-taf- kirjutas:Pead hoopis Stelvio vastu välja vahetama?
Kusjuures käisin täna Giulia QV-d vaatamas
Aga ootan ikka garantii lõpuni, siis vahetan välja, siis ka QV-hinnad (äkki) inimsõbralikumad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
-taf- kirjutas:Pead hoopis Stelvio vastu välja vahetama?
-taf- kirjutas: tegelikult on see hea auto.
Tanel313 kirjutas:Kui mul kast juba enne õlivahetust kalbassis, keda ma siis süüdistan?
Natuke jääb neid teemasid lugedes nõrgaks põhjus-tagajärg seos küll, samas võiks resident tulihingeline HN töötaja oma arvamust avaldada.
batweasel kirjutas:Hei hei
Suur mure.. Täpselt sama probleem 2014 XC60 D5 6k automaat. Kas on mingeid lahendusi tekkinud või teab keegi kust kõige mõistlikum remonti viia oleks?
terv,
Virgo
bnd kirjutas:-taf- kirjutas: tegelikult on see hea auto.
Üldse ei vaidle, mis mulle "õudselt" meeldib, on see, et ta liigub vastuvaidlematult, kergelt, pigem on kolonnides hädaks see, et peab pidurdama, mitte gaasi andma, et kolonnis püsida. Hästi kerge jooksuga. Sama ka istmetega, korraliku külgtoega, pole miski silepink, põhjas käänulistel teedel asendamatu. Jne.
Esimene kogemus oma Volvoga, ja auto, kui sellisega võib väga rahul olla. Ainult mõned pisiasjad, nagu kasti jõnksutamine.
tallaploomi kirjutas:Ma olen enda 2007.a. S80nel 3 dünaamilist teinud,esimene kui auto ostsin ja Ls oli 105000 nüüd on 300000 ees ja ikka kõik töötab ideaalselt.
Suure läbisõiduga ja juba pekkis kastiga pole mõtet dünaamilist teha,aga inimesed ei saa aru ja pärast ongi jutud,et kui halb see dünaamiline on.
PorisedRattad kirjutas:tallaploomi kirjutas:Ma olen enda 2007.a. S80nel 3 dünaamilist teinud,esimene kui auto ostsin ja Ls oli 105000 nüüd on 300000 ees ja ikka kõik töötab ideaalselt.
Suure läbisõiduga ja juba pekkis kastiga pole mõtet dünaamilist teha,aga inimesed ei saa aru ja pärast ongi jutud,et kui halb see dünaamiline on.
Kui sa teaksid , mis see dünaamiline õlivahetus su käigukasti filtriga teeb, siis sa seda ilmselt ei jätkaks. Kui uskuda ainult müügijuttu ja mitte praktilist mehaanikat, siis ma saan aru.
On autod, millele see on hea ja on autod millele see on halb.
Loff kirjutas:Ma siin hakkasin mõtlema, et kuidas Hõbenooles see dünaamilise protsess käib ja ei suutnud välja mõelda, mida see dünaamiline õlivahetus Aisin-Warner TF80SC kastis sees asuvale filtrile halba teeb?
Või mida dünaamiline rohkem halba teeb kui kasti enda pump?
d5volvo kirjutas:Selles osas ilmselt on 2 erinevat arvamust? Ise ei tea kumb see õige on, kas dynaamiline või ülevalt sisse ja alt välja. Anyway valisin viimase variandi ning hypnotiza, seletas ära kuidas asi ja super rahul nende teenusega. Selge on muidugi see, et kui miski kast löökidega vm käike vahetab, siis õlivahetus ilmselgelt seda korda ei tee
Enda kogemuse põhjal võin öelda, et vahetab samamoodi nagu ennem, puhtama õliga lihtsalt. Ei oska öelda, et midagi parem või halvem oleks.
Auto: V70 TF80SC AWD
PorisedRattad kirjutas:Loff kirjutas:Ma siin hakkasin mõtlema, et kuidas Hõbenooles see dünaamilise protsess käib ja ei suutnud välja mõelda, mida see dünaamiline õlivahetus Aisin-Warner TF80SC kastis sees asuvale filtrile halba teeb?
Või mida dünaamiline rohkem halba teeb kui kasti enda pump?
Dünaamiline õlivahetus, ehk kasti läbipesu. Sellisel juhul püüab kasti enda filter kõik jama kinni. Tavaliselt pidi seda jama nii palju olema, et ummistab filtri ja kastis enam õli nii hästi ringi ei käi. Filtrit õlivahetuse käigus ei vahetata, sest seda ei saa vahetada sellel käigukastil. Selles see kogu probleem ongi. Kui filter oleks vahetatav, siis ma oleks kahe käega dünaamilise õlivahetuse poolt.
Tavaline õlivahetus - vana õli lastakse välja filtri alt, kust voolab ka välja enamus filtri poolt kokku korjatud jamast. Lihtne, odav ja praktiline. Masinatööstuses kasutatakse püsifiltritel samasuguseid süsteeme.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline