Käsil väike mootoriremont ja olen veidi jänni jäänud.
Vahetasin kolvirõngaid, kuna õlirõngas oli kulunud. Enda tarkuse järgi panin B rõnga nii nagu esimene A rõngas. Vidast seda joonist vaadates ei suutnud ma välja mõelda, miks see B rõngas niiöelda tagurpidi on keeratud. Oskab keegi ära seletada, miks see nii on?
Lisaks küsimus kepsupuka poltide kohta. Kas need peab uued panema või mitte? Vidast remondijuhendit vaadates sellekohast märget ei leidnud, talupojamõistus ütleb, et need tuleb alati ära vahetada.
Küsimus ka plokikaane tihendi kohta. Kus on need augud-sälgud, mille järgi ma uut oskan osta?
D5 mootoriremondi küsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: D5 mootoriremondi küsimused
Boobush kirjutas:Küsimus ka plokikaane tihendi kohta. Kus on need augud-sälgud, mille järgi ma uut oskan osta?
Re: D5 mootoriremondi küsimused
Aitäh Kivile
Plokikaanetihendi puhul tekitas kahtlust see, et parima mõõtmise juures sain mina vana tihendi paksuseks 1.3X mm, 2 auguga tihend on tehasejärgi 1.07mm.
Läheb kahe auguga 1.07mm asemele ning teema ammendatud.
Kepsupoldid vahetan välja, on ta vajalik või mitte.
Keskmise ehk B kolvirõnga keeran ka ümber. Vanal rõngal oli top märge peal ning rõngas (kulumisjäljed) oli nii nagu Vida skeem näitab.
Tänud tähelepanu eest!
Plokikaanetihendi puhul tekitas kahtlust see, et parima mõõtmise juures sain mina vana tihendi paksuseks 1.3X mm, 2 auguga tihend on tehasejärgi 1.07mm.
Läheb kahe auguga 1.07mm asemele ning teema ammendatud.
Kepsupoldid vahetan välja, on ta vajalik või mitte.
Keskmise ehk B kolvirõnga keeran ka ümber. Vanal rõngal oli top märge peal ning rõngas (kulumisjäljed) oli nii nagu Vida skeem näitab.
Tänud tähelepanu eest!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist