tiksu roosa V70
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: tiksu roosa V70
Sinu kasutajanimest käib jutt! See on päris irooniline!
Re: tiksu roosa V70
Jah, peaks käppelt tegema poja ja panema talle nimeks Kolksu. Või Plõksu. Või Kriuks.
1996 Turbosnaige
Re: tiksu roosa V70
tiksu on juba nii kaua tiksu olnud, et siis olid volvod veel tagaveolised
Re: tiksu roosa V70
Hetkeseis on selline, et uue mootoriga on sõidetud umbes 3k km, viimane ots Riiga ja tagasi sai kütuse reaalseks kuluks 6,9l. Vaikne. Pöördesse läheb kenasti, ei suitse, ei haise, ei kolise. Mõnush.
Käigukast tahab hooldust - külmast peast venitab natuke käiguvahetusega (mitte pöörete mõttes, vahetus ise võtab kaua aega). Samuti tuleb välja ravida see kolks kiirendamisel (mootoripadi, ma loodan). Hetkel on mõned muud asjad natuke olulisemad, aga varsti ründan seda roosat peletist jälle torx-võtmega või peksan käigukasti probleemi rahapakkidega, kuni see inisedes lesta tõmbab.
Käigukast tahab hooldust - külmast peast venitab natuke käiguvahetusega (mitte pöörete mõttes, vahetus ise võtab kaua aega). Samuti tuleb välja ravida see kolks kiirendamisel (mootoripadi, ma loodan). Hetkel on mõned muud asjad natuke olulisemad, aga varsti ründan seda roosat peletist jälle torx-võtmega või peksan käigukasti probleemi rahapakkidega, kuni see inisedes lesta tõmbab.
1996 Turbosnaige
Re: tiksu roosa V70
Vahearuaane järgneb. Minu isiklikku tagumikku on nüüdseks see roosa asi edasi viinud 8681 km, millest 5342 km vahetatud mootoriga. Mootor ise töötab laitmatult. Ei kolksu, ei tiksu, pöördesse läheb kenasti ja midagi kusagilt ei tilgu, kärssa ega kärise.
Käisin esmaspäeval Inchcapes, esimesed õõtsapuksid, amordi tugilaagrid + sild tehase noodi järgi häälde. Õhtul ajasin kompressori kurjaks ja viskasin värskelt häälestatud sildadele valukad suverehvidega ja kuna hoog oli sees, vahetasin sama soojaga ülemise mootoripadja kah ära. Tulemus sai mõnus.
Nädalavahetusel teen õlivahetuse ka - 5000km läbisõidu pealt, kuna kesteab, mis kollid seal mootoris endale pesa on teinud romulas või nii. Kuidagi peaks välja arvutama selle ka, kuidas käigukasti õli kontrollitakse, aga esmane vaatlus ei andnud mingit lokatsiooni seadmele, mis võiks kasvõi eemalt õlivarrast meenutada.
(Huvitav, kui tahaks teha mingi >5000km ringi ühe jutiga, kas peaks veel midagi vaatama/kontrollima?)
Käisin esmaspäeval Inchcapes, esimesed õõtsapuksid, amordi tugilaagrid + sild tehase noodi järgi häälde. Õhtul ajasin kompressori kurjaks ja viskasin värskelt häälestatud sildadele valukad suverehvidega ja kuna hoog oli sees, vahetasin sama soojaga ülemise mootoripadja kah ära. Tulemus sai mõnus.
Nädalavahetusel teen õlivahetuse ka - 5000km läbisõidu pealt, kuna kesteab, mis kollid seal mootoris endale pesa on teinud romulas või nii. Kuidagi peaks välja arvutama selle ka, kuidas käigukasti õli kontrollitakse, aga esmane vaatlus ei andnud mingit lokatsiooni seadmele, mis võiks kasvõi eemalt õlivarrast meenutada.
(Huvitav, kui tahaks teha mingi >5000km ringi ühe jutiga, kas peaks veel midagi vaatama/kontrollima?)
1996 Turbosnaige
Re: tiksu roosa V70
Kuuesel kastil polegi mõõtevarrast.
Ma käisin suvel S80 D5-ga 8000km ringil (Prantsusmaa-Hispaania), null probleemi. Igaks juhuks oli IA autoabi olemas, aga tarvis ei läinud.
Kui hooldused kõik tehtud ja rehvid head, siis anna kuuma
Ma käisin suvel S80 D5-ga 8000km ringil (Prantsusmaa-Hispaania), null probleemi. Igaks juhuks oli IA autoabi olemas, aga tarvis ei läinud.
Kui hooldused kõik tehtud ja rehvid head, siis anna kuuma
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: tiksu roosa V70
Rohkem kui 5000 km Euroopa teid, kuhu mahtus nii kiirteedel >140kmh sõitu, mägistel maastikel tõuse ja languseid, suurlinnades seiklemist ja muud värki edukalt seljataga. Rehvindus on oluline jah, enamust kiirteel sõitu toimus meie mõistes uskumatutel kiirustel ja enamasti näitas temperatuuri armatuuris 34'C ringis. Enne minekut vahetasin õli ja lasksin papud parlanksi panna (kummardus kst Allani suunas) ja konditsioneeri täita. Viimane jooksis poole tee peal tühjaks, kuigi väidetavalt leket ei olnud. Tõenäoliselt on ikka kusagil mingi leke sees, eks peab uuesti minema kusagile ja üle kontrollima. 30-35 soojakraadi juures ilma konditsioneerita kruiisimine on ... üksjagu higine värk.
Kui konditsioneer välja arvata, on tehnilisi probleeme täpselt null.
Selgus, et V70 on ikka väga mõnus kruiiser. 700-800 km päevas sõita pole mingi probleem, kerele ei hakka. Vaikne ja mõnus on ka, sh ka kiirteel 140 peal. Armatuur näitas treti keskmiseks kiiruseks 77 kmh ja keskmiseks kuluks 6.6l/100. See viimane muidugi on natuke vist liiga optimistlik (kiirteel on kulu ikka päris suur), kuigi ma usun, et kusagile ikka 7 kanti peaks see jääma.
Pärast seda põletamist tundub mootor töötavat palju vaiksemalt ja sujuvamalt kui enne. Ilmselgelt tähendab see mõnusalt nurrumine seda, et aparaat tahab aeg-ajalt teha selliseid otsi, nii et vurr punane.
Lihtsalt ääremärkuse korras, HERE maps offline modes on täiesti kasutu navigaator. Kasutasin Navigoni, aga loomulikult peab ise ka mõtlema ja tee tüübi ja marsruudi paberist kaardilt üle kontrollima: muidu võib juhtuda, et GPS saadab su Poolas kitsale külavaheteele, kus puud kasvavad tee peal ja kohalikud pan'id teevad seal innukalt GTA mängu reaalelu versiooni. Päris hirmus.
Liikluskultuur on hoolimata lõunamaisest temperamendist hoopis teine kui meil. Ei mäleta, et oleks olnud signaalitamist ja mingeid lolle manöövreid tehtud. Kõik toimib, kiirelt, sujuvalt, mõnusalt.
Muidugi olles jälle näinud Euroopa teedeehitust (Varssavist lääne ja lõuna poole ja alla Horvaatiani välja) tekib tahtmine meie vastava ministeeriumi ametnike armee pikkuse järjekorras üles rivistada ja iga viimane kui üks neist personaalselt pimedasse kohta saata. Teede ehitamine ei ole mingi tuumateadus; krooniline õpitud abituse taha pugemine ("me oleme nii pisikesed ja vaesed, raha pole ja ega väga ei oska ka") ja korraliku teedevõrgu/seonduva infrastruktuuri puudumine paneb kena piduri riigi arengule. Võiks kasvõi sellest alustada, et Pärnu ja Tartu maanteele mõni korralik WC ehitada...
Kui konditsioneer välja arvata, on tehnilisi probleeme täpselt null.
Selgus, et V70 on ikka väga mõnus kruiiser. 700-800 km päevas sõita pole mingi probleem, kerele ei hakka. Vaikne ja mõnus on ka, sh ka kiirteel 140 peal. Armatuur näitas treti keskmiseks kiiruseks 77 kmh ja keskmiseks kuluks 6.6l/100. See viimane muidugi on natuke vist liiga optimistlik (kiirteel on kulu ikka päris suur), kuigi ma usun, et kusagile ikka 7 kanti peaks see jääma.
Pärast seda põletamist tundub mootor töötavat palju vaiksemalt ja sujuvamalt kui enne. Ilmselgelt tähendab see mõnusalt nurrumine seda, et aparaat tahab aeg-ajalt teha selliseid otsi, nii et vurr punane.
Lihtsalt ääremärkuse korras, HERE maps offline modes on täiesti kasutu navigaator. Kasutasin Navigoni, aga loomulikult peab ise ka mõtlema ja tee tüübi ja marsruudi paberist kaardilt üle kontrollima: muidu võib juhtuda, et GPS saadab su Poolas kitsale külavaheteele, kus puud kasvavad tee peal ja kohalikud pan'id teevad seal innukalt GTA mängu reaalelu versiooni. Päris hirmus.
Liikluskultuur on hoolimata lõunamaisest temperamendist hoopis teine kui meil. Ei mäleta, et oleks olnud signaalitamist ja mingeid lolle manöövreid tehtud. Kõik toimib, kiirelt, sujuvalt, mõnusalt.
Muidugi olles jälle näinud Euroopa teedeehitust (Varssavist lääne ja lõuna poole ja alla Horvaatiani välja) tekib tahtmine meie vastava ministeeriumi ametnike armee pikkuse järjekorras üles rivistada ja iga viimane kui üks neist personaalselt pimedasse kohta saata. Teede ehitamine ei ole mingi tuumateadus; krooniline õpitud abituse taha pugemine ("me oleme nii pisikesed ja vaesed, raha pole ja ega väga ei oska ka") ja korraliku teedevõrgu/seonduva infrastruktuuri puudumine paneb kena piduri riigi arengule. Võiks kasvõi sellest alustada, et Pärnu ja Tartu maanteele mõni korralik WC ehitada...
Viimati muutis tiksu, 10 Juul 2015, 00:14, muudetud 1 kord kokku.
1996 Turbosnaige
Re: tiksu roosa V70
ise kasutan MapFactori rakendust. Offline kaartid sisse ja tuld. Pole mind veel alt vedanud. Here Drive on jah paras jonnakas.
igati mõnus reis oli siis sul (kui kliima välja arvata)
igati mõnus reis oli siis sul (kui kliima välja arvata)
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: tiksu roosa V70
Tiksu, mis see here maps sulle tegi? Kasutajamugavuse poolest peaks olema üks paremaid navi-äppe kuna see selliseks ehitatud.
Re: tiksu roosa V70
Ma olen juba mõned aastad kasutanud Sygic äppi. Töötab väga eeskujulikult. Kaardid kõik telefonis, ehk et töötab nagu tavaline navi.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: tiksu roosa V70
evald112 kirjutas:Tiksu, mis see here maps sulle tegi? Kasutajamugavuse poolest peaks olema üks paremaid navi-äppe kuna see selliseks ehitatud.
Kaarti näitab küll ja kasutusmugavuse koha pealt on sul õigus. Ta lihtsalt ei suuda üldse mingit route planeerida, kui tal andmeside puudub.
1996 Turbosnaige
Re: tiksu roosa V70
Miks te WAZE't ei kasuta? See mõni mega andmesidet ei tapa ju ära.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: tiksu roosa V70
Ma räägin ju, et Sygic näiteks on täisväärtuslik GPS app. Juhatab teed, näitab kaameraid jne. Tõmba torrentiga kräkitud variant ja lae kodus wifiga omale kasvõi terve maailma kaardid telefoni kui mahtu on. Siis on muretu. Sõida igal pool. Neti ühendust pole vaja. Töötab puhtalt sateliite kasutades. Muretu. Ühekordne vaev installida äpp ja kaardid läbi äpi alla laadida.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: tiksu roosa V70
raccoon, jah, ikka, see linnuke on olemas. Aga ei iPhone peal ega miski Android täbis on sama lugu, offline modes ei suutnud see leida miskit teed tolle hetke asukoha ja punkti B vahel. Aga see pole ka probleem, mul on ostetud Navigon äpp, mis reaalselt ka offlines töötab. (Disklaimer: mis HERE'sse puutub võin ma muidugi ise ka idioot vabalt olla.) Ja üle paberist kaardi pole ikka miski.
Aga see selleks; soovitage palun kogemuse baasil kohta, kus saaks lasta konditsioneeri üle vaadata nii, et see ka üle vaadatud saaks.
Aga see selleks; soovitage palun kogemuse baasil kohta, kus saaks lasta konditsioneeri üle vaadata nii, et see ka üle vaadatud saaks.
1996 Turbosnaige
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist