TDI Volvo 240GL 1989 OM603 3.0TD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: TDI Volvo 240GL 1989 OM603 3.0TD
Metall töötab tõmbele ja diffri alla ei olekski teab, mis jämedat latti vaja!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: TDI Volvo 240GL 1989 OM603 3.0TD
amazon86 kirjutas:Siit tuleb midagi vihast, natuke inseneri tööd on ka tehtud. Mis materjalist sul Phantom gripperi plaadid on?
Phantom gripper on 42crMo4 tehtud, oleks pidanud vast pindkarastuse ka hõõrdepinnale tegema aga mõtlesin et see hakkab ehk hammakaid hävitama
Re: TDI Volvo 240GL 1989 OM603 3.0TD
Iceman kirjutas:Üle pika aja midagi huvitavat. " Mu diisel ei käivitu", "mu diisel lagiseb imelikult", "mul on vist eelsüüteküünlad läbi" jne teemade vahelt midagi sellist leida on lausa lust. Mis plaan sul masinaga on? Driftima? Lihtsalt rajapill? Või pühapäeva sleeper? Mersu diiselmootoritest võetakse ju ulmelisi numbreid välja . Edu . Selliseid teemasid ongi siia foorumisse vaja rohkem.
Edu tarvis kõigepealt üritan sellest ühe nukaga mootorist numbrid välja võluda, siis ilmselt vaja 2 nukaga mootor vahele hiljem panna. Siis juba asi lihtsam kuna plokk sisuliselt sama neil mootoritel.
Plaan on ta lihtsalt väljanägemiselt viisakaks teha ja selline rahulik sleeper
Re: TDI Volvo 240GL 1989 OM603 3.0TD
Loff kirjutas:Metall töötab tõmbele ja diffri alla ei olekski teab, mis jämedat latti vaja!
See on tõsi jah et deformeeritavad sulamid töötavad tõmbele, võimalik et teostan siiski midagi ka diffri korpuse alla.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist