Kas kellelgi on olnud sama probleemi 2.0D (sisuliselt Fordi TDCI) mootoriga? Ühtlasel kiirusel, 3 käik 55 km/h või 4 käik 60km/h juures mootor aegajalt võbeleb, nagu jõud tahaks ära kaduda. Kiirendades pole mingit probleemi, mootor töötab täisvõimsusel ja jõukadu ei ole. Vbla on 3. käigult 4-dale minnes 2000 rpm juures kerge viivitus mida seal enne polnud.
Arvuti taha pannes annab selle vea ja vea põhjuseks võib olla vigane solenoid, EGR klapp, pistikud, räpane andur jne... Loogika ütleb, et solenoid peaks töötama siiski kui kiirendades pole probleem ja tõenäolisem võib olla pooleldi mittetöötav EGR klapp? Kas kellelgi on kogemust sarnaste sümptomitega?
2009 V70 Turbocharger Boost Pressure Control Sensor A - Signal too low
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: 2009 V70 Turbocharger Boost Pressure Control Sensor A - Signal too low
D3 120kw 2012 on klapikambri peal üks andur/turbo rõhk+temp/mis läheb egr’i sitast tuhka täis(suht umbes)vaata seda kui see on Fordi mootoril “””?
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: 2009 V70 Turbocharger Boost Pressure Control Sensor A - Signal too low
Vahet pole mis mootor. Kui diisel, võiks aegajalt turbo rõhu andurit puhastada.
Parajaid tahmakäkke on nähtud.
Parajaid tahmakäkke on nähtud.
Re: 2009 V70 Turbocharger Boost Pressure Control Sensor A - Signal too low
egr-i poole vaataks esimese hooga.Ja siis edasi ülejäänud asju.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline