V50 D5 132kw pöördklapid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Sceleton
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 12 Okt 2018, 09:00

V50 D5 132kw pöördklapid

PostitusPostitas Sceleton » 23 Okt 2018, 16:12

Küsimus suurele ringile.
Kas V50 D5 132kw mootoril võib pöördklapid välja võtta ilma midagi ümber programeerimiseta??
Mis juhtub, kui on täiesti avatud?

Kasutaja avatar
LehoL
Foorumlane
Postitusi: 49
Liitunud: 22 Dets 2017, 18:37

Re: V50 D5 132kw pöördklapid

PostitusPostitas LehoL » 23 Okt 2018, 18:09

VIDA näitab vast viga kui pistik lahti jääb. Kindel pole kas see ka midagi olulist mõjutab.

Sceleton
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 12 Okt 2018, 09:00

Re: V50 D5 132kw pöördklapid

PostitusPostitas Sceleton » 23 Okt 2018, 21:26

Eeemm..mis pistik?
Klappide enda juures pole ühtki pistikut ju. Ainuke pistik on servomootoril, aga selle võib vabalt tööle jätta ju...

hendrikmm
Foorumi veteran
Postitusi: 612
Liitunud: 19 Mär 2013, 18:32

Re: V50 D5 132kw pöördklapid

PostitusPostitas hendrikmm » 23 Okt 2018, 21:55

Mis sa selle klapide välja võtmisega saavutada plaanid?

Sceleton
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 12 Okt 2018, 09:00

Re: V50 D5 132kw pöördklapid

PostitusPostitas Sceleton » 24 Okt 2018, 07:25

Üks asi vähem, mis mootori võimsust ja tööd piirab ju.
Milleks üldse siis eemaldatakse neid ja egr ja dpf?
Ma usun, selleks, et mootor saaks nö vabamalt hingata. Kas pole nii?

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: V50 D5 132kw pöördklapid

PostitusPostitas Siim » 25 Okt 2018, 20:46

Klappide idee on just parendada silindri täituvust jah segu moodustamist.
EGR/DPF delete ihaldajatest on mul oma arvamus, aga selle jätan siinkohal endateada.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7601
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: V50 D5 132kw pöördklapid

PostitusPostitas Liiwaannus » 25 Okt 2018, 23:40

Dpf teeb väljalaske vabamaks kõigi kopsude arvelt, egr delete kasutatakse raha säästmiseks, kui remobtida ei taheta või piiri pealse segukorral tahma sisselaskesse sattumise vältimiseks. Normaalses seades korras mootorile pole vajadust egr kustutamiseks ja ei anna see ka masinale minekut juurde. Swirle eemaldatakse kui remontida ei raatsita, swirlid siiski mõeldud põlemise parendamiseks. Minu tagasihoidlik arusaam.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Sceleton
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 12 Okt 2018, 09:00

Re: V50 D5 132kw pöördklapid

PostitusPostitas Sceleton » 26 Okt 2018, 08:46

Eks see oligi mul pigem küsimus informatsiooni ammutamiseks ja harimiseks.
Loomulikult ma olen ise ka seda meelt, et mis korda saab teha, tuleb ka teha, et auto oleks ikkagi sellises seisus, nagu ta peab olema.

Aitäh kõigile vastajatele.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist