Ma ei tea kui sarnane on 2006 D5 S60-le, aga ilmselt peaks olema suht sama alusraam? Lammutamist on palju- samas metoodiliselt järjest võttes ei tundugi midagi ülemäärast. Tegin Vida õpetuse järgi põhimõtteliselt (
https://www.dropbox.com/s/6fbv2je9l11rc ... e.png?dl=0 ). Seal õpetuses puudus vist parema hammasrihma all oleva mootoripuksi lahti laskmine poolraami küljest. Ise lasin ka esimese padja lahti.
Mul läks 10h kokku kõik. Tõstuki puudumine lisas tööle vähemalt 2h juurde (sobivate puupakkude logistika ja tungiga jändamine).
- mootori fikseerisin mitte "special tool"-iga pealtpoolt vaid panin toetuse karteri alla seniks kui poolraam lahti lastud oli.
- Enda jaoks oli kõige keerulisem roolist tulevat kardaani tagasi ühendada kuna kitsas ja käigukasti trossid segasid. Kasutasin liigendiga pikendusi ( 1/4 mõõdus)
- Tagumise mootoripadja kinni keeramine ka kuna mu autol jääb ette "sway bar". Vb mingis teises järjekorras tehes ei jää.
- fikseerisin rooliasendi ära enne kardaani lahti võtmist. Ei liigutanud välja võttes lati silindrit, et saaks uue lati samasse asendisse keerata. Ei tahaks ju pärast asjade kinni keeramist avastada, et ühe roolipõõrde jagu latt valesti vms. Kui on nuutidega, siis vist keerulisem? Mul oli kandiline ja valesti saab panna pmst terve rooliringi kaupa ja noh see on juba märgata kohe kui kokku panema hakkab.
- Kuna panin kohe ka uued sisemised ja välimised rooliotsad siis ei pidanud vana latti liigutama ega töötlema ja seisis referentsiks kõrval mille abil enamvähem paika sättida ja mõõta uue lati peale välimised rooliotsad ning latt ise. Et saaks stendi ikka sõita pärast.
- Mul jäi rool natuke viltu (aga ei kiskund kuskile teel), aga nagunii peab kokkujooksu minema regullima pärast. See sai järgmine päev korda tehtud regullis.
https://www.youtube.com/watch?v=NgVRA-DM6fY - selle tüübi video oli ka abiks