D5 swirl valve

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

albert66
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 19 Jaan 2012, 19:40
Asukoht: Laulasmaa

D5 swirl valve

PostitusPostitas albert66 » 01 Veebr 2020, 15:04

Tere. mis põhjusel see must väike varras klappide küljest lahti tuleb, panin uue ja külge läheb ja hoiab ilusti ,klapid liiguvad kergelt ,aga iga kord ,kui on pedal to metal, tõmbab klapi küljest lahti.

hendrikmm
Foorumi veteran
Postitusi: 612
Liitunud: 19 Mär 2013, 18:32

Re: D5 swirl valve

PostitusPostitas hendrikmm » 01 Veebr 2020, 17:29

Klappide küljes olev munak on kulunud, vaheta klapid ära ja saabki korda

albert66
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 19 Jaan 2012, 19:40
Asukoht: Laulasmaa

Re: D5 swirl valve

PostitusPostitas albert66 » 01 Veebr 2020, 18:30

Selge siis. Inchcape vahetas , kui oli 190 kellas nüüd on 330, järelikult aeg täis.

Kasutaja avatar
kalmer_o
Kõva postitaja
Postitusi: 117
Liitunud: 21 Sept 2011, 13:04
Asukoht: Rakvere/Äänekoski

Re: D5 swirl valve

PostitusPostitas kalmer_o » 06 Veebr 2020, 20:18

Endal oli sama jama ja vahetasin selle hoova välja.....oli miskine 10-15.-eur ja peale seda (2a möödas) pole kordagi küljest tulnud.

martinjev
Kreisi postitaja
Postitusi: 389
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: D5 swirl valve

PostitusPostitas martinjev » 06 Veebr 2020, 21:55

Just vahetasin ka. Igaks petteks keerasin munakale kruvi laia seibiga ka ette.
Kusjuures kui see munakas swirli võlliotsas logiseb ja õline on siis varda vahetusest mingit tolku pole.
Aga see hoob kuidagi jääb pingesse küll veidralt. Vidaga saab hoova käiku küll kalibreerida kuid see ka ei aita...

Järgminekord kui vaja peaks olema siis enam uusi klappe ei paneks. Teeks otsad pimedaks ja kogu lugu. Uute klappidega mingit erinevust mootori töös ega tolku neist ma küll ei näe....

Pilt

Pilt

Scorps
Foorumlane
Postitusi: 68
Liitunud: 05 Okt 2015, 21:47

Re: D5 swirl valve

PostitusPostitas Scorps » 11 Jaan 2024, 22:57

Jagan ka oma kogemust swirliga. 2008. aasta V70 P3, 2.4D 120 kW. Swirli hoob uuemat tüüpi, kus mõlemas otsas auk. Ühel hetkel märkasin, et hoob ripub otsapidi ainult swirli mootori küljes. Klappide külge läks hoob väga lohvalt ja hiljemalt järgmiseks päevaks oli jälle maha tulnud. Ostsin Info Autost uue originaalhoova 14€, aga sama asi - aktuaatori külge läks nii, et pidi näpitsatega kinni pigistama, aga klappide küljes plastist munaka otsas ei tahtnud kuidagi üle päeva püsida. Uurisin juba foorumitest erinevaid lahendusi (sellel mootoril on swirli mehhanismi ümbruses ülikitsas, poldi või naela jaoks augu puurimine vajab mingit imeriista), muuhulgas soovitati Inglismaa foorumis hoob lihtsalt teistpidi peale panna - nii peaks kaks väikest plastnaga teda paremini kinni hoidma. Tellisin aga igaks juhuks enne katsetamist tagavaraks Aero Motorsist kõige odavama (3€) Maxgeari hoova ja see on juba mitu päeva peal püsinud. Läheb klappide külge ka ikka tuntava klõpsuga ja hoiab end seal kinni. Ja kütusekulu paistab toimiva swirliga ikka omajagu väiksem. Vibratsioon tühikäigul niisamuti.

See toode:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 00-maxgear

kaheksa
Kõva postitaja
Postitusi: 280
Liitunud: 12 Jaan 2016, 06:19
Asukoht: Tallinn

Re: D5 swirl valve

PostitusPostitas kaheksa » 12 Jaan 2024, 13:20

Scorps kirjutas:Jagan ka oma kogemust swirliga. 2008. aasta V70 P3, 2.4D 120 kW. Swirli hoob uuemat tüüpi, kus mõlemas otsas auk. Ühel hetkel märkasin, et hoob ripub otsapidi ainult swirli mootori küljes. Klappide külge läks hoob väga lohvalt ja hiljemalt järgmiseks päevaks oli jälle maha tulnud. Ostsin Info Autost uue originaalhoova 14€, aga sama asi - aktuaatori külge läks nii, et pidi näpitsatega kinni pigistama, aga klappide küljes plastist munaka otsas ei tahtnud kuidagi üle päeva püsida. Uurisin juba foorumitest erinevaid lahendusi (sellel mootoril on swirli mehhanismi ümbruses ülikitsas, poldi või naela jaoks augu puurimine vajab mingit imeriista), muuhulgas soovitati Inglismaa foorumis hoob lihtsalt teistpidi peale panna - nii peaks kaks väikest plastnaga teda paremini kinni hoidma. Tellisin aga igaks juhuks enne katsetamist tagavaraks Aero Motorsist kõige odavama (3€) Maxgeari hoova ja see on juba mitu päeva peal püsinud. Läheb klappide külge ka ikka tuntava klõpsuga ja hoiab end seal kinni. Ja kütusekulu paistab toimiva swirliga ikka omajagu väiksem. Vibratsioon tühikäigul niisamuti.

See toode:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 00-maxgear


Ma panin tagurpidi ajutiselt ja nüüd ta seal juba üle aasta edukalt :D
Plaanisin suvel vahetada välja kuna KKK tihend tahab nagunii tegemist, aga kuidagi ei jõudnud sinnani

Scorps
Foorumlane
Postitusi: 68
Liitunud: 05 Okt 2015, 21:47

Re: D5 swirl valve

PostitusPostitas Scorps » 24 Jaan 2024, 20:23

Panin ka ikkagi tagurpidi nüüd, ei jäänud ta õigetpidi püsima.

Kasutaja avatar
suvechill
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 09 Mai 2017, 21:42

Re: D5 swirl valve

PostitusPostitas suvechill » 12 Veebr 2024, 20:36

Mina sulatasin jootekolbiga selle plastik hoova veidike tihedamaks tagasi. Seni püsib (teine aasta vist juba).
KKK sai tooaeg avatud ja kuna swirlid tundusid ise tugevad siis ei hakand vahetama uue vastu. Vist kunagi olid VIDA-s vahetatud ka.
S60, diisel, manuaal, D5244T7, 93 kW, model year 2007, Liigub tallinnas


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist