Väike mure kesklukuga (nüüd korras)ja puhuriga (nüüd korras)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Väike mure kesklukuga (nüüd korras)ja puhuriga (nüüd korras)
juhtus siis selline asi: nokitsesin autos juhtmete kallal, kuna neid natuke liiga palju seal. Muuseas kontrollisin ka kaitsmeid ja kui arvatavasti kesklukuga seotud kaitsme välja võtsin käisid klõpsatused ja kui tagasi kaitsme panin, siis enam kesklukusüsteem ei töötand. Et kas lisaks kaitsmele kuskil ka mingi relee, jagaja või miskit muud??? Kaitsmes ei saa ju asi olla, sest ta terve - või põlesid kõik kesklukumootrid läbi??
Äkki keegi oskab miskit pajatada?
Äkki keegi oskab miskit pajatada?
plaatina, titaan, kuld, hõbe (ehted)
Ma hakkasin praegu mõtlema, et sul ju tükkmaad uuem.
Otsisin '90 aasta skeemi. Hoopis teistsugune ja palju lihtsamaks ka vist uutel tehtud see süsteem. ('91 on sama skeem)
http://www.zone.ee/volvokraam/1990_740lukk.jpg
Mis aaasta ta sul konkreetselt peaks olema? Ja kas GL või GLE.
Kui on soovi siis võid teisigi skeeme saada.
Kui vea leiad, anna teada. Huvitama hakkas see asi igatahes.
Otsisin '90 aasta skeemi. Hoopis teistsugune ja palju lihtsamaks ka vist uutel tehtud see süsteem. ('91 on sama skeem)
http://www.zone.ee/volvokraam/1990_740lukk.jpg
Mis aaasta ta sul konkreetselt peaks olema? Ja kas GL või GLE.
Kui on soovi siis võid teisigi skeeme saada.
Kui vea leiad, anna teada. Huvitama hakkas see asi igatahes.
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
no nii - garaazis käidud. Auto elektrisüsteem mitte pooleldi laiali lammutatud vaid täiesti . Maha sai põletatud oma 20 kaitset aga muudmoodi ma jaole ei saanudki kui katseeksitusmeetodil. Asi oligi kesklukusüsteemi relees. Nüüd pildid, et teinekord teistel kergemini ehk läheks (milline välja näeb ja kus probleem oli, seal punased ringid ümber. Nüüd joote-kolb, -tina ja -vedelik näppu ja asja parandama
krdima õnnelik, et ise jaole sain ja kuskile elektriku juurde ei pidanud viima (esimest korda oli kokkupuude sellisel tasemel autoelektrisüsteemiga)
Järgmine projekt jälle tööle saada puhurid autos
krdima õnnelik, et ise jaole sain ja kuskile elektriku juurde ei pidanud viima (esimest korda oli kokkupuude sellisel tasemel autoelektrisüsteemiga)
Järgmine projekt jälle tööle saada puhurid autos
plaatina, titaan, kuld, hõbe (ehted)
no nii: sai siis jälle garaazis veedetud 5h-d ja närv must . Relee peaks korras olema nüüd aga asi selles, et töötavad vaid kõrvalistujapoolsed uksed (esimene ja tagumine). Lasin voolu otse juhipoolsetele kesklukumootoritele ja ei miskit ega keskit. Tagumise saab ilusti vahetatud kuna ligipääs täitsa olemas. Esimese mootoriga ilge n**s. Ei saanudki sotti kuda selle sealt küljest ära saab (aga küll väljapääsu leian). Selleks korraks keskluku kohta kõik (infot selle kohta alles siis kui korda saan).
Nüüd õhupuhujast. Probleem algas suvel, kus enam ei töötanud 3 ja 4 puhuri tugevus.
Otsisin täna viga ca 2h. Arvasin, et asi lülitis, kuid veendudes, et see korras, kartsin kõige hullemat - mootor läbi. Vahepeal lülitist mootorini ka kaks releed - õnneks avastasin ka, et need korras. Mootor asub ei tea siiani kus (võin vaid eeldada, et see oli puhuri mootor, kuna lülitist minevad juhtmed kahekordistusid releede tagajärjel ja panid igaüks oma suunda minema) . Loobusin selle 2 tunni järel ja panin juba auto käima, et auto garaaziboxi ära ajada ja ennnäe imet töötas. Küll hetkeks aga töötas. Siis lubasin endale, et enne koju kah ei lähe kui asi korras. Ja arvake ära kuhu jõudsin:) - massijuhe va saatan Oli täiesti oksüdeerunud - seepärast ta vahest andis töötada vaikselt ja kui mootri võimsuse põhja keerasin, ei maandanud piisavalt ära.
Igavane punt massijuhtmeid kõrvalistuja jalgade juures paremal all nurgas katte taga
sai pikk jutt aga pidin hingelt ära rääkima
Nüüd õhupuhujast. Probleem algas suvel, kus enam ei töötanud 3 ja 4 puhuri tugevus.
Otsisin täna viga ca 2h. Arvasin, et asi lülitis, kuid veendudes, et see korras, kartsin kõige hullemat - mootor läbi. Vahepeal lülitist mootorini ka kaks releed - õnneks avastasin ka, et need korras. Mootor asub ei tea siiani kus (võin vaid eeldada, et see oli puhuri mootor, kuna lülitist minevad juhtmed kahekordistusid releede tagajärjel ja panid igaüks oma suunda minema) . Loobusin selle 2 tunni järel ja panin juba auto käima, et auto garaaziboxi ära ajada ja ennnäe imet töötas. Küll hetkeks aga töötas. Siis lubasin endale, et enne koju kah ei lähe kui asi korras. Ja arvake ära kuhu jõudsin:) - massijuhe va saatan Oli täiesti oksüdeerunud - seepärast ta vahest andis töötada vaikselt ja kui mootri võimsuse põhja keerasin, ei maandanud piisavalt ära.
Igavane punt massijuhtmeid kõrvalistuja jalgade juures paremal all nurgas katte taga
sai pikk jutt aga pidin hingelt ära rääkima
plaatina, titaan, kuld, hõbe (ehted)
Pagan ma sügisel just võtsin juhiukse lahti.
Mäletan, et oli jah jube kamm sellega seal.
Keera millimeeter ühte vidinat ja millimeeter teist....enamvähem nii sel autol need asjad käivad.
Õnneks mul piisavalt peened näpud et asju näppida seal. (käed sain veriseks igatahes)
Ei mäleta aga kas võtsin motori ka ära. Lüliti võtsin kindlasti ära. Ma pean niikuinii uuesti ta lahti nüd võtma (kipub teine tagasi lukku minema kui võtme välja võtan) aga sa vist jõuad ennem ette, sest külmaga pole mul tahtmist seda teha.
Ohhhjahhhh. Remontimine oleks sadades lihtsam kui alati teaks mis katki on.
Mäletan, et oli jah jube kamm sellega seal.
Keera millimeeter ühte vidinat ja millimeeter teist....enamvähem nii sel autol need asjad käivad.
Õnneks mul piisavalt peened näpud et asju näppida seal. (käed sain veriseks igatahes)
Ei mäleta aga kas võtsin motori ka ära. Lüliti võtsin kindlasti ära. Ma pean niikuinii uuesti ta lahti nüd võtma (kipub teine tagasi lukku minema kui võtme välja võtan) aga sa vist jõuad ennem ette, sest külmaga pole mul tahtmist seda teha.
Ohhhjahhhh. Remontimine oleks sadades lihtsam kui alati teaks mis katki on.
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
no nii - sai siis korda tehtud ka keskluku süsteem - viga oligi relees ja juhiukse kesklukumootoris. Ei saanud ma küll endale originaal 7xx seeria mootorit kuid peaaegu väga hästi sobis ka 460 volvo oma(vaid pisikeste saagimiste ja puurimiste ja niiskuskindla kleeplindi kasutamisega). Pilte kahjuks ei olnud seekord võimalik teha. Kuid kui kellegil kunagi abi vaja ja nõu, siis teab kuhu pöörduda
plaatina, titaan, kuld, hõbe (ehted)
rainera kirjutas:no nii - sai siis korda tehtud ka keskluku süsteem - viga oligi relees ja juhiukse kesklukumootoris. Ei saanud ma küll endale originaal 7xx seeria mootorit kuid peaaegu väga hästi sobis ka 460 volso oma(vaid pisikeste saagimiste ja puurimiste ja niiskuskindla kleeplindi kasutamisega). Pilte kahjuks ei olnud seekord võimalik teha. Kuid kui kellegil kunagi abi vaja ja nõu, siis teab kuhu pöörduda
Oh kuradi Kulibinid
lõbus on lugeda neid kommetaare.
Asi väga mõistlik ja õigete elektriskeemide olemasolu puhul saab asjad kindlasti korda (ise olen TPI lõpetanud raadioinsener 1980 valmistusaasta ),
tervitades leo
leo kirjutas:rainera kirjutas:no nii - sai siis korda tehtud ka keskluku süsteem - viga oligi relees ja juhiukse kesklukumootoris. Ei saanud ma küll endale originaal 7xx seeria mootorit kuid peaaegu väga hästi sobis ka 460 volso oma(vaid pisikeste saagimiste ja puurimiste ja niiskuskindla kleeplindi kasutamisega). Pilte kahjuks ei olnud seekord võimalik teha. Kuid kui kellegil kunagi abi vaja ja nõu, siis teab kuhu pöörduda
Oh kuradi Kulibinid
lõbus on lugeda neid kommetaare.
Asi väga mõistlik ja õigete elektriskeemide olemasolu puhul saab asjad kindlasti korda (ise olen TPI lõpetanud raadioinsener 1980 valmistusaasta ),
tervitades leo
mina aga lõpetanud vaid keskkooli ja hotellimajanduse erakooli (diplom isegi veel kaitsmata). Elektriga puutun samuti kokku esimesi kordi. Aga hakkama saab siiski pikema vusserdamise peale. Ega muudmoodi seda vast omal käel õpigi kui läbi katseeksitusmeetodi
plaatina, titaan, kuld, hõbe (ehted)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist