Ma siis kirjutan ka oma muljeid teemal, et miks ma valisin lätlaste Recro mitte eestlaste Hõbenoolt.
Asi on põhimõtteliselt väga lihtne - ma siinkohal olen üsna kindel, et Hõbenooles tehakse väga head automaatkastide remonditööd. Sest tundes vähemalt seltsimees
Loff´i piisavalt, julgen väita, et kui tema juba seal töötab, siis tööd seal teha osatakse. Mehed tunduvad olema oma ala profid, vähemalt
Loff´i ma niipalju usaldan, et seda juttu uskuda. Nüüd aga siis see AGA. Aga kõige selle ülima proffesionaalsuse juures kastide remontimise valdkonnas on Hõbenoole VÄGA suureks miinuseks suhtlemise pool klientidega. Ja ka potensiaalsete klientidega. Selles osas Hõbenooles proffe ei ole, tee või tina. Kahju, aga nii see on. Kes siit foorumist mind teavad, siis mina mingi väga näpud püsti vend reeglina ei ole. Aga kui sinuga suhtleb sellises stiilis vend nagu Tulnuka filmi herr Taalmaa esitatu (35 sekundist alates, vt. allpool), siis mul vidutab ka ikka kiirelt ära. Kui sinuga ikka suheldakse stiilis "(tõlkimatu rõve sõim) mida sa tahad, panen kannaga pähe vä", siis eriti ei ole nõus 1,5 - 2,5 k ühelegi tondile välja käima. Ükskõik kui kõva spetsialist ta ka reaalselt pole. Mina käisin Hõbenooles kasti diagnostikas teada saamaks, et mis viga on. Diagnost tehti ära ja tuvastati, et hüdroplokk on kindlasti läbi ja vajab vahetust. Kuna mul on auto pidamise plaan ikka pikema perspektiiviga, siis küsisin kasti täieliku taastamise hinda. Seda ma paraku ei saanud. Sain ainult telefonikõne, et noh vahetame hüdroploki ära, plekid meile poolteist tonni plus töö ja siis vaatame edasi. Küsimuse peale, kas siis saab kast korda vastas kesiganes see tont oli, et noh kui ei saa, siis tuleb lahti võtta ja remontida. Tra mismõttes? Ma küsin Sult algusest peale hinda kasti taastamisele, Sa räägid ükshaaval juppide vahetamisest mulle. Vägisi jäi tunne, et üritatakse võimalikult palju pumbata klotsi välja (kaks korda sama tööd teha) ja ikka kiirelt uuesti korduvkliendiks inimest saada. Eraldi feil oli juba üldse vestluse algus, et isegi ei tutvustatud, kust asutusest või kellega tegu, kui helistasin. Igaljuhul
Loff - kui sa siin kirjutad, et igaüks ei oska kliendina kuningas olla, siis mina julgen täna 110% väita, et Hõbenool ei olegi klienditeeninduse seisukohalt väärt ühtegi klienti vastu võtma. Minule jättis teie ettevõtte ikka julma sita maitse suhu. Igaljuhul ma juba põhimõtte pärast käin kasvõi Recros sada korda, kui teile ühe korra tulen!
Loff sa võid seda teksti tööl rahulikult oma kliendiTEENINDAJALE ka näidata. Hõbenool peaks sügavalt kaaluma kastide remondi koolituste vahele ka klienditeeninduse- ja suhtlemiskoolituste võtmist teenindava personali seas, kui soovitakse tipptasemel jätkata. Nagu ma enne ka kirjutasin, siis raha taha ei oleks minu käik teie asutusse jäänud. Ma tõesõna oleksin parema meelega Eesti elu edendanud, kui Läti oma. Aga kui sind ikka peetakse avalikult lolliks, siis kahju. Päriselt ka on kahju. Äkki Hõbenool peaks kaaluma tasakaalustava jõuna noortele vihastele heteromeestele naisterahva klienditeenindajaks palkamist? Äkki muutuks asi söödavamaks ja oleks kliente rohkem? Siis ei peaks niipalju (tõlkimatu rõve sõim) teiste suunas ka loopima??
https://www.youtube.com/watch?v=ZmgV1N-mxY4RECRO muljed siis ka siia. Seal oli algusest peale hoopis teine suhtumine. Saatsin peale sitamaitselist suhtlemist Kadrina härradega Recrosse kirja, sisuna mis auto, mis aasta, jne jne. Ja et soovin kasti TÄIELIKKU taastamist. Sama mida ma Kadrina krahvidelt ka küsisin. 3h hiljem oli telefonikõne Kristaps´ilt Recrost , kes tutvustas ennast kui Baltikumi osa kliendihaldurina ja ütles, et saatis mulle hinnapakkumise meili. Vahemärkusena tulevastele klientidele, et mees räägib lisaks lätile puhtalt inglise ja vene keelt ka. Et vaadaku ma rahulikult üle ja kui on küsimusi, siis ta lahkelt seletab kas telefoni või meili teel. Küsigu ma aga julgelt. Pakkumine oli kirjalikult vormistatuna juba nii põhjalik, et kõik tööd, garantii tingimused jnejne oli ilusti lahti kirjutatud. Eelnevalt konsulteerides doktor
ReaalnePatsaaniga, kes soovitas mul ka auto Recrosse viia. Väga küsimiseks midagi suurt ei jäänudki, peale selle, et kas ma nv-sel ka saan auto ära tuua neile. Nad küll laupäeval ja pühapäeval ei tööta, aga Kristaps oli suhteliselt lahkelt nõus laupäeval ise välja tulema, et mult autot vastu võtta. Andis oma mobiilinumbri ja helistagu ma ca pool tundi enne Cesisesse jõudmist. Et siis ta hakkab ka kodunt liikuma. Koht ise jättis ka väga võimsa mulje - viisakas suur kahekorruseline avatud büroo, suure klaasseina taga kastide remontimise tehase pool. Kõrvalhoones autoteeninduse osa, kus masinatelt kastid maha võetakse. Kõik väga ilusti puhas ja viks.
Väikse kõrvalmärkusena pean mainima (tõrva ka ikka meepotti), et ma küll olen korra Recros juba garantiis käinud, sest doktor
ReaalnePatsaan avastas masinalt kastiõli lekke, mille põhjustajaks osutus kasti õlipumba tihend, mis lekkis ning üks poolraami polt oli ka natukene lahti. Aga sellise suure töö juures võib ikka juhtuda ja seda ma neile pahaks ei pannud. Everyone deserves a second chance. See tehti kiirelt korda 3 päevaga, kahekordselt kontrolliti veel oma töö üle ka ja tehti mitu testisõitu, enne kui mulle üle anti. Igaks juhuks paotas mu lätlasest ema neile paar sisukamat sõna ka kohalikus keeles, peale mida Kristaps natuke punastas ja ütles, et kõik on päriselt ka korras
.Olgu mainitud, et sellel ajal oli Recrost asendusena B klassi Mercedes. Ja suur pluss on Recrol garantii - 100 tuhat km või 2 aastat.
Muide Recrost viimane kord tagasi sõites küsis Kristaps, et kas ma viitsiksin ühe kasti viia Tallinnasse ühele tema kliendile. Seal oli kaks taastatud turbiini. Asub see koht kuskil seal Lennujaama taga. Vanemapoolsem härra Heigo keski. Teeb ka ATM kaste. Ja turbiinid jutud laseb Recros alati korda teha. Recro tal koostööpartner. Tema tundus ka selline sõbralik sell ja ütles, et kui on probleeme edaspidi kastiga, võib tema ka kaeda. Kui kellelgi on huvi, siis mul on tema telefon ka olemas. 15 aastast atm kaste teinud härra.
Pikk jutt. Aga äkki on kellelegi abi. Over & out!