2012 T6 väände piir

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

raidu
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2010, 18:48

2012 T6 väände piir

PostitusPostitas raidu » 25 Jaan 2021, 21:03

Kas keegi teab, kes oskab 2012 T6 XC60 eemaldada väände piiri esimesel kahel käigul?

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas PorisedRattad » 26 Jaan 2021, 08:35

Otsi neid kes tegelevad chippimisega.
Enne tee kindlaks, kas su käigukast ka kannatab seda, mis mootorist välja tuleb. Sellele tööle mingit garantiid ei anta.
Olenemata kastist on suur võimalus midagi ribadeks lasta. Heal juhul läheb mõni veovõll, halvimal juhul käigukast.
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas aLLaN86 » 26 Jaan 2021, 11:50

Kui tahad, et kast kestaks, siis pole mõttet nokkida, selle kasti momendi piir nagunii vaid ~450Nm, seega pole mõtet riskida. Kui tahad igakord kiirelt kohalt võtta peale piiraja eemaldamist, siis varsti kast laiali...
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas maan » 26 Jaan 2021, 18:31

Eks kindlasti saab etteantud piire ka mõistlikult ületada. Sellised piiravad numbrid on üldjuhul alati väikese ohutuse varuga ;)

Originaal remap "PoleStar" teeb sellest mootorist 242kw ja 480nm. Suur eelis on see, et näpitakse ka käigukasti aju ning awd aju mingil määral. + pedaal saab ka sportliku tundlikkuse ;) Miinuseks PoleStari puhul aga selle maksumus.

PS: Kui autot ostes ei oleks PoleStar peal olnud, siis ma julgeks küll mõne mitte originaal remapi peale lasta.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4387
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas gljuk » 26 Jaan 2021, 18:43

Küsisin mitmelt tuttavalt tuunerilt, ükski ei tee ise ega tea kedagi, kes käigukasti tarkvaraga tegeleks volvol. See ei tähenda, et polestari jutt on jama. Pigem annab see nende softile tõesti suurt eelist, kui käimar kiiremini käige vahetab.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Päike
Foorumlane
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Sept 2020, 11:20

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas Päike » 26 Jaan 2021, 20:10

Küsi EsRacing. Aga igal kastil ei saagi, sõltub mis kast on. Peale kasti vaja softis mõned kontrollid ka üle käija jne.

raidu
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2010, 18:48

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas raidu » 28 Jaan 2021, 03:58

esracing T6t ehk denso aju ei torgi üldse.

Ega kellelgi T6 polestar map'i pole? Tahaks natuke võrrelda.
Võib olla ka veel auto peal. See vaid maha laadimise vaev.

Selle jutu kohta, et "läheb katki" saan öelda, et kui on hirm et läheb katki, pole mõistlik üldse volvo roolis olla. Midagi läheb nagunii katki. Pole veel ükski masin igavesti kestnud.
Läheb katki, võtad lahti, vaatad mis läks katki, teed uue ja tugevama detaili ja laod kokku tagasi. Vaatad mis järgmisena läheb katki.

Piirata võimsust ainult kahel esimesel käigul ei ole nüüd kasti säästmine, vaid pigem nurkreduktori või difri sääst. Vaevalt, et keegi pooltelgede peale mõtles. Aisini kast on 450 Nm sõltumata käigust, miks siis esimene peab alla 400Nm olema. Aga eks saab teada mis see nõrk lüli oli.
Muidugi arvan et julgelt 99% aisini kasti surmasid on ikkagi kõrbema lastud õli tagajärjel mitte liigse väände.

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas PorisedRattad » 28 Jaan 2021, 08:21

Bsr keerab peale nii palju, et auto jääks kestma ka daily driverina. Antud mudelile pakutud 498Nm teeb selgeks, et käikar kannatab korralikult.
Capture.PNG
Capture.PNG (8.86 KiB) Vaadatud 3532 korda

www.Bsr.se . Saab ka Eestisse tellida, vajadusel saan kontaktid anda.
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
totu
Kõva postitaja
Postitusi: 296
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:01
Asukoht: Harjumaa

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas totu » 28 Jaan 2021, 09:19

raidu kirjutas:esracing T6t ehk denso aju ei torgi üldse.

Ega kellelgi T6 polestar map'i pole? Tahaks natuke võrrelda.
Võib olla ka veel auto peal. See vaid maha laadimise vaev.

Selle jutu kohta, et "läheb katki" saan öelda, et kui on hirm et läheb katki, pole mõistlik üldse volvo roolis olla. Midagi läheb nagunii katki. Pole veel ükski masin igavesti kestnud.
Läheb katki, võtad lahti, vaatad mis läks katki, teed uue ja tugevama detaili ja laod kokku tagasi. Vaatad mis järgmisena läheb katki.

Piirata võimsust ainult kahel esimesel käigul ei ole nüüd kasti säästmine, vaid pigem nurkreduktori või difri sääst. Vaevalt, et keegi pooltelgede peale mõtles. Aisini kast on 450 Nm sõltumata käigust, miks siis esimene peab alla 400Nm olema. Aga eks saab teada mis see nõrk lüli oli.
Muidugi arvan et julgelt 99% aisini kasti surmasid on ikkagi kõrbema lastud õli tagajärjel mitte liigse väände.

...aga õli läheb põlema väände tagajärjel, kettad ei pea momenti kinni ja hakkavad libisema. Kõrbenud õli on alati tagajärg, mitte põhjus.
Ärge põdege!

raidu
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2010, 18:48

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas raidu » 28 Jaan 2021, 10:03

PorisedRattad, tahta nüüd eriline närija olla, siis sellise teenuse ostmisel saab ju raha tagasi küsida. Kus on mainitud, et 335HP ja 498Nm saad alates kolmandast käigust? Panna see info juurde, ja keegi ei tahagi.

totu, oeh. Tegelikult aisini kast libiseb ka vabalthingava 320Nm'iga ja kärsatab õli ning õli kärssamine on täiesti loomulik nähtus. Tuleks lihtsalt kord paari aasta tagant see õli ära vahetada ja õige õli sisse panna.
Mu 240 000km vabalthingava TF-80SC on täiesti hõre, hüdrotrahvo libiseb, isegi väljundvõlli laager on ära. Väänet pole kast näinudki, lihtsalt keegi oleks võinud õli ka vahetada. Kastist tuli välja korstnatõrva laadne läga. Kolmanda õlivahetusega hakkas kast täiesti sujuvalt käige vahetama ja tööle. Hüdrotrahvo libiseb kergelt ja väljundvõlli laager iniseb ikka ja nüüd on 290 000km sõitnud. Ikka pole ühegi tükiga ribidesse saanud.
Kuumus = õli muutub abrasiivseks. Abrasiivne õli = veel rohkem kuumust ja veel rohkem kulumist, mis = veel kehvem õli, mis = veel kiirem kulumine. Lase veel paar klimpi klapiajamist läbi ja saad olukorra kus kastil on 2 käiku korraga sees, mis on teatavasti kasti lukk, mille tulemusena kast pilbasteks lendab.

Eesmärk ei ole siin õunte põhjal filosofeerida ja arvamusi avaldada misasi katki läheb. Igasugune chippimine ja väände tõstmine lühendab ilmselgelt erinevate sõlmkomponentide eluiga vastupidiselt Chippijate väitele. Alati ei ole nimetatud eluea lühenemine isegi mainimist väärt kuna ennem laguneb midagi muud auto küljes hoopis muudel põhjustel ära.

Väga tänulik olen kui keegi annab sisulist tagasisidet, mis siis katki reaalselt läks. Ehk lisa infona lihtsa "katki läheb" väitele tahaks teada veel:
Mis masin, mis aasta, mis kastiga. Mitu jõudu masinal oli ja mis detail pilbasteks lendas. Veel parem kui saaks veel pildi sellest detailist. Veel vingem oleks kui törts õli oleks alles. (olgu siis haldeksi või difri või vahekasti õli sõltuvalt, mis plahvatas)

Siis kui ma esimesel käigul täisjõu kätte saan ja esimene tükk lendab, teen sellest tükist pildi ja riputan siia.

Kasutaja avatar
stonestick
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas stonestick » 28 Jaan 2021, 10:10

VKMiga suhtlesin mingi aeg, nemad oskavad Denso aju näppida = äkki näpivad kasti aju ka? Tasuks igatahes küsida.

raidu
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2010, 18:48

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas raidu » 28 Jaan 2021, 11:09

stonestick, küsitud, vkm näpitud.
Boost:
3-6 käik 1bar
2 käik 0.7bar
1 käik 0.5 bar

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas Tanel » 28 Jaan 2021, 17:44

Sportlik huvi
Milleks vaja piiraja maha saada?

Et saaks kiirendades esiratta suitsema? Sellise jõuga haldexi pump nagunii lüüa ei jõua, et tagaratastega sama teha.

Teen panuse, et esimesena lendab muhv, mis rikub ka kasti või reduktori nuudid.
Antud muhv on olnud aegade algusest achilleuse kand Volvodel, tagumised veovõllid on peened kui spagetid aga nendeni nagunii jõud ei jõua, et neid lõhkuma hakata.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

raidu
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2010, 18:48

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas raidu » 28 Jaan 2021, 20:05

Sportlikust huvidest, aga miks vaja volvoga ja veel T6'ga sõita, 44kW citroen saab ka piirkiiruse kätte.

Esirattaid saab suitsema ka hiina rehvi kasutades. See ei ole eesmärk.
Kasutades korralikku rehvi, ei saa ratast libisema ka märja teega.

2012 on haldex 4 gen. Seksika sõnaga "proaktiivne", ehk awd lükatakse taha enne kui libisema hakkab. Vanal haldexil kadus esiteljel kohe pidamine ära, ja siis üritati tagasild kuidagi järgi saada. Kui pidamine kadunud ei tule ta enam tagasi, ja loomulikult sai haldex ja kõik veermiku komponendid tagasilla rakendumisel haamriga vastu pead.

Ja kui vääned saab niipalju, et jaksab rattad ringi tõmmata, siis tuleb vähem pedaali vajutada ja hoida täpselt libisemise piiril.


Igastahes ma ei viitsi rohkem jaurata. Sain vastuse. Ei ole keegi veel püüdnud väändepiiri T6'l maha võtta.
Näitan pilte kui midagi küljest lendas.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: 2012 T6 väände piir

PostitusPostitas Tanel » 28 Jaan 2021, 20:36

Sellise fa fa suhtumisega vennale ei viitsi isegi vastata need kes sellega tegelevad.

Olles omanud S80 V8 millel vääne kohe madalalt, sai tagasild oma tööga edukalt hakkama ja seda olenemata ilmastikust.

Küsisin ka otse aga vastuseks sain ülbitseva ja laialivalguva / loe: poliitilise vastuse.
Kui sa natukenegi mõtled, siis mõtled ka ise välja miks ei ole keegi eemaldanud torque limiteri esimestelt käikudelt
Keep up the "good" work
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist