kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas TiitR » 29 Sept 2017, 16:10

kalibriis kirjutas:
Ott09 kirjutas:Huvitav. Siin teema , kus yaw aensor lülitiga vahelt välja lülitatakse, et 4x4 just pidevaks saada ja stabiilsuskontroll välja lülitada


Kus on selline teema? Sooviks lugeda. Fakt on igatahes see, et nelivedu ei tööta kui veojõukontrollis viga sees, arvan, et mul pole vaja seda lahti seletada miks.

Seleta ikka :wink: ..ma 1 päev proovisin, kui service kiri ees, kruusa peal ja no ei võtnud esirattaid ringi?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas allan » 29 Sept 2017, 16:33

Siin vb mingi generatsioonidevaheline erinevus, sest 2007 S80 V8 toimetab väga edukalt erroritega. Mina olen üks neist, kes YAW-ile lüliti vahele pani :)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Tanelm
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 14 Mai 2016, 10:05

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas Tanelm » 02 Okt 2017, 17:21

2005 XC70 ja kui anti skid error ees, siis veojõukontroll kindlasti ei tööta, vabalt saab ratast ringi ajada talvel.
Ilmselt siis generatsioonidega erinevused.
Mind huvitaks kas sellisel juhul nelivedu ikka lülitatakse järgi, kuna muhv katki, siis seda ei ole saanud ise testida.

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas TiitR » 02 Okt 2017, 18:07

Hetkel oleme vist natuke üksteisest mööda rääkinud. Nimelt minu omal kirjutab sinna aknasse tõlkes "külglibise vastane seade", saan aru, et see on seotud ka veojõukontrolliga, kuid kas ka päris 1:1-le? Veojõukontrolli rakendumine väljendub pigem tunnetuslikult, kus hakatakse mootori võimsust piirama. Ja möödarääkimine oli siin, kui palusin selgitada, mis ei tööta sel juhul nelivedu, kuna kruusal ilma neliveota oleks pidanud ju esirattad kraapima saama?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas allan » 02 Okt 2017, 18:55

Jutt käib jah sellest, et kui anti skid error ees, siis kas nelikvedu töötab, mitte kas veojõukontroll töötab.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 12 Okt 2017, 09:28

TiitR kirjutas:Hetkel oleme vist natuke üksteisest mööda rääkinud. Nimelt minu omal kirjutab sinna aknasse tõlkes "külglibise vastane seade", saan aru, et see on seotud ka veojõukontrolliga, kuid kas ka päris 1:1-le? Veojõukontrolli rakendumine väljendub pigem tunnetuslikult, kus hakatakse mootori võimsust piirama. Ja möödarääkimine oli siin, kui palusin selgitada, mis ei tööta sel juhul nelivedu, kuna kruusal ilma neliveota oleks pidanud ju esirattad kraapima saama?


Keegi vist ei lugenud, mis ma kirjutasin, kui autos on viga/häire veojõu kontrolli poolt, ei toimi mingil juhul nelivedu, sest nagu ütlesin hakkab tagavedu niigi tööle ainult siis kui on 1/7 libisemist esi ratastel, ehk teisisõnu tagavedu on mõeldud selleks, et abistada esimesi rattaid, kuid kui info vahetust ei toimu, siis auto ei tea ka millal tagavedu sisse lülitada. Seega ei saa auto lubada rikkega kõigil neljal rattal "lampi" panna, vaid ainult esimesed kaabivad isuga.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 12 Okt 2017, 09:30

Vahepeal olid siin käivitusprobleemid ning sai starter ümber visatud. Umbes nädal aega hiljem hakkasid pöörded kõikuma ning tuli ära vahetada kütuserõhu andur. Praegu roomab viisakalt jälle. Võtan hetkel hoogu, et see või järgmine kuu lõpuks roolilatt ära vahetada.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

elfa
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 02 Mär 2014, 21:41

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas elfa » 13 Okt 2017, 03:42

Kus vahetad ja palju maksma läheb umbes
düsgraafia käes vaevlev !


volvo s80 2,5tdi 2000a
volvo xc90 2004a 2,4tdi

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 20 Okt 2017, 15:21

elfa kirjutas:Kus vahetad ja palju maksma läheb umbes


Rooli latti ei hakkagi vahetama enne kui lekkima hakkab, kuna pooltel volvodel loks sees latis.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 20 Okt 2017, 15:36

Nii, suur päev siis Koljati jaoks!!! Sain lõpuks kiirendusanduri, mis töötab ja esimest korda näen käivitades, et "sulle on 0 sõnumit" naiss. Teen täna paar au ringi linna vahel. Kuigi nüüd kurb uudis on see, et olen sunnitud lähi ajal sõbra müüki panema, kuna sain töö poolt uue auto ning viimastel kuudel olen Koljatiga max paarsada km sõitnud. Ei suudaks vaadata kuidas ta seistes roisku läheb ning pole ka aega mitme autoga praegu tegeleda. Kui mõni foorumi liige huvi tunneb, tuleks hinnas ka vastu.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 22 Okt 2017, 09:31

Panin ametlikult müüki, kuid endiselt teeksin foorumi liikmetele hinnas veits alla, kuna tahan, et see satuks sellise inimese kätte, kes autot hoiab. Muidu pole sellel vaeval ja kulutatud rahal väga mõtet.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2668382
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7614
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas Liiwaannus » 22 Okt 2017, 10:22

Sul vist väike mahoismi pisik, et seni on äge kuni autol miskit voga, kui korda saab, siis igav ja vaja maha müüa.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 23 Okt 2017, 11:48

Liiwaannus kirjutas:Sul vist väike mahoismi pisik, et seni on äge kuni autol miskit voga, kui korda saab, siis igav ja vaja maha müüa.


Kle häbi tunnistada aga kusjuures nii on välja kujunenud, kuigi kahjuks kahe volliga ei jõua nii entusiastlikult tegeleda e. teisisõnu sain töö autoks ka volli, niiet hakkan varsti selle kohta postitama, kuna see on huvitav isend - 2,5B 170kW S80 2010a, väga kurja astumisega. Tegelikult on mul ka veel üks hobiauto Alfa 156 V6 2.5B 140kW vabalt hingav Pirtsu ning see tahab üsna tihti tähelepanu. Seega kolme autoga tegelemine läheks juba väga lappama nii rahaliselt kui ka ajaliselt.
Kui poleks töö autot vollit saanud, siis poleks ilmselt Koljatit müüki pannud, sest muidu oleksin jälle vollitu :) S80 miinuseks Koljati kõrval on see, et ruumi on piinlikult vähem ning ühtlasi on XC90 palju sujuvam ning pehmem tee peal. Ideaalne auto selliste haigete pedantide jaoks nagu mina, sest XC90-ega ei tunne kobinaid ja muhke isegi Paide "heas korras" tänavatel. Kui talvekad nüüd alla panin Koljatile, siis tuli välja, et kaks ratast tahtsid 70g juurde saada, kuid maanteel polnud midagi tunda :D e. teisisõnu kui mul BMW oli, käisin pea iga kuu tasakaalustamas, sest kui kasvõi 25 oli mõni ratas ära, tundsin juba vibra. Seega siiani on XC üks parimaid autosid mis mul olnud, eks ole näha, kas uuem volli suudab ta kingad ära täita, kuna pole veel erilist sõitu taga veel teinud.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas kalibriis » 27 Okt 2017, 16:42

Sai nüüd koljatit natuke lume sees katsetada ja ilmnes, et nelikvedu ikka ei tööta. Lasin töökojas üles tõsta masina ja vaatasime, et kardaan seisab paigal koguaeg, viisin masina tuttava volvo mehe juurde ning ta vaatas, et nurkreduktori välimised nuudid on maas. Pidi olema kergem pääs kui see haldexi jura. Olen hetkel üsna kahevahel, vb paari nädala pärast võtaks tuttav mind ette ning teeks ära, kuid sel juhul võtan ilmselt Koljati müügist maha, kuna siis saab masin juba liiga hea, et mingile suvalisele lõhkuda anda. Praegu muidugi kuulutuses ausalt pandud ka see roolilati lõtk ja reduktori probleem, niiet ehk ei tulegi tõsist soovijat. Kuigi palju õnne neile kes otsivad XC90-t, millel ei oleks probleeme nelikveo või roolilatiga :D
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi veteran
Postitusi: 617
Liitunud: 25 Aug 2017, 16:36
Asukoht: Tartumaa

Re: kalibriisi XC90 2.4D 120kW 2003

PostitusPostitas TiitR » 27 Okt 2017, 17:03

Ma sülitan praegu 3x üle õla (ptui-ptui-ptui), kuid enda omal koos lume tulekuga pole kordagi anti-skid jeblanud ja täitsa hea on kulunud lamellidega külge lasta :D Justnimelt külge, kuigi eeldasin, et selle nelivedu sellist funni ei võimalda, aga lükkab kenasti tagumiku ette...nagu päris juba :D
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist