D4204T ja lisa eelsüüteküünlad veesärgis?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

D4204T ja lisa eelsüüteküünlad veesärgis?

PostitusPostitas volvo340 » 18 Jaan 2016, 14:49

Tere

Jäin lugema seda linki:
http://karlovaauto.ee/index.php?page=story&id=14

Just see lõik:
"Lisainfona võin siinkohal välja tuua, et enamustel kaasaegsetel diiselautodel on eelsüüteküünlad ka veesärgis kusagil enne soojendusradiaatorit. Põhjus on selles, et diiselmootor ei suuda suure efektiivsuse tõttu sageli külmade ilmadega jahutusvedelikku piisavalt soojendada ning salongi võikski jääda jahedat õhku puhuma. Lahenduseks on sisuliselt samad eelsüüteküünlad veesärgis, mis vett kütta aitavad. Näiteks 1,9 TDI mootoriga VW grupi autodel on selliseid küünlaid tavaliselt kolm. Kui mõni või kõik nendest läbi põlevad, võib mootor raskemini soojeneda ning salong jahedam olla, kui autotootja poolt ette nähtud. Kui juba eelsüüteküünalde töökorrasolekut kontrollite, võite ka need sama hästi ära kontrollida (kui suudate need muidugi üles leida), sest kuigi nad auto käivitumist ei mõjuta, võib nende vahetamisest kasu olla mugavusele ja mootori töötemperatuuri saavutamisele."

Kas 2008 Volvo S80'l mootoriga D4204T eksisteerivad ka sellised lisa eelsüütekad?

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: D4204T ja lisa eelsüüteküünlad veesärgis?

PostitusPostitas volvo340 » 20 Jaan 2016, 21:31

anybody? kes on moodsate diiselmootoritega sina peal?

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: D4204T ja lisa eelsüüteküünlad veesärgis?

PostitusPostitas Mario_L » 20 Jaan 2016, 22:54

ei. nendel on reeglina sõidusoojendi peal. peugeot pole ette näinud sellist vidinat sellele mootorile, kuigi PSA grupile müüdav termostaadi korpus on selline, et sinna plastikusse kannataks vb puurida küll mõned augud ja tekitada vastav süsteem peale natukese elektri mudimisega.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

martinjev
Kreisi postitaja
Postitusi: 389
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: D4204T ja lisa eelsüüteküünlad veesärgis?

PostitusPostitas martinjev » 21 Jaan 2016, 08:36

volkari diislil oli vist tõesti mootori tagapool otsas korpuse sees 3 eelsüüteküünla sarnast asja. Volvo 2.4d mootoril sellist asja ei täheldanud kui mootor maas käis.

volvo340
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Aug 2013, 15:11

Re: D4204T ja lisa eelsüüteküünlad veesärgis?

PostitusPostitas volvo340 » 21 Jaan 2016, 11:50

Tänan vastajaid! :)

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: D4204T ja lisa eelsüüteküünlad veesärgis?

PostitusPostitas Mario_L » 21 Jaan 2016, 11:56

jah vanal VAGi mootoril on tõesti ja VAG kasutas ka ise kuni 2002 aastani neid küünlaid, kuniks muudeti ära seadus Saksamaal, et autod ei tohi kohapeal käia rohkem kui 2 minutit ja külmaga ei tohi autosid käima pannes soojendada, seega tuleb kas panna või osta uus auto koos lisasoojendiga, siis kadusid ka need küünlad kõigilt. Meil on ka see juba eelnõu ammu sees, varsti on ka meil külmaga tiksuvad autod keelatud. Saksamaal oli trahv 520 euri, aasta oli siis 2007.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
djtalja
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 19 Juun 2005, 21:37
Asukoht: Lehola

Re: D4204T ja lisa eelsüüteküünlad veesärgis?

PostitusPostitas djtalja » 21 Jaan 2016, 17:01

Minu 850-l on need olemas ja läheb päris kiiresti soojaks auto
:twisted:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline