P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Aivo Padla
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Jaan 2018, 13:35
Asukoht: Tartu
Kontakt:

P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)

PostitusPostitas Aivo Padla » 10 Aug 2023, 20:47

Soetasin endale sellise aparaadi ja kiiremat proovisõitu ei teind ning pettumus sest viienda käiguga kiirusel 90+ kerib pöörded juba sinna 3000rpm kanti.See on ilmselgelt palju(müra salongis,kütusekulu jne.) Küsimus siis selline et kas sellisele mootorile on ka 6 käigulist kasti või sobib mõne võimsama mootori kuuekäigune kast?

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)

PostitusPostitas Mario_L » 10 Aug 2023, 23:49

Sellele Fordi mootorile on pöörded täiesti paras ja kütusekulu on täiesti okei. Ebapiisav kodutöö on ainus asi, mille peale siin pahane olla.
keskmiselt 8.8L sajale saab Ford ja Mazda hakkama selle mootoriga, Volvole näitab sama numbrit.
Vabalthingav ei olegi mingi sprinter ega ökonoomsuskangelane. TurboVolvo oleks sama kütusekuluga olnud aga oluliselt vahvam sõita. Ökot tahad, siis oleks pidanud vaatama diiselmootori poole. See on alati teada, et diisel on pikka maad parem sõita aga linnaautoks ei sobi.
Aga kas sul ei olegi siis 6käiguline?
Kõik need Fordid Volvod ja Mazdad sõidavad 7G9R-7002-VD käigukastiga, mis on Fordi inseneeritud 6 käiguline manuaal.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Aivo Padla
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Jaan 2018, 13:35
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)

PostitusPostitas Aivo Padla » 11 Aug 2023, 20:12

Tänud vastuse eest ja vana Volvo mul 147kw 2,4 turbo liigub erksamalt ning vaiksemalt.Kahjuks on palju muid vigu aga mootor hea.Jahh see uus on vaid viiekäiguline ja mulle tundub samuti et üks käik oleks justkui puudu.Auto toodud selle aasta kevadel Rootsist ja manuaalis näitab samuti 5 ja 6 käigulisi variante.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)

PostitusPostitas Mario_L » 14 Aug 2023, 11:32

no enamasti sama mudeli puhul ei ole probleem kaste ümber lapata.
Kunagi sai hädapärast ühele diisel-Astrale bensuka kast üldse külge, sest diislikastid olid defka. Sõitis ka bensuka kastiga, pööre tsipa kõrgem, sest bensukal on ülekanne veidi teine.
Otsi 6käiguline ja tõsta ümber. Kodutöö mõttes võiks üle vaadata, kas siduri osa klapib ja kas veovõllid on samad.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

CaRo
Foorumlane
Postitusi: 33
Liitunud: 02 Jaan 2022, 21:16

Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)

PostitusPostitas CaRo » 15 Aug 2023, 08:32

Enne kui kaste lappama hakkad vaata raamatust järgi ülekandearvud. Paljudel autodel on kuues ja viies sama ülekandearvuga. Kuuene on lihtsalt suvila vedamise kast. Käigud on lühemaks tehtud, et oleks jaksu rohkem ja koormaga saaks hoogu säilitada ilma mootorit ribadeks laskmata.
Näiteks Volks ja Audi kasutavad seda taktikat.

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1070
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)

PostitusPostitas kloox » 15 Aug 2023, 18:35

vag grupil kepikastiga jäädki linnas vehklema kuna käigud on lühikesed.Et olematu kubatuuriga mootoril ka kiirenduse tunnet oleks :D
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist