roolilati probleem
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
roolilati probleem
Mure,siis v70, 2008a, 2,4d
Nimelt rool on raske autol.
Tehtud tööd:
Sai ära vahetatud roolivõimu pump+õli+õli tupsik puhastatud.kontrollitud roolilati lekkeid.(Ei midagi ei leki kuskilt)
rool ikka raske peal..avastatud roolisambas lõtk roolilati karpi minevas osas.kui rooli tugevalt edasi,tagasi loksutada,siis annab kolksu ka kuulda.
Kas kellegil on olnud sellist juhust? Ja mida peaksin ette võtma ja kus kohast alustama
Nimelt rool on raske autol.
Tehtud tööd:
Sai ära vahetatud roolivõimu pump+õli+õli tupsik puhastatud.kontrollitud roolilati lekkeid.(Ei midagi ei leki kuskilt)
rool ikka raske peal..avastatud roolisambas lõtk roolilati karpi minevas osas.kui rooli tugevalt edasi,tagasi loksutada,siis annab kolksu ka kuulda.
Kas kellegil on olnud sellist juhust? Ja mida peaksin ette võtma ja kus kohast alustama
Tags:
Re: roolilati probleem
Vanemal põlvkonnal väsis roolikardaanirist ära. Kõik lihtsamad asjad tasub enne välistada, kui hakata vahetama latti vms.
Re: roolilati probleem
kus see asub
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: roolilati probleem
Rool on ühtlaselt raske või jõnksutab? Ega kiirustundlik rool pole?
Re: roolilati probleem
rool on ühtlaselt raske...tavaline on
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: roolilati probleem
Tavalise latiga volvo rool ongi raskemapoolne,võrreldes muude automarkidega.
Omal aastaid tagasi sama asi läbi tehtud,aga rool läks ikka väga raskeks ja sai ka ennem kõik muud jubinad vahetatud ja siis lõpuks latt ning kõik oli ok.
Roolikardaaniristi peaks saama kontrollida kui esiotsa ülesse tõstad,siis peaks edasi raske olema.
Omal aastaid tagasi sama asi läbi tehtud,aga rool läks ikka väga raskeks ja sai ka ennem kõik muud jubinad vahetatud ja siis lõpuks latt ning kõik oli ok.
Roolikardaaniristi peaks saama kontrollida kui esiotsa ülesse tõstad,siis peaks edasi raske olema.
H,s80-2007-d5-136kw
Re: roolilati probleem
aga mis latil läbi on siis,et ta raske on...
sõbral on ka sama volvo ja sellel ikka tükk maad kergem.
üks ütles et vaheta esimesd amordi laagrid koos puksidega ära...
usun,et ei ole kardaanirist...aga proovin selle lükke homme ära
sõbral on ka sama volvo ja sellel ikka tükk maad kergem.
üks ütles et vaheta esimesd amordi laagrid koos puksidega ära...
usun,et ei ole kardaanirist...aga proovin selle lükke homme ära
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: roolilati probleem
Latis on sees veel igasugu tihendid mis otsa võivad lõppeda ja siis ei lähe õli enam sinna kuhu vaja ja jookseb lihtsalt latist läbi,sisemine leke.
Või siis on kuskil ummistus.
https://www.youtube.com/watch?v=amTnNkAhWgQ
Või siis on kuskil ummistus.
https://www.youtube.com/watch?v=amTnNkAhWgQ
H,s80-2007-d5-136kw
Re: roolilati probleem
Uuriks,kas läks raskeks või oli juba ostes?Menüüst saab muidu muuta rooli raskust.Kui risti viga oleks,siis peaks nö jõnksutama hakkama ,mitte ühtlaselt raske.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: roolilati probleem
oligi ostes.
kus menüüst seda muuta saab
kus menüüst seda muuta saab
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: roolilati probleem
Maki ekraanilt oli vist kuidagi nii menu,car setting,steering force ja siis kolm astet mille vahel valida.
H,s80-2007-d5-136kw
Re: roolilati probleem
Ei ole mul kompuutris seda valikut
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: roolilati probleem
Siis tavaline latt,kui on sisemine leke siis peaks ju loogiliselt olema taastatav,uuri remmonist või topservist järele.
H,s80-2007-d5-136kw
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist