V70 XC 1998a.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V70 XC 1998a.
Sain ka jagu jälle kapoti trossist. Mingi koterman on sellega. Uut pole kuskilt võtta. Infoauto küsib jube palju 60€
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Tervitus! Ehk siis kirjutan edasi oma auto arengust. Nüüdseks siis auto korras ja sõidab. Mis tegelikult juhtus ei tea siiani. Nimelt kuna varasemalt oli see jama,et kohapeal töötas ideaalselt aga sõita ei saanud max kiirus 30 ja jõnksutas mis hirmus siis nüüdseks see viga kadunud.
Nimelt proovisin ühte teist õhulugejat. Sellega läks auto täiega lolliks. Pöörded hüppasid üles alla suri välja puterdas jne.
Panin oma vana tagasi ja töötas jälle ideaalselt. Aga seepäev mul polnud enam aega rohkem katsetada.
Nüüd siis eile leppisime Taaviga kokku,et võtab arvuti kaasa ja lähme uurime asja. Kahjuks Taavi arvuti autoga ühendust ei saanud. Isegi SRS tuld ei olnud võimalik kustutada.
Kuna ma eelnevalt veakoode vaadanud ELM 327-mega mis mul telefoniga ühendatud siis Taavi uuris sellega. (Kuna ma inglise keelt ei valda) selle järgi oli kõik ok. Oli näha lambda tööd õhulugejat jne. Ühtegi viga ei näidanud.
Mõtlesime,et mis seal ikka lähme proovime sõita. Ja üllatus oli suur kui auto sõitis ideaalselt???
Mida kuradit nagu? Kogu aeg jamas ja nüüd töötab?
Ise veel naersime,et ju auto hakkas Taavit kartma?
Ainuke lahendus mida ma nagu suudan välja mõelda on see,et see vale õhulugeja rapputas vöi muutis seal midagi,et mootor nüüd töötab.
Hetkel siga rahul ja loodan,et jääbki tööle!
Nimelt proovisin ühte teist õhulugejat. Sellega läks auto täiega lolliks. Pöörded hüppasid üles alla suri välja puterdas jne.
Panin oma vana tagasi ja töötas jälle ideaalselt. Aga seepäev mul polnud enam aega rohkem katsetada.
Nüüd siis eile leppisime Taaviga kokku,et võtab arvuti kaasa ja lähme uurime asja. Kahjuks Taavi arvuti autoga ühendust ei saanud. Isegi SRS tuld ei olnud võimalik kustutada.
Kuna ma eelnevalt veakoode vaadanud ELM 327-mega mis mul telefoniga ühendatud siis Taavi uuris sellega. (Kuna ma inglise keelt ei valda) selle järgi oli kõik ok. Oli näha lambda tööd õhulugejat jne. Ühtegi viga ei näidanud.
Mõtlesime,et mis seal ikka lähme proovime sõita. Ja üllatus oli suur kui auto sõitis ideaalselt???
Mida kuradit nagu? Kogu aeg jamas ja nüüd töötab?
Ise veel naersime,et ju auto hakkas Taavit kartma?
Ainuke lahendus mida ma nagu suudan välja mõelda on see,et see vale õhulugeja rapputas vöi muutis seal midagi,et mootor nüüd töötab.
Hetkel siga rahul ja loodan,et jääbki tööle!
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Nüüdseks siis sõitnud juba 1100Km. Kaks reisi Pärnus käinud ja kõik tõõtab suurepäraselt. Isegi uskumatu,et 98a. Auto tõõtab nagu uus. Nüüdseks on ka klapi klõbin kadunud. Õlid ja muud vedelikud jumala puhtad.
Üks päev jäin kuulama kas ikka mootor tõõtab?kuna nii vaikne oli.
Ainuke mure on veel jäänud kolks tagurdamisel.
Enamus arvanud,et tegemist kardaani ristiga?
On keegi seda vahetanud ja kust seda leida?
Üks päev jäin kuulama kas ikka mootor tõõtab?kuna nii vaikne oli.
Ainuke mure on veel jäänud kolks tagurdamisel.
Enamus arvanud,et tegemist kardaani ristiga?
On keegi seda vahetanud ja kust seda leida?
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
Pärnus on kardaanide remondi koht - kardaan.ee . Kardaani remondil mõistlik vahetada ka tugilaager kohe. Selle auto kardaani remont tuleb ca 500.- kindlasti.
Re: V70 XC 1998a.
Jõhker hind? Olen kuulnud,et tehakse ka 300-ga. Mul poeg just tegi XC90-nel.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: V70 XC 1998a.
850 awd kardaan Tallinnas läks 2012 a 700.-. Pärnu mehed pakkusid tol ajal 500.-. Võibolla hinnad on siis muutunud.
Re: V70 XC 1998a.
Ei tee keegi nii odavalt. 300 vb tugilaagri vahetus.
Re: V70 XC 1998a.
Sain just info 250€
uus kardaani pukk pluss tasakaalustamine. Sama firma kus mul poeg tegi XC 90-ne kardaani ära.
Samas vestlesin ühe remondi mehehega kes on ikka väga pikalt Volvosi teinud ja tema väitis,et käsipiduri klotsid.?
Loogiline. Enne kui mul auto seisma jäi ei olnud mingit kolksu. Nüüd ju vahetasin pidurid 100% välja. Ehk kõik vahetasin ära. Ja timmisin kässari nii ära,et kolmandast naksust on tagasild lukus.
Äkki pingutasin üle? Ja peaks kässari vähe lõdvemaks laskma?
uus kardaani pukk pluss tasakaalustamine. Sama firma kus mul poeg tegi XC 90-ne kardaani ära.
Samas vestlesin ühe remondi mehehega kes on ikka väga pikalt Volvosi teinud ja tema väitis,et käsipiduri klotsid.?
Loogiline. Enne kui mul auto seisma jäi ei olnud mingit kolksu. Nüüd ju vahetasin pidurid 100% välja. Ehk kõik vahetasin ära. Ja timmisin kässari nii ära,et kolmandast naksust on tagasild lukus.
Äkki pingutasin üle? Ja peaks kässari vähe lõdvemaks laskma?
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: V70 XC 1998a.
Eks 3 nõksu on natu vähe, eriti talvel, kui õhtul jätad auto seisma,
pidurid lumest märjad, hommikul klotsid kinni külmunud.
pidurid lumest märjad, hommikul klotsid kinni külmunud.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: V70 XC 1998a.
uku3 kirjutas:Sain just info 250€
uus kardaani pukk pluss tasakaalustamine.
Ise vastadki ära ju. 250ga saad vahepuki(tugilaagri) vahetuse. Ristid ja otsamuhvid leevenditega selle sees pole. Need ka vahetad, ehk teed täis taastamise kardaanile, siis on rahulikult 6-700 eurot.
Re: V70 XC 1998a.
Icman said valesti aru. Selle raha eest tehakse kõik ära. Annad vana kardaani ära ja saad uue vastu.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
-
- Foorumlane
- Postitusi: 22
- Liitunud: 26 Nov 2017, 11:47
Re: V70 XC 1998a.
Ma küll ei tea, kas just sellest tingitud, kuid kui asendasin oma xc70-l (2006a), ühe klapiga korgi 2-e klapiga korgi vastu, oli seda paisumist ja kadumist palju vähem. Kuid samas andis ka ardic otsad! Seega ei saa pead anda, kas see aitas v mitte
Keegi ple kunagi liiga vana, et uusi lollusi öppida
Re: V70 XC 1998a.
Viga leitud. Oma süü. Vahetasin ära amordi laagrid. Ja vedru jäi viltu. Otse tagurdades ei kolksunud midagi aga kui rattad alla keerasin käis kolks läbi,ehk vedru lõi vastu lanserit.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist