xc60 käigukast

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
bnd
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 23 Apr 2017, 13:45
Asukoht: Paikuse/polaarjoone taga

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas bnd » 10 Aug 2017, 00:24

-taf- kirjutas:Pead hoopis Stelvio vastu välja vahetama? :D


Kusjuures käisin täna Giulia QV-d vaatamas :D
Aga ootan ikka garantii lõpuni, siis vahetan välja, siis ka QV-hinnad (äkki) inimsõbralikumad :)
XC60 R-Design Polestar

Kasutaja avatar
-taf-
Kreisi postitaja
Postitusi: 464
Liitunud: 20 Veebr 2013, 09:50
Asukoht: Tallinn

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas -taf- » 10 Aug 2017, 09:47

Väärt mõte.
Seniks jääb loota vaid paremat teeninduskogemust Volvoga, sest tegelikult on see hea auto.

Kasutaja avatar
bnd
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 23 Apr 2017, 13:45
Asukoht: Paikuse/polaarjoone taga

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas bnd » 10 Aug 2017, 11:01

-taf- kirjutas: tegelikult on see hea auto.


Üldse ei vaidle, mis mulle "õudselt" meeldib, on see, et ta liigub vastuvaidlematult, kergelt, pigem on kolonnides hädaks see, et peab pidurdama, mitte gaasi andma, et kolonnis püsida. Hästi kerge jooksuga. Sama ka istmetega, korraliku külgtoega, pole miski silepink, põhjas käänulistel teedel asendamatu. Jne.
Esimene kogemus oma Volvoga, ja auto, kui sellisega võib väga rahul olla. Ainult mõned pisiasjad, nagu kasti jõnksutamine.
XC60 R-Design Polestar

batweasel
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:35

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas batweasel » 27 Nov 2018, 17:22

Hei hei

Suur mure.. Täpselt sama probleem 2014 XC60 D5 6k automaat. Kas on mingeid lahendusi tekkinud või teab keegi kust kõige mõistlikum remonti viia oleks?

terv,
Virgo

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4959
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas Loff » 27 Nov 2018, 23:14

Tanel313 kirjutas:Kui mul kast juba enne õlivahetust kalbassis, keda ma siis süüdistan?

Natuke jääb neid teemasid lugedes nõrgaks põhjus-tagajärg seos küll, samas võiks resident tulihingeline HN töötaja oma arvamust avaldada.


No näedsa, mille ma leidsin. Vabandan pika viivituse pärast aga vahepeal on elus palju juhtunud ja elu keerdkäigud on paisanud mind kodustele toimetamistele tagasi. HN-st juba oktoober 2017.
Aga üht-koma-teist on veel meeles.
Põhjus-tagajärg seos - hakkame veidi kaugemalt pihta. Mis puudutab seda dünaamilise õlivahetuse pooldamist ja mittepooldamist siis seal on lihtne seletus - ei poolda need, kes sõidavad teise-kolmanda ringi masinatega, milledele pole kunagi kkasti hooldust tehtud. Kastis, täpsemalt hüdroplokis (plokk, mis lülitab, kkasti aju poolt talle etteantud hetkedel, õlirõhkusid vastavatesse kanalitesse), on must ja abrasiivne õli ära kulutanud ploki siibrite kanalid. Kui nüüd see must, abrasiivne ja puhtast õlist tunduvalt viskoossem õli, välja loputada uue õliga, ongi tulemus käes - kulunud siibri ja siibri kanali "grupp" enam ei pea survet ja tekivad rõhukaod. Puudulik rõhk põhjustab siduripakkide läbilibisemise jakast "põleb" maha. Samamoodi on sellest mustast õlist tingitud ka käikude järsk vahetus või antud teemas NeutralControli puuduliku töö ja seda sellepärast, et selles mustas õlis ringi sõitev paksem ollus "kitib" kinni hüdraulikaploki solenoidklapid. Mitte küll tuugalt kinni aga piisavalt, et solenoidi liikumine ei ole enam sujuv.

Seega on dünaamilise mittepooldajatel õigus selles osas, et kui auto on piisavalt vana/suure läbisõiduga või on kasti töös ilmnenud mingisugused häirivad asjad siis tuleb kalkuleerida kas sõita võiduka lõpuni või teha dünaamiline ning mingi protsendilise tõenäosusega ka kasti remont sinna otsa.

Kui mu mälu mind ei peta siis Tallinnas mingi ettevõte ütles kohe ära, et üle mingi läbisõidu masinatel nad dünaamilist ei teinud või ei andnud garantiid. Täpselt ei mäleta.

batweasel kirjutas:Hei hei

Suur mure.. Täpselt sama probleem 2014 XC60 D5 6k automaat. Kas on mingeid lahendusi tekkinud või teab keegi kust kõige mõistlikum remonti viia oleks?

terv,
Virgo


Sinu antud lähteandmete põhjal ütleks, et ilmselt viga Neutral Control solenoidis. Enne remonti viimist lase teha kuskil ettevõttes proovisõit arvutiga. Ma nimesid ei hakka nimetama, internet on neid ettevõtteid täis.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas tallaploomi » 28 Nov 2018, 06:30

Ma olen enda 2007.a. S80nel 3 dünaamilist teinud,esimene kui auto ostsin ja Ls oli 105000 nüüd on 300000 ees ja ikka kõik töötab ideaalselt.
Suure läbisõiduga ja juba pekkis kastiga pole mõtet dünaamilist teha,aga inimesed ei saa aru ja pärast ongi jutud,et kui halb see dünaamiline on.
H,s80-2007-d5-136kw

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas PorisedRattad » 28 Nov 2018, 07:32

bnd kirjutas:
-taf- kirjutas: tegelikult on see hea auto.


Üldse ei vaidle, mis mulle "õudselt" meeldib, on see, et ta liigub vastuvaidlematult, kergelt, pigem on kolonnides hädaks see, et peab pidurdama, mitte gaasi andma, et kolonnis püsida. Hästi kerge jooksuga. Sama ka istmetega, korraliku külgtoega, pole miski silepink, põhjas käänulistel teedel asendamatu. Jne.
Esimene kogemus oma Volvoga, ja auto, kui sellisega võib väga rahul olla. Ainult mõned pisiasjad, nagu kasti jõnksutamine.


Kurb on see, et kui autol on garantii, siis peab käima IA-s hooldusi ja parandusi käimas tegemas. Ja ausalt öeldes on nende teenindus ikka suht *ask .
Nad koorivad sind igal võimalusel. Enamuste varuosa hinnad on neil müstilised. Ja garantii tööde huiamine on nende igapäeva töö.

Mina loobuksin nende "moosimisest" . Kui nad ikka ei suvatse oma garantii eest vastutada, siis mina läheksin otse tarbijakaitse ametisse. Minul on nendega üks vägikaigas veetud ja mina oma jalga sinna rohkem ei astu. Kui ma ähvardasin avaliku tähelepanuga IA teenindusele, siis lõpuks otsustati koostööd teha.

Ma saan aru, kui nad kõrgeid hindu küsivad - rent on vaja maksta ja töötajad tahavad ka palka saada. Aga miks peab nii üleolevat teenindust pakkuma on arusaamatu.

See, et arvutiga veateadet ei näita on täielik BS (loe ing. pulli kaka) .

Sulle on müüdud garantiiga korras sõiduk. Lepingus ei ole vigadest ilmselt mingit juttu. Seega on lepingu rikkumine ja sul on lausa võimalus lepingust taganeda.
Kui sul on auto liisingus ja teavitad panka auto mitte korrasolekust ja IA suutmatusest seda korda teha, siis pank läheb kurjaks ja hakkab uurima IA käest et mis teema on. Pangad on kursis sellega kuidas esindused üritavad kliente kottida. Aga kui autol on garantii ja määratud on liisingu jääkväärtus, siis on ka panga huvi, et see auto oleks korras vastavalt esinduse lubadustele.
Viimati muutis PorisedRattad, 29 Nov 2018, 07:16, muudetud 1 kord kokku.
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas PorisedRattad » 28 Nov 2018, 07:36

tallaploomi kirjutas:Ma olen enda 2007.a. S80nel 3 dünaamilist teinud,esimene kui auto ostsin ja Ls oli 105000 nüüd on 300000 ees ja ikka kõik töötab ideaalselt.
Suure läbisõiduga ja juba pekkis kastiga pole mõtet dünaamilist teha,aga inimesed ei saa aru ja pärast ongi jutud,et kui halb see dünaamiline on.


Kui sa teaksid , mis see dünaamiline õlivahetus su käigukasti filtriga teeb, siis sa seda ilmselt ei jätkaks. Kui uskuda ainult müügijuttu ja mitte praktilist mehaanikat, siis ma saan aru.
On autod, millele see on hea ja on autod millele see on halb.
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4959
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas Loff » 28 Nov 2018, 12:14

PorisedRattad kirjutas:
tallaploomi kirjutas:Ma olen enda 2007.a. S80nel 3 dünaamilist teinud,esimene kui auto ostsin ja Ls oli 105000 nüüd on 300000 ees ja ikka kõik töötab ideaalselt.
Suure läbisõiduga ja juba pekkis kastiga pole mõtet dünaamilist teha,aga inimesed ei saa aru ja pärast ongi jutud,et kui halb see dünaamiline on.


Kui sa teaksid , mis see dünaamiline õlivahetus su käigukasti filtriga teeb, siis sa seda ilmselt ei jätkaks. Kui uskuda ainult müügijuttu ja mitte praktilist mehaanikat, siis ma saan aru.
On autod, millele see on hea ja on autod millele see on halb.


Ma siin hakkasin mõtlema, et kuidas Hõbenooles see dünaamilise protsess käib ja ei suutnud välja mõelda, mida see dünaamiline õlivahetus Aisin-Warner TF80SC kastis sees asuvale filtrile halba teeb?
Või mida dünaamiline rohkem halba teeb kui kasti enda pump?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

d5volvo
Foorumlane
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Jaan 2017, 13:22

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas d5volvo » 28 Nov 2018, 23:52

Selles osas ilmselt on 2 erinevat arvamust? Ise ei tea kumb see õige on, kas dynaamiline või ülevalt sisse ja alt välja. Anyway valisin viimase variandi ning hypnotiza, seletas ära kuidas asi ja super rahul nende teenusega. Selge on muidugi see, et kui miski kast löökidega vm käike vahetab, siis õlivahetus ilmselgelt seda korda ei tee
Enda kogemuse põhjal võin öelda, et vahetab samamoodi nagu ennem, puhtama õliga lihtsalt. Ei oska öelda, et midagi parem või halvem oleks.
Auto: V70 TF80SC AWD

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas PorisedRattad » 29 Nov 2018, 07:09

Loff kirjutas:Ma siin hakkasin mõtlema, et kuidas Hõbenooles see dünaamilise protsess käib ja ei suutnud välja mõelda, mida see dünaamiline õlivahetus Aisin-Warner TF80SC kastis sees asuvale filtrile halba teeb?
Või mida dünaamiline rohkem halba teeb kui kasti enda pump?


Dünaamiline õlivahetus, ehk kasti läbipesu. Sellisel juhul püüab kasti enda filter kõik jama kinni. Tavaliselt pidi seda jama nii palju olema, et ummistab filtri ja kastis enam õli nii hästi ringi ei käi. Filtrit õlivahetuse käigus ei vahetata, sest seda ei saa vahetada sellel käigukastil. Selles see kogu probleem ongi. Kui filter oleks vahetatav, siis ma oleks kahe käega dünaamilise õlivahetuse poolt.

Tavaline õlivahetus - vana õli lastakse välja filtri alt, kust voolab ka välja enamus filtri poolt kokku korjatud jamast. Lihtne, odav ja praktiline. Masinatööstuses kasutatakse püsifiltritel samasuguseid süsteeme.

d5volvo kirjutas:Selles osas ilmselt on 2 erinevat arvamust? Ise ei tea kumb see õige on, kas dynaamiline või ülevalt sisse ja alt välja. Anyway valisin viimase variandi ning hypnotiza, seletas ära kuidas asi ja super rahul nende teenusega. Selge on muidugi see, et kui miski kast löökidega vm käike vahetab, siis õlivahetus ilmselgelt seda korda ei tee
Enda kogemuse põhjal võin öelda, et vahetab samamoodi nagu ennem, puhtama õliga lihtsalt. Ei oska öelda, et midagi parem või halvem oleks.
Auto: V70 TF80SC AWD


Anna aega ja tee mõned õlivahetused veel. Ise saad ka sellega hakkama. Kui mul kasti õli normaalseks läks lõpetas ka 5-s käik mingi aeg käigu sisselöömise ära.
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4959
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas Loff » 29 Nov 2018, 08:58

PorisedRattad kirjutas:
Loff kirjutas:Ma siin hakkasin mõtlema, et kuidas Hõbenooles see dünaamilise protsess käib ja ei suutnud välja mõelda, mida see dünaamiline õlivahetus Aisin-Warner TF80SC kastis sees asuvale filtrile halba teeb?
Või mida dünaamiline rohkem halba teeb kui kasti enda pump?


Dünaamiline õlivahetus, ehk kasti läbipesu. Sellisel juhul püüab kasti enda filter kõik jama kinni. Tavaliselt pidi seda jama nii palju olema, et ummistab filtri ja kastis enam õli nii hästi ringi ei käi. Filtrit õlivahetuse käigus ei vahetata, sest seda ei saa vahetada sellel käigukastil. Selles see kogu probleem ongi. Kui filter oleks vahetatav, siis ma oleks kahe käega dünaamilise õlivahetuse poolt.

Tavaline õlivahetus - vana õli lastakse välja filtri alt, kust voolab ka välja enamus filtri poolt kokku korjatud jamast. Lihtne, odav ja praktiline. Masinatööstuses kasutatakse püsifiltritel samasuguseid süsteeme.



Reaalsus on aga see, et kasti põhja settinud jama on kasti põhjas, see, mis õli sees ringleb, see ringleb nii ülevalt-sisse-alt-välja meetodil kui ka dünaamilise korral läbi filtri. Selles osas väga vahet tegelikult ei ole. Neid hüdroplokke ja kasti korpuseid näinud küll seestpoolt, mis elu seal käib, kuhu nurka midagi ladestub jne.

Kui minna päris ausa algpõhjuseni välja siis võib näpuga näidata autotootja poole, kes tahab näidata madalaid auto ülalpidamiskulusid ja räägib hooldevabast automaatkastist/eluaegsest õlist jms. Kui inimesed (üle maailma) hakkaksid salongist võetud autol automaatkastile, vastavalt sõidudünaamikale, iga 60000-80000 km tagant (või kuidas käigukasti tootja ette on näinud) "kastipesu" tegema, oleks see teema siin ilmselt olemata.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
bnd
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 23 Apr 2017, 13:45
Asukoht: Paikuse/polaarjoone taga

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas bnd » 02 Dets 2018, 22:30

Tsiteerides klassikuid: Läänerindel muutusteta.
Rääkisin ka nov alguses taaskord automüüjaga sel teemal = palju ilusat juttu, kuidas tahaks teha, aga ei saa, kuna ei leia viga ja see on ju ikkagi ka kulu neile. Ehk siis tarkvara uuendus, kasti õli (pean arvet vaatama, äkki maksin veel ise selle eest) ja Recros käimine on ju kulu.
Mina võtan seda niipidi, et kui ostan auto garantiiga ehk maksan tiba rohkem, end suht üleshaipinud kohast (varasematele kommijatele- pole IA), siis eeldan ju, et saan midagi vastu ja kallim hind peaks ka sisaldama juba nende võimalikku riski?
Auto olla olnud 4 nädalat Recros (ma olin 4 nädalat Eestist eemal, ehk neil oli see ajavahemik remondiks, kas ka reaalselt tõesti oli nii kaua seal???), meister korra peale hoolduses käiku ja proovisõitu ütles ka ise, et sai selle "paugu kätte". Olen saatnud neile 2 videot, kuidas ühes lülitamise hetkel auto hüppab ja uue probleemina ka kastist/kastipoolt tuleb vabakäigul plaginat, mis aegajalt kaob. Vastust neile pole.
Minu loogika ütleb endiselt, et löögi saab ju kõik, mis jääb kasti ja piduriketaste vahele, ehk see ju lõhub kõiki detaile.
Minu viimane pakkumine neile oli, et lasen hüdraulikaploki ise ära vahetada ja palun/lasen neil selle kinni maksta.

Hetkel kahjuks tundub, et jääb viimaseks Volvoks, kuigi uus xc90 isutab hullult.
XC60 R-Design Polestar

Kasutaja avatar
PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 775
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas PorisedRattad » 03 Dets 2018, 09:54

IA-l kehtib loogika, et kes rohkem karjub, saab natukene ja kes ei karju üldse, ei saa midagi.

Kurb on kuulda, et vist oleme kaotamas ühte Volvo omanikku ainult IA pärast.
XC70 2.5T 2004 154kw

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: xc60 käigukast

PostitusPostitas tallaploomi » 03 Dets 2018, 20:31

Ma olen suht kindel,et tegemist on Import Autoga Pärnust,täpselt nende käitumine ja mulli puhumine,olen selle asja nende juures läbi teinud,küll aga seoses mootoriga.
Ennem nad ei tee midagi,kui lähed ja lased pädevas kohas ise vea tuvastada ja paberile ja siis lähed nende juurde.Mul nii oli,niikaua puhuvad mulli ja ajavad pläma tarkvaravärskendusest.
H,s80-2007-d5-136kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline