1. leht 1-st

C30 2.0D 100kw külmalt käivitades suitseb.

Postitatud: 03 Mär 2024, 21:43
Postitas Wenger
Volvo C30 2.0D 100kw mootor D4204T külmade ilmadega käivitub pikalt ja peale tööle hakkamist suitseb natuke aega ja mootori ruumis imelikud hääled. Peale minutit kaovad hääled ja suits. Päeval sõidab ja töötab hästi kütusekulu norm. Vigasid ei näita. Tundub olema D4204T tüüpprobleem vastust probleemi lahendamisele pole leidnud. Kirjutatakse pihustitest, eelsüüteküünaldest, EGRist, DPFist j.n.e

Re: C30 2.0D 100kw külmalt käivitades suitseb.

Postitatud: 04 Mär 2024, 20:15
Postitas kloox
Võib ka olla keps kõver,pihustid kehvad jne.Kui suitseb,siis vast dpf-i enam pole.Ja ega ta ise korda lähe ka ma pakun.Et mõni pädevam koht,kes suudab jagu saada sellest,tuleks otsida.

Re: C30 2.0D 100kw külmalt käivitades suitseb.

Postitatud: 04 Mär 2024, 21:48
Postitas Wenger
kloox kirjutas:Võib ka olla keps kõver,pihustid kehvad jne.Kui suitseb,siis vast dpf-i enam pole.Ja ega ta ise korda lähe ka ma pakun.Et mõni pädevam koht,kes suudab jagu saada sellest,tuleks otsida.

Keps vast soojade ilmadega ja päeva jooksul sirgeks ei lähe. Kuna tegemist levinud mootoriga S40, V50, S80 ja V70 ja probleem suht levinud tahaks kuulda sama probleemiga maadelnud ja lahenduse leidnud autoomanike arvamusi.

Re: C30 2.0D 100kw külmalt käivitades suitseb.

Postitatud: 05 Mär 2024, 00:18
Postitas Paranormal
Kōver keps ei ole soojaga sama märgatav kui külmaga.

Sama probleemiga maadelnutel on olnud erinevad põhjused mis sellise tulemini viivad. Kaks, kolm erinevat probleemi võivad kapoti alt samasuguse heliga olla.
Olen omanud, aidanud sõpra, teeninud leiba. Levinuimad probleemid 2.0 PSA mootorite puhul mis on vajanud lahendamist tagamaks hea käivitus:
Eelsüüteküünlad läbi
Pihustid läbi
Sisselaskes nö. throttle body klapp kiilub kinni ja külmaga ei taha lahti tagasi tulla.
Starter täpselt natuke liiga väsinud, et jääb suts kiirusest puudu ja ei käivitu normaalselt
EGR klapp avatud asendis ning lämmatab mootrit. Lihtsaim variant veendumiseks on käivitamise ajal EGR toru katsuda. Kuum siis paha.
Kütusefiltri korpus mikromõraga ja kahmab õhku, uus korpus kuluosa ja tuleb üsna tihti vahetust ette.

Tihti on pealtnäha samasugusel probleemil erinev põhjus.
Koodide lugemisest üksi ei piisa, diagnostikat vaja. Siis saab vastuse ka.

Re: C30 2.0D 100kw külmalt käivitades suitseb.

Postitatud: 06 Mär 2024, 20:02
Postitas kloox
Küll suudavad pihustid selle mootori soojalt korralikult käima kompenseerida.Aga küsiti ju võimalikke vigasid või kuidas?Kuna tollel masinal etteande pumpa pole,siis peale filtri vahetust on piisavalt startereid maha põletatud ning manuaale köietatud,et käima hakkaks.Vigase pihusti ja eelsüüteküünla peask arvutiga suutna ära diagnoosida,kui tahtmist on.Lahtise egr-iga ei suudaks ta üldse lutti suhu võtta ma pakun.Kui irvakile jääb,siis oleks veakood olemas.Ja allavajuv küte on suht tavaline neil jah.