855(V70 P80) ja P2 V70 erinevuste arutelu.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

855(V70 P80) ja P2 V70 erinevuste arutelu.

PostitusPostitas SvenR » 24 Okt 2019, 08:59

On kellegil kokkupuudet, kui erinevad on 850 ja P2 V70 sillad? Kas annab ristkasutusse sobitada? Mölgub üks idee peas. See et T5 on erinev kui diisel jne. tean ise ka.

Masinateks siis 850 125kw FL ja P2 T5 pre-FL.
Viimati muutis SvenR, 30 Okt 2019, 06:48, muudetud 3 korda kokku.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: 850 ja P2 V70 veermiku erinevused.

PostitusPostitas Mario_L » 25 Okt 2019, 22:56

Ainsad asjad, mis on samad, on esiamortide ülemised tugipadjad, mis sobivad ka P3 külge veel.
Ülejäänud asjad on kõik erinevad. Sillatalad ka ei ühildu omavahel (S60 omanikule müüdi S70 sillatala valeinfoga). LW põlvkond on Volvo, P2 on 99.8% Ford, v.a seesama 0.2% ülemine tugilaager. :D
LW on tagasild 2 delta-õõtsa, seevastu P2 on pulikaid ja pukse, et silm läheb kirjuks. Esisillad on sarnased, aga ka ei sobi omavahel. Google avitab lisaks. :) Aga piisava aja ja keevituse olemasolul, ei ole miski võimatu, eriti sinu kuldsete käte puhul ;)
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: 850 ja P2 V70 veermiku erinevused.

PostitusPostitas SvenR » 26 Okt 2019, 08:45

Kuna kipub pikemaks aruteluks siis muutsin pealkirja.

Tagumise silla paneks nii ehk naa 855T-5/R oma mitte ei hakkaks aretama, see piisav. Siis peab lihtsalt ühe P2 laksuse sebima et sealt B5234T3 koos kogu juhtmestiku ja ajudega ringi visata kuna see peaks istuma ilusti T5 M56 kasti otsa ja piisab 85xT-5/R esisillast. Lihtsalt neid P2 platel liigub rohkem kui P80 platel.

Ja kui teha siis nina osas pisut klaasplastiga mängida ning sobitada ette P2 R xenonid, lombivalgustus peeglitele ja muud huvitavat. Lihtsalt tuttaval on üks külje laksuga P2 T5 ja soigus et sa selline asjataja ja ehk huvi. Köik juhtmed ja tehnika 5+ aga kere köver.
Viimati muutis SvenR, 26 Okt 2019, 09:09, muudetud 1 kord kokku.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: 850 ja P2 V70 veermiku erinevused.

PostitusPostitas SvenR » 26 Okt 2019, 09:07

Egas ma muidugi ei tea millal maja körvalt käed külge saab panna aga siis söber pakib auto sooja garaaži ja säilitab mulle seda.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 850 ja P2 V70 veermiku erinevused.

PostitusPostitas amazon86 » 26 Okt 2019, 18:20

Mario_L kirjutas:Ainsad asjad, mis on samad, on esiamortide ülemised tugipadjad, mis sobivad ka P3 külge veel.
Ülejäänud asjad on kõik erinevad. Sillatalad ka ei ühildu omavahel (S60 omanikule müüdi S70 sillatala valeinfoga). LW põlvkond on Volvo, P2 on 99.8% Ford, v.a seesama 0.2% ülemine tugilaager. :D
LW on tagasild 2 delta-õõtsa, seevastu P2 on pulikaid ja pukse, et silm läheb kirjuks. Esisillad on sarnased, aga ka ei sobi omavahel. Google avitab lisaks. :) Aga piisava aja ja keevituse olemasolul, ei ole miski võimatu, eriti sinu kuldsete käte puhul ;)


Väike vahemärkus P3 on puhas Ford. P80 ja P2 on Volvo enda omad. P2 esisild neist kõige parem, hea juppe vahetada ja sõiduomadustelt tundub ka hea. P80 õõtsapuksid veidi väikesed ja nõrgad, neid on koos õõtsaga ikka isuga vahetatud. P3 esisild täis jama just remondi koha pealt.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Mafka
Kreisi postitaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Okt 2016, 16:03
Asukoht: Viljandi/Pärnu/Tartu

Re: 855 ja P2 V70 erinevuste arutelu.

PostitusPostitas Mafka » 27 Okt 2019, 17:53

Parandame Maro_L tarkuseteri.
P2 platvorm töötati välja enne Fordile müümist.
P3 ülemised padjad ja tugilaagrid on juba ühised Fordidega.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: 855 ja P2 V70 erinevuste arutelu.

PostitusPostitas Mario_L » 28 Okt 2019, 21:18

kui te reaalselt pole asju külge pannud, siis milleks targutada?
Sama nagu üks vend fesaris taob vastu rinda, et tema vahetab S60 lati alla 2 tunni. No edu siis.
Ülemine tugilaager koos padjaga, mis ma enda 99.a LW kerele panin, panin ka 2002 XC90 ja 2009 V70 külge ja nüüd mälu ei peta, siis ämmapoja 2002 S80 d5 sai ka täpselt samad Sachsi tugilaagrid koos padjaga. Mott. Ja sobib ka vanale 800sele. Erinevused tulevad vedrust alates ja amordi tüüp jne..

P2 platvorm IDEE tuli neil juba 1989. S60 ideeauto (platvorm P24 384), mis 1991 valmis sai, tehti olemasoleva S70 põhjale, kuna siis ei osatud multilingist uue platvormi peal kuidagi und näha. 1999, kui Ford ostis Volvo üle, loobus Ford oma rahade kulutamisest ja uus Mondeo võeti juba Volvo põhja peale, sest S80 pidi olema uhke härra auto ja multilink oli esiveolisele lõpuks külge haagitud.
No olen nõus, et pigem Ford oli Volvo ja Mazda, sest Fordi uhked mootorid tulid jaapanist... Aga Fordi maitse on ikka juures ja enamik detaile P2 kere küljes kannavad FoMoCo logosid.
Läkski lobaks kätte, ega jah, mis mina ka tean peale paari volvo omamist ja remonti ja vandumist. Lihtsalt mul on peres neid piisavalt ja kliente, keda ülal pidada ja kui tehases külas käisin, siis see paaripäevane ekskursioon lihtsalt väsitab ja ei jõua kõike küsida ja ajalugu on netis samahästi leitav. Minule jäi mälestuseks lihtsalt natuke tööriistu ja volvo kittel. :P
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

hendrikmm
Foorumi veteran
Postitusi: 612
Liitunud: 19 Mär 2013, 18:32

Re: 855 ja P2 V70 erinevuste arutelu.

PostitusPostitas hendrikmm » 28 Okt 2019, 22:09

Mario_L kirjutas:kui te reaalselt pole asju külge pannud, siis milleks targutada?
Sama nagu üks vend fesaris taob vastu rinda, et tema vahetab S60 lati alla 2 tunni. No edu siis.

Ehk saan sinust valesti aru aga lati vahetus 2 tunniga pole tont teab mis imetegu, jõuab kohvigi vahepeal juua

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 855 ja P2 V70 erinevuste arutelu.

PostitusPostitas amazon86 » 28 Okt 2019, 22:35

Omal P80, P2 ja P3 olemas ja esisilda neil kõigil remontinud, FoMoCo kirjad on peal ainult P3. P2 ja P3 tagasillad on piisavalt erinevad, et seda näeb isegi silmaga. :D
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 855 ja P2 V70 erinevuste arutelu.

PostitusPostitas allan » 29 Okt 2019, 06:46

P2 S80 tuli välja 1998. Ford ostis Volvo 1999, leidis kuskilt ajamasina ja läks ajas tagasi ja vahetas kõikide juba valmistatud S80 veermikud Fordi vastu välja ja siis tootis S60/V70 sama põhja peal edasi. Kas sain õigesti aru?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Mafka
Kreisi postitaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Okt 2016, 16:03
Asukoht: Viljandi/Pärnu/Tartu

Re: 855 ja P2 V70 erinevuste arutelu.

PostitusPostitas Mafka » 29 Okt 2019, 23:14

Mario, teinekord küsi julgesti enne kui mingil teemal spekuleerima hakkad, siiani paistab, et su enda loogika võib sind ennast alt vedada.

P2 autodel ei ole FoMoCo kirju peal.
P2 ja P3 on väga erinevad esiamordi kinnitused, P2 kinnitub puks vedrutaldriku külge ning laager kinnitusplaadi (kere) külge, P3 kinnitub laager vedrutaldriku külge ning puks kinnitusplaadi (kere) külge.
Sinu jutt on kahjuks jällegi vale.

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: 855 ja P2 V70 erinevuste arutelu.

PostitusPostitas -kj- » 30 Okt 2019, 00:01

Ega talt vist jälle mingit vastust ei tule, nagu tavaks on saanud. Järgmise korrani.

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: 855 ja P2 V70 erinevuste arutelu.

PostitusPostitas SvenR » 30 Okt 2019, 06:58

Mafka kirjutas:Mario, teinekord küsi julgesti enne kui mingil teemal spekuleerima hakkad, siiani paistab, et su enda loogika võib sind ennast alt vedada.

P2 autodel ei ole FoMoCo kirju peal.
P2 ja P3 on väga erinevad esiamordi kinnitused, P2 kinnitub puks vedrutaldriku külge ning laager kinnitusplaadi (kere) külge, P3 kinnitub laager vedrutaldriku külge ning puks kinnitusplaadi (kere) külge.
Sinu jutt on kahjuks jällegi vale.

Konks on siisn selles et kui nii amordi auk, vedru patja toetumise mööt ja ka kinnitused on samad siis on iseenesest asjad vahetatavad, seega ei pruugi tema kogemused olla valed. Olen seda nippi kasutanud kunagi ka teist marki autol et sai pandud autole riiulist külge varuosa mis polnud sellele pölvkonnale möeldud aga sobis ja toimis nagu originaal. Tähtis pole seal see kas kinnitub padi vöi laager kere külge et sobiks, pölvkonna vahetusega lihtsalt tehti laagri ja padja ehitused ümber.

Tean veel palju autosid millele on külge poogitud isegi täiesti teise margi veermiku juppe ilma midagi ümber keevitamata. Ja minu teema algatus ju tegelikult ongi et saada teada mis sobib ümber löikamata ja keevitamata ja kui ei sobi siis mis ulatuses tuleb ümber teha. Kuna tuttaval on P2 köveral kerel V70 T5 ja mul 855 siis tekkis lihtsalt plaan kogu mant oma auto kerele visata. Kuna aga siin tuleb nii vastakaid sönumeid siis vist pean ikka omal nahal katsetama.

Ja palun ärme too P3 siia sisse kuna sellest pole märkigi ka pealkirjas, kui tahtmine selle asju vörrelda siis selleks oleks viisakas teha uus teema.

Parimat!
Sven
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist