pole veel kõik, eile matkalt tulles, kanuukäru sabas, hakkas kummitama mõte, et mis ajast see sidur nüüd nii ülevalt võtab.
Ja oma järjekorra mu peas broneeriski hooratta ja sidurikomplekti vahetus - see küll toimib hetkel, aga ega see kaua kesta.

Üks suvine klõps ka, peale esitulede lakkimist (100% head need ei ole, aga tunduvalt parem kui enne)
C518E415-47EE-49A6-AC6E-532139A05139.jpeg
www.harjupuhkus.ee - korraldan Teile kanuumatka Põhja-Eestis

Caliba
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2019, 23:32

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas Caliba » 13 Nov 2019, 16:53

Natuke täiendust teemasse.

Paigaldatud originaal eelsoojenduse komplekt - vajab veel aktiveerimist.

Taastatud roolilatt teeb väljakeeratud ratastega kolksu - 3000km läbitud (95% mööda maanteid).
Tundub, et peaks enne suurt talve uuesti üle vaatama.

Vahepeal tuli ka uus/kasutatud rooliasendi andur otsida, DSTC vead kadunud.

285000km peal vahetatud tagumised vedrud. Alla panin Lesfjörsi tugevdatud variandid - tagaosa tõusis võrreldes vanade vedrudega 4cm. Ilmselt peaks ka esiosale värskendust tegema esiots 3cm madalamal kui tagaosa.

Hea shokolaadi eest võib keegi ühed tagavedrud nüüd endale lunastada :)

Talverehvideks 215/65 R16 Nokian Hakkapeliitta 7 SUV.
www.harjupuhkus.ee - korraldan Teile kanuumatka Põhja-Eestis

Caliba
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2019, 23:32

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas Caliba » 13 Jaan 2020, 21:28

Kas keegi oskab soovitada/juhendada:

Mootor sureb välja kohe peale käivitamist - korraks läheb ilusti tööle ja siis kohe seisab (ei puterda). Käivitas uuesti ja ok, jääb käima.

Hommikul esimese käivitamisega ok, seisab määramata (30min - mõned tunnid) ja siis käivitades jamab.

Veakoode ei jää.
Kütuselati andur ja regulaator vahetatud, kõrgsurvepump koos tolle regulaatoriga ka teine pandud.
www.harjupuhkus.ee - korraldan Teile kanuumatka Põhja-Eestis

PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 604
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas PorisedRattad » 14 Jaan 2020, 08:28

Caliba kirjutas:Veakoode ei jää.

Kas armatuuris või Vidaga vaadates ?
XC70 2.5T 2004 154kw

Caliba
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2019, 23:32

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas Caliba » 14 Jaan 2020, 10:00

PorisedRattad kirjutas:
Caliba kirjutas:Veakoode ei jää.

Kas armatuuris või Vidaga vaadates ?



Vidaga vaadati.
Aga ilmselt aitab mõne pädevama Asjatundja külastus selgust tuua.
www.harjupuhkus.ee - korraldan Teile kanuumatka Põhja-Eestis

vollimar
Foorumlane
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Mai 2017, 21:20

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas vollimar » 14 Jaan 2020, 11:07

Mingi immo teema äkki? Proovi teise võtmega kui on.
Volvo S40 1,9TDI

Caliba
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2019, 23:32

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas Caliba » 14 Jaan 2020, 12:23

vollimar kirjutas:Mingi immo teema äkki? Proovi teise võtmega kui on.


Proovitud mõlema võtmega - sama tulemus.
www.harjupuhkus.ee - korraldan Teile kanuumatka Põhja-Eestis

Caliba
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2019, 23:32

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas Caliba » 26 Jaan 2020, 22:56

291000 vahetatud hammasrihma komplekt, veepump ja lamerihm.
Eelnevalt oli vahetatud 253000 peal, aga INA veepump lekkis võlli vahelt - kõik vahetusse.

Õnnestus ka originaal tagaluugi spoiler soetada.
Piduritulega variant ja ka õiget värvi - 25minutit tööd ja autol hoopis teine välimus :)

Vahepeal polegi väga edasi tegelenud tolle käivitamise probleemiga.
Vahetasin paagisisese pumba ja kõrgsurve pumba.
Kõik endine.

Seisab mõne aja ja käivitades läheb korraks kenasti tööle ja sureb kohe ära.

Kui käivitades varbaotsaga gaasi hoida/anda, ei sure välja.


Võimalikud variandid mis ise pakuksin veel:

Variant 1
Uus kütusefilter ikkagi jama - Boschi oma panin.

Variant 2
Vasaku peeglikorpuse sees olev temp andur annab ajule vale info? (Selle peegli soojendus ja uksekõlar töötavad vastavalt juhusele - mingi jama seal on.)

Variant 3
Termostaadi korpuses olev temp andur vigane

Variant 4
Immo antenn süüteluku juures - samas peaks jätma endast koodi maha.
Viimati muutis Caliba, 27 Jaan 2020, 17:25, muudetud 1 kord kokku.
www.harjupuhkus.ee - korraldan Teile kanuumatka Põhja-Eestis

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 589
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas kloox » 27 Jaan 2020, 08:06

Aga need viimased kolm varianti peaks olema vidaga selgelt loetavad ju?Või mõne teise diagnostika seadmega.Ja boschi kütusefilter ei tohiks küll kehvade sekka liigituda.
S80D5 Aut+AWD Teoorias olen tugev. :D

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2146
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas no1 » 27 Jaan 2020, 14:28

Päris hirmus lugeda, palju sinna raha pandud on..

Caliba
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2019, 23:32

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas Caliba » 27 Jaan 2020, 17:23

no1 kirjutas:Päris hirmus lugeda, palju sinna raha pandud on..


Kui poleks siia ülesmärkinud, mis vahetatud, oleks juba pooled asjad ununenud :)

Vahepeal oli plaan ära müüa, aga nüüd poleks see enam väga mõistlik tehing.


Isegi odavama auto puhul on soovitatav siiski ostueelnekontroll marki tundvas töökojas teostada. Eks üllatusi ole kõigi 15a vanuste autode puhul, aga no selle Volvoga on neid kamaluga kaasa saadud.
www.harjupuhkus.ee - korraldan Teile kanuumatka Põhja-Eestis

Caliba
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Juul 2019, 23:32

Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66

PostitusPostitas Caliba » 04 Veebr 2020, 12:18

Jändan endiselt selle käivitamise teemaga.

Kellel Kuusalu/Loksa kandis Vida ja Dice olemas on? Saaks ehk korra täpsemalt vaadata/aidata.


Nendel kordadel, kui kohaselt peale käivitamist ära sureb näitab seadme järgi gaasiklapi asendiks 91,4%.
Vajutad grammike gaasipedaali ja jääb käima - asendi protsent liigub ca 30% peale.

Mootori seiskamisel liigub taas asend üle 90%.
Seega see 90% nö kinnine asend ?
Miks ta aga käivitamise hetkel kinnist asendit näitab? Klapp liigub peale mootori seiskumist taas vedru jõul avatud asendisse .
Vahest sõites live datat jälgides kõigub ka see asend 70-90%.

Gaasiklapi võtsin maha, puhastasin ära. Ajami hambad on vähese lõtkuga, aga kuidagi kinni ei poo.
www.harjupuhkus.ee - korraldan Teile kanuumatka Põhja-Eestis


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist