Liiwaannus kirjutas:Sul vist väike mahoismi pisik, et seni on äge kuni autol miskit voga, kui korda saab, siis igav ja vaja maha müüa.
Kle häbi tunnistada aga kusjuures nii on välja kujunenud, kuigi kahjuks kahe volliga ei jõua nii entusiastlikult tegeleda e. teisisõnu sain töö autoks ka volli, niiet hakkan varsti selle kohta postitama, kuna see on huvitav isend - 2,5B 170kW S80 2010a, väga kurja astumisega. Tegelikult on mul ka veel üks hobiauto Alfa 156 V6 2.5B 140kW vabalt hingav Pirtsu ning see tahab üsna tihti tähelepanu. Seega kolme autoga tegelemine läheks juba väga lappama nii rahaliselt kui ka ajaliselt.
Kui poleks töö autot vollit saanud, siis poleks ilmselt Koljatit müüki pannud, sest muidu oleksin jälle vollitu
S80 miinuseks Koljati kõrval on see, et ruumi on piinlikult vähem ning ühtlasi on XC90 palju sujuvam ning pehmem tee peal. Ideaalne auto selliste haigete pedantide jaoks nagu mina, sest XC90-ega ei tunne kobinaid ja muhke isegi Paide "heas korras" tänavatel. Kui talvekad nüüd alla panin Koljatile, siis tuli välja, et kaks ratast tahtsid 70g juurde saada, kuid maanteel polnud midagi tunda
e. teisisõnu kui mul BMW oli, käisin pea iga kuu tasakaalustamas, sest kui kasvõi 25 oli mõni ratas ära, tundsin juba vibra. Seega siiani on XC üks parimaid autosid mis mul olnud, eks ole näha, kas uuem volli suudab ta kingad ära täita, kuna pole veel erilist sõitu taga veel teinud.