Bronec 244 D5252T
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Bronec 244 D5252T
Täna nokkisin armatuuri kallal, et saaks sinna mõned tuled veel põlema. Tulemus oli isegi endale üllatav, 850 spidoplokk on päris rahul 200 kütusepaagi anduriga, peaaegu täis paagiga näitab 50 ja natuke peale liitrit, eks sõites saab teada kui paigas alumine ots on. Veelgi üllatavam oli muidugi lugu spidoga, piisas tagasilla anduri külgeühendamisest ja spidokas valetab ainult 3km/h 90 pealt, huvitav on asi just sellepärast, et originaalis saab 850 spidokas kiiruse absi plokist. Tegin ka siduri ja piduripedaalile andurite kinnitused püsika jaoks(kangi paigaldasin juba enne) ja ka püsikas töötab väga ilusasti. Kangi puhul kasutasin siis 800 omast ainult püsika osa, suundade alus jäi vana(ka suhteliselt plug and play töö). Ära ühendsin ka igasugused muud märguande tuled ja ka taustavalguse ja paigaldasin välistempi anduri. Stereo poolelt sai sisse SC-805, mis hakkas ka korralikult tööle.
Hetkel pilt armatuurist on selline:
Valmistamata on veel maki ja spidoploki plaat, kuhu tulevad ka tuledelüliti ja dimmer.
Mõned vanemad pildid mootorist:
Pildid on muidugi saasta kvaliteediga aga telefon on tavaliselt käeulatuses.
Sidur hakkas ka libisema, 4 käiguga möödasõite põhjagaasiga ei saa teha eriti.
Hetkel pilt armatuurist on selline:
Valmistamata on veel maki ja spidoploki plaat, kuhu tulevad ka tuledelüliti ja dimmer.
Mõned vanemad pildid mootorist:
Pildid on muidugi saasta kvaliteediga aga telefon on tavaliselt käeulatuses.
Sidur hakkas ka libisema, 4 käiguga möödasõite põhjagaasiga ei saa teha eriti.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: Bronec 244 D5252T
Super, kas täna liikusite läbi otepää ka sellega, jäi nagu 200-ne silma 2 inimesega autos, a maximas peatust ei tehtud ja jälitama ei hakkand...
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Re: Bronec 244 D5252T
Jah, olime Otepääl küll
Armatuuri jaoks on enamvähem shabloon olemas:
Välja hakkab nägema umbes nii:
Ette tuleb loomulikult ka klaas
Armatuuri jaoks on enamvähem shabloon olemas:
Välja hakkab nägema umbes nii:
Ette tuleb loomulikult ka klaas
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: Bronec 244 D5252T
Nice!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Bronec 244 D5252T
Ma ei jätaks heledaks. Või kui siiski puiduflemb oled, saada siis juba Sullli juurde aaderdamisse.
Re: Bronec 244 D5252T
Ega see puidust ei jäägi, tuleb alumiinium või raud ikka, puitu on lihtsalt lihtsam töödelda ja odavam ka. Praegune hele häirib küll sõites.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
- Volvov8
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 320
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
- Asukoht: Keila/Saue/Anija vald
Re: Bronec 244 D5252T
vot sellist diislit tahan omale ka! Müts maha! Midagi uut vahepeal tehtud?
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint
92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V
https://www.facebook.com/AirPPaint
92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V
Re: Bronec 244 D5252T
Pole ammu kirjutanud, sest pole midagi kirjutada. Olen sõitnud nüüdseks selle mootoriga umbes 7000km, 6L/100km keskmiselt. Käivitub ja käib väga hästi, minek on endiselt hea. Vahepeal hankisin endale ka kapsariivi tagaaknale aga see ei tahtnud kahepoolse teibiga hästi pidama jääda ja pean ilmselt klaasiliimi või millegi sarnasega kleepima. Külge panen siis lisan pilte ka.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: Bronec 244 D5252T
Kapsariiv on üks jube asi, aga soovitan Würthi Liim+hermeetikut. Ei tohiks kunagi enam ära tulla.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Bronec 244 D5252T
Volvo75 kirjutas:Kapsariiv on üks jube asi, aga soovitan Würthi Liim+hermeetikut. Ei tohiks kunagi enam ära tulla.
Würthi kahepoolse teibiga oli, paar nädalat püsis ja siis tuli üks ots lahti.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: Bronec 244 D5252T
kapsariiv tuleb keskelt kinni panna selle pulgaga mis tal seal ettenähtud on, kui orig pulka pole siis saab selle suvalisest junnist teha, ääred ei jää teibiga kinni mitte iial (ma proovisin superhüper liistuteipi) ehk varjant on jätta need lahti(mitte midagi ei juhtu, no kui 100km/h sõidad siis natuke lapredavad) või teha sinna kas metallist, või leida mingist kola hunnikust sobivat plasti ning sellest, sellised kinnitused nagu orikana olema peavad (muuseas piisab täitsa kahest tükist ühele poole)
PS keskmine pulk peab olema kindalsti, krt mul vist 300jasel polnud seda pulka, sinna sai vist mingi kruvidega süsteem hädapärast tehtud mis keskmiseid klamberid paigal hoiab, aga pulk on iseenesest mingi suvaline ca 3mm traat või keermelatt, mille otsa tuleb mingid klambrid teha mis tihendi vahele lähevad
PS keskmine pulk peab olema kindalsti, krt mul vist 300jasel polnud seda pulka, sinna sai vist mingi kruvidega süsteem hädapärast tehtud mis keskmiseid klamberid paigal hoiab, aga pulk on iseenesest mingi suvaline ca 3mm traat või keermelatt, mille otsa tuleb mingid klambrid teha mis tihendi vahele lähevad
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Bronec 244 D5252T
Ma ikka mõtlesin Würthi liimhermeetik tuubis hermeetikut.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Bronec 244 D5252T
kahju, et pildid kadunud on...
-------------------
965 '96 3.0
740 ´90 D5252T
V70 D5 ´06
855 TDI ´96
850 2.5 125kw - doonor,võib juppe küsida
855 2.5TDI - doonor, võib juppe küsida
965 '96 3.0
740 ´90 D5252T
V70 D5 ´06
855 TDI ´96
850 2.5 125kw - doonor,võib juppe küsida
855 2.5TDI - doonor, võib juppe küsida
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist