D5 mootoriremondi küsimused

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Boobush
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 16 Mär 2015, 22:50

D5 mootoriremondi küsimused

PostitusPostitas Boobush » 07 Sept 2019, 00:28

Käsil väike mootoriremont ja olen veidi jänni jäänud.

Vahetasin kolvirõngaid, kuna õlirõngas oli kulunud. Enda tarkuse järgi panin B rõnga nii nagu esimene A rõngas. Vidast seda joonist vaadates ei suutnud ma välja mõelda, miks see B rõngas niiöelda tagurpidi on keeratud. Oskab keegi ära seletada, miks see nii on?

Pilt

Lisaks küsimus kepsupuka poltide kohta. Kas need peab uued panema või mitte? Vidast remondijuhendit vaadates sellekohast märget ei leidnud, talupojamõistus ütleb, et need tuleb alati ära vahetada.

Pilt

Küsimus ka plokikaane tihendi kohta. Kus on need augud-sälgud, mille järgi ma uut oskan osta?

Pilt

kivi89
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Aug 2018, 11:56

Re: D5 mootoriremondi küsimused

PostitusPostitas kivi89 » 09 Sept 2019, 10:02

Boobush kirjutas:Küsimus ka plokikaane tihendi kohta. Kus on need augud-sälgud, mille järgi ma uut oskan osta?


Pilt

Boobush
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 16 Mär 2015, 22:50

Re: D5 mootoriremondi küsimused

PostitusPostitas Boobush » 09 Sept 2019, 12:41

Aitäh Kivile
Plokikaanetihendi puhul tekitas kahtlust see, et parima mõõtmise juures sain mina vana tihendi paksuseks 1.3X mm, 2 auguga tihend on tehasejärgi 1.07mm.
Läheb kahe auguga 1.07mm asemele ning teema ammendatud.
Kepsupoldid vahetan välja, on ta vajalik või mitte.
Keskmise ehk B kolvirõnga keeran ka ümber. Vanal rõngal oli top märge peal ning rõngas (kulumisjäljed) oli nii nagu Vida skeem näitab.

Tänud tähelepanu eest!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist