Volvo 940 - Zajets86
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo 940 - Zajets86
Tervitusi kõigile.
Olen siis u 7 kuud juba volvo omanik.
Mõtlesin et pajataks ka loo oma volvo kohta.
Foorumit olen juba pikemat aega jälginud, juba ennem seda kui volvo endale sain.
Volvo pisiku sain endale tänu sugulasele, nimelt ta omab Volvo 760.
Kuna see auto hakkas mulle väga meeldima siis jälgisin pikemat aega turgu.
Kuna müügil ühtegi korraliku volvot polnud pidin neid kuulutusi väga pikka aega jälgima.
Saabus siis üks detsembri neljapäevane hommik kui müügile tuli Volvo 940 2,4 TDI 94.a
Sai sinna helistatud, omaniku sõnul auto korralik, kriimustusi jms ikka leidub, sest auto pole ju uus.
Ikkagi vana auto.
Ise asun Tallinnas, aga auto Pärnu kandis. Ennem kõne lõppu sai öeldud et broneeriks auto ära kuni laupäevani.
Kuna jutt oli hea ja piltidelt nägi auto väga ilus.
Laupäeva hommikul sai kihutatud pärnu poole, kohale jõudes leidsin eest väga ilusa Volvo 940.
Millesse ma kohe nagu nõiaväel armusin
Sai tehtud proovi sõit, käidud ümber auto, näpitud jne
Muidugi, et asja huvitavamaks teha siis sai omanikule öeldud, et vajan natukene mõtlemiseks aega.
Kuna hommikul kiiruga tallinnast teele sai asutud, jäi hommikusöök ära.
Pärnu mcdonaldsi poole sõites sai juba otsus 100% tehtud, võtan ära.
Sai söödud ja joodud, kuniks läksime autole järgi.
Sain kaasa veel ühe volvo 760 millel mootor kokku jooksnud.
Selle otsustasime maha jätta , tuleme teinekord järgi.
Esimesed muljed olid väga head, välja arvatud see, et auto on diisel ja liigub suhteliselt aeglaselt
Eelmine auto oli mul nimelt Opel Omega 2.5 125 kw , sellel oli siis niii et kui gaasi vajutasid, lendas nagu Turbo jänes
Eks see harjumise asi on, tänaseks olen juba sellega ära harjunud.
Spidonäit alguses oli:242...
Autol lisadeks on/oli:
5 istekohta + kaks lastekohta (ametlikult passis polnud, aga kui auto sai enda nimele kirjutatud, lasin need ka passi panna)
2x el aknad
manuaalne katuse luuk
pagasniku ruloo
Lisa istmed näevad sellised välja:
Niisiis, Esimene pilt:24.12.2013
Väike poosetamine talvel :
Niisiis, mingi hetk hiljem sai mindud jälle pärnusse teisele autole järgi, sellest mõni pilt:
Ja jälle kas ilusat poosetamis pilti:
Kahjuks pole täna rohkem eriti aega kirjutada, aga mõni päev täiustan teemat, mis tehtud mida veel vaja teha jne.
Olen siis u 7 kuud juba volvo omanik.
Mõtlesin et pajataks ka loo oma volvo kohta.
Foorumit olen juba pikemat aega jälginud, juba ennem seda kui volvo endale sain.
Volvo pisiku sain endale tänu sugulasele, nimelt ta omab Volvo 760.
Kuna see auto hakkas mulle väga meeldima siis jälgisin pikemat aega turgu.
Kuna müügil ühtegi korraliku volvot polnud pidin neid kuulutusi väga pikka aega jälgima.
Saabus siis üks detsembri neljapäevane hommik kui müügile tuli Volvo 940 2,4 TDI 94.a
Sai sinna helistatud, omaniku sõnul auto korralik, kriimustusi jms ikka leidub, sest auto pole ju uus.
Ikkagi vana auto.
Ise asun Tallinnas, aga auto Pärnu kandis. Ennem kõne lõppu sai öeldud et broneeriks auto ära kuni laupäevani.
Kuna jutt oli hea ja piltidelt nägi auto väga ilus.
Laupäeva hommikul sai kihutatud pärnu poole, kohale jõudes leidsin eest väga ilusa Volvo 940.
Millesse ma kohe nagu nõiaväel armusin
Sai tehtud proovi sõit, käidud ümber auto, näpitud jne
Muidugi, et asja huvitavamaks teha siis sai omanikule öeldud, et vajan natukene mõtlemiseks aega.
Kuna hommikul kiiruga tallinnast teele sai asutud, jäi hommikusöök ära.
Pärnu mcdonaldsi poole sõites sai juba otsus 100% tehtud, võtan ära.
Sai söödud ja joodud, kuniks läksime autole järgi.
Sain kaasa veel ühe volvo 760 millel mootor kokku jooksnud.
Selle otsustasime maha jätta , tuleme teinekord järgi.
Esimesed muljed olid väga head, välja arvatud see, et auto on diisel ja liigub suhteliselt aeglaselt
Eelmine auto oli mul nimelt Opel Omega 2.5 125 kw , sellel oli siis niii et kui gaasi vajutasid, lendas nagu Turbo jänes
Eks see harjumise asi on, tänaseks olen juba sellega ära harjunud.
Spidonäit alguses oli:242...
Autol lisadeks on/oli:
5 istekohta + kaks lastekohta (ametlikult passis polnud, aga kui auto sai enda nimele kirjutatud, lasin need ka passi panna)
2x el aknad
manuaalne katuse luuk
pagasniku ruloo
Lisa istmed näevad sellised välja:
Niisiis, Esimene pilt:24.12.2013
Väike poosetamine talvel :
Niisiis, mingi hetk hiljem sai mindud jälle pärnusse teisele autole järgi, sellest mõni pilt:
Ja jälle kas ilusat poosetamis pilti:
Kahjuks pole täna rohkem eriti aega kirjutada, aga mõni päev täiustan teemat, mis tehtud mida veel vaja teha jne.
Viimati muutis zajets86, 19 Aug 2014, 23:23, muudetud 1 kord kokku.
Re: Volvo 940 -Zajets86
Volvo veab Volvot täishaagisel? hmm... BE kat oli juhil taskus?
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo 940 -Zajets86
JaanKaer kirjutas:Volvo veab Volvot täishaagisel? hmm... BE kat oli juhil taskus?
Ma vaatan ka, et minu 7-sajase passis piduriteta/piduritega lubatud 650/1500 kg.
Kas 9-sajasel need nr. oluliselt suuremad? Juhi katist ma ei räägi.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo 940 -Zajets86
Juhil oli/ on BE-kat olemas.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 130
- Liitunud: 09 Okt 2008, 20:54
Re: Volvo 940 -Zajets86
Kas punase 760 reg nr algab "779 *** " ?
Re: Volvo 940 -Zajets86
v.kadastik kirjutas:Kas punase 760 reg nr algab "779 *** " ?
JAP
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 130
- Liitunud: 09 Okt 2008, 20:54
Re: Volvo 940 -Zajets86
Kena näha, et minu endine liiklusvahend(kuni 2011) kenasti edasi vurab
Re: Volvo 940 -Zajets86
v.kadastik kirjutas:Kena näha, et minu endine liiklusvahend(kuni 2011) kenasti edasi vurab
Liigub väga edukalt
Nonii, kirjutame autost natukene edasi.
Plaane on autoga palju, sõita ja ehitada.
Tulevikus kui midagi valmib, siis saab sellest edasi kirjutada.
U 9 kuuga olen sõitnud autoga umbes 14000 km
Auto on minu käes siis saanud endale:
4x el aknad (lisasin tagumised aknad)
El. katuseluuk
El. peeglid, soojendusega
Esitulede pesurite mootorid.( varred on veel puudu )
Tehtud tööd:
Vahetatud 4x pidurikettad/klotsid
Esimesed stabika puksid, reaktiivvarda puksid
Kõik piduri silindrid käidud üle.
Õli vahetus.
Salongi pesu.( peab veel pesema )
Mai kuus sai käidud ülevaatusel.
Kõik oli OK. Isegi kiideti autot , kohe väga hea meel oli.
Peale üv sai autolt eemaldatud EGR klapp, mis oli kinni jäänud ja enam koostööd ei teinud.
Naljakas, et see EGR-i mitte töötamine midagi ei määranud, tahmatest oli OK.
Hetkel oleks mul vaja välja vahetada juhiiste, mille alumine raam on puruks.
Pluss veel mõned salongi tarvikud, näiteks ülemised piilari plastikud mis on puruks.
Puudu on veel tulede kojameeste varred.
Hetkel on mind kummitamas salongi radika lekkimine.
Tuleb siis hakata salongi lammutama.
Re: Volvo 940 -Zajets86
zajets86 kirjutas:Hetkel on mind kummitamas salongi radika lekkimine.
Tuleb siis hakata salongi lammutama.
Kui autol ei ole salongiõhu jahutust (kontitsioneer, kliimaseade vms.), tuleb salongiõhu soojendamise radiaatori eemaldamiseks vaid gaasipedaal ära võtta (OK, mingi roolialune horis. kate ka).
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Re: Volvo 940 -Zajets86
andresko kirjutas:zajets86 kirjutas:Hetkel on mind kummitamas salongi radika lekkimine.
Tuleb siis hakata salongi lammutama.
Kui autol ei ole salongiõhu jahutust (kontitsioneer, kliimaseade vms.), tuleb salongiõhu soojendamise radiaatori eemaldamiseks vaid gaasipedaal ära võtta (OK, mingi roolialune horis. kate ka).
Tänud. Uurisin asja, tuntub olevad üsna kerge vahetada
Re: Volvo 940 - Zajets86
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Volvo 940 - Zajets86
Tihendite remontkomplekti ja gaasihoovapuksi saab näiteks Testremist. Vahetus iseenesest lihtne töö, pumba kaan maha ja kõik. Mõistlik oleks kogu pump maha kruttida ja kõik tihendid ära vahetada, lisaks peavõlli otsasimmer.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Volvo 940 - Zajets86
Pole ammu seda teemat täiendanud. Oleks aeg
Selle lekkiva gaasihoovastiku sain korda. Peale seda oli ainult probleemiks, et auto hullult tahmab ja kiirus oli null.
Sai käidud Testremis. Seal pandi kütte segu ja muud asjad paika. Pärast ainult kalla ja sõida.
Kuniks eelmise aasta augustikuuni, mil otsustas sinduri töösilinder töölepingu lõpetada.
Olin just jõudnud Jõgevale, tuttava hoovi taga vajutasin siduripedaali põhja ja sinna see jäi.
Järgmisel päev sõitsin siis ilma sidurita tallinnasse tagasi.
Paarpäeva hiljem sain töösilindri rem.komp kätte. Vahetasin ära.
Sain uuesti sõita umbes nädala kui sidur jäi jälle põhja.
Seekord sai ostetud uus töösilinder ja see töötab tänasepäevani.
13. jaanuar tekkis mootorisse kolin sisse.
Sai siit foorumist asja uuritud ja tekkis lootus, et viga on kusevas pihustist.
Sai pandud mootor käima ja üks haaval hakatud kütuse torusid lahti keerama.
Teise silindri toru avades ei muutunud mootori töös midagi.
Kõik teised mis sai avatud, nendega hakkas mootor hullult rappuma.
Sai mõõdetud surveid ja kõike muud võimaliku.
Kuna teine silinder ikkagi elu märke ei näidanud siis tuli otsus hakata mootorit lahkama.
Kui plokikaane maha sain, siis seal ei paistunud mitte midagi ilusat.
Teine silinder on siis selline:
Silindrist leidsin metalli puru.
Kasutaja Ants pakkus, et metalli puru võis sattuda sinna turbost.
Kontrollisin turbo labad üle, turbo on korras.
Hetkel on müstika kuidas/kust see metalli puru sinna sai.
Aga eks tuleb edasi uurida, äkki leiab ka põhjuse.
Hetkel Volvo seisab ja ootab nukralt oma saatust.
Selle lekkiva gaasihoovastiku sain korda. Peale seda oli ainult probleemiks, et auto hullult tahmab ja kiirus oli null.
Sai käidud Testremis. Seal pandi kütte segu ja muud asjad paika. Pärast ainult kalla ja sõida.
Kuniks eelmise aasta augustikuuni, mil otsustas sinduri töösilinder töölepingu lõpetada.
Olin just jõudnud Jõgevale, tuttava hoovi taga vajutasin siduripedaali põhja ja sinna see jäi.
Järgmisel päev sõitsin siis ilma sidurita tallinnasse tagasi.
Paarpäeva hiljem sain töösilindri rem.komp kätte. Vahetasin ära.
Sain uuesti sõita umbes nädala kui sidur jäi jälle põhja.
Seekord sai ostetud uus töösilinder ja see töötab tänasepäevani.
13. jaanuar tekkis mootorisse kolin sisse.
Sai siit foorumist asja uuritud ja tekkis lootus, et viga on kusevas pihustist.
Sai pandud mootor käima ja üks haaval hakatud kütuse torusid lahti keerama.
Teise silindri toru avades ei muutunud mootori töös midagi.
Kõik teised mis sai avatud, nendega hakkas mootor hullult rappuma.
Sai mõõdetud surveid ja kõike muud võimaliku.
Kuna teine silinder ikkagi elu märke ei näidanud siis tuli otsus hakata mootorit lahkama.
Kui plokikaane maha sain, siis seal ei paistunud mitte midagi ilusat.
Teine silinder on siis selline:
Silindrist leidsin metalli puru.
Kasutaja Ants pakkus, et metalli puru võis sattuda sinna turbost.
Kontrollisin turbo labad üle, turbo on korras.
Hetkel on müstika kuidas/kust see metalli puru sinna sai.
Aga eks tuleb edasi uurida, äkki leiab ka põhjuse.
Hetkel Volvo seisab ja ootab nukralt oma saatust.
Re: Volvo 940 - Zajets86
Küsimus: kas on mõtet seda plokikaant taastama hakata. Näiteks lihvimisse viia.
Lisaks avastasin et enamus sisse/väljalase klappide vahel mõrad.
Kontrollisin klapide pidavust. Teine silinder ei pea ültse. Ja esimene hakkab suhteliselt kiiresti läbi jooksma. Teised kõik ok.
Lisaks avastasin et enamus sisse/väljalase klappide vahel mõrad.
Kontrollisin klapide pidavust. Teine silinder ei pea ültse. Ja esimene hakkab suhteliselt kiiresti läbi jooksma. Teised kõik ok.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo 940 - Zajets86
Need volkari kuuesed pead hakkavad pikapeale otsa saama, niiet ära enne ära viska,kui "uus" olemas ja töötab.
Klapipesad välja, keevitatakse , freesitakse uued pesad kl-pesadele.
Klapipesad välja, keevitatakse , freesitakse uued pesad kl-pesadele.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist