Drive sissepanek jõnksuga

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Atsss
Kõva postitaja
Postitusi: 163
Liitunud: 13 Mai 2015, 08:37

Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas Atsss » 13 Apr 2016, 22:00

Tere,

Aisini kuuene kast (TF-81SC). Kui autot käivitada ja panna D peale, siis läheb sisse jõnksuga. See juhtus peale Hõbenool OÜ juures käimist.

------------------------------------------

Sai siis mindud Hõbenool OÜ-sse, sest kõik ju mega kiidavad seda kohta ja mõtlesin, et laseks käigukastil õli ära vahetada, sest seda polnud tehtud kunagi esinduse sõnul.

Siin kohal oleks hea mainida, et KAST ei teinud absoluutselt mitte midagi teisiti!

Hõbenooles võttis üks noor kutt arvuti ja istus rooli ning andis minna koheselt. Siis jättis tee äärde seisma ning hakkad R,N ja D vahel mängima, kangi edasi-tagasi koguaeg liigutades ja kõvasti gaasi andes. Mingil hetkel käis D jõnksuga sisse ning küsis, kas varem on sedasi teinud. Mina ütlesin sellepeale muidugi ei, sest mina tulin korras masinaga nende juurde. Sellepeale hakati rääkima ja helistama, et "ah kuule siin juhtplokk pekkis, et palju maksab". Käisime automaadi juures, et saaksin võtta välja 25€, diagnosti raha.....

Kui küsisin, et mis juhtus siis öeldi, et teie pole kunagi maantee sõiduga saanud 90 kraadi kasti ning sellepärast nüüd sedasi tegigi. See on muidugi hästi loll jutt, mina ei öelnud kunagi, et ma maanteed pidi olen sõitnud ainult, hästi palju on linna sõitu ning foori taga seismist. Peaks tekitama peaaegu sellise temperatuuri küll, kuid mitte alla 80 kraadi, mis pidi olema vaid maanteel.

Igastahes öeldi, et mina käigu kuupeale et nemad ei teinud minu masinat katki. Jah, nemad näevad sedasi võib-olla seda kõike, aga kuna mina sõitsin kohale masinaga, millega olin ise sõitnud juba üle 2000km ja ei olnud mingeid anomaaliaid, kuid seal tekkis, siis on väga (tõlkimatu rõve sõim) maik küljes sellest ettevõttest. Minu, kui kliendiga räägitakse nagu koeraga ja neil on õigust ülegi veel.

Mulle öeldi, et tegime adaptsiooni nullimise ja sellepärast ongi teie kast pekkis. Sõidate 1000km, siis võib kast vea välja õppida ning ei olegi midagi, aga siis maksan hiljem ropumat raha.

------------------------


Siin küsiks nüüd, kas on hüdroplokk pekkis ning miks kõik teised tuttavad räägivad, et nende masinaid küll sedasi ei piinatud ja ei testitud.
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas diselmotoor » 14 Apr 2016, 13:09

Juhiks tähelepanu sellele lausele:
"Sai siis mindud Hõbenool OÜ-sse, sest kõik ju mega kiidavad seda kohta ja mõtlesin, et laseks käigukastil õli ära vahetada, sest seda polnud tehtud kunagi esinduse sõnul.".

Ma vaataks seda asja sedapidi: Tänu hõbenoolele saad sa hakata paar kuud varem käigukasti remondi jaoks raha kõrvale panema, ei pea iga kuu nii suurt summat kõrvale panema :) . Täna eelmist omanikku, kes sõitis "igavese õliga" ja arvas, et "igavene õli" ongi igavene.

Käigukasti mitte ei piinatud vaid testiti - täiesti normaalne protsess nagu ülevaatuspunktis auto kontroll. Ülevaatuspunktis sa ju ei lähe ülevaatajat sõimama, kes peale auto rataste kangutamist järeldab, et näe sul ala puks v šarniir katki, et tema on süüdi??

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas gljuk » 14 Apr 2016, 13:38

Minetea, kas 2 kuud või 2 aastat. Mul kast jõnksutab juba 6 aastat, tõsi küll, AW50-42. Ja sõidab ja sõidab. Remap tehtud, see ikka kestab. Ehk selle tõttu, et ei ole kellegil seda "diagnoosida" lasknud?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas diselmotoor » 14 Apr 2016, 15:46

Minu mõte oli rohkem selles, et testimise käigus avaldatud koormus käigukastile tõi esile vea, mis oleks niiehknaa esile tulnud kas homme, ülehomme või kurat teab kuna. Eks trotsi tekitab see ikka, samamoodi nagu ülevaatuspunktis mootori tuugalt piirajasse vajutamine - ei meeldi see kellelegi.

Ainus asi mida hõbenoole suunas ütleks on see, et kas siis enne proovisõitu ei räägitud kliendile, mida nüüd tegema hakatakse? Olen kuulnud mujalt ka nurinat, et võetakse auto ja minnakse ilma igasuguse täpsema jututa.. Kui ma tean, et mul käigukasti õli näeb välja nagu tõkat ja eelnev ajalugu on ka teadmata siis ma samuti ei oleks väga nõus käigukasti "diagnoosimisega" - las ta siis töötab korralikult nii kaua kuni ta töötab, sest jaurama hakkab ta niiehknaa kas varem või hiljem eelmise omaniku tegemata hoolduse tõttu.

Enda näitel saan öelda, et peale auto ostmist lasin kohe teha käigukastile õlivahetuse ja sõitsin paar tuhat kilomeetrit ilma igasuguste probleemideta ning alles siis hakkas vaikselt endast tunda andma.. Suure tõenäosusega eelmine omanik jagas välja, et ala näiteks kastile kõvasti pähe andes hakkas käike tuntavalt vahetama ning lükkas müüki ära. Ma olin siis see ebaõnnega tegelane, kes selle auto otsa maandus :/, sai küll proovisõidul valu antud korralikult käigukastile, et vead esile tuleks aga ei miskit.

Aga hõbenoole kohta ütleks, et eks see kahe otsaga asi ole. Kui klienti ei teavitatud sellest ja/või klient ei olnud nõus sellega siis on pahameel arusaadav, kui aga klient oli informeeritud siis nagu ei ole põhjust vinguda - ise lubasid.

Ärge nüüd näkku lööge, lihtsalt minu arvamus asjast :)

Kasutaja avatar
Atsss
Kõva postitaja
Postitusi: 163
Liitunud: 13 Mai 2015, 08:37

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas Atsss » 15 Apr 2016, 07:32

Küsiti, kas kastil midagi viga on, mina ütlesin et ei ole midagi, et vahetab käike hästi ja ei ole mingeid jõnkse vms sellelaadset jama.

Öeldi, et ah võtan arvuti ja lähme sõidame. Kahjuks tõesti ei öeldud mulle, kuidas see sõitmine peaks välja nägema.

Info-Autost öeldi, et poleks olnud vaja teha üldse adaptsioon, sest sellepärast see viga välja tuligi ning nüüd on võimalus, et viga kaob uuesti ära, aga pakkusid varianti kastile uut softi proovida. Olen välismaa foorumitest lugenud ning mõndadel aitab softi uuendus ja õlivahetus, aga samas on neil ka juba käiguvahetuse vead, ala pöörded kõiguvad, jõnksu/pauguga lähevad sisse....

Kui kasti puhul tunned natukenegi juba käiguvahetust, kas siis ikkagist hüdro/juhtplokk läbi või on see Aisini teema ainult?

PS: Vana omaniku ei saa siin kindlasti süüdistada. Kuna autol on esinduse ajalugu kuni tänaseni olemas, siis esindus oli see, kes ütles et pole vaja vahetada õli, sest on "eluaegne". Eluaeg lõpeb, kui hüdroplokk kooleb maha ja see pidi olema 250 - 300 000 km peal.


Hetkel on väljanägemine nii:

1. Hõbenool - 1600€, mis sisaldab uut hüdroplokki, dünaamilist õlivahetust ja adaptsioonid. (2 aastat või 100 000km)

2. M.T Autokoda - 1350€, mis sisaldab uut hüdroplokki, dünaamilist õlivahetust. (1 aasta garantii, kui seal lasta teha)

3. Recro - 990€, mis sisaldab uut hüdroplokki, õlivahetust. (6 kuud garantiid)

Jah, Hõbenool väitis, et Recro paneb taastatud ploki, Recro kirjas aga räägib, et kuna mul on "2nd generation gearbox", siis ei saa taastatud varianti sinna panna ja on tehase plokk, mis pannakse.

-------------------

Hetkel on soovitus ka dünaamiline õlivahetus ja softi uuendus, mida peaksin tegema? Kas kohe investeerima plokki või tegema need asjad ennem ära?
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas tnx » 15 Apr 2016, 08:26

diselmotoor kirjutas:Minu mõte oli rohkem selles, et testimise käigus avaldatud koormus käigukastile tõi esile vea, mis oleks niiehknaa esile tulnud kas homme, ülehomme või kurat teab kuna. Eks trotsi tekitab see ikka, samamoodi nagu ülevaatuspunktis mootori tuugalt piirajasse vajutamine - ei meeldi see kellelegi.


ÜV-ga võrdlemine ei ole päris kohane. ÜV punktile on seadusega ette kirjutatud, mida ja kuidas peab tegema, Hõbenool otsustab ise. Ja minu teada on ÜV punkte aja jooksul peedistatud küll selle eest, et diiselmootorid laiali lendavad, eriti selle testimismetoodika kasutuselevõtu algusaegadel. Šarniiris või rooliotsas on loks ohtlik selle pärast, et võid kogemata sattuda olukorda, kus see järgi annab ja kaasliiklejad ohtu seab. Mootor või käigukast ei pea tingimata maksimumkoormust taluma ja ses suhtes on ka diisli suitsutest ebamõistlik. Kui auto omanik teab, et tal on käigukast kehva, siis hea hoolitsusega võib see kesta veel kaua, ei ole vaja teha mingit "testi".
Tooks parem sellise võrdluse, et kui ise oled kergelt külmetanud, siis paned ju salli kaela ja jood kodus kuuma teed, mitte ei lähe suusamaratoni sõitma, sest "tervele inimesele on see ju jõukohane".

Nagu ma aru saan, siis Hõbenoole töö ei piirdunud ka ainult "testimisega", vaid käigukast seadistati ümber kliendi tahte vastaselt.

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas arny » 15 Apr 2016, 09:35

Aga kui ma selle koliseva sarniiri ja puksiga hästi ettevaatlikult sõidan siis on kõik korras ve. Ei ole ju nagu ka mis tahes muu vigase auto osaga. See kui auto on vana ei tähenda, et see peapki kolisema ja katki olema.
Läksid Hõbenoolde teiste jutu peale või enne ikka vaatasid ka millega seal tegeletakse ja mida tehakse. Seal ju ilusti kirjas mida tehakse ja kui see läbi ilmneb mingi viga siis see viga oligi ju olemas tegelikult. See, et IA ei taha seda käigukasti õli vahetust teha hoolduse käigus on jah veidi imelik. Aga teisest küljest on ju nii hea vältida just sarnaseid probleeme nagu nüüd juhtus siin. Hõbenoole asemel süüdistaksid IA-d aga mure on sama. Kui ise seal eelmine kevad käisin töötas kast hästi ja töötab nüüd natuke paremini isegi ja mul läbisõit spidoka järgi 260 000km, ehk siis paras aeg kasti õli vahetuseks.

Kasutaja avatar
Atsss
Kõva postitaja
Postitusi: 163
Liitunud: 13 Mai 2015, 08:37

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas Atsss » 15 Apr 2016, 10:22

@arny - Kus kohas on kirjas, et IA ei taha teha õlivahetust? Ma ei küsinud neilt seda muidu üldsegi, küsisin telefoni teel palju nende remont läheks, aga plokk juba pidi neil maksma 1918€ + kogu töö jms sinna lisaks. Kui on alternatiive rohkem, kui 1, siis milleks maksta uisapäisa 1918€.

IA õlivahetuse maksumus on ~500€ ning kirjas on küll dünaamiline, aga esinduse "dünaamiline" pidi olema lihtlabane õli välja ja sisse panek.

Kui seda viga poleks välja tulnud, siis sõidaksin hetkel muretult edasi, uue õliga ning kilomeetreid tekitaks ka juurde. Nagu herr. Gljuk ütles on tema juba päris pikalt sõitnud, kuigi teise kastiga. Iseenesest peaks ikka hüdroplokk käikudele ka tunda andma, kui on selle viga. Ainult D puhul on see praegu nagu imelik, veel enam et seda ennem polnud.

Ära näe kõiges halba, mida kirjutatakse, kõik siin arutavad ja proovivad MIND aidata kuidagi oma jutuga ja positiivsust süstida, sina aga tuled ja teed mind maha, kas äkki Hõbenoole töötaja või see sama tööline, kes istus mulle autosse ja andis kuuma?
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas gljuk » 15 Apr 2016, 10:58

Mul on ka selline tunne, et Hõbenool maksab kellegile peale, et kiidaks firmat siin foorumis.
Kui tegemist pole enda rahaga, siis vahet ju ei ole, kas on 500 või 1500 või 0EUR, ise ei maksa ju.
Olen ühendust nii Recroga kui ka Hõbenoolega võtnud ja lõpuks ka Hypnotizaga suhelnud, ja teate mida, senimaani kuni auto sõidab, vahetan 3 liitri kaupa õli välja ja sõidan edasi. Ja siis, kui kast täiega laguneb, viin kasti teate kuhu? Ei Hõbenooli, vaid Kristjani Hypno kätte, sest teda usaldan, teisi tegelasi mitte.
Ta ei maksa mulle peale ja ma ei karju igas teemas, et "oi bljääät, mis kõva tegelane", lihtsalt usaldan.
Ja mul ei ole hea meel, kui pean kuskil välja käima 800 või 1918 ja mina saan teema algatajast väga hästi aru. See ei ole üleliigne raha tal. Sinna läks ta normaalselt toimiva kastiga ja tahtis selle tööd pikendada, vahetades kastis õli. Milleks pidi üldse diagnoosima midagi? Miks, kui mina olen neile midagigi kirjutanud/küsinud, esimene ja ainuke, mis mulle vastati, oli "esialgu tuleb diagnostika teha". 50EUR, muidu. Teevad raha noh, ja kui kast läbi läheb, siis jah, teevad pakkumist ja saavad remonti eest ka pappi.
Mõni kohe vaidleb vastu, et jah, kast oli pekkis ja blablabla. Nuh, oli, ja mis siis? See sõitis ja vahetas kenasti ja oleks ehk veel pikalt normaalselt vahetanud.
Oih, ei taha, et see teema uuesti selliseks saaks nagu too vanem.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
Atsss
Kõva postitaja
Postitusi: 163
Liitunud: 13 Mai 2015, 08:37

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas Atsss » 15 Apr 2016, 11:06

@gljuk

Tänan sind väga-väga!

Ma ei taha ka mitte kuidagi siin kedagi maha teha, aga lihtsalt tegelikult küsisin, et mis ma tegema peaksin ja kirjutasin siis ka kuidas selline asi üldse juhtus.

Peale seda lendasid Hõbenoole austajad/töötajad kohe mulle kraesse siia.
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas diselmotoor » 15 Apr 2016, 11:27

See on jah veider, et esindus seda õli mitte kohe vahetada ei taha hoolduse käigus.

Arny postitusele ütleks niipalju, et tuntavalt käiku vahetav automaatkast ei tähenda kohe seda, et autoga ohtlik sõita oleks. Käiguvahetuse sujuvus on ju pigem enda mugavuse küsimus. Ega manuaalkastiga võib ka ju käiku vahetada kasvõi nii, et käid peaga esiaknas iga kord :D

Olen kuulnud, et recros saab käigukastile täiskapitaali seal 1500-2000eur vahemikus? Sellisel juhul oleks ju mõistlikum pigem sõita kuni tagumik kannatab (loomulikult õli vahetada ikka vahepeal, aga sellises kohas kus ei tehta igasuguseid diagnoosimisi vastu kliendi tahtmist) ja lasta kapitaal teha.. Sest ega see hüdroblokk ju ainus asi pole, mis kehva (läbiaetud) õli ja vanuse koostulemusena väsimuse märke näitama hakkab. Lased kapitaali ära teha ning minu teooria kohaselt peaks ju hea mitusada tuhat kilomeetrit jälle muretu olema õige hoolduse korral?? Hoiab kokku juba tööraha arvelt kõvasti.

Parandage kui eksin

Kasutaja avatar
Atsss
Kõva postitaja
Postitusi: 163
Liitunud: 13 Mai 2015, 08:37

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas Atsss » 15 Apr 2016, 11:35

Recro tegi pakkumise, et taastamine on 2400€.

Turbiin tehakse korda, uus hüdroplokk ja vajadusel seest ka siis tehakse korda. Hetkel nagu käikude puhul ei ole mingeid jõnkse.

Ma ei tea, kas siis alguses ei kirjutanud täpselt viga, aga viga on siis selles, et D peale pannes läheb nagu väikse jõnksuga sisse. Käigud lähevad üles/alla kergelt.

Rootsi esindust ei tea jah, miks ei ole vaja kasti õli kordagi vahetada. Tootja pole ettenäinud ja nemad ei vahetagi sellepärast, sama juttu rääkis ka Eesti esindus.
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas gljuk » 15 Apr 2016, 11:40

diselmotoor kirjutas:Sellisel juhul oleks ju mõistlikum pigem sõita kuni tagumik kannatab (loomulikult õli vahetada ikka vahepeal, aga sellises kohas kus ei tehta igasuguseid diagnoosimisi vastu kliendi tahtmist) ja lasta kapitaal teha..


Jumala päri.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas arny » 15 Apr 2016, 17:56

Esiteks mõtles IA õlivahetuse juures, et hoolduse käigus nad ise seda ju ei paku, et eluaegne ehk kuni peeti läheb.
Ei näegi kõiges halba ja Hõbenoolegapole rohkem seost kui toonane õli vahetus. See kui osadel on seal käimisest kasu olnud ja sul mitte ei tähendu ju midagi. Igal pool keeratakse midagi peeti. Mul isegi IA suudeti pooltule pirnid valetpidi sisse suruda nii et jah. See et sul seal hõbenooles käik tõi hoopis vea välja on mõnes mõttes jah kahju aga nagu eelpool öeldud siis võibolla oligi parem sest muidu võiks ju kast suvalisel hetkel üles öelda mis oleks veel kehvem.

sannn
Kõva postitaja
Postitusi: 155
Liitunud: 29 Juun 2011, 20:44

Re: Drive sissepanek jõnksuga

PostitusPostitas sannn » 15 Apr 2016, 18:45

Kas selline jõnksutamine ei saa olla lihtsalt pekkis solenoidist? Ei viitsi hakata netis uurima, kuid seda võid hõbenoolest küsida, sest kui viga võib olla selles, siis remont üsna odav.
Kui sa läksid õli vahetama, kuid mees hakkas adaptsiooni tegema ning selle käigus läks kast peeti, siis osaliselt on ka nende süü, sest keegi ei käskinud tal kasti vägistama hakata.Kuid olgem ausad, ju oli see kasti siiski otsakorral. Äkki õnnestub kokkuleppele saada, et kui remondiks läheb, siis teevad ilma töötasuta, kuna ikkagist osaliselt nende viga.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist