Talverehvid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

Talverehvid

PostitusPostitas Volvo Club » 24 Juun 2005, 22:45

Äripäeva hooaja rehvisoovitused:
Lamellrehvid:

Nokian Hakkapeliitta Q:
*Rehvimõõt 195/65 R 15
*Kiirusklass Q
*Mustri sügvus 9,2mm
*päriolumaa: Soome
*Hind 1530.-EEK (Rehviekspert)
Plussid:
*Pidamine talveoludes
*Juhitavus jääl ja lumel
Miinused:
*Pidamine märjal asfaldil
*Juhitavus kuival asfaldil
Michelin X-Ice:
*Kiirusklass: Q
*Mustri sügavus: 8,1mm
*Päritolumaa: Prantsusmaa
*Hind 1400.- - 3200.-EEK
*Allikas: Michelin Rehvide AS
Plussid:
*juhitavus asfaldil
*9m lühem pidurdusteekond võrreldes Maxi-Ise rehviga
Pirelli Icesport:
*Rehvimõõt: 195/65 R 15
*Kiirusklass: T
*Mustri sügavus: 9,4mm
*Päritolumaa: Itaalia
*Hind: 1650.-EEK (Rehviekspert)
Plussid:
*Juhitavus lumel
Miinused:
*pidamine talveoludes
Continental ContiVikingContact 3
*Rehvimõõt: 195/65 R 15
*Kiirusklass: Q
*Mustrisügavus: 8,6mm
*Päritolumaa: Saksamaa
*Hind: 1750.-(Autoonline.ee)
Plussid:
*Pidamine lumel
*Madal rehvimüra
Gislaved Soft Frost 2 Continental:
*Rehvimõõt: 195/65 R 15
*Kiirusklass: Q
*Mustri sügavus: 8,6mm
*Päritolumaa: Saksamaa
*Hind: 1450.-EEK (www.gislaved.ee)
Plussid:
*Pidamine lumel ja jääl
*Juhitavus lumel ja jääl
Matador MP 58:
*Rehvimõõt: 185/65 R 14
*Hind: 820.-EEK (Baltyre)
*väljas: 2003/2004 a. hooajaks
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo Club » 24 Juun 2005, 22:45

Äripäeva hooaja rehvisoovitused:
Naastrehvid:

Nokian Hakkapelliitta 4:
*Rehvimõõt: 195/65 R 15
*Kiirusklass: T
*Mustri sügavus: 9,3mm
*Naastu väljaulatuvus: 1,16 - 1,36mm
*Päritolumaa: Soome
*Hind: 2695.-EEK (Rehviekspert)
Plussid:
*Pidamine jääl, lumel, lörtsis
*Juhitavus jääl ja lumel
Miinused:
*paljal asfaldil sõitmine pole tugevam külg
Goodyear Ultra Grip 500:
*Rehvimõõt:195/65 R 15
*Kiirusklass: T
*Mustri sügavus: 10,0mm
*Naastu väljaulatuvus: 1,18 - 1,28mm
*Päritolumaa: Saksamaa
*Hind: 1686.-EEK (Autolnline.ee)
Plussid:
*Pidamine jääl ja lumel
*Juhitavus jääl ja lumel
Miinused:
*Suunakindlus jäisel teel
Pirelli Winter Carving:
*Rehvimõõt:195/65 R 15
*Kiirusklass: T
*Mustri sügavus: 9,4mm
*Naastu väljaulatuvus: 1,20 - 1,34mm
*Päritolumaa: Itaalia
*Hind: 1635.-EEK (Autolnline.ee)
Plussid:
*Pidamine jääl ja lumel
*Pidamine lörtsis
Miinused:
*Roolitunnetus jätab veidi soovida
Continental WinterViking 1
Gislaved Nord Frost 3
Uniroyal MS Plus Nordic
*Rehvimõõt:195/65 R 15
*Kiirusklass: Q
*Mustri sügavus: 9,4mm
*Naastu väljaulatuvus: 1,02 - 1,19mm
*Päritolumaa: Saksamaa
*Hind: 1600.- - 1650.-EEK (Autolnline.ee)
Plussid:
*Ühtlased omadused
*Pidamine jääl
*Juhitavus asfaldil
Bridgestone Noranza:
*Rehvimõõt:195/65 R 15
*Kiirusklass: T
*Mustri sügavus: 9,6mm
*Naastu väljaulatuvus: 1,11 - 1,18mm
*Päritolumaa: Euroopa
*Hind: 1765.-EEK (Rehviekspert)
Plussid:
*Pidamine jääl
Miinused:
*Pidamine lumel
Michelin Ivalo:
*Rehvimõõt:195/65 R 15
*Kiirusklass: Q
*Mustri sügavus: 9,2mm
*Naastu väljaulatuvus: 1,15 - 1,31mm
*Päritolumaa: Prantsusmaa
*Hind: 1632.-EEK (Autolnline.ee)
Plussid:
*Pidamine lumel
Miinused:
*Käitumine lörtsis
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

leo

PostitusPostitas leo » 24 Juun 2005, 22:46

Tõesti raske otsustada...
Ise sõidan sellel aastal kolmanda talvesessiooni Goodyear UG 500 rehvidega, mis on muidu igati fantastilised (eriti pidamise poolest jäistes tingimustes - olen juba mitu korda teatanud, et "kannakas" nendega lihtsalt ei õnnestunud).
Kuidas need vanakesed 3.talve vastu peavad - eks näe...
Rehvimustrit on silma järgi umbes 5-6 mm ja naelad on ka enamjaos alles.
Teatan kevadel, kuidas oli.

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo Club » 24 Juun 2005, 22:48

Antud teemal on juttu vähe põhjalikumalt :
Äripäev 3.11.04
Tehnikamaailm oktoober

Kes soovib aga proti rehve, siis mõned viited:
http://www.vallai.ee
http://www.master.ee
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo Club » 24 Juun 2005, 22:48

Kuni lume tulekuni pakub talverehvidele -15% alla rehvimaailm
http://www.rehvimaailm.ee/
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

deejay
Foorumi veteran
Postitusi: 556
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:52

PostitusPostitas deejay » 24 Juun 2005, 22:49

Kui palju üldse neid proti rehve nagu usaldada võib?
Ma praeguste (vanade) lamellidega ikka hädas, kerge vibra on sees.
Et kas nagu tasuks võtta üheks talveks ikka prot-rehvid?
Suurus 195/65R15, äkki keegi soovitab?

Master Nordic 2
Master Nordic 4

no see oleks minu valik - just 18 kuud garantiid on mõjus argument - saab 2 talve rahus sõita

papageno

PostitusPostitas papageno » 24 Juun 2005, 22:52

deejay kirjutas:Kui palju üldse neid proti rehve nagu usaldada võib?
Ma praeguste (vanade) lamellidega ikka hädas, kerge vibra on sees.
Et kas nagu tasuks võtta üheks talveks ikka prot-rehvid?
Suurus 195/65R15, äkki keegi soovitab?


Kui 80ndate lõpupoole esimest päris oma autot sai pidama hakatud, polnud nagu suurt valikut (loe: raha). Ikka protid, niiviisi 10 aastat prottidega. Enam ei pane, põhjus see: protil on küll muster taastatud, kuid küljed on vanad ja väsinud. Ikka kisub siia-sinna kiiva, viskab jne. Kõige kehvemad kogemused isiklikult ongi just Masteri prottidega. Kui peaksin ise valima, ostaksin pigem uued ja veidi kehvema firma naastrehvid.

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo Club » 24 Juun 2005, 22:53

Kui proti rehvil väliseid defekte pole, tuleks ta tasakaalustuspingis lasta uuesti tasakaalustada ning vibra peaks sellisel juhul kaduma.

Üheks talveks tasuks ka rehvivahetajatelt kasutatud originaalrehve küsida, vahest võib paari kaupa sealt päris korralikud papud alla saada.
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

leo

PostitusPostitas leo » 24 Juun 2005, 22:55

papageno kirjutas:
volvoman kirjutas:
leo kirjutas:"kannakas" nendega lihtsalt ei õnnestunud).

Sul on esivedu,sellepärast ei saagi "kannakat" teha :D


Oleneb, kuidas "kannakas" defineerida... Esiveolise Audiga oli käsipidur abiks, õppisin jääl suhteliselt koha peal keerama.

Kuna Audile tegi üks S60 1:0 ära, sõidan nüüd 740ga. Eks näe kuidas värsked UG500-d siis peavad.


Noh, tegelikult kirjutasin siis oma eelmisest Volvost, 945 2,3 bensiin.Tagavedu, difrilukk, eelmiste talvekatega tuli "kannakas" hästi välja, aga UG 500 enam ei tulnud...
Kuidas V70ga (pealegi varustatud DSTC süsteemiga) "kannakat" teha, seda ma tõesti ei tea.
Sellel V70-l hakkavad UG 500 kolmandat talve sõitma, seepärast ongi huvitav teada, kas ikka veel mingit pidamist ka on?

papageno

PostitusPostitas papageno » 24 Juun 2005, 22:56

leo kirjutas:Tagavedu, difrilukk

Peaks ka kindlaks tegema, kas minu omal ka see "limited slip differential" võiks olla. Tegu on 1990 a. 740 GLEga. Kuidas seda oleks kõige lihtsam kindlaks teha?
(Tõenäoliselt muidugi on tavaline differ...)

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo Club » 24 Juun 2005, 22:56

Päevalehes kasutatud rehidest väike artikkel

http://www.epl.ee/artikkel_278965.html
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

leo

PostitusPostitas leo » 24 Juun 2005, 22:58

papageno kirjutas:
leo kirjutas:Tagavedu, difrilukk

Peaks ka kindlaks tegema, kas minu omal ka see "limited slip differential" võiks olla. Tegu on 1990 a. 740 GLEga. Kuidas seda oleks kõige lihtsam kindlaks teha?
(Tõenäoliselt muidugi on tavaline differ...)


Tõesti ei oska nõu anda, sest see oli minu elu esimene Volvo, mille ma läksin ja ISE tellisin Info Autost. Kipa - vali menüüst, mida võtta ja mida jätta... :oops:
Kätte sain selle iluduse mais 1997 ja difri lukk oli mul tellimuse menüüs sees - nii palju oli juba eelmine 245 õpetanud.Rahapuuduse tõttu jäi tellimata kliimaautomaat ja oma otsese lolluse pärast automaatkast.

Selle auto praegune omanik käib Delfi foorumis nime all "pöder" - ma loodan, et ta on oma ostuga siiamaani enam-vähem rahul... :?:
Aga difriluku kohta uuri ikkagi Info Autost
P.S. Ma ei saa aru, miks mõni on nii kuri Info Auto (Tallinn) suhtes?
Minu probleemid on küll mõistliku ja viisaka lahenduse leidnud (spidol 70 000)

Kasutaja avatar
kalacompany
Volvo Club liige
Postitusi: 589
Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas kalacompany » 24 Juun 2005, 23:00

Esimesed talvekogemused siis olemas... Super

Autoga sain kaasa 205/65 Nokian lamellid mis esmalt tundusid kuidagi hirm suured ja kahtlesin nende võimetes...

Aga eile kasutates winter lülitust sai läbitud ka kõige suuremad hanged mis ette jäid

Tõeline Põhjamaade Tank
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 24 Juun 2005, 23:00

oi oi, suvi juba käes, kuid siiski, julgen kõigile soovitada kummi mis mul viimane talv all oli, tegemist Nokia hkpl4, eripära siis selles, et tavaline nael on ümar, need aga neljakandilised, lisaks veel sigahea lumemuster.

Et nüüd veidi poosetamist, kuid jah, kui muud liiklejad pidasid ratsionaalseks 70-80 vurada siis minul oli ikkagi tavaline suvekiirus, sama kohalt minekuga(winter ja tracs peal).
No ja olen nüüd väga nahaalne, kuid alati oli minus selline dejavu tunne, et need kellest möödusid, ütlesid/mõtlesid et "no jaa, see ju volvoga"

Lisaks veel seda, et proovisin ka 50-60 juures masinat külglibisemisesse saada, õnnestus kuid siiski minimaalselt. Maanteedel sama teha ei julenud ja ka ei tee. Soovitan soojalt, mis sellest et kallivõitu, turvalisus maksab, kuid jah, hulljulgeks ei tasu ka minna


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist